MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

EQ2 PvP ruleset released!
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=82&t=17764
Strona 2 z 6

Autor:  Aldatha [ 26 sty 2006, 18:00 ]
Tytuł: 

nie zrobili DK za graczy nie bez powodu , zeby nie bylo takich sytuacji jak
celowe prowokacje nizszego levelem gracza tego co ma wiekszy . Nie wspomne o wlazeniu pod aoe byleby nabic drugiemu dk . Blizzard chcial taki system wprowadzic (dk powyzej okreslonego poziomu robilo hostile nawet dla startowej frakcji) ale koniec koncow zarzucil to bo za duzo exploitowania by w tym bylo .

Autor:  Tor-Bled-Nam [ 26 sty 2006, 18:25 ]
Tytuł: 

Aldatha napisał(a):
nie zrobili DK za graczy nie bez powodu , zeby nie bylo takich sytuacji jak
celowe prowokacje nizszego levelem gracza tego co ma wiekszy . Nie wspomne o wlazeniu pod aoe byleby nabic drugiemu dk . Blizzard chcial taki system wprowadzic (dk powyzej okreslonego poziomu robilo hostile nawet dla startowej frakcji) ale koniec koncow zarzucil to bo za duzo exploitowania by w tym bylo .

Szczerze, to nie bardzo ta rgumentacje rozumiem. PvP wrzucone na battlegrounds nie stwarza zagrozenia zlapania dk na nizszym levelu. Rozumiem jesli bylo by to open pvp. Takowe jednak w tej grze nie istnieje. Za to ludziom na nizszych levelach np w stv bylo by latwiej grac, nie bedac gankowanymi przez czaszki.

Autor:  Goatus [ 26 sty 2006, 18:56 ]
Tytuł: 

Aldatha napisał(a):
nie zrobili DK za graczy nie bez powodu , zeby nie bylo takich sytuacji jak
celowe prowokacje nizszego levelem gracza tego co ma wiekszy . Nie wspomne o wlazeniu pod aoe byleby nabic drugiemu dk.


Rozwiazań tych problemów jest napewno sporo, wystarczy troche się wysilić. Naprawde nie jestem w stanie pojąć dlaczego Blizzard zdecydował się na taki powalony system, poprostu nie dociera do mnie jak można spier$%lić coś takiego. Ogólnie pvp system w wowie sprawił że kompletnie straciłem szacunek do Blizzarda.

Autor:  Aldatha [ 26 sty 2006, 18:56 ]
Tytuł: 

ta dywagacja byla o wiele wczesniej niz BG wogole byly w zapowiedziach jako realny content , w czasach raidow na tarren mill i southsore (lepsza zabawa niz w bg chociaz to tez mialo swoje wady)

Autor:  Aenima [ 26 sty 2006, 19:50 ]
Tytuł: 

brak lotu, brak open pvp dla mnie juz odpada niestety,

Autor:  GandalfX [ 26 sty 2006, 20:11 ]
Tytuł: 

Aenima napisał(a):
brak lotu, brak open pvp dla mnie juz odpada niestety,


Nikt chyba nie wierzył w Open PvP z lootem. To sie nie sprzeda, za bardzo hardcorowe.

G.

Autor:  konrador [ 26 sty 2006, 20:25 ]
Tytuł: 

Eh, chociaz randomowy itemek z inventory, cokolwiek :\ Honor pointsy (czyt. fragi) to ja mam w FPS-ach. Dwie frakcje jeszcze mozna przelknac, to akurat pasuje do EQ2, ale z drugiej strony mozna bylo sie bez tego obejsc, bo konflikt zawsze tworzy sie sam.

