MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

Spellborn - open beta w kwietniu
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=82&t=23158
Strona 2 z 3

Autor:  Khebeln [ 29 mar 2008, 13:47 ]
Tytuł: 

Hmm... Zalezy od wielu rzeczy. ale powiedzial bym ze jest 50/50 szansa. Zalezy ile trzymaja w zapasie. Tylko tyle moge powiedziec. Jak juz liczyl bym na puzne Q2 2008.

Autor:  Templair [ 29 mar 2008, 14:53 ]
Tytuł: 

Dyh tego sie obawialem czytajac oficjalne forum. Mialem nadzieje, ze w becie jest wiecej informacji. Nie ma sie gdzie zaczepic :< ...

T.

Autor:  Khebeln [ 29 mar 2008, 15:10 ]
Tytuł: 

Informacje sa w becie problem jest ze tych akurat informacji nie moge ujawniac z powodu NDA. Pozatym zadne mmorpg nigdy nie wychodzi na czas. To juz jest norma.

Autor:  Templair [ 29 mar 2008, 15:21 ]
Tytuł: 

Nie, nie chodzilo mi u udostepnianie informacji objetych NDA. Po sesji czytania forum doszedlem do wniosku ze 2Q2008 to wlasnie 50/50. Myslalem, ze w becie wyglada to lepiej ;) ...

T.

Autor:  Khebeln [ 29 mar 2008, 15:47 ]
Tytuł: 

Bende cos mogl powiedziec po pierwszym duzym patch ktory zajmie sie podstawowymi problemami ktore teraz sa. Wynikaja one z faktu ze jest to pierwsze uzycie tego build od roku po przepisaniu calego silnika i wznowieniu bety niedawno.

Autor:  Templair [ 29 mar 2008, 16:33 ]
Tytuł: 

Dzieki za info. Czekam z nieciewpliwoscia ;) ...

T.

Autor:  spinacz [ 30 mar 2008, 13:08 ]
Tytuł: 

kilka pytan.

swiat jest instancjowany, jezeli tak to czy wystepuja diskrity czy wszyscy moga sobie lazic na tych samych lokacjach.?

jak wyglada sprawa transportu w grze?

Autor:  Khebeln [ 30 mar 2008, 19:42 ]
Tytuł: 

Wszyscy moga chodzic w tych samych lokacjach.

Co do transportu na razie mozna tylko biegac ale w planach beda mounty. Sa rowniez Shardship do przemieszczania sie miedzy shardami :)

Autor:  spinacz [ 30 mar 2008, 20:54 ]
Tytuł: 

Khabeln, doswiadczyles juz w grze walki pvp, jezeli tak, to moglbys powiedziec czy ejst ona statyczna, czy dynamiczna, wymagajaca wspolpracy (healer-dps-tank) czy kazdy ma rowne szanse. oraz czy wystepuje cos w rodzaju open pvp, walka jest instancjowana tylko na arenach/battlegroundach.

Autor:  Khebeln [ 30 mar 2008, 22:03 ]
Tytuł: 

Tak, tak i tak.

PvP powyzej pewnego lv jest otwarte. PvP jak i PvE jest dynamiczne, czasami nawet za bardzo dla mnie (ale to kwestia gustu ;P ). Osobiscie wole dynamizm oferowany w AoC. Gdy gralem u znajomego byl on idealny dla mnie tam, ale z drogiej strony ja zawsze lubilem itemizacje i isteniejacy system do pewnego stopnia :roll:

Wspolpraca miedzy klasami jest ale nie do konca w stylu ktory widziales w innych mmorpg. Co do rownych szans, to napewno sa one wieksze niz w wiekszosci mmo. Ujme to tak 50% skill 50% items/rune/skils/lv etc. Bez dobrego refleksu, taktyki i dobrej myszki w nic nie trafisz w pvp :]

Celowanie czy unikanie moze co dla niektorych paralitykow byc zmora w Tocs jednak ci drodzy powinni byc wniebowzieci :]

Autor:  spinacz [ 1 kwi 2008, 15:39 ]
Tytuł: 

Twoje odpowiedzi jeszcze bardziej nakrecily mnie na Spellborn'a, mam jeszcze pare pytan odnosnie mechaniki gry. Mianowicie:

