MMORPG.pl https://mmorpg.pl/ |
||
Szukam chętnych do zrobienia gry mmorpg https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=82&t=11889 |
Strona 2 z 2 |
Autor: | kozas15 [ 21 kwi 2005, 22:18 ] |
Tytuł: | |
Ojjjj, zrobić mmorpg to naprawdę ciężka sprawa. W sumie nie wiem jak bardzo- ale kiedyś spróbowałem zrobić zwykłe cRPG. Hehe calutki miesiąc po kilka godzin dziennie. W sumie gra wystarczała na 1min grania ![]() ![]() |
Autor: | Ashton [ 22 kwi 2005, 05:57 ] |
Tytuł: | |
Nie no bez przesady ;] Starczy nawet zajzec na archiwum pl.rec.gry.mud i poczytac jak ladnie zachecano ludzi z tego typu pytaniami dot. mudow ;]Jezeli ktos chce zrobic, potrafi, i zna ludzi, to zrobi i tak, a jak nie to tylko ratujemy mu czas ;] |
Autor: | Tolein [ 22 kwi 2005, 14:23 ] |
Tytuł: | |
Zastanawiam się tylko nad tym ile trzeba będzie pracować nad dostosowaniem do gry engine'u z unreala, a ile tego z TES: III I nie mówię tu tylko o modelach 3D i o grafice... Ale może ten Unrealowy jest jużgotowy do multi. nie wiem Mało się znam... Ale fabułę nadal mogę wymyślić ![]() |
Autor: | Fum4R [ 6 maja 2005, 10:54 ] |
Tytuł: | |
kozas15 napisał(a): Ojjjj, zrobić mmorpg to naprawdę ciężka sprawa. W sumie nie wiem jak bardzo- ale kiedyś spróbowałem zrobić zwykłe cRPG. Hehe calutki miesiąc po kilka godzin dziennie. W sumie gra wystarczała na 1min grania
![]() ![]() Witam Gry projektuje się średnio 2 lata. Najtrudniej i najdłużej projektuje sie właśnie gry typu cRPG (dla przykładu Baldur's Gate projektowano 5 lat). Jeśli chce ktos stworzyć grę typu MMORPG, to najpierw musi zaprojektować świat oraz system, dopiero wtedy należy szukać ludzi. No bo kto chciałby dołączyć do projektu, o którym nic mie wie... Druga sprawa to kwesria techniczna. Do gry mmorpg potrzebne są serwery, a te są kosztowne i drogie w utrzymaniu. Jeśli to miałby być projekt niekomercyjny to dużych zysków niemiałbyś. A żeby sprzedawać grę ,usisz znaleźć wydawcę, a to nie jest łatwe. Poza tym musisz mieć pewność że zainteresujesz ludzi tą grą i będą chcieli w nia grać. A więc dobra reklama, wywiady i pokazywanie się na różnych imprezach. A jeszcze dodam, że mmorpg musi mieć dobry engine i w miarę duży świat i od cholery ciekawych questów, żeby ludzie się nie nudzili zbyt szybko tą grą. Graficy i programiści to nie wszystko. Niezwłocznie najważniejsi są projektanci, którzy zaprojektują świat, po którym będzie gracz się poruszać oraz stworzyć dobry system, co nie jest wcale takie łatwe. Ważni są jeszcze artmakerzy, którzy będą robić koncepty, z których graficy będą się wzorować, tworząc modele postaci. Sam tworzę grę MMORPG (o nazwie Black ICe Tales) i mówie Wam, iż jest to trudna robota. Współpracujemy też z ekipą Burżuazji. ![]() ![]() |
Autor: | kozas15 [ 6 maja 2005, 14:50 ] |
Tytuł: | |
Eee, odniosłem wrażenie że piszesz to do mnie ![]() |
Autor: | Fum4R [ 6 maja 2005, 18:16 ] |
Tytuł: | |
No to życzę mu powodzenia... a sam robi czy ma swoją ekipę? Ma jakąś stronę projektu? |
Strona 2 z 2 | Strefa czasowa: UTC + 1 |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team |