Autor:  Aenima [ 26 sty 2006, 20:48 ]
Tytuł: 

2 frakcje to zawsze 50% mniej ludzi do PK,
DFO Come pls

Autor:  Ashton [ 26 sty 2006, 20:49 ]
Tytuł: 

Mnie raczej razi ujowy dosyc stealth, pozatym niektore rozwiazania dotyczace walki i brak walki o terytoria ;/ Mogliby np dorzucic jakies straznice czy cus o ktore by byly walki, miasto ktore ma teren ma takze guardsow w okolicach. Pozatym pvp w miescie ssie dosyc ;/ mogliby np troche writo pvp dorzucic ktore by polegaly np na wytluczeniu bankiera czy ilus guardow w meiscie wroga, az po jakies inne pierdolki ktore by przeszkadzaly wrogiemu miastu ;/

Pozatym rozumiem ze qeynos jest carebearsowe i nie beda sie bili, czy tlukli polmartwego. No ale qwa fp to tam powinno byc full pvp, kazdy moglby kazdego zaatakowac, ale wtedy stawalby sie criminal. Jako + nie mieli by tych dishonor points, jedynie za zabicie polmartwego by nie dostawali za duzo frakcji ;/ no i brak komunikacji to porazka ;)

http://eqiiforums.station.sony.com/eq2/ ... e.id=12297

ciekawy topic o restrykcjach
Cytuj:
It is part of the PvP environment experience. So what if a level 30 ganks someone in antonica, thats fine and it encourages a healthy pvp server community.

For example, there is no need for the high level paladin to patrol antonica to protect lower level players from these level 30s since they wont be there now.

It just puts restrictions on the experience that go deeper then are first apparent. Part of the motivation to level on a PvP server is so that you will be top dog, but with this +/- 8 level thing, all you need to do is be +8 levels above the current area your in and your relatively top dog at most stages in the game. Level 26s hunting 18s in antonica for example, and your level 40 paladins unable to defend you.

This system will cause more problems then its worth, there is no solution to the griefing low level player problem... bceause there is no problem to begin with.

Autor:  konrador [ 26 sty 2006, 21:05 ]
Tytuł: 

brak komunikacji to porazka ;)

Nie ma to jak shit talk od przegranego, mmm...

bdb quote pod spodem.

Autor:  Ashton [ 26 sty 2006, 21:11 ]
Tytuł: 

Imo jak maja tak spieprzyc restrykcjami niech poprostu zrobia te pvp jak w daoc - specjalne zony z walka o kontrole.

Imo bedzie to mniej upierdliwe i bedzie pasowalo do ich carebearsowego stylu ;/
A serwery pvp niech zrobia full pvp albo z walka o kontrole na calym terenie i bez pierdol w stylu honour etc ;/

Autor:  Sylvian [ 26 sty 2006, 21:14 ]
Tytuł: 

GandalfX napisał(a):
Aenima napisał(a):
brak lotu, brak open pvp dla mnie juz odpada niestety,


Nikt chyba nie wierzył w Open PvP z lootem. To sie nie sprzeda, za bardzo hardcorowe.

G.

Ja bym powiedział, że wręcz przeciwnie. Baaa gdyby to zrobili to pewnie bym spróbował EQ2.
Zresztą nie ryzykowali by zbyt wiele - w końcu do PvP i tak są osobne serwery. A tak wprowadzają pół-środek. Po co?

Autor:  Aenima [ 26 sty 2006, 22:19 ]
Tytuł: 

A tak wprowadzają pół-środek. Po co?

dokladnie juz "lepsze" pvp jest w wow, tam przynajmiej moglem zabic kazdego prawie wszedzie:)

Autor:  Shubduse [ 27 sty 2006, 01:30 ]
Tytuł: 

Aldatha napisał(a):
na moje oko w 70% to copy and paste z pvp systemu z WoW ,


Mialem to samo napisac...

Ale takie kwaitki juz mnei smucą...

"Nikt chyba nie wierzył w Open PvP z lootem. To sie nie sprzeda, za bardzo hardcorowe."

Ja bym to kupił!

Autor:  PsyborgMJ [ 27 sty 2006, 09:18 ]
Tytuł: 

Spoleczenstwo konsumenckie - wszystko chcieliby od razu na tacy. Poczytajcie sobie Knowledge Base SOE na temat PvP w EQ2. Wciąż jeszcze chyba nie usuneli odpowiedzi na pytanie o PvP: nie ma i nie bedzie, bo EQ2 zostal zaprojektowany jako wylacznie PvE. A teraz?
No, ale z klapkami na oczach latwiej. Po co patrzec w szerszej perspektywie...
Zaczynaliscie grac w EQ2 wiedzac, ze nie ma tam PvP (no chyba, ze ktos jest fanboyem i kupil gre w ciemno :P), a teraz dostajecie cos gratis, bo PvP bedzie niezalezne od KoS.
Wyliscie o PvP, dostajecie PvP, nawet jeszcze go nie wyprobowaliscie, ale juz narzekacie. "Darowanemu koniowi w zeby sie nie zaglada". Co za lolki...

