MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

TES V: Skyrim
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=82&t=39858
Strona 100 z 109

Autor:  Robo [ 13 mar 2013, 16:22 ]
Tytuł:  Re: TES V: Skyrim

http://www.youtube.com/watch?v=4y7GNezfepc

Autor:  zaboleq [ 13 mar 2013, 17:16 ]
Tytuł:  Re: TES V: Skyrim

SKyrim Redone to najzajebistszy mod do skyrima+dawnguard. Do Dragonborna pewnie troche minie czasu zanim go dostosują (nie sprawdzałem czy już wyszła nowa wersja).

Autor:  Highlander [ 13 mar 2013, 19:10 ]
Tytuł:  Re: TES V: Skyrim

a mozesz troche opisac jak sie mocno combat zmienil w redone?

Autor:  zaboleq [ 13 mar 2013, 21:02 ]
Tytuł:  Re: TES V: Skyrim

Przede wszystkim combat opiera się na staminie. Do tego całkowicie zmodyfikowany system perków, dmg broni i pancerze. Tarcze nie są takie OP. Ogólnie combat jest bardzo ok i niektórzy przeciwnicy dają w kość :D.

Autor:  Drusek [ 14 mar 2013, 00:42 ]
Tytuł:  Re: TES V: Skyrim

Ja dalej polecam Requiem (zamiast Redone). Grałem w obydwa i Requiem ma taki bardziej oldschoolowy feel...

Autor:  Highlander [ 14 mar 2013, 00:54 ]
Tytuł:  Re: TES V: Skyrim

requiem to step + gems?

Autor:  Drusek [ 14 mar 2013, 01:15 ]
Tytuł:  Re: TES V: Skyrim

Requiem to jak Redone - zmienia combat, skille, perki, czary, staty broni, zbroi, przeciwnikow itp.
Nie wymaga innych modów

Autor:  ShadorVD [ 14 mar 2013, 09:48 ]
Tytuł:  Re: TES V: Skyrim

A czy Requiem i Redone działa na steamowych ver. ?

Z tego co się orientuję to Steamowe mody/addony niestety mają limit Mb a ww. go przekraczają.

Co do tego moda, nie obraziłbym się gdyby akcja kolejnej części była przeniesiona do Cyrodil/Black March - wygląda to po prostu zajebiście.

Autor:  sula [ 14 mar 2013, 10:23 ]
Tytuł:  Re: TES V: Skyrim

Skyrim nie ma nie-steamowej wersji, wszystkie oryginalne kopie wymagają Steam, no chyba, że chcesz ten mod dodać przez ten cały Steamworks (to wtedy nie wiem czy się da, nigdy tego nie używałem) a nie poprzez np. Nexus Mod Manager czy inny community mod manager.

Autor:  zaboleq [ 14 mar 2013, 10:44 ]
Tytuł:  Re: TES V: Skyrim

Jak ktoś chce to mogę linkąć swoją listę modów do skyrima + downguard. Głównie to bardziej realistyczne noce etc. Żeby był lepszy feeling :). Nie chce jednak za dużo oldschoolu (typu jedzeniem, picie) bo to dla mnie za dużo i wole skupić się na eksploracji i walce :D.

Autor:  ShadorVD [ 14 mar 2013, 10:47 ]
Tytuł:  Re: Odp: TES V: Skyrim

sula napisał(a):
Skyrim nie ma nie-steamowej wersji, wszystkie oryginalne kopie wymagają Steam, no chyba, że chcesz ten mod dodać przez ten cały Steamworks (to wtedy nie wiem czy się da, nigdy tego nie używałem) a nie poprzez np. Nexus Mod Manager czy inny community mod manager.

No tak ja pisałem o steamworks :-)

Czyli ten nexus mod menager będzie działał? To wiem co będę dzisiaj robił :-)

Dzięki.

Autor:  Highlander [ 14 mar 2013, 11:14 ]
Tytuł:  Re: TES V: Skyrim

A jak dla mnie priorytet to combat i poprawa grafiki to redone? ;]

Autor:  Drusek [ 14 mar 2013, 11:18 ]
Tytuł:  Re: TES V: Skyrim

poprawa grafiki i bugow to STEP
combat, gameplay, balans to Redone albo Requiem

Autor:  zaboleq [ 14 mar 2013, 11:21 ]
Tytuł:  Re: TES V: Skyrim

Highlander napisał(a):
A jak dla mnie priorytet to combat i poprawa grafiki to redone? ;]


Redone sam nie poprawi grafiki. On zmienia głównie mechanike i pewne aspekty jeśli chodzi o klimat. Jak będę w domu po 16-17 to podeśle linki do strony z której ja się wzorowałem jeśli chodzi o mody graficzne etc. Tutaj nie musisz się niczego sztywno trzymać bo jeszcze prócz tekstur dochodzi fxaa incjector etc co zmienia shadery np etc.

Pozatym mody/tekstury trzeba dobierać do wydajności sprzętu :)


Poczekaj High aż wrócę do domu do zalinkuje co i jak.

