MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

Star Wars: The Old Republic
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=82&t=30312
Strona 94 z 203

Autor:  Szlam [ 29 lip 2011, 17:17 ]
Tytuł: 

http://www.youtube.com/watch?v=pBS8aGh4guY
SWTOR: The Esseles Developer Walkthrough

Autor:  Lorath [ 29 lip 2011, 17:24 ]
Tytuł: 

Instancja jak instancja ale AI mobow rozczarowuje. Ja wiem ze to norma i zwykle moby w MMO intelektem nie grzesza ale tu to wyjatkowo widoczne bylo.

kapra L napisał(a):
sprawdzac poczte, invitki zostaly wyslane


Jak sie komus poszczescilo to gratuluje.

Autor:  raggnarok [ 29 lip 2011, 19:12 ]
Tytuł: 

Nom, najlepiej zeby 1y dugneon na 9lvl mial poziom trudnosci raidu z endgame. Puknij sie w glowe.

Autor:  meterrr [ 29 lip 2011, 19:18 ]
Tytuł: 

ogladam filmiki z tej gierki i takiego kurwa gniota nie widzialem juz dawno w swiecie mmo
ja pierdole ale to biednie wyglada, wszystko jest tak drewniane ze brak slow, animacje i grafike maja jak z taniego chinskiego grindfestu
troche przerazajace jest to ze pomimo chujowosci jakie serwuja w kolejnych filmikach na youtubie grono potencjalnych nabywcow zdaje sie nie malec

generalnie jak bym nie wiedzial ze to jakis prawdziwy projekt to pomyslal bym ze jakas banda zapalencow zrobila moda do WoWa i podmienila tekstury i modele - taki poziom profesjonalizmu prezentuja

najgorsze jest to ze ta gierka i tak odniesie finansowy sukces ze wzgledu na to w jakim uniwersum jest osadzona ;/

z calego projekt zajebisty poziom prezetuja tylko kolesie od trailerow : ) ogladam je nalogowo

Autor:  Teo [ 29 lip 2011, 19:31 ]
Tytuł: 

Ale trzeba być tempakiem żeby nie widzieć że na tych filmikach kolesie klikają myszką po pasku i obracają się na klawiaturze, a dodatkowo mają oddaloną kamerę co powoduje że wszystko wygląda podobnie.
Teraz dla kontrastu weźmy filmiki z GW2 gdzie umiejętnie filmuje się zza głowy by pokazać dynamikę i jakość grafiki, a jak jest normalnie to wygląda nędznie jak reszta.

Pamiętaj że nie jest to jakieś tam mmo, tylko jest to star wars, jak tego nie kumasz to twoje posty stają się bezsensowne.

Autor:  meterrr [ 29 lip 2011, 19:58 ]
Tytuł: 

jakim trzeba byc tempakiem zeby przypisywac chujowosc animacji temu jak ktos gra....
moze grac na takim czyms nawet http://www.youtube.com/watch?v=9BnLbv6QYcA
ale chuj to ma do rzeczy jak porusza sie postac w grze albo jak wygladaja dialogi, wszystko jest dretwe .... wow w 2005 sie lepiej prezetowal pod tym wzgledem

Autor:  Razoth [ 29 lip 2011, 20:19 ]
Tytuł: 

Ale trzeba być tępakiem, żeby tępak pisać tempak.

Autor:  raggnarok [ 29 lip 2011, 20:23 ]
Tytuł: 

Po prostu ignoruj posty takich ludzi Razoth :) Wiadomo, ze nie wszytkim sie TOR spodoba, szkoda czasu na wdawanie sie w dyskuje.

Autor:  Teo [ 29 lip 2011, 20:31 ]
Tytuł: 

na miano tępaka trzeba sobie zasłużyć, inaczej to zwyczajne tempe chu...

Autor:  Kabraxis [ 29 lip 2011, 20:48 ]
Tytuł: 

Ludzie ale on ma racje lol. Jak na gre robiona tyle lat, za ktora stoi tak znany developer i w ktora wpompowano tak wielki budzet to prezentuje sie zalosnie.
Gdyby nie to ze to SW to nikt by sie filmikami z takim gameplayem nawet nei zainteresowal.