Autor:  Mark24 [ 27 sty 2006, 09:52 ]
Tytuł: 

wystarczy poczytać jakie to jest PvP.
Nie można atakować gracza kilka lvl niżej - beznadzieja czyli zostają ci gracze w pewnym przedziale co strasznie zawęża możliwość PvP.
Biorąc pod uwagę, że EQ2 to nie WoW, EQ2 to gra nastawiona na leveling całymi latami i nie każdy dingnął już max lvl to ilość ludzi do zabijania będzie mocno ograniczona.

Reszta tak jak w WoWie jakiś rok temu MINUS itemki za PvP i cały ten oczojebny shit.

CIekawe rozwiązanie z agro management w PvP - jedyny plus tego całego PvP, chociaż ciężko powiedzieć jak to się sprawdzi w praktyce. Znając SOE to pewnikiem i tak to zwalili - albo nie będzie w ogóle działało, albo co chwila będzie się gubiło target.

Poczytajcie sobie Knowledge Base SOE na temat PvP w EQ2. Wciąż jeszcze chyba nie usuneli odpowiedzi na pytanie o PvP: nie ma i nie bedzie, bo EQ2 zostal zaprojektowany jako wylacznie PvE.

może nie mają kasy by zatrudnić kogoś do uaktualnienia tego?

Autor:  Aenima [ 27 sty 2006, 11:12 ]
Tytuł: 

Wyliscie o PvP, dostajecie PvP, nawet jeszcze go nie wyprobowaliscie, ale juz narzekacie. "Darowanemu koniowi w zeby sie nie zaglada". Co za lolki...


wez przeczytaj caly topic ze zrozumieniem, nikt nie plakal o pvp w eq2 to raz a dwa jak juz robie te servery z pvp to po ch jakies dziwne ograniczenia?

Autor:  PsyborgMJ [ 27 sty 2006, 11:35 ]
Tytuł: 

Aenima napisał(a):
Wyliscie o PvP, dostajecie PvP, nawet jeszcze go nie wyprobowaliscie, ale juz narzekacie. "Darowanemu koniowi w zeby sie nie zaglada". Co za lolki...


wez przeczytaj caly topic ze zrozumieniem, nikt nie plakal o pvp w eq2 to raz a dwa jak juz robie te servery z pvp to po ch jakies dziwne ograniczenia?


Placze o PvP w EQ2 byly na forum EQ2 odkad sie pojawil (nie wspominajac in-game), a nie w tym topicu, ktory istnieje od wczoraj.

Tez mnie nie ciesza niektore z tych ograniczen, ale zobaczmy jak to bedzie w praktyce. Poza tym dali sie zgiac i zrobili PvP, chociaz zarzekali sie, ze nigdy w swiecie PvP do EQ2 nie wprowadza, wiec sa spore szanse na dalsze zmiany.

Autor:  Jackhammer [ 27 sty 2006, 11:39 ]
Tytuł: 

heheh najbardziej na pvp w eq2 narzekają ludzie, którzy wogóle w tą gre nie grają
chyba nie oczekiwaliście open pvp , gankowania, lootow z ciałka itp w tej grze? - jeśli tak to lepiej się nie zadręczać i czekać na DFO

edit:
a jeżeli tak bardzo chcecie grać w full pvp to czemu nikt z was nie gra w taką gre? czyżby ich nie było? pewnie mozna je na palcach 1 ręki policzyć.
Może ktoś wymieni tytuły

Autor:  Mark24 [ 27 sty 2006, 11:58 ]
Tytuł: 

bo nie ma?

Ja się zresztą niczego nie spodziewałem, na pewno nie po EQ2. Ale fajnie popatrzeć jak niedawny potentat na rynku MMO robi copy&paste od ludzików którzy w mmo raczkują, ale całkiem nieźle im to wychodzi.

Strona 2 z 6 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team