MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

Lineage 2 vs World of Warcraft
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=82&t=12220
Strona 2 z 4

Autor:  Xanth [ 5 kwi 2005, 09:44 ]
Tytuł: 

Jakos w UO nie bylo z tym problemow, a przeciez bylo i open pvp (kazdy mogl bic kazdego), byl i full looting, bylo i campowanie cial (i to o wiele bardziej perfidne). I jakos kazdy kto gral w UO wspomina ja z lezka w oku, mowiac, ze zadna z dzisiejszych gier nie dorosla jej do piet.

X.

Autor:  Strzala [ 5 kwi 2005, 09:55 ]
Tytuł: 

Mark24 napisał(a):
L2 pewnie tak jak FFXI - wiek levelowania, gra polegająca na campowaniu tygodniami i zarabianiu kasy + PvP którego w FFXI nie ma.

WoW to teraz wielki rozpierdziel.


nie wiem jak jest z levelowaniem w FFXI ale w l2 levelowanie do najszybszych nie nalezy ale nie jest tak tragicznie :) Nowi klanowicze pozaczynali kilka dni temu (4-5) i maja 20-22 lev. Ja w ciagu 4 miechow robilem Human Knighta i wlasnie mijam 40 lev a gram stosunkowo malo. Generalnie w 6-7 miesiecy mozna dobic do 50levelu a z takim levelem mozna juz sobie na wiekszosc rzeczy pozwolic :).

Wszystko jest rzecza gustu. Mi L2 pasuje a do grania w WOW'a za zadne skarby mnie nikt nie przekona, niech graja ci co lubia taki klimat, design i zalozenia jakie ta gra realizuje itp. i niech maja z tego fun :) To najwazniejsze.

a wracajac do pytania Bieluna... nie wiem dokladnie :/ ale wydaje mi sie ze tak wlasnie jest - rate x5 chyba oznacza ze adeny wypada x5 a przedmioty maja zwiekszona szanse wypadniecia x5.
Zapytaj o dokladna odpowiedz na forum darmowe mmorpg w dziale L2.
Zapraszam takze do oficjalnego dzialu L2 pod warunkiem ze chcesz grac w platna wersje gry. Jesli chcesz sprubowac platnej to moze bedzie jeszcze ktos mial kod umozliwiajacy darmowe granie przez miesiac ;) (taka promocja od NCSoft dzieki ktorej serwery sa weekendami "full" a polskie community rozloslo nam sie o kilku ludzi grajacych wczesniej na darmowych serwerach).

Autor:  Logain Darkthorn [ 5 kwi 2005, 09:56 ]
Tytuł: 

No mysle ze wprowadzenie stytemu lootingu z uo bylo by calkowita porazka, a to ze wzgledu na specyfike przedmiotow. W WoW sa bardizej hmm... unikalne(?). Np w sytuacji gdy szukasz jednego przedmiotu tydzien campujac instance, w koncu go zdobywasz, a po wyjsciu dostajesz w czape i go tracisz. Jak myslicie, ile takich sytuacji jest w stanie czlowiek zniesc zanim powie 'pierdole ta gre'? :)

pozdrawiam

Autor:  Mark24 [ 5 kwi 2005, 10:09 ]
Tytuł: 

wystarczy, że straciłbym jednego valora lub jednego epica i dałbym sobie spokój. Nie robiłbym 10-20x jednego instance modląc się najpierw o dropa (10% szansy) potem o szczęście w losowaniu (30-50%) by zaraz po wyjściu z instance mieć ??% że ktoś mnie zabije i go stracę.

Do tego co z itemami nie dla swojej klasy? Rozumiem, że AH?
Zaraz by się pojawiło stado chinoli farmujące instance, sprzedające itemki na AH, campujące wszystkie bossy nie_w_instance 24/7 i za zarobiony cash utrzymujące 10+ osobowe rodziny..
Wynik: nikt nie robiłby by instance bo drop rate niski, szansa na loot niska - lepiej pofarmować cash i dać utrzymanie dla chińczyków...

Idąc dalej żaden przedmiot nie byłby soulbound czyli ludzie którzy wyrośli z itemków sprzedawaliby go. Więc niemożliwe byłoby utrzymanie takiego drop rate. Zamiast 10% szansy na drop danej częsci armoru - byłoby 10% szansy, ze boss w ogóle coś dropnie, a że dropnie dla ciebie to 0.5% szansy. Tak tylko by uniknąć sytuacji, ze po miesiący 20 chińczyków nafarmowało 50 części danego armoru, a zapotrzebowanie jest na 20. Do tego te itemki nie znikają więc po roku byłoby zatrzęsienie tego w AH po kilka S.
Crafting - podobnie. Zaraz by się okazało, że drop rate części do craftingu jest kurewsko niski. Za to wytworzonych przedmiotów na AH jest już 10 - zapotrzebowanie zerowe.... Skillowanie craftingu bezsensu - crafting ubity.
Dzieki :/

Co do levelowania w L2 - to strasznie wolno. Dla mnie już za wolno ;)
Chociaż trzeba przyznać, że wolne levelowanie ma swoje plusy - ludzie się zgrywają, poznają w ciągu tych długich miesięcy bicia mobów. Za to szybkie takie jak w WoWie to totalna rozpierducha - 90% ludzi na 60lvl nie znam, 50% z nich widzę pierwszy raz na oczy - i tak codziennie...

Autor:  Strzala [ 5 kwi 2005, 10:43 ]
Tytuł: 

Mark24 napisał(a):

Co do levelowania w L2 - to strasznie wolno. Dla mnie już za wolno ;)
Chociaż trzeba przyznać, że wolne levelowanie ma swoje plusy - ludzie się zgrywają, poznają w ciągu tych długich miesięcy bicia mobów. Za to szybkie takie jak w WoWie to totalna rozpierducha - 90% ludzi na 60lvl nie znam, 50% z nich widzę pierwszy raz na oczy - i tak codziennie...


