MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

MMO bez abonamentu
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=82&t=13695
Strona 2 z 4

Autor:  Dwutlenek [ 17 cze 2005, 08:44 ]
Tytuł: 

Byłem MG w NVN przez jakiś czas.
Udało mi się zrobić sporą kampanię 5 sesji po 5 godzin i 5 graczy (o jak ładnie)
Gierka jest świetna, tylko, że wszyscy chcieli grać nikt nie chciał prowadzić, a ja muł nie jestem co by to wszystko ciągnąć :D

Autor:  Ashton [ 17 cze 2005, 09:01 ]
Tytuł: 

Sukces NWN:
tworcy - zrobimy sieciowego rpga z duza iloscia osob, gm tool i powiemy ze to mmo
prasa - pierwszy mmo bez abonamentu
gracze mmo - ale to nie jest mmo
gracze free - stfu nie znacie sie, to jest mmo

sukces GW
tworcy - zrobimy kopie diablo w 3d i nazwiemy to mmo
reszta patrz wyzej....


Dhoro, jezeli wkoncu bedziesz gral w cos platnego to polecam swg ;] 109zl kosztuje z dodatkami ;] Tylko sprzet musisz miec odpowiedni by to pociagnac ;] WoW afaik tez jest niezly, chociaz nie gralem, imo aktualnie tylko te 2 tytuly jakos ciekawiej wygladaja.

Autor:  Mark24 [ 17 cze 2005, 09:06 ]
Tytuł: 

ja jak wrócę do SWG to tylko po to by tańczyć nago w knajpach owłosioną whoompaką i dotykać innych.

Autor:  Kabraxis [ 17 cze 2005, 11:37 ]
Tytuł: 

Xanth napisał(a):
PS. Bo pewnie nawet nie macie pojecia, ze w raz z NWN dostajecie zaawansowanego toola do budowy swiatow.


Nie nie wiedzielismy, dzieki za cynka master. :D

BTW. To co jest w NWN to jest kupka w porownaniu do edytorka w Morrowindzie. Tylko ze tam tworcy olewaja multi a i tak edytor o klase lepszy. :D

Autor:  mrynar [ 17 cze 2005, 12:02 ]
Tytuł: 

Mark24 napisał(a):
ja jak wrócę do SWG to tylko po to by tańczyć nago w knajpach owłosioną whoompaką i dotykać innych.


Mozesz sobie zartowac Martinez, ale chyba w zadnej innej grze nie udalo sie stworzyc tak zajebistego klimatu knajpy.

Autor:  Mark24 [ 17 cze 2005, 12:03 ]
Tytuł: 

szkoda tylko ze tam same boty :P

Autor:  rarPL [ 17 cze 2005, 12:10 ]
Tytuł: 

Ashton napisał(a):
Sukces NWN:
tworcy - zrobimy sieciowego rpga z duza iloscia osob, gm tool i powiemy ze to mmo
prasa - pierwszy mmo bez abonamentu
gracze mmo - ale to nie jest mmo
gracze free - stfu nie znacie sie, to jest mmo

sukces GW
tworcy - zrobimy kopie diablo w 3d i nazwiemy to mmo
reszta patrz wyzej....


Dhoro, jezeli wkoncu bedziesz gral w cos platnego to polecam swg ;] 109zl kosztuje z dodatkami ;] Tylko sprzet musisz miec odpowiedni by to pociagnac ;] WoW afaik tez jest niezly, chociaz nie gralem, imo aktualnie tylko te 2 tytuly jakos ciekawiej wygladaja.


I tu sie mylisz bo tworcy nie nazwali Guild Wars'a MMORPG tylko CORPG co znaczy: Competitive Online Role Playing Game. A gracze nazywaja to roznie, ja twierdze ze MMORPG. Wiec twoja teoria sie tu nie sprawdza.

Mam jeszcze jedno pytanie ?? Grales w ogole w Guild Warsa ?? Jesli nie to widac ze zwykly kiep z ciebie, wypowiadasz sie a nie wiesz o czym. Jesli tak to co innego, szanuje twoja opinie jednak ta teoria nijak do tej gry nie pasuje.

Autor:  Mark24 [ 17 cze 2005, 12:14 ]
Tytuł: 

myslę, że każdy zagrał było tyle tych free weekendów że głowa mała.

Autor:  Ashton [ 17 cze 2005, 12:36 ]
Tytuł: 

Gralem w bete w trakcie targow e3, wole diablo ;]
No masz CORPG, ok kolejny skrot, nie zmeinai to faktu ze nie jest to mmorpg. Juz tibii czy mudom jest blizej do MMORPG niz GW

Autor:  Shubduse [ 17 cze 2005, 17:29 ]
Tytuł: 

Xanth napisał(a):
PS. Bo pewnie nawet nie macie pojecia, ze w raz z NWN dostajecie zaawansowanego toola do budowy swiatow.


