mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 192 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5 ... 10  Następna strona
Autor Wiadomość
*

Posty: 120
Dołączył(a): 6.05.2005
Offline
PostNapisane: 24 gru 2005, 13:57 
Cytuj  
Compton napisał(a):
Panowie troszke optymizmu i wiary w rodakow :)


Dzieki, przynajmniej jeden w nas wierzy :)

Cytuj:
Na tym forum panuje dziwny zwyczaj skazywania wszystkiego z gory na porazke


Niestety masz racje... dlatego przestalem sie tu od ostatniego czasu udzielac.

****

Posty: 1367
Dołączył(a): 22.11.2001
Offline
PostNapisane: 24 gru 2005, 13:58 
Cytuj  
niektorzy patrza bardziej realistycznie na pewne rzeczy ot co...


_________________
retired...

**

Posty: 481
Dołączył(a): 2.07.2005
Offline
PostNapisane: 24 gru 2005, 14:08 
Cytuj  
Nie skazuję tej gry na porażke , po prostu autorzy powinni zmiejszyć skomplikowanie rozgrywki. Najbardziej popularne są mało skomplikowane gry(pod względem mechaniki), ale oferujące dużo możliwości.


_________________
Kapitan Gramatyka napisał(a):
gdzie ty do cholery widzisz cytat lub cytaty zostalo z twojego cytatu przytoczone tylko slowo a ty zrobiles z tego pare cytatow no moge ci tylko pogatulowac glupoty

*

Posty: 5321
Dołączył(a): 19.11.2004
Offline
PostNapisane: 24 gru 2005, 14:25 
Cytuj  
I tu pojawia sie odwieczny problem : pogon za popularnoscia za wszelka cene czy pozostanie wiernym swoim idealom ;). Dobre gry to zazwyczaj takie ktorych autorzy potrafią znalezc zloty srodek.


_________________
I say starighten yuh crooked ways.
Blessed is the man that walketh not in the counsel of the ungodly.

******
Avatar użytkownika

Posty: 4474
Dołączył(a): 20.11.2001
Offline
PostNapisane: 24 gru 2005, 16:16 
Cytuj  
Shadhun_ napisał(a):
I tu pojawia sie odwieczny problem : pogon za popularnoscia za wszelka cene czy pozostanie wiernym swoim idealom ;). Dobre gry to zazwyczaj takie ktorych autorzy potrafią znalezc zloty srodek.

dokładnie... no chyba, że robią to sobie ot tak dla samej satysfakcji robienia i będzie na tym czymś grało 20 osób za darmo. Nie wyobrażam sobie ustawiać czas na grę i w pierwszych 5-ciu minutach zostaję zabity przez jakiegoś pk i mogę wyłączyć kompa.


_________________
ǝuʍɐqɐz ʇsǝظ ıɯɐbou ʎɹob op ǝıuɐsıd
¡ lɐʇod lɐʇod

*

Posty: 53
Dołączył(a): 12.10.2005
Offline
PostNapisane: 24 gru 2005, 16:19 
Cytuj  
Respawn trwa 40 minut, ALE! śmierć jest zjawiskiem naprawdę rzadkim, po walce raczej przy 5% hp postać mdleje i się regeneruje aż odzyska przytomność. Zaatakowanie nieprzytomnej postaci jest równoznaczne z listem gończym za zabójcą :-). Jeśli będzie to zwierze to po prostu się nami pobawi, jeśli jakiś agresywny potwór, którego występowanie będzie rzadkie to nas zabije i czekamy na respawn. W tej grze nie będzie wiele potworów, myśl polowania będzie czymś innym niż pospolite, creepowanie, polowanie będzie tropieniem, a walka z niebezpieczeństwem będzie zabawą w taktykę. Zrobimy wszystko aby gracz był realny i nie umierał 10 razy na godzinę bo to jest łamanie wszelkich praw przyrody razy 10 na godzinę ;-)

******
Avatar użytkownika

Posty: 4474
Dołączył(a): 20.11.2001
Offline
PostNapisane: 24 gru 2005, 16:25 
Cytuj  
Jakoś nie zostałem przekonany. W ultimie list gończy to nawet fajnie było mieć ;) A uwalenie komuś 40 minut z gry to dla sporej ilości osób będzie niezłą zabawą. A ja nie będę płacił za wyłączonego kompa.


