MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

Black Ice Tales
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=82&t=17198
Strona 2 z 10

Autor:  Fum4R [ 24 gru 2005, 13:57 ]
Tytuł: 

Compton napisał(a):
Panowie troszke optymizmu i wiary w rodakow :)


Dzieki, przynajmniej jeden w nas wierzy :)

Cytuj:
Na tym forum panuje dziwny zwyczaj skazywania wszystkiego z gory na porazke


Niestety masz racje... dlatego przestalem sie tu od ostatniego czasu udzielac.

Autor:  Mr.FooT [ 24 gru 2005, 13:58 ]
Tytuł: 

niektorzy patrza bardziej realistycznie na pewne rzeczy ot co...

Autor:  Astaniel [ 24 gru 2005, 14:08 ]
Tytuł: 

Nie skazuję tej gry na porażke , po prostu autorzy powinni zmiejszyć skomplikowanie rozgrywki. Najbardziej popularne są mało skomplikowane gry(pod względem mechaniki), ale oferujące dużo możliwości.

Autor:  Shadhun [ 24 gru 2005, 14:25 ]
Tytuł: 

I tu pojawia sie odwieczny problem : pogon za popularnoscia za wszelka cene czy pozostanie wiernym swoim idealom ;). Dobre gry to zazwyczaj takie ktorych autorzy potrafią znalezc zloty srodek.

Autor:  SwenG [ 24 gru 2005, 16:16 ]
Tytuł: 

Shadhun_ napisał(a):
I tu pojawia sie odwieczny problem : pogon za popularnoscia za wszelka cene czy pozostanie wiernym swoim idealom ;). Dobre gry to zazwyczaj takie ktorych autorzy potrafią znalezc zloty srodek.

dokładnie... no chyba, że robią to sobie ot tak dla samej satysfakcji robienia i będzie na tym czymś grało 20 osób za darmo. Nie wyobrażam sobie ustawiać czas na grę i w pierwszych 5-ciu minutach zostaję zabity przez jakiegoś pk i mogę wyłączyć kompa.

Autor:  Franciszkanin [ 24 gru 2005, 16:19 ]
Tytuł: 

Respawn trwa 40 minut, ALE! śmierć jest zjawiskiem naprawdę rzadkim, po walce raczej przy 5% hp postać mdleje i się regeneruje aż odzyska przytomność. Zaatakowanie nieprzytomnej postaci jest równoznaczne z listem gończym za zabójcą :-). Jeśli będzie to zwierze to po prostu się nami pobawi, jeśli jakiś agresywny potwór, którego występowanie będzie rzadkie to nas zabije i czekamy na respawn. W tej grze nie będzie wiele potworów, myśl polowania będzie czymś innym niż pospolite, creepowanie, polowanie będzie tropieniem, a walka z niebezpieczeństwem będzie zabawą w taktykę. Zrobimy wszystko aby gracz był realny i nie umierał 10 razy na godzinę bo to jest łamanie wszelkich praw przyrody razy 10 na godzinę ;-)

Autor:  SwenG [ 24 gru 2005, 16:25 ]
Tytuł: 

Jakoś nie zostałem przekonany. W ultimie list gończy to nawet fajnie było mieć ;) A uwalenie komuś 40 minut z gry to dla sporej ilości osób będzie niezłą zabawą. A ja nie będę płacił za wyłączonego kompa.

Autor:  tomugeen [ 24 gru 2005, 16:26 ]
Tytuł: 

Franciszkanin napisał(a):
Zaatakowanie nieprzytomnej postaci jest równoznaczne z listem gończym za zabójcą :-)

Jezeli ktos jest roleplayowcem i ma postac o zlym charakterze, to bedzie to tylko czynnik motywujacy. No chyba, ze zmusi sie graczy do bycia tymi dobrymi (zbyt duze kary za pk) ale wtedy znow sie rozlazi koncepcja tego mmorpg z naciskiem na rpg.

Autor:  Borsh [ 24 gru 2005, 16:32 ]
Tytuł: 

Zapowiada sie fajnie

Autor:  Franciszkanin [ 24 gru 2005, 16:32 ]
Tytuł: 

A czy koniecznie musi dobijać? Może lać następnego, potem ograbić i lecieć dalej! Takie małe sprostowanie postać będzie mogła przenieść bardzo mało towaru na sobie (tak jak w życiu normalnym) a nie jak to było w innych grach gdzie gracz tachał 20 zbroi płytowych.

