MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

Auto Assault - bweekend [update]
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=82&t=17724
Strona 2 z 2

Autor:  konrador [ 21 lut 2006, 16:00 ]
Tytuł: 

Mialem napisac o tym wczesniej, ale jakos wypadlo mi z glowy. Jakos w niedawnym patchu (zauwazylem to dopiero w ostatnim bweekendzie) wprowadzili takie fajne cos, zeby przypadkiem ktos, nie daj Boze, za szybko nie przylevelowal. Otoz bicie mobkow z wyzszym levelem nie daje zupelnie zadnego expa, a levelowanie na mobkach o tym samym poziomie co nasz samochodzik jest troche wolne, no ale o to chyba chodzi, bo w ten sposob na dluzej zatrzymaja klienta :\

Z ciekawych zmian, to chyba jeszcze to, ze teraz gra przycina mniej, ale nadal swapuje dyskiem jak szalona i zdarzaja sie zacinki po kilka-kilkanascie sekund z 1GB ramu. Co ciekawe, dlugie przycinki atakowaly w tym samym momencie mnie i znajomego (znajdowalismy sie akurat w tym samym miejscu), wiec nie jest to zwiazane tylko i wylacznie z komputerem, na ktorym uruchamiany jest klient.

Questy niektore sa nadal bugged... Na niektore dziala relog, na inne nie.

Na koniec skrinzorek.

Obrazek

Nie wiem, czy kogokolwiek ta gra interesuje oprocz mnie i 2-3 innych osob, ale...

Autor:  SwenG [ 21 lut 2006, 17:44 ]
Tytuł: 

konrador napisał(a):
Nie wiem, czy kogokolwiek ta gra interesuje oprocz mnie i 2-3 innych osob, ale...

Hmm, a ja już myślałem, że postawiłeś na niej krzyzyk z powodu instancowania.

Autor:  konrador [ 21 lut 2006, 18:51 ]
Tytuł: 

Instance'owanie (+ostatni ruch z odjeciem expa za wyzsze levelem moby) mnie wkurwia, co nie zmienia faktu, ze gra ma swoj klimat (szczegolnie mutanty) i bardzo fajnie sie w nia gra, takze sam juz nie wiem...

Autor:  aries [ 3 maja 2006, 17:15 ]
Tytuł: 

mnie gierka interesuje, trzeba poczekac az giera urosnie, dopiero niedawno miala premiere wiec dopiero sie rozrasta, w eve-online tez na poczatku byla garstka graczy a teraz? :)

Strona 2 z 2 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team