MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

Sigonyth - polski MMORPG!
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=82&t=13933
Strona 2 z 5

Autor:  Zolthar [ 30 cze 2005, 09:41 ]
Tytuł: 

Asmax napisał(a):
Otwarte PvP... Mam nadzieje, ze sie nie rozmyslicie jak to robi 99% tworcow gier atm :)


Grę projektujemy właśnie pod to rozwiązanie, jeżeli mielibyśmy się deycodować na zrezygnowanie z tego to znaczy, ze musielibyśmy przepropjektować całą grę, inaczej wycięcie jednego z podstawowych klocków skutkowałoby tym, że gra byłaby poroniona i komiczna.

tomugeen napisał(a):
Chetnie zagralbym w mmorpg na takich zasadach jak te tutaj. W mmo mniejsze, z otwartym pvp, housingiem i gm eventami, bo to wszystko zebrane do kupy pomaga stowrzyc swietne community.


Gra nie jest mała, silnik serwerowy został zaprojektowany na duże ilości graczy.

Autor:  Pieszczoch [ 30 cze 2005, 16:59 ]
Tytuł: 

Asmax napisał(a):
Wole zeby to byla dobra platna gra, niz darmowe gowno z comunnity w ktorym przewazaja 12letni kretyni.


Odrazu z mostu wrzuciles wszystkich 12latkow do jednego wora hehe.

No moim zdaniem jak gra bedzie platna i jako ze powstala w polsce, to nie zdziwilbym sie jedna opcja platnosci -sms :D Wtedy dzieciak bierze telefon matki/ojca i wysyla te 4-5 sms-ow za abonament :wink:

PS.No wlasnie tez tych sms-ow nie jestem pewien. Przewidujecie taka platnosc? Niezla wygoda imo.

Autor:  Ashton [ 30 cze 2005, 17:03 ]
Tytuł: 

Gra projektowana pod PvP zycze wam tylko byscie nie skonczyli jak SB ktore tez bylo niezlym pomyslem ale znalezli nienajlepszego wydawce :(

Autor:  konrador [ 30 cze 2005, 19:08 ]
Tytuł: 

tez bylo niezlym pomyslem ale znalezli nienajlepszego wydawce :(

A co lepszy wydawca by zmienil? To nie wydawca zrobil slaby engine i pelna bugow gre... Wiecej czasu tez by im raczej nie pomoglo, gra i tak byla wystarczajaco dlugo tworzona. Dopiero po zmianie dev teamu gra zaczela stawac na nogi i stawac sie tym, czym powinna byc od poczatku.

Autor:  Morgul [ 30 cze 2005, 19:10 ]
Tytuł: 

teraz trzeba uzbroic sie tylko w cierpliwosc i poczekac na bete... a pozniej zmieszac z blotem albo grac :wink:

Autor:  Ashton [ 30 cze 2005, 22:25 ]
Tytuł: 

Czyli twierdzisz ze ubisoft nie jest takei jak ea i nie wydaje nieskonczonych gier olewajac po kilku miesiacah graczy ?

Autor:  konrador [ 30 cze 2005, 22:56 ]
Tytuł: 

Ale oni SB mogliby tak konczyc bez konca... Winy za porazke gry nie ponosi tylko jej wydawca...

Autor:  Ashton [ 1 lip 2005, 12:07 ]
Tytuł: 

No coz moge sie mylic, jednak nie przepadam za ubi, activision jak i ea.
Poprostu te firmy nie robia/wydaja dobrych gier, tylko zapychacze ciagnace kase. W kazdym badz razie pozostaje Tworcom Sigonyth zyczyc powodzenia.

Autor:  konrador [ 1 lip 2005, 16:17 ]
Tytuł: 

Poprostu te firmy nie robia/wydaja dobrych gier, tylko zapychacze ciagnace kase.

W przypadku simsow czy gier sportowych typu fifa moge sie zgodzic, ale nie jesli chodzi m.in. o battlefieldy, splinter cell, nfs...

Autor:  Koma [ 2 lip 2005, 00:01 ]
Tytuł: 

nfs to wyciagacz kasy 1 klasa :<

Autor:  malek69 [ 2 lip 2005, 08:10 ]
Tytuł: 

Temat byl poruszany, niestety w dziale darmowe :(
viewtopic.php?t=11180
Swiat Sigonyth troche trafia w moje slabe punkty: Fallout/Dune

Kurcze zastanawiam sie teraz co bedzie pierwsze: Sigonyth/ Fallen Earth. Po zaczeciu drukowania dziennikow zaczelo sie dziac w innych projektach :D

Osobiscie podobal mi sie stary silnik gry:
http://www.nma-fallout.com/forum/album_ ... pic_id=344
byl taki "brudny"

OT: n4s porszaki byly super. Najlepsza czesc IMHO

ps. monitor mi sie spalil, a na tv to troche slabo tekst wiec przepraszam za literowki

Autor:  BigBang [ 26 lip 2005, 23:49 ]
Tytuł: 

Chcialem wszystkich powiadomic, ze ukazal sie nowy Developer Journal na temat Sigonyth, zapraszam do lektury
http://www.kubek.webd.pl/sigonyth/Article15.html.

