MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

POLSKA PRODUKCJA MMORPG - SZLACHCIC (SZCZERBIEC)
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=82&t=22021
Strona 2 z 7

Autor:  Zematis [ 1 lis 2006, 15:16 ]
Tytuł: 

WithnesS napisał(a):
Jestem pod wrażeniem...Ale czy można by napisać o projekcie coś więcej? PVP czy PVE? Jest Crafting i Housing? Jak wygląda walka? Jakieś własne oryginalne pomysły twórców?

Wlasnie te elementy beda stanowily o tym czy ta gra bedzie sensowna czy nie...

edit;
Takze chetnie poslucham jakie sa plany.

Autor:  Quetzacotl [ 1 lis 2006, 19:24 ]
Tytuł: 

Z doświadcza wiem, ze polowa sukcesu to dobrze zaprojektowana aplikacja. Jesli tworcy zaczna dopiero teraz wymyslac systemy w grze (crafting, walka i wszystko inne) to moze sie okazac, ze nagle bedzie trzeba zbudowac caly silnik od nowa. Także mam nadzieje, ze tworcy juz maja opracowane glowne aspekty gry.

PS Wbrew pozorom przy tworzeniu gier czy programow uzytkowych to nie programista zarabia najwięcej a właśnie projektant, niestety wiele amatorskich produkcji zapomina o tym elemencie, chyba najważniejszym.

Autor:  redruM [ 1 lis 2006, 19:44 ]
Tytuł: 

Pośmiałbym się z grafiki ale tego nie zrobię. Wręcz przeciwnie - wypada złożyć gratulacje za homemade engine - widać że ma to już ręce i nogi, a ten kościółek (domek z wieżą) wygląda całkiem całkiem :)

Nie ma się co śmiać z grafy, wystarczy zobaczyć jak niektóre gry wyglądają we wczesnej alphie
( np. taki Guild Wars - http://www.ultima.pl/itemnfo.php?id=2849 , screeny nr 2, 3 ,4 pochodzą z alphy, gra jest nie do poznania )

Życze wam żebyście (conajmniej) przebili Mimesis Online, myślę że jest to w waszym zasięgu, kto wie może zagram kiedyś w waszą produkcję? Jak będzie trial to na pewno :D

Autor:  Quetzacotl [ 1 lis 2006, 20:43 ]
Tytuł: 

redruM nie widziales alphy GW :D

Autor:  Seraf [ 3 lis 2006, 12:03 ]
Tytuł: 

To jest praca jednej osoby, czytając główną stronę i o projekcie.
Cytuj:
W ramach współpracy projekt Szlachcic może podziękować grupie za stworzenie 7 modeli do gry i za głębokie dyskusje na forum.
Dziś Szlachcic jest rozwijany przezemnie cały czas, staram się wkładać w niego tyle sił na ile pozwala mi wolny czas którego nie mam za wiele. Dąże do wypuszczenia alfy, która jest dla mnie priorytetowym celem.

gratuluje zawzięcia. :O

Autor:  Ashton [ 3 lis 2006, 21:27 ]
Tytuł: 

Whaw, jak na projekt przy ktorym pracuja 2 osoby to calkiem dobrze to wyglada. Zycze powodzenia, oraz powiekszenia teamu :)

Autor:  Matlush [ 4 lis 2006, 14:59 ]
Tytuł: 

Dali wczoraj filmik, który jest do ściągnięcia tylko do dzisiejszego dnia... W sumie... czuć realizm. Grafice daleko do wymiataczy roku 2006, ale realizm jest gut. Zresztą, to low-poly jest, więc...

Jeśli miałbym się czepiać filmiku, to chyba tylko to, że krowa była najbardziej "aktywnym" modelem :P Inaczej to wszystko wygląda niż ze screenów, i wygląda nieźle. Ale to nie zmienia faktu, iż dobrze byłoby wiedzieć co w tej grze będzie.. tzn. skill system, level system, jaki crafting, może permadeath będzie :D ? Z tego co wyłapałem, to są pory roku.

Autor:  Brodaty [ 4 lis 2006, 15:55 ]
Tytuł: 

No i napisane tam jest, że wkrótce testy.
Ale co mozna będzie konkretnie robić w ramach testów?

Autor:  Mark24 [ 26 lis 2006, 13:25 ]
Tytuł: 

Nawet ladne, mi tez skojarzylo sie od razu z SB.
"Dzialajacy" engine (w cudzyslowie bo sa bledy w renderingu) to jakies 5% calosci, wiec raczej nie warto na tym etapie pytac o crafting, PvE czy PvP. Oby starczylo tego samozaparcia do ukonczenia calosci.