_________________
ǝuʍɐqɐz ʇsǝظ ıɯɐbou ʎɹob op ǝıuɐsıd
¡ lɐʇod lɐʇod

***
Avatar użytkownika

Posty: 13268
Dołączył(a): 7.11.2004
Offline
PostNapisane: 24 gru 2005, 16:26 
Cytuj  
Franciszkanin napisał(a):
Zaatakowanie nieprzytomnej postaci jest równoznaczne z listem gończym za zabójcą :-)

Jezeli ktos jest roleplayowcem i ma postac o zlym charakterze, to bedzie to tylko czynnik motywujacy. No chyba, ze zmusi sie graczy do bycia tymi dobrymi (zbyt duze kary za pk) ale wtedy znow sie rozlazi koncepcja tego mmorpg z naciskiem na rpg.


_________________
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent

**

Posty: 223
Dołączył(a): 3.07.2005
Offline
PostNapisane: 24 gru 2005, 16:32 
Cytuj  
Zapowiada sie fajnie


_________________
TYLKO WORLD OF WARCRAFT NA OFICJALNYM SERVERZE JEST PRAWDZIWY!!!

*

Posty: 53
Dołączył(a): 12.10.2005
Offline
PostNapisane: 24 gru 2005, 16:32 
Cytuj  
A czy koniecznie musi dobijać? Może lać następnego, potem ograbić i lecieć dalej! Takie małe sprostowanie postać będzie mogła przenieść bardzo mało towaru na sobie (tak jak w życiu normalnym) a nie jak to było w innych grach gdzie gracz tachał 20 zbroi płytowych.

****

Posty: 1367
Dołączył(a): 22.11.2001
Offline
PostNapisane: 24 gru 2005, 16:40 
Cytuj  
Franciszkanin napisał(a):
A czy koniecznie musi dobijać? Może lać następnego, potem ograbić i lecieć dalej! .

hahha :D jesli gracz bedzie mial wybor zostawic zemdlonego przeciwnika i zabrac jego stuff, a zabic go i wyeliminowac na 40min z rozgrywki i zabrac jego stuff, ide o zaklad ze 99% graczy wybierze to 2, rozwiazanie niezaleznie od tego jakie beda za to sankcje. Oczywiscie mozecie za zabijanie banowac konta, czyscic vaulty etc. tylko jaki jest wtedy sens dawanie takiej mozliwosci?


_________________
retired...

***
Avatar użytkownika

Posty: 720
Dołączył(a): 12.12.2004
Offline
PostNapisane: 24 gru 2005, 16:43 
Cytuj  
Franciszkanin napisał(a):
Takie małe sprostowanie postać będzie mogła przenieść bardzo mało towaru na sobie (tak jak w życiu normalnym) a nie jak to było w innych grach gdzie gracz tachał 20 zbroi płytowych.


Hmm mam nadzieje ze bede mogl miec osiolka zeby przewozil moje rzeczy ? :D


_________________
Obrazek

Obrazek

******
Avatar użytkownika

Posty: 4474
Dołączył(a): 20.11.2001
Offline
PostNapisane: 24 gru 2005, 16:44 
Cytuj  
Mr.FooT napisał(a):
Oczywiscie mozecie za zabijanie banowac konta, czyscic vaulty etc. tylko jaki jest wtedy sens dawanie takiej mozliwosci?

Znaczy zakładasz, że gra będzie darmowa, bo nie wyobrażam sobie coś takiego w płatnej. Po takiej akcji mieli by kilka pozwów sądowych.


