MMORPG.pl https://mmorpg.pl/ |
||
TES V: Skyrim https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=82&t=39858 |
Strona 95 z 109 |
Autor: | Sparth2 [ 25 lis 2012, 16:05 ] |
Tytuł: | Re: TES V: Skyrim |
Skyrim z modami do grafiki wyglada przeladnie: http://imgur.com/a/CT8ZX lista modow: http://www.asot.es/2001/09/skyrim-mods.html |
Autor: | Robo [ 25 lis 2012, 16:55 ] |
Tytuł: | Re: TES V: Skyrim |
Sparth2 napisał(a): Skyrim z modami do grafiki wyglada przeladnie: http://imgur.com/a/CT8ZX Drugi screen, magia. |
Autor: | Mendol [ 25 lis 2012, 17:50 ] |
Tytuł: | Re: TES V: Skyrim |
a co bys chcial zmienic w skyrimie inside? bo moze w sumie warto by wrzucic cos wiecej. |
Autor: | Niah [ 25 lis 2012, 18:22 ] |
Tytuł: | Re: TES V: Skyrim |
może przesadzę, ale jak już sciagne wszystkie mody do grafy to będą ważyć jakieś 8gb |
Autor: | Highlander [ 25 lis 2012, 18:30 ] |
Tytuł: | Re: TES V: Skyrim |
mody poprawiajace combat to must have w skyrim. |
Autor: | Mendol [ 25 lis 2012, 18:38 ] |
Tytuł: | Re: TES V: Skyrim |
no ok, tylko K.... ktore |
Autor: | iniside [ 25 lis 2012, 18:40 ] |
Tytuł: | Re: TES V: Skyrim |
Mendol napisał(a): a co bys chcial zmienic w skyrimie inside? bo moze w sumie warto by wrzucic cos wiecej. Brakuje mi systemu atrybutów z Oblivion w pierwszej kolejności. Na jego podstawie można by zbudować system zmęczenia, skalowania broni i magii. Np. ciężka broń uderza wolniej, ale atrybut Strenght kompnesuje jej ciężar i dzięki temu można uderzać szybciej. Albo ciężka zbroja powoduje, ze postać w czasie walki męczy sie szybciej i inny atrybut to kompensuje. Niestety, jest to rzecz której sie poprostu dodać nie da. W grze sa hardcoded trzy atrybuty, brak skill capa, i symptom "mago-tanka", czyli najgorzej zdesignowany system RPG jaki można wymyśleć na pc (;. |
Autor: | Niah [ 25 lis 2012, 18:44 ] |
Tytuł: | Re: TES V: Skyrim |
a o battlemagu, dziecko słyszało? jedynie wprowadzić sensowny skillcap i wady łączenia klas. |
Autor: | Drusek [ 25 lis 2012, 18:52 ] |
Tytuł: | Re: TES V: Skyrim |
Niah napisał(a): może przesadzę, ale jak już sciagne wszystkie mody do grafy to będą ważyć jakieś 8gb 14GB u mnie... |
Autor: | Highlander [ 25 lis 2012, 18:53 ] |
Tytuł: | Re: TES V: Skyrim |
Mendol napisał(a): no ok, tylko K.... ktore hehe, no ja czekam na all in one mod. do combatu to chyba bylo deadly combat albo duel. |
Autor: | Mendol [ 25 lis 2012, 19:06 ] |
Tytuł: | Re: TES V: Skyrim |
ty to ciagle tylko na co czekasz, zamiast z nami w planetside 2 grac |
Autor: | iniside [ 25 lis 2012, 19:14 ] |
Tytuł: | Re: TES V: Skyrim |
Niah napisał(a): a o battlemagu, dziecko słyszało? jedynie wprowadzić sensowny skillcap i wady łączenia klas. Z żalem stwierdzam, ze nie wiesz co to jest syndrom mago-tanka. http://en.wikipedia.org/wiki/Character_class Cytuj: One major problem is the tank mage syndrome. Even though a classless system typically restricts somehow the number or level of skills a player can have at any one time, the player can usually choose at least two, and some choose a defensive melee skill and an offensive spell skill. This takes advantage of the best defense and offense in the game, in effect turning a wizard from a powerful squishy into a nearly indestructible offensive cannon, and breaking the offense-defense inverse relationship considered central to balancing a game. Pojawienie sie tego w grze oznacza tylko jedno. Osoba która projektowała mechanike nie odrobiła pracy domowej. |
Autor: | Highlander [ 25 lis 2012, 19:16 ] |
Tytuł: | Re: TES V: Skyrim |
teraz czekam na zasilacz do pc, bez tego w nic nie pogram a to PS2 To u mnie dziala zalosnie. |
Autor: | candidoser [ 25 lis 2012, 19:17 ] |
Tytuł: | Re: TES V: Skyrim |
dzizas, co za maruda. To jest gra single, wiec kogo obchodzi balans. |
Autor: | iniside [ 25 lis 2012, 19:42 ] |
Tytuł: | Re: TES V: Skyrim |
candidoser napisał(a): dzizas, co za maruda. To jest gra single, wiec kogo obchodzi balans. Mnie ;< |
Autor: | Highlander [ 25 lis 2012, 19:48 ] |
Tytuł: | Re: TES V: Skyrim |
candidoser napisał(a): dzizas, co za maruda. To jest gra single, wiec kogo obchodzi balans. troche obchodzi. bo jak jest zly balans to na koncu jestes nudnym penerem nie do zajebania. ;p |
Autor: | candidoser [ 25 lis 2012, 19:59 ] |
Tytuł: | Re: TES V: Skyrim |
W zamian masz swobode w tworzeniu postaci. Jak nie odpowiada, to mozna np. jakis modow poszukac. |
Autor: | Niah [ 25 lis 2012, 20:56 ] |
Tytuł: | Re: TES V: Skyrim |
http://www.asot.es/2001/09/skyrim-mods.html zainstalowałem wszystkie mody, gra się włącza, miga następne okno i tyle :/ jakieś konflikty Jak połączyć bossa z ModO? |
Autor: | Drusek [ 25 lis 2012, 21:31 ] |
Tytuł: | Re: TES V: Skyrim |
sciagasz, rozpakowujesz gdzies, uruchamiasz MO, podajesz w 'executables' w 'BOSS' sciezke do boss.exe. Jak nie masz 'BOSS' w 'executables' to se tworzysz. Potem z listy wybierasz BOSS -> Run. |
Autor: | Oyci3C [ 26 lis 2012, 02:21 ] |
Tytuł: | Re: TES V: Skyrim |
Niah napisał(a): http://www.asot.es/2001/09/skyrim-mods.html zainstalowałem wszystkie mody, gra się włącza, miga następne okno i tyle :/ jakieś konflikty Jak połączyć bossa z ModO? Ta, kup oryginał. |
Strona 95 z 109 | Strefa czasowa: UTC + 1 |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team |