Ten kod sieciowy "ide do X, Y" troche traci myszka, we wszystkich nowszych produkcjach (po UO) jest to troche inaczej rozwiazane. Ale moze sie sprawdzi.

Autor:  Quetzacotl [ 26 lis 2006, 14:58 ]
Tytuł: 

UO ma system ruchu bardzo podobny do Tibii, też po kratkach z tym, że tam masz 8 kierunków.
Co do chodzenia z x1,y1 do x2,y2 to zakładam, że nie będzie tam kolizji postaci i swobodnej kontroli (skok itd.).

Autor:  Aldatha [ 27 lis 2006, 00:40 ]
Tytuł: 

Mark24 napisał(a):
Nawet ladne, mi tez skojarzylo sie od razu z SB.
"Dzialajacy" engine (w cudzyslowie bo sa bledy w renderingu) to jakies 5% calosci, wiec raczej nie warto na tym etapie pytac o crafting, PvE czy PvP. Oby starczylo tego samozaparcia do ukonczenia calosci.

Ten kod sieciowy "ide do X, Y" troche traci myszka, we wszystkich nowszych produkcjach (po UO) jest to troche inaczej rozwiazane. Ale moze sie sprawdzi.


Ja bede Kmicic a ty Zagloba , aenima bedzie nam rumaki czyscil

Autor:  Aenima [ 27 lis 2006, 00:44 ]
Tytuł: 

Aldatha napisał(a):

Ja bede Kmicic a ty Zagloba , aenima bedzie nam rumaki czyscil


chyba ci sie cos m8 poprzestawialo :)
mozesz lootowac corpsy za mnie i przygrywac mi na gitarce.

Autor:  Dwutlenek [ 27 lis 2006, 10:06 ]
Tytuł: 

Dana napisał(a):
btw. tutaj na forum jest jeden taki Dwutlenek co to jest koderem grafikiem dźwiękowcem oraz animatorem i robi to wszystko (a nawet więcej) za pół litra :)


Dana skąd Ci takie pomysły przychodzą do głowy? :P

Co do projektu to życzę powodzenia, będę zaciskał kciuki aż mi kostki zbieleją :)

Autor:  Dana [ 27 lis 2006, 20:28 ]
Tytuł: 

Cytuj:
Dana skąd Ci takie pomysły przychodzą do głowy?


Temat z darmowych chyba został skasowany, nie mogę quotnąć :)

Autor:  husek [ 27 lis 2006, 22:39 ]
Tytuł: 

Pilny nabor na stanowisko WEBDESIGNERa w teamie tworzacym gre szlachcic.

Jezeli chcesz dolaczyc jako tworca i maintainer strony WWW dla gry - podeslij prosze probke swojego pomyslu na strone WWW do gry pod moj adres email.
Zaznaczam ze tylko pomysly w ktorych zawarte sa wlasne rozwiazania graficzne brane sa pod uwage, zasugeruj cos i napisz do nas.

Autor:  Dantje Aligheri [ 29 lis 2006, 21:32 ]
Tytuł: 

Trzymam kciuki i wierze w was...
Nie poddajcie sie ! ;)

Autor:  Greeyer [ 2 gru 2006, 01:43 ]
Tytuł: 

Pozdrowienia od całej ekipy :)

Garśc goracych newsow na temat naszego projektu :)

Z dniem 30 listopada 2006 , o godzinie 03:04
ruszyły Aplha-testy :) Gra jest ciągle dopracowywana przez nasz team, tworzymy nowe obiekty, tekstury, poprawiamy bugi wykrywane przez grupę alpha-testerow. Osobiście jestem dumna z tego projektu - choc dopiero w powijakach, gra rozwija sie naprawde nieźle, mimo problemow wszystko idzie po mysli developerow :) Newsy, biezaco aktualizowane znajdziecie na naszej stronie

http://szlachcic.xcellence.pl

Hm.. Co do systemu umiejetnosci, Craftingu, pvp, pvm, questow, przeciwnikow i masy innych rzeczy - prace są w toku. Narazie pracujemy nad silnikiem gry, co by grafika ładnie wygladała i staramy sie wyeliminowac wszelkie bugi. To jest narazie nasz priorytet, dyskusje nad szczegołami rozgrywki, fabułą itp. trwają :-)

mała prośba:
Piszcie śmiało swoje uwagi, sugestje - kazdą napewno weźmiemy pod uwage, jesli okaże sie trafną :) Czego wam brakuje w pozostałych "sredniowiecznych" mmo ? W jaki sposób chceli byście rowijać swoją postac? Gra z naciskiem na rogrywke solo, czy bardziej w teamie?

