mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 85 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5  Następna strona
Autor Wiadomość
***

Posty: 517
Dołączył(a): 4.02.2004
Offline
PostNapisane: 2 gru 2005, 00:40 
Cytuj  
Sylvian napisał(a):
Hmm... tego brakuje wielu devsom (w zasadzie prawie wszystkim) - a mianowicie 'żywego' (dosłownie i w przenośni) kontaktu z community.



Akutat tutaj musze pochwalic devsow za najlepszy kontak z comunity jaki widzialem, wiekszosc z nich znam, z Barym Hoffmanem (niepisanym liderem zespolu), Corwynem i Talesha rozmawialem telefomicznie. A Romano Molenaara odpowiedzialnego za szkice mialem okazje poznac na targach Fantasy i Komiksu w niemczech. Niemal wszyscy czlowkowie zespolu siedza na ircu i wypowiadaja sie na forum, malo tego, sluchaja community i uzywaja ich pomyslow. Na przyklad mozna wziasc pomysl ze stawianiem pomnikow w grze, ktory zaproponowalem na forum, gdy gra byla jeszcze tworzona, teraz kazdy gracz bedzie mial mozliwosc postawienia posagu, jesli na to zasluzy :)

Pozdrawiam - Szczesliwy Beta-tester :)


_________________
Obrazek

*****
Avatar użytkownika

Posty: 2018
Dołączył(a): 16.11.2001
Offline
PostNapisane: 2 gru 2005, 09:15 
Cytuj  
Aldatha napisał(a):
Tym co maja crappy vga radze sie zaopatrzyc w nowe bo Spellborn ma wysokie wymagania i chodzby z tego wzgledu juz odstaje w podejsciu do klijenta Blizzarda . Nic nie wyczytalem o loot systemie , zas PvP rewards smierdza mi zjebanym honor systemem w WoW , na plus mozna zaliczyc
skill based char developement , mila odmiana od scierwiastycznych levelowek , mnie ta gra jakos malo podnieca , zapisalem sie zeby potestowac z nudow jak mnie wybiora ale imo DFO dalej jest jednynym mmogiem wartym oczekiwania i jedynym ktory moze naprawde powtorzyc sukces UO


he structure of Spellborn gives players five great Houses to choose from when selecting their character’s destiny. Each House is made up of members from both races seeking to develop their future on the Shards. Houses also hold together player formed guilds which serve to explore the shards and expand across the Deadspell Storm. The Houses are not based on kingship, but ruled more by councils. Houses represent the PvP system of the game which will allow players to compete for resources from the four known world Shards as well as expand into unexplored new Shards that open up through quests and player activities. Each player right from Level Zero can directly influence not only the world around them in game, but the destiny of their respective House. When starting off on the Ancestral Quests players will not only gain abilities and grow, but become worthy by the Oracle to venture forth into new Shards. At mid to high level game play characters will then gain access to the new Shards. Once a Shard is discovered a House will then have to clear the hostile inhabitants and farm resources. New Shards will offer players an Elite level of combat and adventuring with more dungeons to explore and bosses to kill. Huge demons like the “Unclean Slayer” await the top Houses challenging them to further the story of Spellborn. If the Shard is cleared and opened up by the other Houses players must compete for resources. Attacking and defending major points on a Shard will put players both sides of a fight. This unique design for conquering new zones will also add to the huge PvP portion of the game where players can fight to control areas on each Shard.

Nie za bardzo widze wplyw zdobycia zony w WoW na efekty w grze. Shard zdobyta przez okreslony house staje sie miejscem w ktorej wrog jest agro :> czyli inny house musi walczyc o to zeby danego sharda zdominowac. Jak to sie ma do wowo gdzie wchodzisz i nabijasz sobie HP nie za bardzo rozumiem :>

juz.

***
Avatar użytkownika

Posty: 12370
Dołączył(a): 23.04.2002
Offline
PostNapisane: 2 gru 2005, 12:54 
Cytuj  
jak bedzie full loot to ja w to wchodze


_________________
"Trust your heart if the seas catch fire, live by love though the stars walk backward."

***

Posty: 517
Dołączył(a): 4.02.2004
Offline
PostNapisane: 2 gru 2005, 13:22 
Cytuj  
A po co ci full lot skoro i tak ekwipunek nie ma znaczenia w walce?


