mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 2174 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 97, 98, 99, 100, 101, 102, 103 ... 109  Następna strona
Autor Wiadomość
*****
Avatar użytkownika

Posty: 2625
Dołączył(a): 11.05.2008
Offline
PostNapisane: 13 mar 2013, 16:22 
Cytuj  
http://www.youtube.com/watch?v=4y7GNezfepc

**
Avatar użytkownika

Posty: 9587
Dołączył(a): 9.02.2004
Offline
PostNapisane: 13 mar 2013, 17:16 
Cytuj  
SKyrim Redone to najzajebistszy mod do skyrima+dawnguard. Do Dragonborna pewnie troche minie czasu zanim go dostosują (nie sprawdzałem czy już wyszła nowa wersja).


_________________
Gramsajt.pl - głupawy blog o grach

***
Avatar użytkownika

Posty: 31563
Dołączył(a): 1.05.2005
Offline
PostNapisane: 13 mar 2013, 19:10 
Cytuj  
a mozesz troche opisac jak sie mocno combat zmienil w redone?


_________________
.

**
Avatar użytkownika

Posty: 9587
Dołączył(a): 9.02.2004
Offline
PostNapisane: 13 mar 2013, 21:02 
Cytuj  
Przede wszystkim combat opiera się na staminie. Do tego całkowicie zmodyfikowany system perków, dmg broni i pancerze. Tarcze nie są takie OP. Ogólnie combat jest bardzo ok i niektórzy przeciwnicy dają w kość :D.


_________________
Gramsajt.pl - głupawy blog o grach

****
Avatar użytkownika

Posty: 1203
Dołączył(a): 24.09.2004
Offline
PostNapisane: 14 mar 2013, 00:42 
Cytuj  
Ja dalej polecam Requiem (zamiast Redone). Grałem w obydwa i Requiem ma taki bardziej oldschoolowy feel...

***
Avatar użytkownika

Posty: 31563
Dołączył(a): 1.05.2005
Offline
PostNapisane: 14 mar 2013, 00:54 
Cytuj  
requiem to step + gems?


_________________
.

****
Avatar użytkownika

Posty: 1203
Dołączył(a): 24.09.2004
Offline
PostNapisane: 14 mar 2013, 01:15 
Cytuj  
Requiem to jak Redone - zmienia combat, skille, perki, czary, staty broni, zbroi, przeciwnikow itp.
Nie wymaga innych modów

*
Avatar użytkownika

Posty: 6496
Dołączył(a): 17.01.2005
Offline
PostNapisane: 14 mar 2013, 09:48 
Cytuj  
A czy Requiem i Redone działa na steamowych ver. ?

Z tego co się orientuję to Steamowe mody/addony niestety mają limit Mb a ww. go przekraczają.

Co do tego moda, nie obraziłbym się gdyby akcja kolejnej części była przeniesiona do Cyrodil/Black March - wygląda to po prostu zajebiście.


_________________
Obrazek

**

Posty: 9233
Dołączył(a): 6.06.2010
Offline
PostNapisane: 14 mar 2013, 10:23 
Cytuj  
Skyrim nie ma nie-steamowej wersji, wszystkie oryginalne kopie wymagają Steam, no chyba, że chcesz ten mod dodać przez ten cały Steamworks (to wtedy nie wiem czy się da, nigdy tego nie używałem) a nie poprzez np. Nexus Mod Manager czy inny community mod manager.

**
Avatar użytkownika

Posty: 9587
Dołączył(a): 9.02.2004
Offline
PostNapisane: 14 mar 2013, 10:44 
Cytuj  
Jak ktoś chce to mogę linkąć swoją listę modów do skyrima + downguard. Głównie to bardziej realistyczne noce etc. Żeby był lepszy feeling :). Nie chce jednak za dużo oldschoolu (typu jedzeniem, picie) bo to dla mnie za dużo i wole skupić się na eksploracji i walce :D.


_________________
Gramsajt.pl - głupawy blog o grach

*
Avatar użytkownika

Posty: 6496
Dołączył(a): 17.01.2005
Offline
PostNapisane: 14 mar 2013, 10:47 
Cytuj  
sula napisał(a):
Skyrim nie ma nie-steamowej wersji, wszystkie oryginalne kopie wymagają Steam, no chyba, że chcesz ten mod dodać przez ten cały Steamworks (to wtedy nie wiem czy się da, nigdy tego nie używałem) a nie poprzez np. Nexus Mod Manager czy inny community mod manager.

No tak ja pisałem o steamworks :-)

Czyli ten nexus mod menager będzie działał? To wiem co będę dzisiaj robił :-)

Dzięki.


_________________
Obrazek

***
Avatar użytkownika

Posty: 31563
Dołączył(a): 1.05.2005
Offline
PostNapisane: 14 mar 2013, 11:14 
Cytuj  
A jak dla mnie priorytet to combat i poprawa grafiki to redone? ;]


_________________
.

****
Avatar użytkownika

Posty: 1203
Dołączył(a): 24.09.2004
Offline
PostNapisane: 14 mar 2013, 11:18 
Cytuj  
poprawa grafiki i bugow to STEP
combat, gameplay, balans to Redone albo Requiem

**
Avatar użytkownika

Posty: 9587
Dołączył(a): 9.02.2004
Offline
PostNapisane: 14 mar 2013, 11:21 
Cytuj  
Highlander napisał(a):
A jak dla mnie priorytet to combat i poprawa grafiki to redone? ;]


Redone sam nie poprawi grafiki. On zmienia głównie mechanike i pewne aspekty jeśli chodzi o klimat. Jak będę w domu po 16-17 to podeśle linki do strony z której ja się wzorowałem jeśli chodzi o mody graficzne etc. Tutaj nie musisz się niczego sztywno trzymać bo jeszcze prócz tekstur dochodzi fxaa incjector etc co zmienia shadery np etc.

