MMORPG.pl https://mmorpg.pl/ |
||
Sigonyth - polski MMORPG! https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=82&t=13933 |
Strona 2 z 5 |
Autor: | Zolthar [ 30 cze 2005, 09:41 ] |
Tytuł: | |
Asmax napisał(a): Otwarte PvP... Mam nadzieje, ze sie nie rozmyslicie jak to robi 99% tworcow gier atm Grę projektujemy właśnie pod to rozwiązanie, jeżeli mielibyśmy się deycodować na zrezygnowanie z tego to znaczy, ze musielibyśmy przepropjektować całą grę, inaczej wycięcie jednego z podstawowych klocków skutkowałoby tym, że gra byłaby poroniona i komiczna. tomugeen napisał(a): Chetnie zagralbym w mmorpg na takich zasadach jak te tutaj. W mmo mniejsze, z otwartym pvp, housingiem i gm eventami, bo to wszystko zebrane do kupy pomaga stowrzyc swietne community.
Gra nie jest mała, silnik serwerowy został zaprojektowany na duże ilości graczy. |
Autor: | Pieszczoch [ 30 cze 2005, 16:59 ] |
Tytuł: | |
Asmax napisał(a): Wole zeby to byla dobra platna gra, niz darmowe gowno z comunnity w ktorym przewazaja 12letni kretyni.
Odrazu z mostu wrzuciles wszystkich 12latkow do jednego wora hehe. No moim zdaniem jak gra bedzie platna i jako ze powstala w polsce, to nie zdziwilbym sie jedna opcja platnosci -sms Wtedy dzieciak bierze telefon matki/ojca i wysyla te 4-5 sms-ow za abonament PS.No wlasnie tez tych sms-ow nie jestem pewien. Przewidujecie taka platnosc? Niezla wygoda imo. |
Autor: | Ashton [ 30 cze 2005, 17:03 ] |
Tytuł: | |
Gra projektowana pod PvP zycze wam tylko byscie nie skonczyli jak SB ktore tez bylo niezlym pomyslem ale znalezli nienajlepszego wydawce :( |
Autor: | konrador [ 30 cze 2005, 19:08 ] |
Tytuł: | |
tez bylo niezlym pomyslem ale znalezli nienajlepszego wydawce :( A co lepszy wydawca by zmienil? To nie wydawca zrobil slaby engine i pelna bugow gre... Wiecej czasu tez by im raczej nie pomoglo, gra i tak byla wystarczajaco dlugo tworzona. Dopiero po zmianie dev teamu gra zaczela stawac na nogi i stawac sie tym, czym powinna byc od poczatku. |
Autor: | Morgul [ 30 cze 2005, 19:10 ] |
Tytuł: | |
teraz trzeba uzbroic sie tylko w cierpliwosc i poczekac na bete... a pozniej zmieszac z blotem albo grac |
Autor: | Ashton [ 30 cze 2005, 22:25 ] |
Tytuł: | |
Czyli twierdzisz ze ubisoft nie jest takei jak ea i nie wydaje nieskonczonych gier olewajac po kilku miesiacah graczy ? |
Autor: | konrador [ 30 cze 2005, 22:56 ] |
Tytuł: | |
Ale oni SB mogliby tak konczyc bez konca... Winy za porazke gry nie ponosi tylko jej wydawca... |
Autor: | Ashton [ 1 lip 2005, 12:07 ] |
Tytuł: | |
No coz moge sie mylic, jednak nie przepadam za ubi, activision jak i ea. Poprostu te firmy nie robia/wydaja dobrych gier, tylko zapychacze ciagnace kase. W kazdym badz razie pozostaje Tworcom Sigonyth zyczyc powodzenia. |
Autor: | konrador [ 1 lip 2005, 16:17 ] |
Tytuł: | |
Poprostu te firmy nie robia/wydaja dobrych gier, tylko zapychacze ciagnace kase. W przypadku simsow czy gier sportowych typu fifa moge sie zgodzic, ale nie jesli chodzi m.in. o battlefieldy, splinter cell, nfs... |
Autor: | Koma [ 2 lip 2005, 00:01 ] |
Tytuł: | |
nfs to wyciagacz kasy 1 klasa :< |
Autor: | malek69 [ 2 lip 2005, 08:10 ] |
Tytuł: | |
Temat byl poruszany, niestety w dziale darmowe viewtopic.php?t=11180 Swiat Sigonyth troche trafia w moje slabe punkty: Fallout/Dune Kurcze zastanawiam sie teraz co bedzie pierwsze: Sigonyth/ Fallen Earth. Po zaczeciu drukowania dziennikow zaczelo sie dziac w innych projektach Osobiscie podobal mi sie stary silnik gry: http://www.nma-fallout.com/forum/album_ ... pic_id=344 byl taki "brudny" OT: n4s porszaki byly super. Najlepsza czesc IMHO ps. monitor mi sie spalil, a na tv to troche slabo tekst wiec przepraszam za literowki |
Autor: | BigBang [ 26 lip 2005, 23:49 ] |
Tytuł: | |