_________________
Obrazek

******
Avatar użytkownika

Posty: 4474
Dołączył(a): 20.11.2001
Offline
PostNapisane: 2 gru 2005, 13:27 
Cytuj  
Jak to po co ? Żeby skopać dupe gówniarzowi i zabrać mu kredki :D


_________________
ǝuʍɐqɐz ʇsǝظ ıɯɐbou ʎɹob op ǝıuɐsıd
¡ lɐʇod lɐʇod

***
Avatar użytkownika

Posty: 12370
Dołączył(a): 23.04.2002
Offline
PostNapisane: 2 gru 2005, 13:34 
Cytuj  
dokladnie , pvp bez loota - sux

/waiting for dfo :(


_________________
"Trust your heart if the seas catch fire, live by love though the stars walk backward."

*****
Avatar użytkownika

Posty: 2018
Dołączył(a): 16.11.2001
Offline
PostNapisane: 2 gru 2005, 13:41 
Cytuj  
Daoc - PvP bez loota. Jedno z najlepszych pvp w jakie gralem (o niebo lepsze od pvp UO).

juz.

PS. Nie trzeba zezwalac na wszystko jesli chce sie zrobic dobre pvp, wystarczy przemyslec w jaki sposob zrobic pvp zeby dawalo graczowi satysfakcje.

*****
Avatar użytkownika

Posty: 2252
Dołączył(a): 10.12.2001
Offline
PostNapisane: 2 gru 2005, 13:47 
Cytuj  
krzyk napisał(a):
Daoc - PvP bez loota. Jedno z najlepszych pvp w jakie gralem (o niebo lepsze od pvp UO).


nie.


krzyk napisał(a):
PS. Nie trzeba zezwalac na wszystko jesli chce sie zrobic dobre pvp, wystarczy przemyslec w jaki sposob zrobic pvp zeby dawalo graczowi satysfakcje.


tez nie.

:P

*

Posty: 6460
Dołączył(a): 14.07.2002
Offline
PostNapisane: 2 gru 2005, 13:51 
Cytuj  
Imo na odwrot nalezy zezwolic na wszystko ale dac mozliwosc graczom bronienia sie. Zalozyc gildie/organizacje dla graczy ktorzy by chcieli wyznaczac sprawiedliwosc ;p


_________________
Z racji swojej niestabilności emocjonalnej oraz rujnowania rozrywki innym na zawsze opuściłem to zacne forum z resztkami nasienia Oyci3C'a na okrężnicy po głębokim bansticku. :'(

***

Posty: 517
Dołączył(a): 4.02.2004
Offline
PostNapisane: 2 gru 2005, 13:52 
Cytuj  
Hehe potomkiwie Ultimy Online :P

W kazdym badz razie, raczej nie bedzie free lota (chociaz to zostanie ustalone podczas bety) ale nagrody w PvP to glownie prestiz :) przykladowo wygrywajac walki na arenie i zostajac jej championem dostaniemy wlasny pomnik :)

Europa (ktora jest najwiekszym zwolennikiem Free PvP i Free Loota) jest najmniejszym rynkiem zbytu :) w US i Azji nie przepadaja za Free Lootem, juz widze te placze dzieciakow z US ktorzy placza ze cos stracili... nie ma co liczyc na gry z Free Lootem :) tylko perelki beda mialy cos takiego


_________________
Obrazek

***

Posty: 24059
Dołączył(a): 6.04.2003
Offline
PostNapisane: 2 gru 2005, 13:53 
Cytuj  
Europa (ktora jest najwiekszym zwolennikiem Free PvP i Free Loota) jest najmniejszym rynkiem zbytu :) w US i Azji nie przepadaja za Free Lootem, juz widze te placze dzieciakow z US ktorzy placza ze cos stracili... nie ma co liczyc na gry z Free Lootem :) tylko perelki beda mialy cos takiego


skąd te dane?

*
Avatar użytkownika

Posty: 6736
Dołączył(a): 18.09.2004
Offline
PostNapisane: 2 gru 2005, 13:55 
Cytuj  
Ja tak z ciekawości zapytam osoby, które Spellbornem się interesują od dłuższego czasu - serwery EU/US/JP łączone jak w FFXI mają być, czy osobno, jak większości mmorpgów?