Pozatym mody/tekstury trzeba dobierać do wydajności sprzętu :)


Poczekaj High aż wrócę do domu do zalinkuje co i jak.


_________________
Gramsajt.pl - głupawy blog o grach

**

Posty: 9233
Dołączył(a): 6.06.2010
Offline
PostNapisane: 14 mar 2013, 11:22 
Cytuj  
Shador von Dal napisał(a):
sula napisał(a):
Skyrim nie ma nie-steamowej wersji, wszystkie oryginalne kopie wymagają Steam, no chyba, że chcesz ten mod dodać przez ten cały Steamworks (to wtedy nie wiem czy się da, nigdy tego nie używałem) a nie poprzez np. Nexus Mod Manager czy inny community mod manager.

No tak ja pisałem o steamworks :-)

Czyli ten nexus mod menager będzie działał? To wiem co będę dzisiaj robił :-)

Dzięki.

Skyrim-a mam już od jakiegoś czasu, ale jeszcze w ogóle w niego nie grałem - mam tyle tytułów, do grania, że musi poczekać po prostu, a zaglądam tu bo kusi i obiecałem sobie, że Skyrim-a w liście priorytetów w co grać przesunę do góry jak się dobre całościowe mod-packi / overhaule pojawią - bo po doświadczeniach z tym jakim klockiem F3 był bez modów nie mam ochoty do nowszych sandboxowych gier Bethsedy bez tego podchodzić.

Wiem jednak, że np. Fallouty steamowe ludzie swobodnie modują właśnie NMM lub innymi community managerami. Ofc wskazane jest przeczytanie np. stronie modów na Nexus-ie co i jak, ale skoro ty się DayŻ zajmujesz to sobie poradzisz bez problemu. Początki w moim modowaniu F3 były mozolne, ale potem poszło jak z bicza w 9/10 przypadkach modów sprowadzało się do kliknięcia 'ściągnij poprzez NMM'. Jak będziesz chciał mieć wiele modów na raz, to jeszcze prosty programik o nazwie BOSS jest bardzo przydatny bo ustawia load-order we właściwej kolejności.

*
Avatar użytkownika

Posty: 6496
Dołączył(a): 17.01.2005
Offline
PostNapisane: 14 mar 2013, 11:56 
Cytuj  
Drusek napisał(a):
poprawa grafiki i bugow to STEP
combat, gameplay, balans to Redone albo Requiem


I w tym Redone/Requiem jest system głodu itp. ? Brakuje mi tego trochę po Hardcore FNV.


_________________
Obrazek

***

Posty: 522
Dołączył(a): 28.02.2004
Offline
PostNapisane: 14 mar 2013, 13:39 
Cytuj  
Shador von Dal napisał(a):
Drusek napisał(a):
poprawa grafiki i bugow to STEP
combat, gameplay, balans to Redone albo Requiem


I w tym Redone/Requiem jest system głodu itp. ? Brakuje mi tego trochę po Hardcore FNV.


Nie. Jak pisałem, redone i requiem zmieniają nieco mechanikę gry, combat, perki, ale i tak są jedynie jednymi z wielu modów, które można równocześnie ze wspomnianymi używać, zmieniających gameplay.

Jak chcesz hardcore zainteresuj się The Winter is Coming, frostfall itp. Jest w nich system chłodu, obozowiska itp.
Zresztą na liście modów w GEMS http://www.skyrimgems.com/ jest cały dział "Realism"

***
Avatar użytkownika

Posty: 10236
Dołączył(a): 5.11.2004
Offline
PostNapisane: 13 kwi 2013, 13:06 
Cytuj  
Sciagam tego Requiem po lekturze readme. Wyglada swietnie, moze w paru miejscach troche zbyt hardcorowo, ale ogolnie podoba mi sie jego koncepcja. Jeszcze musze poszukac czegos w Gemsach i obadac STEPS - statnio do Skyrima podchodzilem chyba z pol roku temu :)

****

Posty: 1459
Dołączył(a): 20.01.2011
Offline
PostNapisane: 13 kwi 2013, 15:56 
Cytuj  
imho STEP to za dużo roboty dla nieznacznie lepszego efektu.

jeśli chodzi o grafikę to obecnie mam zainstalowane K ENB + Skyrim 2k HD + Climates of Tamriel + Skyrim Flora Overhaul + Claralux + Enchanced Lights and FX + Ultimate Fire HD + SMIM + Volumetric Sun for K-ENB + HQ Snow + Better Dynamic Snow i gra wygląda po prostu bajecznie. Od siebie bardzo polecam K ENB, chyba najlepsze ENB jakie testowałem. Tylko trzeba mieć dobry komputer do niego bo mocno obciąża wszystko. Na stronie moda na Nexusie jest napisane że K ENB nie jest kompatybilne z Climates of Tamriel ale to gówno prawda, wyglądają razem świetnie. Jedyny minus to trochę za ciemne noce i interiors jak dla mnie, ale jak masz pochodnię albo Mage Light to wszystko powinno grać.


_________________
steam: Deathel

***
Avatar użytkownika

Posty: 10236
Dołączył(a): 5.11.2004
Offline
PostNapisane: 14 kwi 2013, 12:27 
Cytuj  
Ja nie mam az tak dobrego sprzetu, zeby szalec z ENB :) Swoja droga, mozecie cos polecic co wyglada ladnie, ale jednoczesnie nie wplywa jakos drastycznie ne FPS?

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 2174 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 97, 98, 99, 100, 101, 102, 103 ... 109  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.