_________________
ǝuʍɐqɐz ʇsǝظ ıɯɐbou ʎɹob op ǝıuɐsıd
¡ lɐʇod lɐʇod

****

Posty: 1367
Dołączył(a): 22.11.2001
Offline
PostNapisane: 24 gru 2005, 16:46 
Cytuj  
zakladam, ze nikt nie bedzie placil za gre ktorej mechanika zmusza cie do niegrania :D

ps. moze troche wyolbrzymilem, ale ale chyba wiecie o co chodzi :)


_________________
retired...


Ostatnio edytowano 24 gru 2005, 16:46 przez Mr.FooT, łącznie edytowano 1 raz
***
Avatar użytkownika

Posty: 13268
Dołączył(a): 7.11.2004
Offline
PostNapisane: 24 gru 2005, 16:46 
Cytuj  
Franciszkanin napisał(a):
A czy koniecznie musi dobijać? Może lać następnego, potem ograbić i lecieć dalej!

To mi przypomina pseudo filmy akcji, gdzie bohater idzie ze spluwa do bazy zloczyncow uzbrojonych po zeby, ale nikt nikogo nie zabija (jakies ogluszenia, uderzenia z kolby, strzal w lampe na suficie, ktora spada na wroga etc)
Zreszta szybki respawn, czy plecak na 50 mieczy mozna latwo wytlumaczyc: Magia! :]


_________________
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent

*

Posty: 53
Dołączył(a): 12.10.2005
Offline
PostNapisane: 24 gru 2005, 17:02 
Cytuj  
Może macie rację, ja tam zresztą sam nie wiem! Ale plecak z toną metalu zapomnieć! Możecie wziąć osła! W końcu jesteśmy otwarci na wasze sugestie i wszystko można zmienić! Poza tym zobaczymy jak to będzie się miało na AlphaTestach czy BetaTestach i wtedy się okaże, jakie rozwiązania będą najlepsze! Ja nie jestem od Designu, raczej od technicznej strony więc o więcej info pytać na naszym forum.

**
Avatar użytkownika

Posty: 9369
Dołączył(a): 18.07.2002
Offline
PostNapisane: 24 gru 2005, 19:08 
Cytuj  
Zaatakowanie nieprzytomnej postaci jest równoznaczne z listem gończym za zabójcą

fajne by to bylo nawet, juz widze jak sobie odchodze i zostawiam nieprzytomnego marka24 :)


_________________
Choices always were a problem for you
What you need is someone strong to guide you
Deaf and blind and dumb and born to follow
What you need is someone strong to guide you...
Like me

*

Posty: 6460
Dołączył(a): 14.07.2002
Offline
PostNapisane: 24 gru 2005, 22:57 
Cytuj  
Male pytanie odnosnie designera - W jakie mmorpg gral i jak dlugo ?


_________________
Z racji swojej niestabilności emocjonalnej oraz rujnowania rozrywki innym na zawsze opuściłem to zacne forum z resztkami nasienia Oyci3C'a na okrężnicy po głębokim bansticku. :'(

******
Avatar użytkownika

Posty: 4474
Dołączył(a): 20.11.2001
Offline
PostNapisane: 24 gru 2005, 23:38 
Cytuj  
IMHO w shardowe odmiany ultimy, wiem z doświadczenia jak się zapatrują na grę GM-i. I te zapisy z historią postaci w formie książki... ;)


_________________
ǝuʍɐqɐz ʇsǝظ ıɯɐbou ʎɹob op ǝıuɐsıd
¡ lɐʇod lɐʇod

*

Posty: 120
Dołączył(a): 6.05.2005
Offline
PostNapisane: 25 gru 2005, 00:22 
Cytuj  
Ashton napisał(a):
Male pytanie odnosnie designera - W jakie mmorpg gral i jak dlugo ?


A w wiele. M.in. WoW przez ok miech, L2 przez kilka miechy, UO na freeshardach i wiele darmowych mmo. A co?

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 192 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5 ... 10  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.