Autor:  sula [ 14 mar 2013, 11:22 ]
Tytuł:  Re: Odp: TES V: Skyrim

Shador von Dal napisał(a):
sula napisał(a):
Skyrim nie ma nie-steamowej wersji, wszystkie oryginalne kopie wymagają Steam, no chyba, że chcesz ten mod dodać przez ten cały Steamworks (to wtedy nie wiem czy się da, nigdy tego nie używałem) a nie poprzez np. Nexus Mod Manager czy inny community mod manager.

No tak ja pisałem o steamworks :-)

Czyli ten nexus mod menager będzie działał? To wiem co będę dzisiaj robił :-)

Dzięki.

Skyrim-a mam już od jakiegoś czasu, ale jeszcze w ogóle w niego nie grałem - mam tyle tytułów, do grania, że musi poczekać po prostu, a zaglądam tu bo kusi i obiecałem sobie, że Skyrim-a w liście priorytetów w co grać przesunę do góry jak się dobre całościowe mod-packi / overhaule pojawią - bo po doświadczeniach z tym jakim klockiem F3 był bez modów nie mam ochoty do nowszych sandboxowych gier Bethsedy bez tego podchodzić.

Wiem jednak, że np. Fallouty steamowe ludzie swobodnie modują właśnie NMM lub innymi community managerami. Ofc wskazane jest przeczytanie np. stronie modów na Nexus-ie co i jak, ale skoro ty się DayŻ zajmujesz to sobie poradzisz bez problemu. Początki w moim modowaniu F3 były mozolne, ale potem poszło jak z bicza w 9/10 przypadkach modów sprowadzało się do kliknięcia 'ściągnij poprzez NMM'. Jak będziesz chciał mieć wiele modów na raz, to jeszcze prosty programik o nazwie BOSS jest bardzo przydatny bo ustawia load-order we właściwej kolejności.

Autor:  ShadorVD [ 14 mar 2013, 11:56 ]
Tytuł:  Re: TES V: Skyrim

Drusek napisał(a):
poprawa grafiki i bugow to STEP
combat, gameplay, balans to Redone albo Requiem


I w tym Redone/Requiem jest system głodu itp. ? Brakuje mi tego trochę po Hardcore FNV.

Autor:  Enderhawk [ 14 mar 2013, 13:39 ]
Tytuł:  Re: TES V: Skyrim

Shador von Dal napisał(a):
Drusek napisał(a):
poprawa grafiki i bugow to STEP
combat, gameplay, balans to Redone albo Requiem


I w tym Redone/Requiem jest system głodu itp. ? Brakuje mi tego trochę po Hardcore FNV.


Nie. Jak pisałem, redone i requiem zmieniają nieco mechanikę gry, combat, perki, ale i tak są jedynie jednymi z wielu modów, które można równocześnie ze wspomnianymi używać, zmieniających gameplay.

Jak chcesz hardcore zainteresuj się The Winter is Coming, frostfall itp. Jest w nich system chłodu, obozowiska itp.
Zresztą na liście modów w GEMS http://www.skyrimgems.com/ jest cały dział "Realism"

Autor:  raggnarok [ 13 kwi 2013, 13:06 ]
Tytuł:  Re: TES V: Skyrim

Sciagam tego Requiem po lekturze readme. Wyglada swietnie, moze w paru miejscach troche zbyt hardcorowo, ale ogolnie podoba mi sie jego koncepcja. Jeszcze musze poszukac czegos w Gemsach i obadac STEPS - statnio do Skyrima podchodzilem chyba z pol roku temu :)

Autor:  EloNis [ 13 kwi 2013, 15:56 ]
Tytuł:  Re: TES V: Skyrim

imho STEP to za dużo roboty dla nieznacznie lepszego efektu.

jeśli chodzi o grafikę to obecnie mam zainstalowane K ENB + Skyrim 2k HD + Climates of Tamriel + Skyrim Flora Overhaul + Claralux + Enchanced Lights and FX + Ultimate Fire HD + SMIM + Volumetric Sun for K-ENB + HQ Snow + Better Dynamic Snow i gra wygląda po prostu bajecznie. Od siebie bardzo polecam K ENB, chyba najlepsze ENB jakie testowałem. Tylko trzeba mieć dobry komputer do niego bo mocno obciąża wszystko. Na stronie moda na Nexusie jest napisane że K ENB nie jest kompatybilne z Climates of Tamriel ale to gówno prawda, wyglądają razem świetnie. Jedyny minus to trochę za ciemne noce i interiors jak dla mnie, ale jak masz pochodnię albo Mage Light to wszystko powinno grać.

Autor:  raggnarok [ 14 kwi 2013, 12:27 ]
Tytuł:  Re: TES V: Skyrim

Ja nie mam az tak dobrego sprzetu, zeby szalec z ENB :) Swoja droga, mozecie cos polecic co wyglada ladnie, ale jednoczesnie nie wplywa jakos drastycznie ne FPS?

Strona 100 z 109 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team