Autor:  Mr.FooT [ 24 gru 2005, 16:40 ]
Tytuł: 

Franciszkanin napisał(a):
A czy koniecznie musi dobijać? Może lać następnego, potem ograbić i lecieć dalej! .

hahha :D jesli gracz bedzie mial wybor zostawic zemdlonego przeciwnika i zabrac jego stuff, a zabic go i wyeliminowac na 40min z rozgrywki i zabrac jego stuff, ide o zaklad ze 99% graczy wybierze to 2, rozwiazanie niezaleznie od tego jakie beda za to sankcje. Oczywiscie mozecie za zabijanie banowac konta, czyscic vaulty etc. tylko jaki jest wtedy sens dawanie takiej mozliwosci?

Autor:  Compton [ 24 gru 2005, 16:43 ]
Tytuł: 

Franciszkanin napisał(a):
Takie małe sprostowanie postać będzie mogła przenieść bardzo mało towaru na sobie (tak jak w życiu normalnym) a nie jak to było w innych grach gdzie gracz tachał 20 zbroi płytowych.


Hmm mam nadzieje ze bede mogl miec osiolka zeby przewozil moje rzeczy ? :D

Autor:  SwenG [ 24 gru 2005, 16:44 ]
Tytuł: 

Mr.FooT napisał(a):
Oczywiscie mozecie za zabijanie banowac konta, czyscic vaulty etc. tylko jaki jest wtedy sens dawanie takiej mozliwosci?

Znaczy zakładasz, że gra będzie darmowa, bo nie wyobrażam sobie coś takiego w płatnej. Po takiej akcji mieli by kilka pozwów sądowych.

Autor:  Mr.FooT [ 24 gru 2005, 16:46 ]
Tytuł: 

zakladam, ze nikt nie bedzie placil za gre ktorej mechanika zmusza cie do niegrania :D

ps. moze troche wyolbrzymilem, ale ale chyba wiecie o co chodzi :)

Autor:  tomugeen [ 24 gru 2005, 16:46 ]
Tytuł: 

Franciszkanin napisał(a):
A czy koniecznie musi dobijać? Może lać następnego, potem ograbić i lecieć dalej!

To mi przypomina pseudo filmy akcji, gdzie bohater idzie ze spluwa do bazy zloczyncow uzbrojonych po zeby, ale nikt nikogo nie zabija (jakies ogluszenia, uderzenia z kolby, strzal w lampe na suficie, ktora spada na wroga etc)
Zreszta szybki respawn, czy plecak na 50 mieczy mozna latwo wytlumaczyc: Magia! :]

Autor:  Franciszkanin [ 24 gru 2005, 17:02 ]
Tytuł: 

Może macie rację, ja tam zresztą sam nie wiem! Ale plecak z toną metalu zapomnieć! Możecie wziąć osła! W końcu jesteśmy otwarci na wasze sugestie i wszystko można zmienić! Poza tym zobaczymy jak to będzie się miało na AlphaTestach czy BetaTestach i wtedy się okaże, jakie rozwiązania będą najlepsze! Ja nie jestem od Designu, raczej od technicznej strony więc o więcej info pytać na naszym forum.

Autor:  Aenima [ 24 gru 2005, 19:08 ]
Tytuł: 

Zaatakowanie nieprzytomnej postaci jest równoznaczne z listem gończym za zabójcą

fajne by to bylo nawet, juz widze jak sobie odchodze i zostawiam nieprzytomnego marka24 :)

Autor:  Ashton [ 24 gru 2005, 22:57 ]
Tytuł: 

Male pytanie odnosnie designera - W jakie mmorpg gral i jak dlugo ?

Autor:  SwenG [ 24 gru 2005, 23:38 ]
Tytuł: 

IMHO w shardowe odmiany ultimy, wiem z doświadczenia jak się zapatrują na grę GM-i. I te zapisy z historią postaci w formie książki... ;)

Autor:  Fum4R [ 25 gru 2005, 00:22 ]
Tytuł: 

Ashton napisał(a):
Male pytanie odnosnie designera - W jakie mmorpg gral i jak dlugo ?


A w wiele. M.in. WoW przez ok miech, L2 przez kilka miechy, UO na freeshardach i wiele darmowych mmo. A co?

Strona 2 z 10 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team