Wszelkie pytania mile widziane :)

Zapraszamy na nasze forum !

Autor:  Aenima [ 2 gru 2006, 11:03 ]
Tytuł: 

Zapraszamy na nasze forum !

Nie ladnie zapraszac na inne forum, a wracajac do rozgrywki chyba macie jakies zalozenia?
Napisz co planujecie a potem mozna na ten temat dyskutowac.

Autor:  Dantje Aligheri [ 2 gru 2006, 12:50 ]
Tytuł: 

1 grudzień 2006 22:35 (info)

"Aven zostal czlowiekiem kierujacym zespolem Testerow, pracuje jako administrator nowego platnego forum i wraz z reszta tworzy dobra opinie i pilnuje przestrzegania regulaminu."

Płatne forum ;/ ? A czy gra będzie darmowa ?
Ja bym proponował rozwiązanie podobne do tego z tibi i niektórych mmo mianowicie ,płacisz za jakiś dodatek rl pieniędzmi w Szlachciu ,może za jakieś przestępstwo złapanie na kradzieży lub coś w tym stylu można płacić też za dodatkowe itemy wykuwate przez królewskiego kowala albo przynajmiej żeby wyjść z lochów...
Miło by było jakby można było wykupic akt
nietykalności który dostajemy po przyjściu do np. króla i oddaniu dowódu zabicia smoka lub innego raida.
Akt nietykalności obronił by nas przed dwoma występkami lub trzema ,zależy od tego ile jest wart akt i z czego wyleciał.

No i najważniejsza sprawa questy !! Misje są w sumie jedną z najważniejszych rzeczy w grze bo w dzisiejszych czasach wszyscy twórcy "mmorpg" zapominają o odgrywaniu swych ról ,niby są klasy i rasy ale to nie to co w normlanym rpg'u a powinno przynajmniej podobnie :har:
Te gry to są tak naprawde H&Slashami a nie Massive Multiplayer Online Role Playing Game takim jak : Tibia ,nie no żartuje chociaż tak naprawde tamte questy nie są takie złe :roll: podobna są to gry w których mamy grać w rolach a tak naprawde w mmo~ żadko sie spotyka takie zjawisko.
Gdzie te misje w ,których odgrywamy role wielkiego wojownika ,powinien uratować księżniczke z wieży gdzie przetrzymuje ją wiedźma z czerwonym wielkim smokiem ,gdzie te wszystkie historie ,które są prawdopodobnie prawdziwe gdzie to sie straciło ?!?
Tak naprawde tego nie było :( ,ale powinno być wiem ,że to ciężko ale to tylko H&S ... MMORPG to musi być rpg w którego gra wiele graczy i robi to co robili np. nasi przodkowie lub ludzie z legend albo chociaż nawet postacie wymyślone przez nas samych mmo~ to nie gra w której biega wiele osobników i wbija lv z innymi ziomami i zazwyczaj robią to tylko żeby przetestować gre a później sprzedać konto ;/
H&S'y to bezsens bijesz bijesz bijesz i co po co ci taka rąbanka żeby zdobyć nowe itemy wbić level expic na czymś mocniejszym ale jeśli dorobisz taki lv i może chcesz być najlepszy nawet jeśli jesteś to jest to bezsens. Osobiście uważam ,że takie H&S'y to to totalny bezsens nie przepadam za grami tego typu ale z tego co widać wielu ludzi takie coś kręci i dlatego to tylko moje zdanie...
A wracając do questów to nie powinny wyglądać tak jak
niżej
Idziesz na questa : Zabij 100 "Noob Mob" i przynieś 10 "Noob coin" <-- Robi sie je tylko dla expa i innych głupot żadnemu mojemu znajomemu sie to
niepodoba i dlatego zrezygnowaliśmy z SRO.


Prawdziwy quest powinien wyglądać tak : Pogadaj z "npc" w "mieście" i spróbuj sie od niego dowiedzieć gdzie "Noob Moby" przechowują swoje "noob coiny" wiem tylko ,że żyją gdzieś w jaskiniach i może tam powinieneś szukać ,jeśłi znajdziesz "noob moby" przypatrz sie im i spróbuj znaleźć "noob coiny".
/|\ Coś w tym stylu :P

A tak apropo ludzie lubią wielkie wojny :lol:

I na rozwuj Szlachcica system donate.
Może to wystarczy na utrzymanie serva pozdro :wink:

Autor:  Dwutlenek [ 2 gru 2006, 19:09 ]
Tytuł: 

co za stek banałów...

Strona 2 z 7 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team