Ano tak juz jest, ze wiele ludzi nie ma pojecia jakie mozliwosci i ile godzin oferuje NWN, bo rezygnuje z zabawy po nudnawej kampanii glownej. A ja edytor bardzo sobie cenie, mozna w tym naprawde wiele zrobic. I to wlasnie dzieki temu edytorowi, NWN ma od kilku lat niesamowicie wielkei prezne community, a modow i dodatkow pwostaly doslownie tysiace.

Jakie cuda mozna wycisnac z NWN niech pokaza chociazby najlepsi - tworcy projektu Dragonlance Adventures:
http://www.dladventures.com/

Autor:  Dhoro [ 18 cze 2005, 10:48 ]
Tytuł: 

czyli trzeba bedzie kupic albo WoW'a albo GW ;)
Ashton co do SWG to nie lubie takich futurystycznych MMORPG, dla mnie zasze musi to byc phantasy - miecze, szpady, lochy, smoki, elfy i krasnoludy :)

Autor:  valed [ 18 cze 2005, 21:30 ]
Tytuł: 

a ja nieradze World of Warcraft bo jest nudny (jak dla mnie). SWG... w CD-Action Dostało 3 na 10.... I ,że niby to jest padło crap.... Zgadzam się z nimi, zawsze się z nimi zgadzałem bo zawsze dobrze prawili. GW ja go kupuje. Niema to jak na chwile (czytaj na godzinke) wpaśc do miasta w kilka minut zebrać ekipke i wyruszyć na misje.... Ah... niemoge się doczekać !

Autor:  Morgul [ 19 cze 2005, 00:21 ]
Tytuł: 

tia... slynna recenzja swg w cd-a lol, ja kiedys pamietam przeczytalem recenzje gry w cd-a - gra dostala 9/10 ide do sklepu.. kupuje.. i okazalo sie ze pan recenzent zachwalal chyba inna gre o tym samym tytule, albo w ogole nie gral i pisal recenzje na podstawie screenow.

Btw. jak dla kogos granie w ~5 osob i siedzenie w kilkadziesiat na chacie graf to mmo to wspolczuje ;) Btw dlaczego nikt nigdy nie nazwal diablo mmo? Swoja droga moze za miech kupie gw, coby sie troszke pobawic...

Autor:  Pieszczoch [ 19 cze 2005, 02:54 ]
Tytuł: 

Gatunek? Wydaje mi sie ze MMORPG to bardziej przedzial gry, a potem mozna rozkladac to na gatunki. Faktem jest to iz coraz wiecej wychodzi tytulow i posiadaja ogromne zroznicowanie. Teraz nie da sie porownywac FFXI,SWG,WoW,EQ itp. bo strasznie sie roznia.
Poprostu ja mysle ze podzieli sie te wszystkie MMO za jakis czas na Fantasy, Epic Story, SF, Action i wiele roznych jak autorzy sobie dopisza.

Czyli jak zawsze bylo SP i MP to teraz bedzie takze MMO.

Autor:  Kabraxis [ 19 cze 2005, 03:02 ]
Tytuł: 

Pieszczoch napisał(a):
Czyli jak zawsze bylo SP i MP to teraz bedzie takze MMO.


To ja chce MMO rugby manager. :D :D

Autor:  konrador [ 19 cze 2005, 03:29 ]
Tytuł: 

To ja chce MMO rugby manager.

Jeszcze nie ma, za to golf i baseball online juz sa :<

Autor:  valed [ 19 cze 2005, 18:24 ]
Tytuł: 

Macie małą zachęte Guild Wars: OCENY:

# GameSpot: Review - 9.2 - Editors Choice Award
# GameSpy: Review - 4.5 out of 5 - Editors Choice Award
# GameZone: Review - 9.3 - Editors Choice Award
# ActionTrip: Review - 93/100 - Editors Choice Award
# bit-tech.net: Review - 9/10 - Excellence Award
# PC IGN: Review - 9.0
# 1UP: Review - 9.0
# Xequted: Review - 49/50
# GMR Source: Review - 9.5/10
# Tiscali Games: Review - 9/10
# EuroGamer: Review - 9/10
# 2404.org: Review - 9/10
# ESC Magazine: Review - 9/10
# CanalGame: Review - 9.6
# HVOnline Gaming: Review - 4.5/5
# GameOgre: Review - 9.0
# UGO.com: Review - A
# Game Daily: Review - 4/5
# NerfBat: Review - 8.5
# Game Revolution: Review - B
# Games Domain: Review - 9
# Games Xtreme: Review - 10
# Inside Gamer Online: Review - 9.0
# SciFi-RPGs.com: Review - 9.2
# JeuxFrance.com: Review - 18/20
# FactorNews: Review - 17/20
# MeriStation: Review - 9.4
# Game Overdrive: Review - 9.8/10
# GameTrailers.com: Review - 9.0
# Associated Press: Review (USA Today) - 3/4
# MMORPG.com: Review - 8.1
# Clockerz: Review - 5/5
# Game Vortex: Review (IE only) - 95%
# BonusStage: Review - 9.5
# Armchair Empire: Review - 8.8
# Gamezilla: Review - Recommended Buy
# Fragland: Review - 90%
# Boomtown: Review - 9/10
# The Washington Post: Review
# Pro-G: Review - 9
# Game Industry News: Review - 4.5/5
# Ace Gamez: Review - 9/10
# LAN Mines Arena: Review - 99%
# Here Magazine: Review - 4.7/5
# The Gamers Temple: Review - 92%
# Game Shark: Review - 4.5/5
# Gaming Source: Review - 9.0
# Boomtown: Review: (Danish) - 9/10
# Game Reactor: Review (Danish) - 9/10
# GBASE: Review (German) - 9.0
# JeuxActu.com: Review (French) - 9.0
# JeuxVideo.com: Review (French) - 17/20
# Micromania: Review (French) - 17/20
# Gamer: Review (Hebrew) - 9.5
# PC Dome: Review (Hungarian) - 8.5/10
# Gamer.No: Review: (Norwegian) - 8/10
# SME Online: Review (Slovokian) - 4.5 out of 5
# FZ.SE: Review (Swedish)
# Game Reactor: Review (Swedish) - 8/10