_________________
Obrazek

***

Posty: 517
Dołączył(a): 4.02.2004
Offline
PostNapisane: 2 gru 2005, 13:58 
Cytuj  
z doswiadczenia, gram w MMOGI od bardzo dawna, i wiem co sie mowi na forach. Azjaci lubia fre PvP ale wola dawac randomowo wypadajacy przedmiot z plecaka, goscie ze stanow (glownie ci mlodci) wogule nie przepadaja za Free PvP (dlatego WoW, EQ2, SWG i inne najwieksze produkcje maja duele i Fraction PvP). A europejczycy (zwlaszcza Polacy) sa zakochani w Open PvP i chcieli by miec free Loot.

Amerykanie wogule nie lubia komplikacji, przykladem jest EQ2 w ktorym na poczatku (W fazie beta) wymagalo sie od gracza jedzenia, oczywiscie pelno placzu i jedzenie stalo sie opcjonalnym bufem


_________________
Obrazek

***
Avatar użytkownika

Posty: 12370
Dołączył(a): 23.04.2002
Offline
PostNapisane: 2 gru 2005, 13:58 
Cytuj  
dla kazdego cos milego , dla niektorych pvp w UO > all bo loot jest gwarantem fajnego pvp , juz nawet takie rozwiazanie jakie zastosowano w L2 jest good bo gejzorek moze dropnac kazdy itemek jaki ma na grzbiecie
ale..nie musi , jest loot jest adrenalinka , jest taktyka , jest myslenie , jest fun. Devsi robia teraz mmogi bez loot bo boja sie ze dzieciaczki sie poplacza jak straca itemzory a devsi straca swoje xx usd/euro na miech .
Dlatego sie robi albo gre dla mas albo dla specyficznej grupy odbiorcow
jak np shadowbane gdzie byl partial loot a caly gameplay obracal sie wokol pvp . Prawdziwych milosnikow hardcore open pvp (czyli z loot , bez corpse rez , z duzymi death penalty) jest nie tak wielu i z ekonomicznego punktu widzenia moze byc to nie oplacalne , jesliby robic gre stricte pvp.

Ja chce mmoga gdzie wpadne banda gankerow , zrobie mass butt-rape , zlootoje zwloki i szybki tele/recall czy inny szit , i zrzuce itemki w swoim keep /house . Tak bylo w Uo , tak z duza szansa bedzie w DFO .

sniperx , gadanie ...widac nie widziales community sb , nie wspominajac ze UO to gra amerykancow , Eq to gra targetowana dla milosnikow pve co ma za znaczenie z jakiej nacji sa . Wszystko zalezy od gry nie kraju z jakiego sie pochodzi , jak gra jest carebear gameplay to takich ludzi przyciaga i na odwrot


_________________
"Trust your heart if the seas catch fire, live by love though the stars walk backward."


Ostatnio edytowano 2 gru 2005, 14:04 przez Aldatha, łącznie edytowano 1 raz
***

Posty: 517
Dołączył(a): 4.02.2004
Offline
PostNapisane: 2 gru 2005, 14:03 
Cytuj  
keli: W TCoS będzie całkiem cos nowego, dlatego ze każdy server będzie inny, na początku wszystkie servery beda takie same (podział jedynie na PvP/RP) wszystkie będą posiadać te same krainy, ale tu sie podobieństwo kończy, gdyż server A może nawet o kilka miesięcy wcześniej powiększyć sie o nowe krainy, malo tego te nowe krainy moga byc różne dla każdego servera. To gracze odkrywaja nowe krainy, i zdobywają wpływy na nich, gdy nowa kraina zostanie odnaleziona i oczyszczona z potworow, moze ja zasiedlic inna gildia, ktora narzuci swoje prawa. Pyzatym każdy server będzie mial swoich herosow, przykładowo Mark ;] odkryje nowa kraine, i pokona bossa, na jego czesc zostanie wzniesiony pomnik jako odkrywcy :)

Servery US/EU beda razem, co do azjatyckich nie wiadomo, bo jeszcze nie planuja tam premiery


_________________
Obrazek


Ostatnio edytowano 2 gru 2005, 14:11 przez SniperX, łącznie edytowano 1 raz
*****
Avatar użytkownika

Posty: 2018
Dołączył(a): 16.11.2001
Offline
PostNapisane: 2 gru 2005, 14:05 
Cytuj  
Wiec po prostu ci ktorzy chca pelnego lootu nie beda grali w TCoS
Gry sa stargetowane do konkretnego odbiorcy, przeciez nie kazdemu konkretna gra musi sie podobac.

juz.

