MMORPG.pl https://mmorpg.pl/ |
||
MMO Idealne https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=82&t=23001 |
Strona 2 z 12 |
Autor: | brazz [ 7 sty 2007, 01:17 ] |
Tytuł: | |
Dobre, masowe PvP. |
Autor: | ProX [ 7 sty 2007, 01:28 ] |
Tytuł: | |
1 GM na każdego gracza online 24/7 |
Autor: | Ash [ 7 sty 2007, 01:30 ] |
Tytuł: | |
ProX napisał(a): 1 GM na każdego gracza online 24/7
rofl ;] |
Autor: | CheGee [ 7 sty 2007, 01:48 ] |
Tytuł: | |
No i nie może zabraknąć ruskich dziwek, niemieckich samochodów i polskich złodziei. A tak na serio?... System petów. No i maaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaasa itemow różnego rodzaju bez ograniczenia typu masz za maly lvl lub nie jestes druidem by walic z axa bo on wali różdzkom. |
Autor: | Teo [ 7 sty 2007, 02:01 ] |
Tytuł: | |
Zamki/Warownie gildiowe z mozliwoscia rozbudowy i dajace sie czesciowo niszczyc innej gildii zeby ta musiala starac sie tworzyc dobra jej obrone itd itp, wszystkie zdobyte trofea na widoku i wlasna karczma/pub na imprezy ![]() |
Autor: | kozas15 [ 7 sty 2007, 02:01 ] |
Tytuł: | |
Mass PVP, które znacząco wpływa na grę- walki klanów tak by zdobyć jakiś teren( który oczywiście dawałby profity), ogólnie rozwinięta polityka, zarówno między gildiami jak i miastami( i np. wybory na burmistrza miasta co jakiś czas ![]() |
Autor: | Motopompa [ 7 sty 2007, 02:57 ] |
Tytuł: | |
Brak wyswietlnania nazwy postaci w grze - dopoki sie nie przedstawimy. |
Autor: | Ash [ 7 sty 2007, 03:07 ] |
Tytuł: | |
nie sprowadzajcie MMO do poziomu ultimy onlajn na friszardzikach ani do gry tylko i wylacznie dla rp-fagow ;] MASSIVELY znaczy ze playerbase ma wykraczac ponad 2k osobnikow ;] |
Autor: | mrynar [ 7 sty 2007, 03:20 ] |
Tytuł: | |
mmo idealny musi byc podobny do ffxi i jak najmniej podobny do wow. |
Autor: | Atherius [ 7 sty 2007, 03:32 ] |
Tytuł: | |
Obszar dzialania taki jak w eve, grywalnosc taka jak w wow. :> Tak poza tym to musi byc: -darmowy -klient musi malo zajmowac, zeby sie na neostradzie szybko sciagalo (to dla dzieci) -po polsku musi byc -musi byc taki realny Ja juz znalazlem idealnego mmorpg, rl sie nazywa. |
Autor: | S@mael [ 7 sty 2007, 03:42 ] |
Tytuł: | |
- (full interaction) Dajacy jak najwieksza mozliwosc graczowi interakcji z otoczneiem - przesuwanie przedmiotow , niszczenie ich, wspinaczka itp ten termin zawiera rowniez :full loot ,i open pvp - Timing Game /albo i Player skill based PS: Fajnie sie sklada ze wszystkie wypisane przez was cechy sa w DFO. Te wypisane przezemnie zas niewiadomo (Dla mnie sa podstawa dobrego MMORPG) , napewno interaction jest spory i player skill z zalozenia tez , ale od zalozenia do rzeczywistosci jeszcze daleko;p A ironia jest to ze nikt z was sie nei chce przyznac ze gra dla graficzki. Pixel whores all of you |
Autor: | goki [ 7 sty 2007, 09:23 ] |
Tytuł: | |
mrynar napisał(a): mmo idealny musi byc podobny do ffxi i jak najmniej podobny do wow.
![]() |
Autor: | Quetzacotl [ 7 sty 2007, 09:33 ] |
Tytuł: | |
Żeby umiejetnosc walki, dajmy na to mieczem, nie ograniczala się tylko do klikniecie na moba i patrzeniu jak go lejemy. Musi być pełny system kolizji i walka na zasadzie kombosów (jak w mordobitce). |
Autor: | Sszczurr [ 7 sty 2007, 11:21 ] |
Tytuł: | |
Idealne mmorpg - to tylko Ultima online R w lepszej oprawie graficznej na jakims polskim servie klimatycznym, z duza iloscia graczy ;D |
Autor: | Mal [ 7 sty 2007, 11:25 ] |
Tytuł: | |
Open PVP + loot z przeciwnika jak w Asheron's Call |
Autor: | Pieszczoch [ 7 sty 2007, 11:27 ] |
Tytuł: | |
Idealny MMOG? No to jeden z warunkow musi byc conajmniej spelniony jakimi sa: EA,SOE,Vivendi ---RECE PRECZ!!!! |
Autor: | Roven [ 7 sty 2007, 11:35 ] |
Tytuł: | |
roball napisał(a): Cyberpunkowy klimat.
Bingo! Fajny byłby też klimat postcyberpunkowy, czyli inaczej postnuklearny. |
Autor: | cypis [ 7 sty 2007, 11:39 ] |
Tytuł: | |
Cos co zintegruje gildie bardziej niz sam gchat. |
Autor: | Lordrigar [ 7 sty 2007, 13:13 ] |
Tytuł: | |
Duza ilosc mobow, na ktore mozna isc tylko w party ![]() |
Autor: | Motopompa [ 7 sty 2007, 13:36 ] |
Tytuł: | |
System opieki nad graczem, czyli codzienne dostawy pizzy do domu oraz dozylni doplyw coli, ale tylko light poniewaz trzeba dbac o linie. |
Strona 2 z 12 | Strefa czasowa: UTC + 1 |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team |