Dla mnie rowniez jedyna rzecza o ktorej moge powiedzic ze mi sie w 100% podoba to rendery. Bioware powinno film pelnometrazowy zrobic a nie gre. :wink:

TOR wyglada 10 razy bardziej na probe sklonowania WoW'a niz RIFT. Tylko ze w RIFT (ktory jako glowna wade ma wymieniane wlasnie klonowanie WoW'a i nie popychanie gatunku do przodu) jest przynajmniej fajny rozwoj postaci, dynamic content i masowe eventy. W TOR jest dokladnie to samo co w WoW ze zmienionymi teksturami i tak samo statycznym swiatem plus glosy 900 aktorow jako glowny feature (lol).

Troszke obiektywizmu plx.

Autor:  wodny [ 29 lip 2011, 20:54 ]
Tytuł: 

Ktoś pisze prawdę i już tabun fanatyków musi go zmieszać z gównem. :)

Autor:  kapra L [ 29 lip 2011, 21:04 ]
Tytuł: 

Czy Rift na 5 miesiecy przed wydaniem byl w takim stanie jak w dniu premiery?(animacja,grafika,content itd)
PS
We wtorek rusza nastepna faza testow i mam nadzieje ze juz bedzie bardziej dopracowana.

Autor:  raggnarok [ 29 lip 2011, 21:05 ]
Tytuł: 

Ja po prostu nie lubie walki z wiatrakami. Po co mam dyskutowac z osoba, ktorej ta gra sie nie podoba i za chuja jej nie przekonam? Zobacz takiego Kabraxisa, ktory pisze, ze TOR to klon WoWa + voiceover. Po co w ogole z nim rozmawiac? Ma swoje zdanie, imho bledne, ale ja wiem, ze go nie przekonam, ba, nie mam nawet na to ochoty.
Wole zwyczajnie porozmawiac z osobami, ktore akcpetuja TOR takim jakim jest i tyle.

Autor:  Kabraxis [ 29 lip 2011, 21:14 ]
Tytuł: 

"Czy Rift na 5 miesiecy przed wydaniem byl w takim stanie jak w dniu premiery?(animacja,grafika,content itd) "

Tak. Pod wzgledem technicznym i contentowym (pomijajac performance, ktory poprawial sie z bety na bete) gra byla gotowa do wydania juz w fazie Beta Event 1. Wlasciwie jedyne co zostalo w czasie bety dodane to Supersampling AA.

"Ja po prostu nie lubie walki z wiatrakami. Po co mam dyskutowac z osoba, ktorej ta gra sie nie podoba i za chuja jej nie przekonam? Zobacz takiego Kabraxisa, ktory pisze, ze TOR to klon WoWa + voiceover. Po co w ogole z nim rozmawiac? Ma swoje zdanie, imho bledne, ale ja wiem, ze go nie przekonam, ba, nie mam nawet na to ochoty.
Wole zwyczajnie porozmawiac z osobami, ktore akcpetuja TOR takim jakim jest i tyle."


To nie rozmawiaj. Problem widze taki ze jednak mimo ze nie lubisz to rozmawiasz i zabraniasz miec takiego a nie innego zdania o grze.
A jesli juz tak bardzo chcesz rozmawiac to plx uzasadnij dlaczego...:

"Zobacz takiego Kabraxisa, ktory pisze, ze TOR to klon WoWa + voiceover. Po co w ogole z nim rozmawiac? Ma swoje zdanie, imho bledne(...)"

... TOR to cos wiecej niz WoW+ voiceover bo sorry ale przekopalem sie przez trailery, oficjalna strone i zestawienia features i widze dokladnie to samo co w WoW (themepark leveling, instancje, raidy, battlegroundy, troche Lore, sticky target combat, id...) i ZERO features odrozniajacych od WoW oprocz voiceoverow i dialogow (no moze od biedy pseudo Housing w postaci takiego samego statku dla wszystkich z danej klasy). Oswiec mnie i innych niedowiarkow.

Przeciez nawet panowie z Bioware wiele razy sie wypowiadali ze ich zdaniem WoW to wzor MMORPG na ktorym trzeba sie wzorowac wiec jak mogli wyprodukowac co innego?

TBH to nawet Runes Of MAgic jest atm mniejszym klonem WoW (a byl uznawany i jest tbh za mega beszczelna zrzynke z WoW) bo ma pare unikalnych dla siebie features (system petow, Dual Class System, Zamki gildii i walki o nie, itd...).

Autor:  Lorath [ 29 lip 2011, 21:14 ]
Tytuł: 

raggnarok napisał(a):
Nom, najlepiej zeby 1y dugneon na 9lvl mial poziom trudnosci raidu z endgame. Puknij sie w glowe.