**

Posty: 441
Dołączył(a): 13.02.2005
Offline
PostNapisane: 2 gru 2005, 14:07 
Cytuj  
to brzmi jak dobry scenariusz, miejmy nadzieje, ze zrealizacja tych pomyslow nie bedzie gorzej niz z ich wymyslaniem ;))

***

Posty: 517
Dołączył(a): 4.02.2004
Offline
PostNapisane: 2 gru 2005, 14:08 
Cytuj  
No nie do konca Krzyk, dlatego ze sprawa Lootu zostanie poruszona podczas bety, to gracze zdecyduja czy bedziemy mieli Free Loot czy cos innego. Ja jestem zwolenikiem Free Lootu (odrazu zaznaczam :P) i bede o niego walczyl podczas bety :)


_________________
Obrazek

***

Posty: 24059
Dołączył(a): 6.04.2003
Offline
PostNapisane: 2 gru 2005, 14:11 
Cytuj  
wiesz polacy grający w mmo skupiają się głównie na tym forum. Dużo z nich to starzy wyjadacze którym nudzą się kolejne everquesty i dlatego "głosują" za open PvP z full lootem. Ale moim nie da się połączyć rozbudowanego PvE (raidy) z full loot PvP. Większość devsów stawia na PvE robiąc kolejnego progressquesta z bossami i dungeonami, chyba z tego powodu, że da to rozrywkę na pół roku - rok a nawet więcej. Natomiast full loot PvP to rozrywka na miesiące max, no oprócz jakiegoś tam procenta zapaleńców którzy lubią ownować innych w tym samym miejscu i w taki sam sposób latami.

***

Posty: 517
Dołączył(a): 4.02.2004
Offline
PostNapisane: 2 gru 2005, 14:16 
Cytuj  
Poczytajcie sobie wywiad jaki przeprowadzilem jakis czas temu, tutaj jest poruszony temat Open PvP oraz lootu:

SniperX:First question is about crafting system in TCoS (The Chronicles of Spellborn), our readers are asking about it a lot, how its work and it will give players place to experimentation? It will be close to WoW (World of Warcraft) witch means receipts and special resources or more like SWG (Star Wars Galaxies) lot of resources and combinations for one item, or maybe whole new system?

TCOS DevTeem: Crafting will be more about getting the right ingredients, finding the right NPC crafter with the right skills and negotiating a good deal for the needed item.

SniperX: And how about the housing system? Lots of players very like housing in MMO games, do you plan implant the house system in TCoS? And can you give us some clue about how its look like.?

TCOS DevTeem: Yes, we plan to implement housing systems in TCOS. The player-owned housing will be instanced. Persistent housing might be used at the start for the Great Halls of the Houses and some other specific places, We are still looking into this.

SniperX: Well then, lets talk about something really important, PvP system. I heard before you plan make it really important, it will have influence on economy? Can you tell us some think more about this?

TCOS DevTeem: Two types of PvP have been defined and ok-ed. One is for Arena fighting and the other one is the conquesting for new shards.

Players can fight each other in the Arena for special rewards like owning a statue on the Ring of Legends. Player guilds can fight each other for the temporary ownership of Quarterstone shops. During conquests of new shards there will be full PvP as every House wants to conquer as much land as possible. The rest of the PvP system will be ok-ed and tested during Beta to see how Open or Closed it will be in "civilized" or semi-civilized shards like Ringfell and Mount-of-Heroes.

SniperX: A while ago, you have released the first TCoS trailer. It shows us a beautiful world and the weather effects. Can you tell us about the weather in TCoS? Will it be changing?