Autor:  Zolthar [ 27 lip 2005, 09:28 ]
Tytuł: 

Jeżeli macie ochotę wesprzeć nasz projekt to zapraszam do głosowania na wskaźnik Hype.
Zrobić to możecie na stronie www.mmorpg.com, trzeba niestety stworzyć konto i posiadać 5 punktów, które można zdobyć np. odpowiadając bodajże na 5 postów na tamtejszym forum. Nie ukrywamy, że od tego wskaźnika wiele zależy.
Następnie należy wejść w następujący link: http://www.mmorpg.com/gamelist.cfm/game ... tView/hype i oddać głos.

Dla zainteresowanych powiem, że przedwczoraj cały dzień byliśmy na liście najbardziej oczekiwanych, niestety fani innych gier szybko zbili nam punktację, więc trzeba się jakoś ratować...

Pozdrawiam

Autor:  malek69 [ 11 wrz 2005, 17:50 ]
Tytuł: 



W dniach 3-4 października 2005 roku w Wyższej Szkole Biznesu-National-Louis University odbędzie się konferencja: "Game Development: From Design to Infrastructure"- Tworzenie gier: od projektu do infrastruktury".
Na konferencji zostanie między innymi zaprezentowana gra "The Witcher" CD Projekt Red Studio, a koło profesionalistów stanie dobrze nam znana grupa NewDesert, tworząca postapokaliptyczny mmorpg - Sigonyth
Prawdopodobnie jest to pierwsze publiczne wystapienie NewDesert przy tak poważnej publicznosci.
Dawid Makowski (Zolthar) będzie mówil o polskiej scenie, gdzie na pewno wspomni o projektach na które wszyscy czekają, ale głównie będzie przedstawiał Sigonyth i tłumaczył jak udało się dojść do takiego etapu bez pieniędzy "z zewnątrz". Wszystkich zainteresowanych zapraszam na konferencje.


z http://pl.nma-fallout.com/

Autor:  joshe [ 11 wrz 2005, 20:31 ]
Tytuł: 

w kwestii otwartego pvp, nie ukrywam że to dobra sprawa
jednak informacja ta jest dość lakoniczna
czy będzie cokolwiek ponad 1 vs 1 player ?
wojny ras (miast?) na pozór lunar wars w KO ?
wyczytałem że będzie możliwość kopania surowców, a np. w RFo wojny pomiędzy rasami odbywają się właśnie w kopalniach - co ma duże znaczenie gospodarcze (dla zwycięzców ceny surowców/itemów itp. znacznie maleją)

jak wiadomo bez dobrego pvp mmo na dłuższą metę jest monotonne

Autor:  giwera [ 11 wrz 2005, 20:51 ]
Tytuł: 

Asmax napisał(a):
Wole zeby to byla dobra platna gra, niz darmowe gowno z comunnity w ktorym przewazaja 12letni kretyni.

/agree
/sign :)

Autor:  Zolthar [ 11 wrz 2005, 21:26 ]
Tytuł: 

my też agree :-)

postaramy sie abyście długo zbierali zęby z podłogi po premierze lol

Autor:  Mark24 [ 11 wrz 2005, 22:08 ]
Tytuł: 

tylko żeby system walki był ciekawy i polegający na taktyce, kombinowaniu i zaskoczeniu (nieprzewidzianym działaniem) przeciwnika a nie na wciskaniu 2 skilli na zmianę. Bo taki system rozkłada cały sens PvP.
Może być open, full looting-sruting a i tak mi osobiście się znudzi po tygodniu.
No i dobry balance.

Autor:  joshe [ 11 wrz 2005, 23:48 ]
Tytuł: 

dorzuciłbym wojny .... w zasadzie batalie na obszarze najeżonym pułapkami bądź takim ukształtowaniem terenu, aby nie wjechać ekipą 400 na 400 i oglądać jak sie zbiera przez łeb z prędkością 1fps

w sumie to już kwestia rozwojowa, ale oby miało miejsce wprowadzanie nowych systemów walki po tym jak już wyjdzie wersja finalna

co do opłat: jestem za , ale 12-15€/miech jak za topowe MMO na pewno nie wyłożę (2 dychy / miech i jestem "related") :)

polecam zerknięcie na tantra.ph, tam z time card związane są różne "in game" dodatki

Autor:  Ashton [ 12 wrz 2005, 09:47 ]
Tytuł: 

Dla mnie nie przeszkadza abonament jak w reszcie mmo, byle gra byla tego warta. Zawyzanie tez jednak odpada ;p

Strona 2 z 5 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team