Chcialem wszystkich powiadomic, ze ukazal sie nowy Developer Journal na temat Sigonyth, zapraszam do lektury http://www.kubek.webd.pl/sigonyth/Article15.html. |
Autor: | Zolthar [ 27 lip 2005, 09:28 ] |
Tytuł: | |
Jeżeli macie ochotę wesprzeć nasz projekt to zapraszam do głosowania na wskaźnik Hype. Zrobić to możecie na stronie www.mmorpg.com, trzeba niestety stworzyć konto i posiadać 5 punktów, które można zdobyć np. odpowiadając bodajże na 5 postów na tamtejszym forum. Nie ukrywamy, że od tego wskaźnika wiele zależy. Następnie należy wejść w następujący link: http://www.mmorpg.com/gamelist.cfm/game ... tView/hype i oddać głos. Dla zainteresowanych powiem, że przedwczoraj cały dzień byliśmy na liście najbardziej oczekiwanych, niestety fani innych gier szybko zbili nam punktację, więc trzeba się jakoś ratować... Pozdrawiam |
Autor: | malek69 [ 11 wrz 2005, 17:50 ] |
Tytuł: | |
W dniach 3-4 października 2005 roku w Wyższej Szkole Biznesu-National-Louis University odbędzie się konferencja: "Game Development: From Design to Infrastructure"- Tworzenie gier: od projektu do infrastruktury". Na konferencji zostanie między innymi zaprezentowana gra "The Witcher" CD Projekt Red Studio, a koło profesionalistów stanie dobrze nam znana grupa NewDesert, tworząca postapokaliptyczny mmorpg - Sigonyth Prawdopodobnie jest to pierwsze publiczne wystapienie NewDesert przy tak poważnej publicznosci. Dawid Makowski (Zolthar) będzie mówil o polskiej scenie, gdzie na pewno wspomni o projektach na które wszyscy czekają, ale głównie będzie przedstawiał Sigonyth i tłumaczył jak udało się dojść do takiego etapu bez pieniędzy "z zewnątrz". Wszystkich zainteresowanych zapraszam na konferencje. z http://pl.nma-fallout.com/ |
Autor: | joshe [ 11 wrz 2005, 20:31 ] |
Tytuł: | |
w kwestii otwartego pvp, nie ukrywam że to dobra sprawa jednak informacja ta jest dość lakoniczna czy będzie cokolwiek ponad 1 vs 1 player ? wojny ras (miast?) na pozór lunar wars w KO ? wyczytałem że będzie możliwość kopania surowców, a np. w RFo wojny pomiędzy rasami odbywają się właśnie w kopalniach - co ma duże znaczenie gospodarcze (dla zwycięzców ceny surowców/itemów itp. znacznie maleją) jak wiadomo bez dobrego pvp mmo na dłuższą metę jest monotonne |
Autor: | giwera [ 11 wrz 2005, 20:51 ] |
Tytuł: | |
Asmax napisał(a): Wole zeby to byla dobra platna gra, niz darmowe gowno z comunnity w ktorym przewazaja 12letni kretyni.
/agree /sign |
Autor: | Zolthar [ 11 wrz 2005, 21:26 ] |
Tytuł: | |
my też agree postaramy sie abyście długo zbierali zęby z podłogi po premierze lol |
Autor: | Mark24 [ 11 wrz 2005, 22:08 ] |
Tytuł: | |
tylko żeby system walki był ciekawy i polegający na taktyce, kombinowaniu i zaskoczeniu (nieprzewidzianym działaniem) przeciwnika a nie na wciskaniu 2 skilli na zmianę. Bo taki system rozkłada cały sens PvP. Może być open, full looting-sruting a i tak mi osobiście się znudzi po tygodniu. No i dobry balance. |
Autor: | joshe [ 11 wrz 2005, 23:48 ] |
Tytuł: | |
dorzuciłbym wojny .... w zasadzie batalie na obszarze najeżonym pułapkami bądź takim ukształtowaniem terenu, aby nie wjechać ekipą 400 na 400 i oglądać jak sie zbiera przez łeb z prędkością 1fps w sumie to już kwestia rozwojowa, ale oby miało miejsce wprowadzanie nowych systemów walki po tym jak już wyjdzie wersja finalna co do opłat: jestem za , ale 12-15€/miech jak za topowe MMO na pewno nie wyłożę (2 dychy / miech i jestem "related") polecam zerknięcie na tantra.ph, tam z time card związane są różne "in game" dodatki |
Autor: | Ashton [ 12 wrz 2005, 09:47 ] |
Tytuł: | |
Dla mnie nie przeszkadza abonament jak w reszcie mmo, byle gra byla tego warta. Zawyzanie tez jednak odpada ;p |
Strona 2 z 5 | Strefa czasowa: UTC + 1 |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team |