TCOS DevTeem: You will see different weather effects during different Ancestral Quests. Most of the Quests take place in a time when the Ancestor World, also called Mummujoxuru, was not yet sundered and the world still worked according to normal natural principles.

The known present world is divided into a ring of Shards that drift through a vast magical nebula called the Deadspell storm, or simply the Deadspell. The Deadspell has a very violent nature, which will even be experienced in the Shardrealms itself when the storm changes in intensity and shape. Some of these cycles are consistent and form the day-night cycles within the Shardrealms, while some of these storms seem random to some and omens to others.

SniperX: On the official TCoS site (www.thechroniclesofspellborn.com) we can read that the fight system will be based on player skills, not a weapon he wears. Type of weapon is not really that important? You aren't afraid that this solution will have some bad consequences in other aspects of game, like in weapon crafting?

TCOS DevTeem: In our vision it will be cool when it is not the stats of items that define the looks of characters, but the wishes of the player. We have used this vision in character customization (see also http://www.whatlieshidden.com/ Dress to impress competition), which also applies to a specific weapon of choice. We do not expect bad consequences as the game is built with this vision in mind. Crafting will be different from what you are used to.

In our game skills define how well you can wield weapons. These skills are action based and not object, or weapon based. This means that you can kill just as easily with a dagger as with a battlehammer as long as your PC has the right skills to do so.

SniperX: Let's talk about the zoning. How it will be in TCoS? It will have series of zones or it will be a seamless environment?

TCOS DevTeem: Ingame the game will be shard based. This is an aftereffect of the world explosion that finished the reign of the Empire of the Eight Demons and began the reign of the Enclave of the Five sacrifices. People can move from Shard to Shard via Shardships and occasionally the Oracle grants a House the route to a new Shard. Living in a world with scarce resources being the first to find out about a new shard can be the key to survival for an individual and/or a House.

These travels will be as seamless as they can get. On the other hand, we also have the Ancestral Quests. These Ancestral Quests allow players alone or working together with friends to test their strength and cunning against the might of the Ancestor World. Every individual or group embarking into the unknown of Mummujoxuru has their own instance in which to relive the past.

SniperX: Can you tell us more abut death penalty? I heard you don't like that idea, can you tell us how it be looks like in TCoS?

TCOS DevTeem: We do not feel the need to hand out a penalty when your character dies. We'd rather give a bonus to a player character for not dying for an extensive amount of time while playing the game. Of course a player standing around idle will not be granted such a bonus.

SniperX: Let's back for a while to PvP system. Lots of players in Poland, starts they adventure with MMO Games from Ultima Online they always say that it was the best PvP reward system there (looting equipment of killed player), did you plan make something like this? Or maybe you take example from other MMO and don't allow players loot the enemy equipment?

TCOS DevTeem: PvP is one of the most discussed elements of MMORPG's. Different rewards are possible in different locations. This differs from personal statues to guild shop ownership to Shard conquest with your House.

During Beta we will test more than one way of dealing with PvP in different areas and also determine what the reward/penalty system will be when killing another player character.

SniperX: : You announce some time ago, that the music to TCoS will be made by famous Jesper Kyd, we heard the sample of his work in the first TCoS trailer, it was really amazing. What type of music will be made for TCoS? It will be like that in Trailer? And when we can hear more amazing sounds from TCoS?

TCOS DevTeem: Thanks for the compliment on the first released music. The sample you heard in the trailer is part of the music that Jesper will write for the game. Jesper visited us for a few days here in our studio and we liked him very much as a person, a team member and a musician. I am sure his music for TCoS will be as special as his earlier work in games like the Hitman series and Freedom Fighters.

SniperX: The last question, you will hate me for this, but I must ask it, It is the most asked question, in all MMO games. When we can start play in TCoS?

TCOS DevTeem: Closed beta registrations will start pretty soon now. Based on this registration we will invite people to test in the closed beta with us. A second, larger phase of beta is planned for Q1-2006. The game will be released in Q2-2006.

We have scheduled in a relatively long period for testing and we will ask growing numbers to join us as time goes on. We believe strongly in ensuring a well balanced 'The Chronicles of Spellborn' before releasing it.

We would like to thank you and the Polish community for your interest and we will keep you up to date on our proceedings.


_________________
Obrazek

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 85 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.