To ze zwracam facetowi sprzedajacemu mi samochod uwage na zuzyte opony nie oznacza ze oczekiwalem jakis wypasionych opon Dunlop/Michelin, tytanowych felg i platynowych kolpakow.

Reductio ad absurdum to fajna sztuczka erystyczna ale jako dowod logiczny w dyskusji jest do dupy :P

Nadawanie niskopoziomowym dungeonom trudnosci endgejmowych rajdow nie jest przeciez jedyna mozliwa alternatywa dla mobow/bossow stojacych prawie pasywnie w miejscu i dajacych sie bic po glowie. To skrajnosci a miedzy tymi skrajnosciami jest wiele mozliwych stanow posrednich.

Ja bylem np. mile zaskoczony w DDO kiedy niskopoziomowe koboldy ktore mnie zaatakowaly zaczely odskakiwac i robic uniki przed moimi ciosami, wzywac wsparcie z sasiednich komnat czy bezczelnie uzywac na mnie spelli/skillow crowd control. Nie uczynilo to bynajmniej questow kosmicznie trudnymi ale ciekawszymi z pewnoscia.

Autor:  wodny [ 29 lip 2011, 21:17 ]
Tytuł: 

Kabraxis, a Ty czasem nie sprzedajesz konta do "RIFT" w dziale Trade? :P

Autor:  iniside [ 29 lip 2011, 21:21 ]
Tytuł: 

kapra L napisał(a):
Czy Rift na 5 miesiecy przed wydaniem byl w takim stanie jak w dniu premiery?(animacja,grafika,content itd)
PS
We wtorek rusza nastepna faza testow i mam nadzieje ze juz bedzie bardziej dopracowana.

Ano był. Wiem, że cięzko jest uwierzyć, że jednak gdzieś pracują ludzie wiedzący jak się robi gry i lubiący to robić, no ale zdaża się nawet takie coś!
Powiem więcej. Już w czasie pierwszego publicznego pokazu, grajćy (po zagraniu), twierdzili, że gra prezentuje się lepiej niż każdy skończony MMo. A było to około rok przed premierą..

Autor:  Kabraxis [ 29 lip 2011, 21:21 ]
Tytuł: 

wodny napisał(a):
Kabraxis, a Ty czasem nie sprzedajesz konta do "RIFT" w dziale Trade? :P


Sprzedaje. Nawet w sumie dwa bo mam wolnego CDKEY'a. A mam jeszce dwa na stanie. Sprzedaje tez do LOTRO (polecam BTW - Lifetime VIP z duza iloscia TP, troche rartytasik - odpowiednie oglaszenie w dziale Trade Board) a za niedlugo sprzedawac bede chyba dosc wypasione konto do WoW'a. To ze zamieszczam tu ogloszenie to nie znaczy ze w dana gre nie gram itd... :) Ani tymbardziej nie oznacza ze w dana gre gram.

Ogolnie ja mam dosc troche tych kont roznych dostepnych i dosc troche juz w Trade postowalem. : )

Autor:  Kabraxis [ 29 lip 2011, 21:25 ]
Tytuł: 

"Powiem więcej. Już w czasie pierwszego publicznego pokazu, grajćy (po zagraniu), twierdzili, że gra prezentuje się lepiej niż każdy skończony MMo. A było to około rok przed premierą.."

Exactly. Pamietam tematy na forum w czasie bety zeby juz wydawali bo za bardzo nie ma co testowac bo wszystko dziala bezproblemowo. :)
De facto zupelna odwrotnosc przecietnego beta-feedbacku dowolnego innego MMO w ciagu ostatnich paru latek.

Dokladnie to samo bedzie z nowym MMO Trionu na ktory rowniez z niecierpliwoscia czekam bo przynajmniej mam pewnosc ze bedzie skonczony w dzien premiery, bedzie dzialal i kazdy zapowiedziany feature bedzie ingame.

Autor:  XSiV [ 29 lip 2011, 21:27 ]
Tytuł: 

ale glupoty pierdolicie. a kabraxis to juz przechodzi samego siebie. ten topic do flame sie juz nadaje.

nie podoba ci sie - nie graj qrwa. nikt ci nie kaze. graj sobie w wowa czy jakiegos innego rifta i daj innym zyc.

Strona 94 z 203 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team