MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

Starcraft 2
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=82&t=24833
Strona 99 z 305

Autor:  Highlander [ 19 maja 2010, 16:43 ]
Tytuł: 

w sumie gra ma kosztowac 200 zł i troche byloby przegiecie paly otrzymac za to tylko PL wersje.

Autor:  Oyci3C [ 19 maja 2010, 16:48 ]
Tytuł: 

*hint* inFamous na PS3 w wersji PL*

Kosztowało grubo ponad 200pln i nie posiada innej wersji jęz. poza PL. lawl

Autor:  Eshim [ 19 maja 2010, 17:11 ]
Tytuł: 

w sumie zawsze moznaby zatrzymac anglojezycznego klienta bety na dysku.
Powinno dzialac :F.

Mam nadzieje , ze nie bedzie tak jak z ME2 ktorego trza bylo zaczitowac zeby po polsku dzialalo...

Hmpf po za tym dosc dawno bylo jak wrzucalem wc3 na bneta, ale chyba wtedy sie dalo wybrac jezyk gry. Mam nadzieje ze bedzie tak samo z sc2.

Autor:  raggnarok [ 19 maja 2010, 19:22 ]
Tytuł: 

Identycznie jest przy D2. Mozna wybrac jakiego klienta sciagamy z BN. Ide o zaklad, ze z SC2 bedzie tak samo.

Autor:  Eshim [ 21 maja 2010, 12:01 ]
Tytuł: 

patch 13

blizzard napisał(a):

StarCraft II Beta -- Patch 13 (version 0.15.0.15449)

General


* Map Publishing is now enabled: Using the map editor, you can upload your custom maps to share with the Battle.net community.
* Facebook feature is integrated: Here’s a quick way to expand your social network by seeing who among your existing Facebook friends also has a Battle.net account.
* 3v3 and 4v4 formats are now enabled.
* Numerous updates have been made to the Leagues & Ladders system:

o Removed Copper League and added Diamond League above Platinum League.
o Player ratings start at 0, rather than 1000.
o No longer displays loading screen odds in placement or practice league matches.
o Matchmaking system logic updated.

* UDP is enabled to help improve game performance.
* Numerous performance and stability improvements.


Balance Changes


* PROTOSS

o Sentry

+ Force Fields can now be destroyed by Massive ground units walking over them.

o Void Ray

+ Range decreased from 7 to 6.

o Warp Gate

+ Subgroup selection priority changed from 2 to 3 so that it takes priority over Gateways when selected.

* TERRAN

o Marine

+ Stimpack research cost decreased from 150/150 to 100/100.
+ Combat Shield research cost decreased from 150/150 to 100/100.

* ZERG

o Infestor

+ Infested Terran spell removed.
+ Frenzy spell added:

# Costs 25 energy.
# Targets a single biological unit which deals 25% more damage and is immune to snare, stuns, and mind control for 30 seconds.

o Overseer

+ Contaminate spell added:

# Costs 75 energy.
# Targets a single enemy structure which cannot train units or research upgrades for 30 seconds.

+ Infested Terran spell added:

# Costs 125 energy.
# Infested Terrans have the same stats as those previously created by the Infestor and are placed directly under the Overseer when spawned.

o Ultralisk

+ Life decreased from 600 to 450.
+ Damage changed from 25 to 15 (+25 Armored).
+ Damage versus structures increased from 60 to 75.


Hotkey Changes (English Only):


* Zerg Set Worker Rally Point changed from R to G.
* Zerg Spore Crawler changed from W to A to avoid conflict with the Select All Warp Gates hotkey.


Battle.net Interface


* Revamped summary pages for player Profiles and Leagues & Ladders.
* Added a Help system with tech trees and other tips and tricks.
* Removed identifier from the character naming process and added the ability to refer friends for invitation into your party or lobby.
* Updated the Battle.net user interface to consistently use a nested menu system.
* Added in-game blocking and player muting.



Kolejne nerfy dla prota :F. Chyba zaczne grac terkiem albo zergiem.

Autor:  Keii [ 21 maja 2010, 12:23 ]
Tytuł: 

3v3 i 4v4 <3
Chyba jednak pogram przed końcem bety, mimo że nie planowałem.

Autor:  iniside [ 21 maja 2010, 13:29 ]
Tytuł: 

Ciekawe kiedy to bedzie online.

Autor:  Highlander [ 21 maja 2010, 14:09 ]
Tytuł: 

+ Infested Terran spell removed. po co oni to usuwaja? ktos tego uzywal w ogole? ;p

Autor:  Sou [ 21 maja 2010, 14:12 ]
Tytuł: 

Cytuj:
o Sentry

+ Force Fields can now be destroyed by Massive ground units walking over them.


???

Autor:  egroM [ 21 maja 2010, 14:14 ]
Tytuł: 

Czego tutaj nie rozumiesz ?

Autor:  Sou [ 21 maja 2010, 14:19 ]
Tytuł: 

"Massive ground units" czyli co? Ultraliski ? Colosy ?

Autor:  egroM [ 21 maja 2010, 14:21 ]
Tytuł: 

I thory - tadam :D

Autor:  pooma [ 21 maja 2010, 14:28 ]
Tytuł: 

thory akurat i tak z tylu najlepiej trzymac...
W sumie chyba tylko przydatne dla kolosów i ultr.
Niezły revamp zerga, praktyczny cały jego magic do wyczucia od nowa. Szkoda że infestor nie robi inf. teran, fajnie to służyło do zabijania banshee samymi infestorami.

Autor:  ShadorVD [ 21 maja 2010, 22:53 ]
Tytuł: 

Highlander napisał(a):
+ Infested Terran spell removed. po co oni to usuwaja? ktos tego uzywal w ogole? ;p


Czytaj do konca ;) Przeciez overseer to dostal :)

Autor:  Brolg [ 22 maja 2010, 07:10 ]
Tytuł: 

Coś wiadomo, o której wystartuje battle.net?

Autor:  Galandi [ 22 maja 2010, 09:08 ]
Tytuł: 

Działa, ktoś chętny na 4v4?

Autor:  MagPS [ 22 maja 2010, 12:37 ]
Tytuł: 

Galandi napisał(a):
Działa, ktoś chętny na 4v4?


Już działa? zajebiście

Edit: Jak zlecą się znajomi to chętnie zagramy (w jednym teamie czy przeciwko sobie)

Autor:  Oyci3C [ 22 maja 2010, 12:47 ]
Tytuł: 

Kod:
Facebook feature is integrated: Here’s a quick way to expand your social network by seeing who among your existing Facebook friends also has a Battle.net account.


ROFL.

Autor:  Keii [ 22 maja 2010, 12:57 ]
Tytuł: 

Oyci3C napisał(a):
Kod:
Facebook feature is integrated: Here’s a quick way to expand your social network by seeing who among your existing Facebook friends also has a Battle.net account.


ROFL.

E tam, wygodna opcja dzięki której nie trzeba pytać każdego po kolei czy gra w SC2, jeśli ma się fb.

Autor:  raggnarok [ 22 maja 2010, 13:00 ]
Tytuł: 

Ja sie pisze wieczorem na jakies 3v3, 4v4. Moze umowimy godzine? 21-22?

Strona 99 z 305 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team