MMORPG.pl https://mmorpg.pl/ |
||
DayZ https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=82&t=40885 |
Strona 95 z 99 |
Autor: | Xender [ 13 kwi 2015, 10:12 ] |
Tytuł: | Re: DayZ - ArmaII Zombie mod |
http://garry.tv/2013/06/21/the-story-of-rust/ w kwestii art style'u. Niestety ale wygląda trochę cukierkowo-plastikowo. Jednakże nie mają jeszcze rozbudowanego systemu pogodowego więc wiele może się zmienić. Burze piaskowe, mgła, chmury, burze z piorunami itp. To powinno pomóc. |
Autor: | Oyci3C [ 13 kwi 2015, 10:20 ] |
Tytuł: | Re: DayZ - ArmaII Zombie mod |
Highlander napisał(a): No ok, ale to reign of kings naprawdę wygląda dobrze a dopiero wystartowali: https://www.youtube.com/watch?v=GvWhn6wYajY a rust już trochę jest na rynku. A rust faktycznie ladnie wygląda. Kiedy Ty się kurwa nauczysz pisać po polsku. Rust może wyglądać jakkolwiek, chodzi o gameplay. |
Autor: | gosugamer1 [ 13 kwi 2015, 10:26 ] |
Tytuł: | Re: DayZ - ArmaII Zombie mod |
Highlander napisał(a): No ok, ale to reign of kings naprawdę wygląda dobrze a dopiero wystartowali: https://www.youtube.com/watch?v=GvWhn6wYajY a rust już trochę jest na rynku. A rust faktycznie ladnie wygląda. No zgadzam się, że Reign of Kings wygląda bardzo obiecująco i przede wszystkim w końcu fajny świeży concept na medival suvivala, a nie ciągle te zombie. Jednak martwi fakt, że performance jest tak słaby przy tak małej mapie i maksymalnej liczbie graczy - 32. Coś tu jest ewidentnie skopane. Drugą zagadką są twórcy, którzy chyba olali kompletnie poprzednią grę StarForge (krąży też opinia, że RoK to w dużej mierze reskin StarForge). Dodali kilka popierdółek, typu łapanie ludzi na lasso i egzekucje, żeby gra stała się viralem i dobrze sprzedała już na początku. Dlatego ja sobie poczekam i poobserwuje jak gra się rozwija, żeby nie wspierać naciągaczy pokroju "Stomping lands". |
Autor: | Highlander [ 13 kwi 2015, 10:34 ] |
Tytuł: | Re: DayZ - ArmaII Zombie mod |
Oyci3C napisał(a): Rust może wyglądać jakkolwiek, chodzi o gameplay. Ok, ale fajnie jak dodatkowo lepiej wygląda Ciężki klimat dayz w dużym stopniu jednak załątwia oprawa. Stomping lands - gość co to robil niezle rozwalil system |
Autor: | Nyx [ 13 kwi 2015, 11:33 ] |
Tytuł: | Re: DayZ - ArmaII Zombie mod |
W BP tez sie nie opierdalaja. http://www.twitch.tv/nohrt_ca/b/647064153 |
Autor: | Tor-Bled-Nam [ 13 kwi 2015, 11:45 ] |
Tytuł: | Re: DayZ - ArmaII Zombie mod |
Tyle, że BP to symulator biegania po lasach, z uwagi na rozmiar mapy i ilość graczy. Niech to "fixną". |
Autor: | tiomor [ 13 kwi 2015, 11:53 ] |
Tytuł: | Re: DayZ - ArmaII Zombie mod |
O własnie, GayZ znowu testuje serwery 75+ |
Autor: | Nyx [ 13 kwi 2015, 13:35 ] |
Tytuł: | Re: DayZ - ArmaII Zombie mod |
Tor-Bled-Nam napisał(a): Tyle, że BP to symulator biegania po lasach, z uwagi na rozmiar mapy i ilość graczy. Niech to "fixną". Bo dayz i reszta nie jest gg, zapowiedzili nowa mape wyglada zajebiscie. |
Autor: | ShadorVD [ 13 kwi 2015, 20:06 ] |
Tytuł: | Re: DayZ - ArmaII Zombie mod |
gosugamer1 napisał(a): No widziałem, że Shador napisał recenzje na steamie, że Reign of kings najwspanialszy survival na świecie... total time played: 6h~... Faktycznie Moja recenzja poniżej: Cytuj: This game is great! You can tie yourself with a rope due to a bug and you'll become a kite that floats high above the earth like a charm! Also you can put one of your friends in the stocks and with other friends you can make a javelin throwing contest... guess where you'll be aiming!? Yep that part of the body that looks like a target plate. Oh, this game has a lot of possibilities! Just use your imagination!
|
Autor: | Xender [ 13 kwi 2015, 21:07 ] |
Tytuł: | Re: DayZ - ArmaII Zombie mod |
DayZ wciąż ma performance do dupy... |
Autor: | gosugamer1 [ 29 kwi 2015, 20:26 ] |
Tytuł: | Re: DayZ - ArmaII Zombie mod |
Tabliczki do rysowania Ruście... |
Autor: | tiomor [ 15 maja 2015, 10:54 ] |
Tytuł: | Re: DayZ - ArmaII Zombie mod |
Żeby nie robić syfu w Armowym. Wiecie co robią w następnym patchu DayZ? Nie wiecie?
Spoiler:
|
Autor: | Oyci3C [ 15 maja 2015, 11:24 ] |
Tytuł: | Re: DayZ - ArmaII Zombie mod |
GJ! |
Autor: | Ravushimo [ 15 maja 2015, 12:19 ] |
Tytuł: | Re: DayZ - ArmaII Zombie mod |
Spokojnie, jeszcze z 5 lat i wyjdzie beta. |
Autor: | Xender [ 28 maja 2015, 00:35 ] |
Tytuł: | Re: DayZ - ArmaII Zombie mod |
Czy mi się wydaje czy od dłuższego czasu devsi DayZ przestali mówić o nowym rendererze? |
Autor: | Nyx [ 28 maja 2015, 07:41 ] |
Tytuł: | Re: DayZ - ArmaII Zombie mod |
A czy oni robia cokolwiek pożytecznego? |
Autor: | tiomor [ 28 maja 2015, 07:44 ] |
Tytuł: | Re: DayZ - ArmaII Zombie mod |
Oczywiście. Trzepią hajs |
Autor: | Xender [ 17 cze 2015, 10:46 ] |
Tytuł: | Re: DayZ - ArmaII Zombie mod |
Chyba ich pojebało że jedyną zapowiedzią jaką z E3 o Dayz to single player. Pewnie to ich ultimate solution na chujowy performance. Dzięki temu uda im się przejść testy jakości i wydać grę na konsole jako single xD |
Autor: | Xender [ 17 cze 2015, 11:59 ] |
Tytuł: | Re: DayZ - ArmaII Zombie mod |
Było jakieś info o nowym renderze do DayZ na E3? |
Autor: | Nyx [ 17 cze 2015, 12:15 ] |
Tytuł: | Re: DayZ - ArmaII Zombie mod |
Ja mysle ze nowy render w niczym nie pomoze. |
Strona 95 z 99 | Strefa czasowa: UTC + 1 |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team |