I jeszcze się kłuciliście Co to jest... oto odpowiedz:

hat kind of game is Guild Wars?

Guild Wars is a global online roleplaying game. Players can engage in cooperative group combat, in single player adventures, or in large head-to-head guild battles. Guild Wars is a mission-based game set in a stunning 3D fantasy world that offers excellent support for guilds. Because the team that developed Guild Wars had experience creating successful online game series such as Warcraft, StarCraft and Diablo, the members used their familiarity with the complex issues surrounding online games to create a game that is both easy to learn and compelling to play long term, and yet does not require players to spend hundreds of hours slogging through the preparation just to get to the fun bits.

Is Guild Wars an MMORPG (Massively Multiplayer Online Role Playing Game)?

Guild Wars has some similarities to existing MMORPGs, but it also has some key differences. Like existing MMOs, Guild Wars is played entirely online in a secure hosted environment. Thousands of players inhabit the same virtual world. Players can meet new friends in gathering places like towns and outposts where they form parties and go questing with them. Unlike many MMOs, when players form a party and embark upon a quest in Guild Wars, they get their own private copy of the area where the quest takes place. This design eliminates some of the frustrating gameplay elements commonly associated with MMOs, such as spawn camping, loot stealing, and standing in a queue in order to complete a quest.

Guild Wars takes place in a large virtual world made up of many different zones, and players can walk from one end of the world to the other. In Guild Wars much of the tedium of traveling through the world has been eliminated. Players can instantly return to any safe area (town or outpost) that they have previously visited just by clicking on it in the world overview map.

Rather than labeling Guild Wars an MMORPG, we prefer to call it a CORPG (Competitive Online Role-Playing Game). Guild Wars was designed from the ground up to create the best possible competitive role-playing experience. Success in Guild Wars is always the result of player skill, not time spent playing or the size of one's guild. As characters progress, they acquire a diverse set of skills and items, enabling them to use new strategies in combat. Players can do battle in open arenas or compete in guild-vs-guild warfare or the international tournament. Engaging in combat is always the player's choice, however; there is no player-killing in cooperative areas of the world.

Players in Guild Wars can play with or against players from around the world in the global tournaments and arenas. And while players are initially placed in a region based on their selected language (so that there is a greater likelihood that others will be speaking their language) they can join up in the always-available International District to form parties and to play with anyone from anywhere in the world.

Sory, że takie długie... ale niektórym niechce się klikać na linki :P a pozatym... przyda sie :D
Teraz wiesz ! kup Guild Wars, nic innego !

Autor:  Dwutlenek [ 19 cze 2005, 19:03 ]
Tytuł: 

Cytuj:
In Guild Wars much of the tedium of traveling through the world has been eliminated


Z każdej wady mozna zrobić zaletę... zależy kto ocenia, kto co lubi itd ;)

Autor:  Shubduse [ 19 cze 2005, 19:31 ]
Tytuł: 

Pieszczoch napisał(a):
Teraz nie da sie porownywac FFXI,SWG,WoW,EQ itp. bo strasznie sie roznia.


Bez przesady, za bardzo sie wyspecjalizowales. Roznia to sie od siebie gry Dune 2 i Quake.
Cechy wspolne dla mmo posiadaja wszytskie ww, co lepsze w 3 z nich walke roziwazano niemal na ten sam sposob ( FF X na oczy nie widzialem ale zaloze sie ze interefejs walki to tez klasyczny pasek z ikonkami czarow i atakow ). Ten interfejs zostal po raz pierwszy uzyty o ile dobrze pamietam w EQ1. Stad jak teraz gram w dowolny wspolczesny MMO to czuje sie jakbym gral w EQ1 na nowym skinie.

Anyway NWN i GW nie posiadaja jednek z glownych cech wspolnych dla MMORPG, nie sa massive. To nie MMO, chociaz gra sie momentami podobnie.

Autor:  Dwutlenek [ 19 cze 2005, 20:24 ]
Tytuł: 

FFXI wygląda zupełnie inaczej niż wszystkie mmorpgi...
Na tyle inaczej, że sam nie dałem rady przebić się przez interface i porzuciłem tą grę po kilku godzinach.

Strona 2 z 4 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team