Ja 90% kontakow nadal mam :) mimo ze oni przyspieszyli levelowanie a ja nie :) czesto grywamy razem, siadamy i gadamy podczas restow, pozdrawiamy sie na drodze, czesto dostaje buffy przebiegajac kolo znajomego bufferra :). Masz racje tu ludzie nie zapominaja tak latwo tych z ktorymi levelowali :) bo to zabiera sporo czasu :)

Autor:  Pieszczoch [ 5 kwi 2005, 11:30 ]
Tytuł: 

lol
Jak itemki nie moga byc soulbound w lootingu innego playera?
Wlasciciel jest zbindowany, potem ktos go zabija i itemek binduje sie do nowego wlasciciela. Tak jak loot z bossa.

Autor:  Mark24 [ 5 kwi 2005, 11:34 ]
Tytuł: 

lol
czyli paladyn zabija huntera i dostaje zbindowanego na siebie gun-a którego nie może użyć? :lol:

Autor:  Vercin [ 5 kwi 2005, 11:37 ]
Tytuł: 

hahaha jasne i umawia sie np tzrech typkow jeden z hordy i dwoch z alliance co chca przekazac sobie item...Najpierw ten z hordy bije tego ktory ma item soulbound ,lootuje a nastepnie wystawia sie temu drugiemu:D Ba pewnie zrobiliby z tego kolejna usluge za rl cash:)
("Chcesz przekazac komus soulbounded item? Zglos sie do nas mamy swoich ludzi na obu serwerach i z checia pomozemy.okazja tylko 100$ ")

Autor:  Mark24 [ 5 kwi 2005, 11:44 ]
Tytuł: 

dobre... o tym nawet nie pomyślałem, nie mam głowy do interesów ;)

Autor:  Pieszczoch [ 5 kwi 2005, 11:47 ]
Tytuł: 

No coz, jak juz wspomniales paladyn zabija huntera i zbiera zbindowanego guna. Tylko po to zeby uprzykrzyc mu zycie i sprzedac vendorkowi (tak sobie wyborazam hehe).
_Albo_ latasz w grupie i jest typowy roll on item. Co za problem tak zrobic?
Zawsze cos by bylo.

Autor:  Vercin [ 5 kwi 2005, 11:48 ]
Tytuł: 

JAkos nie odniosles sie do exploita ktory ja podalem:)

Autor:  Xanth [ 5 kwi 2005, 11:50 ]
Tytuł: 

A tak ciezko wpasc na pomysl, ze itemy zbindowane sa zbindowane, a wypadaja TYLKO itemy ktore mamy w inventory i bez "soulbonda"? :)

X.

Autor:  Vercin [ 5 kwi 2005, 11:54 ]
Tytuł: 

No ale po co mnozyc pomysly skoro lootowania nie ma ,nie bedzie i bardzo dobrze

Autor:  Pieszczoch [ 5 kwi 2005, 12:04 ]
Tytuł: 

No i dlatego ci starzy gracze PvP sie nie odnajda w WoW i to jest prawda.
Wystarczylo by zrobic chociaz loot kasy na 10% lub wiecej, a jak trzyma kase w banku to za kazda smierc jakis podatek wiekszy niz te 10% :wink:.

Autor:  Mark24 [ 5 kwi 2005, 12:30 ]
Tytuł: 

tak jak to pisał świętej pamięci Laren gry mmorpg to nie dom publiczny i nie mają za zadanie zadowolić absolutnie każdego ;)

Autor:  Xanth [ 5 kwi 2005, 12:38 ]
Tytuł: 

Dlatego jedni wybieraja sobie gre pseudo pvp, gdzie pvp sluzy tylko do przeszkadzania innym, a inni graja w gry czysto pvp, gdzie z pvp jest cos wiecej, niz radosc z przeszkadzania innym w questach ;)

X.

PS. To juz nawet tak nielubiane przez Marka SWG po wprowadzeniu GCW upgrade ma lepsze i ciekawsze pvp niz WoW ;)

PS2. Tak, wiem, pvp w WoW jest niedokonczone ;)

Autor:  Strangerr [ 5 kwi 2005, 14:02 ]
Tytuł: 

sorrki ze OT ale nie chce mi sie zakladac nowego topica dla 1 pyt :)

Xanth ty jeszcze grywasz w swg? Bo ja wlasnie patchuje clienta (moze do nocy skoncze:P) i zastanawiam sie czy na eclispe sa jeszcze ludzie ;P ?

Autor:  Xanth [ 5 kwi 2005, 14:45 ]
Tytuł: 

Strangerr napisał(a):
zastanawiam sie czy na eclispe sa jeszcze ludzie ;P ?

Jacys ludzie jeszcze sa. Tak, nadal gram, ostatnio SWG dosc mocno sie zmienilo i nadal sie zmienia ;)

X.

Autor:  Aenima [ 5 kwi 2005, 16:40 ]
Tytuł: 

Pieszczoch napisał(a):
No i dlatego ci starzy gracze PvP sie nie odnajda w WoW i to jest prawda.
Wystarczylo by zrobic chociaz loot kasy na 10% lub wiecej, a jak trzyma kase w banku to za kazda smierc jakis podatek wiekszy niz te 10% :wink:.


right :(

Autor:  Peonz0r [ 5 kwi 2005, 18:25 ]
Tytuł: 

Trammel Whores :(

Strona 2 z 4 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team