MMORPG.pl https://mmorpg.pl/ |
||
Black Ice Tales https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=82&t=17198 |
Strona 2 z 10 |
Autor: | Fum4R [ 24 gru 2005, 13:57 ] |
Tytuł: | |
Compton napisał(a): Panowie troszke optymizmu i wiary w rodakow ![]() Dzieki, przynajmniej jeden w nas wierzy ![]() Cytuj: Na tym forum panuje dziwny zwyczaj skazywania wszystkiego z gory na porazke
Niestety masz racje... dlatego przestalem sie tu od ostatniego czasu udzielac. |
Autor: | Mr.FooT [ 24 gru 2005, 13:58 ] |
Tytuł: | |
niektorzy patrza bardziej realistycznie na pewne rzeczy ot co... |
Autor: | Astaniel [ 24 gru 2005, 14:08 ] |
Tytuł: | |
Nie skazuję tej gry na porażke , po prostu autorzy powinni zmiejszyć skomplikowanie rozgrywki. Najbardziej popularne są mało skomplikowane gry(pod względem mechaniki), ale oferujące dużo możliwości. |
Autor: | Shadhun [ 24 gru 2005, 14:25 ] |
Tytuł: | |
I tu pojawia sie odwieczny problem : pogon za popularnoscia za wszelka cene czy pozostanie wiernym swoim idealom ![]() |
Autor: | SwenG [ 24 gru 2005, 16:16 ] |
Tytuł: | |
Shadhun_ napisał(a): I tu pojawia sie odwieczny problem : pogon za popularnoscia za wszelka cene czy pozostanie wiernym swoim idealom
![]() dokładnie... no chyba, że robią to sobie ot tak dla samej satysfakcji robienia i będzie na tym czymś grało 20 osób za darmo. Nie wyobrażam sobie ustawiać czas na grę i w pierwszych 5-ciu minutach zostaję zabity przez jakiegoś pk i mogę wyłączyć kompa. |
Autor: | Franciszkanin [ 24 gru 2005, 16:19 ] |
Tytuł: | |
Respawn trwa 40 minut, ALE! śmierć jest zjawiskiem naprawdę rzadkim, po walce raczej przy 5% hp postać mdleje i się regeneruje aż odzyska przytomność. Zaatakowanie nieprzytomnej postaci jest równoznaczne z listem gończym za zabójcą ![]() ![]() |
Autor: | SwenG [ 24 gru 2005, 16:25 ] |
Tytuł: | |
Jakoś nie zostałem przekonany. W ultimie list gończy to nawet fajnie było mieć ![]() |
Autor: | tomugeen [ 24 gru 2005, 16:26 ] |
Tytuł: | |
Franciszkanin napisał(a): Zaatakowanie nieprzytomnej postaci jest równoznaczne z listem gończym za zabójcą
![]() Jezeli ktos jest roleplayowcem i ma postac o zlym charakterze, to bedzie to tylko czynnik motywujacy. No chyba, ze zmusi sie graczy do bycia tymi dobrymi (zbyt duze kary za pk) ale wtedy znow sie rozlazi koncepcja tego mmorpg z naciskiem na rpg. |
Autor: | Borsh [ 24 gru 2005, 16:32 ] |
Tytuł: | |
Zapowiada sie fajnie |
Autor: | Franciszkanin [ 24 gru 2005, 16:32 ] |
Tytuł: | |
A czy koniecznie musi dobijać? Może lać następnego, potem ograbić i lecieć dalej! Takie małe sprostowanie postać będzie mogła przenieść bardzo mało towaru na sobie (tak jak w życiu normalnym) a nie jak to było w innych grach gdzie gracz tachał 20 zbroi płytowych. |
Autor: | Mr.FooT [ 24 gru 2005, 16:40 ] |
Tytuł: | |
Franciszkanin napisał(a): A czy koniecznie musi dobijać? Może lać następnego, potem ograbić i lecieć dalej! .
hahha ![]() |
Autor: | Compton [ 24 gru 2005, 16:43 ] |
Tytuł: | |
Franciszkanin napisał(a): Takie małe sprostowanie postać będzie mogła przenieść bardzo mało towaru na sobie (tak jak w życiu normalnym) a nie jak to było w innych grach gdzie gracz tachał 20 zbroi płytowych.
Hmm mam nadzieje ze bede mogl miec osiolka zeby przewozil moje rzeczy ? ![]() |
Autor: | SwenG [ 24 gru 2005, 16:44 ] |
Tytuł: | |
Mr.FooT napisał(a): Oczywiscie mozecie za zabijanie banowac konta, czyscic vaulty etc. tylko jaki jest wtedy sens dawanie takiej mozliwosci?
Znaczy zakładasz, że gra będzie darmowa, bo nie wyobrażam sobie coś takiego w płatnej. Po takiej akcji mieli by kilka pozwów sądowych. |
Autor: | Mr.FooT [ 24 gru 2005, 16:46 ] |
Tytuł: | |
zakladam, ze nikt nie bedzie placil za gre ktorej mechanika zmusza cie do niegrania ![]() ps. moze troche wyolbrzymilem, ale ale chyba wiecie o co chodzi ![]() |
Autor: | tomugeen [ 24 gru 2005, 16:46 ] |
Tytuł: | |
Franciszkanin napisał(a): A czy koniecznie musi dobijać? Może lać następnego, potem ograbić i lecieć dalej!
To mi przypomina pseudo filmy akcji, gdzie bohater idzie ze spluwa do bazy zloczyncow uzbrojonych po zeby, ale nikt nikogo nie zabija (jakies ogluszenia, uderzenia z kolby, strzal w lampe na suficie, ktora spada na wroga etc) Zreszta szybki respawn, czy plecak na 50 mieczy mozna latwo wytlumaczyc: Magia! ![]() |
Autor: | Franciszkanin [ 24 gru 2005, 17:02 ] |
Tytuł: | |
Może macie rację, ja tam zresztą sam nie wiem! Ale plecak z toną metalu zapomnieć! Możecie wziąć osła! W końcu jesteśmy otwarci na wasze sugestie i wszystko można zmienić! Poza tym zobaczymy jak to będzie się miało na AlphaTestach czy BetaTestach i wtedy się okaże, jakie rozwiązania będą najlepsze! Ja nie jestem od Designu, raczej od technicznej strony więc o więcej info pytać na naszym forum. |
Autor: | Aenima [ 24 gru 2005, 19:08 ] |
Tytuł: | |
Zaatakowanie nieprzytomnej postaci jest równoznaczne z listem gończym za zabójcą fajne by to bylo nawet, juz widze jak sobie odchodze i zostawiam nieprzytomnego marka24 ![]() |
Autor: | Ashton [ 24 gru 2005, 22:57 ] |
Tytuł: | |
Male pytanie odnosnie designera - W jakie mmorpg gral i jak dlugo ? |
Autor: | SwenG [ 24 gru 2005, 23:38 ] |
Tytuł: | |
IMHO w shardowe odmiany ultimy, wiem z doświadczenia jak się zapatrują na grę GM-i. I te zapisy z historią postaci w formie książki... ![]() |
Autor: | Fum4R [ 25 gru 2005, 00:22 ] |
Tytuł: | |
Ashton napisał(a): Male pytanie odnosnie designera - W jakie mmorpg gral i jak dlugo ?
A w wiele. M.in. WoW przez ok miech, L2 przez kilka miechy, UO na freeshardach i wiele darmowych mmo. A co? |
Strona 2 z 10 | Strefa czasowa: UTC + 1 |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team |