MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

DayZ
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=82&t=40885
Strona 96 z 99

Autor:  tiomor [ 17 cze 2015, 12:28 ]
Tytuł:  Re: DayZ - ArmaII Zombie mod

Jedyne co by im pomogło, to jakby zaczeli robić w tempie szybszym niż pierdolony ślimak.

Render to popierdółka przy tym, aczkolwiek ma wprowadzić jedną "fajną" rzecz - możliwość wykonywania więcej niż jeden animacji naraz. To samo jest w armie. Jak biegniesz to nie zmienisz broni etc.

Autor:  Xender [ 7 lut 2016, 17:23 ]
Tytuł:  Re: DayZ - ArmaII Zombie mod

Jak mam podłączone TV do komputer przez HDMI (TV jest wyłączony) to podczas grania w DayZ mam jakieś czarne paski latające po ekranie, problemy z działaniem i inne cuda, miał ktoś coś takiego? Da się coś z tym zrobić, bo jak na razie jedyne co wymyśliłem to odłączanie kabla 0_0.

Autor:  tiomor [ 7 lut 2016, 18:25 ]
Tytuł:  Re: DayZ - ArmaII Zombie mod

Windows 10?

Bo mi ogólnie się pierdoli działanie PCeta jak go podepnę pod TV.

Autor:  Xender [ 7 lut 2016, 21:32 ]
Tytuł:  Re: DayZ - ArmaII Zombie mod

Tak Windows 10. Wszystko inne jednak działa bez problemowo, tylko Dayz ma problemy 0_0

Autor:  Nyx [ 7 lut 2016, 22:29 ]
Tytuł:  Re: DayZ - ArmaII Zombie mod

Wina samej gry, u mnie jest to samo, wylaczenie Tv w opcjach ekranu pomaga.

Autor:  tiomor [ 17 cze 2016, 09:11 ]
Tytuł:  Re: DayZ - ArmaII Zombie mod

I jak 0.60 na stabilnych?:>

Autor:  Nyx [ 1 lut 2017, 05:13 ]
Tytuł:  Re: DayZ - ArmaII Zombie mod

Ktos plakal na to ze enfusion zly:
Spoiler:

Spoiler:

Spoiler:

Spoiler:

Spoiler:

Spoiler:


Ja to tylko tu zostawie:)

Autor:  Xender [ 1 lut 2017, 09:24 ]
Tytuł:  Re: DayZ - ArmaII Zombie mod

Jest taki zły że się nawet screeny nie ładują 0_0

Autor:  tiomor [ 1 lut 2017, 10:47 ]
Tytuł:  Re: DayZ - ArmaII Zombie mod

:D :D

Na jakim serwerze grasz Nyx?

Bo ostatnio się rozglądałem na jakimś 1osobowym z ograniętym community. Odkąd Czerno się "wyłączyło" do bety (czyli na długo :D), nie mam swojego stałego miejsca :/

Autor:  Nyx [ 1 lut 2017, 14:24 ]
Tytuł:  Re: DayZ - ArmaII Zombie mod

Ja pierdole... co za gowniany hosting.

Timor siedze na eldorado, bluewaffeattackforece i bambiland

Spoiler:

Spoiler:

Spoiler:

Spoiler:

Spoiler:

Spoiler:

Spoiler:

Autor:  Mendol [ 1 lut 2017, 14:47 ]
Tytuł:  Re: DayZ - ArmaII Zombie mod

Nyxu ile sprzetu pozbieral :)

Autor:  Oyci3C [ 1 lut 2017, 14:58 ]
Tytuł:  Re: DayZ - ArmaII Zombie mod

Zaraz straci [emoji14] Szczególnie że za tydzień jak będę 2 tyg na stoczni 2 hotelu to i ja pobiegam a wówczas z reguły wpierdalamy się w jakieś 2vs7 ^^

Autor:  Mendol [ 1 lut 2017, 14:59 ]
Tytuł:  Re: DayZ - ArmaII Zombie mod

o to daj znac, cos bym pogral.

Autor:  Nyx [ 1 lut 2017, 15:00 ]
Tytuł:  Re: DayZ - ArmaII Zombie mod

Przecie ja tam zadnego dobrego sprzetu nie mam:D

Autor:  Mendol [ 1 lut 2017, 15:01 ]
Tytuł:  Re: DayZ - ArmaII Zombie mod

wedke masz :)

Autor:  tiomor [ 1 lut 2017, 18:00 ]
Tytuł:  Re: DayZ - ArmaII Zombie mod

I tak ma dobrze. Ja po ostatnich patchach mam problem ze znalezieniem jedzenia nawet ;D

Autor:  Nyx [ 1 lut 2017, 18:14 ]
Tytuł:  Re: DayZ - ArmaII Zombie mod

Timor:
Po spawanie
szukasz kamienia
z kamienia robisz nóż
Mając nóż odcinasz patyk z drzewa (idealny na zombie, można zrobić z niego wetke , smażysz na nim mięso itp)
Ogólnie czym dalej wejdziesz w głąb ladu tym łatwiej o loot. Ja po spawnie olewam wioski nad wodą i lecę na West albo north. Ostatnio z kumplem pobieglismy na miejscowke na totalnym wypizdowie, ja pierdole tyle lotu było że 30 min tam siedzielsimy:D

Autor:  tiomor [ 1 lut 2017, 18:22 ]
Tytuł:  Re: DayZ - ArmaII Zombie mod

Ja w sumie ostatnie dni tylko loguje się przed snem i sprawdzam tą bazę nad Severogradem, a nóż coś ciekawego będzie :D. Ale znajduje w chuj strojów i broni, a zero ammo. Nie rozumiem tego systemu, ale to kwestia tego, że w pizdu grałem na starym systemie spawnu, a z tą nową ekonomią mam niewiele styczności, bo dopiero ostatnio wróciłem do dayz.

Autor:  Nyx [ 1 lut 2017, 18:30 ]
Tytuł:  Re: DayZ - ArmaII Zombie mod

Też miałem problem z przestawieniem się po bp ale czym więcej gram tym bardziej mi się podoba. Z lootem jest tak ze każdy podniesiony item spawnuje się gdzieś indziej w głąb lodu

Autor:  Oyci3C [ 1 lut 2017, 19:21 ]
Tytuł:  Re: DayZ - ArmaII Zombie mod

WĘTKĘ.

Strona 96 z 99 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team