1) Czytalem sporo na temat skilldeka na oficjalnej stornie gry, musze przyznac rozwiazanie bardzo innowacyjne i mogace wiele namieszac w rozgrywce pvp, gdyz ow sposob gry wymaga wiekszego skupienia gracza i doglebnego przestudiowania mozliwosci kazdej umiejetnosci swojej postaci. I tu pojawia sie moje pytanie, czy w praktyce (becie) rzeczywiscie rozwiazanie to zmusza do myslenia i rozplanowania taktyk czy po prostu sprowadza sie do bezmslnego wciskania "na chybil trafil".

2) Jak wyglada sprawa z dungeonami i walka pve, czy gra wymaga od poczatku wspolpracy druzynowej czy mozna sobie spokojnie solo lvlowac a dopiero ew. instancje wymagaja zbudowania druzyny. Chcialbym sie dowiedziec jak wyglada walka z bossami czy sprowadza sie ona tylko do mordowania sie z milionami hp potworka czy moze sa wprowadzone taktyki, ktore trzeba rozpracowywac.


3) Czy wiadomo cos o Open becie? ew. rozszezeniu grona closed beta testerow?

Dziekuje z gory za odpowiedzi i cierpiwosc co do mojej upierdliwosci ale Spellborn jest nr 1 na mojej hype-liscie . :)

Autor:  Arturnik [ 19 sie 2008, 16:15 ]
Tytuł: 

Cytuj:
Acclaim Games to be the US publisher of Spellborn


http://www.curse.com/articles/details/12872/

Nowa strona tcos
http://spellborn.acclaim.com/

No i jeszcze jeden news:

http://www.tcos.com/sbforum/viewtopic.php?t=14350

Cytuj:
(...)Personally, David Perry is very excited about ‚TCoS’. “My poor old gaming PC is literally peppered with games in every conceivable language, and I’ve just kept playing, patiently waiting for that WHOA! moment. We’re tracking over 400 MMO’s around the world but the game that finally got us there is Spellborn. When we saw it running, our jaws literally dropped to the floor. This MMO is absolutely stunning, using the graphics engine from my friends over at Epic. We have millions of gamers that will be anxious to experience this amazing new game for free” comments David Perry, the USA Director for Spellborn on the successful deal.(...)


TCoS free to play...?

Autor:  Huragan [ 19 sie 2008, 16:45 ]
Tytuł: 

Arturnik napisał(a):
TCoS free to play...?


nie do konca :)

Cytuj:
Acclaim will give North American players a free-to-play zone while subscribers will be able to explore the entire virtual world.


bedzie tylko jedna zona (pewnie poczatkowa) jako free, ale aby grac dalej juz trzeba bedzie placic abonament. Taka forma zachety.... wyprobuj za darmo gre i jak ci sie spodoba to juz placisz dalej.

Autor:  Perrin [ 22 sie 2008, 08:06 ]
Tytuł: 

Czyli w sumie typowy trial. Trialowych graczy mozna ograniczac albo levelami (WoW, Lotro) albo zamykajac ich w jakims klaustrofobicznym zonie (Vanguard, EQ2, Spellborn).
Podobalo sie? Chcesz pograc? To plac...
Spellborn nigdy nie bedzie darmowy, devsom nigdy nawet przez mysl nie przeszla taka alternatywa.

Autor:  Arturnik [ 20 mar 2009, 17:54 ]
Tytuł: 

Cytuj:
Spellborn Open Beta Update!

The Open Beta for The Chronicles of Spellborn has started 3/20/09

To gain access to the Open Beta click here and enter your Acclaim User ID to activate your account. Upon successful activation download the game and login to start playing. If you have already downloaded the game just login and play.

Current Closed Beta testers will be automatically granted access to the Open
Beta and will not need to download a new game client nor activate their
account.

We added a new PvE server in addition to the current PvP server.

In all regions, Spellborn is a "Freemium" game, with a Free to Play zone and
a required premium subscription service in order to access the full game
past the Free to Play zone. The premium subscriptions are now available for
the game click here

For game updates check the forums http://phpbb.acclaim.com/spellborn or follow the Spellborn twitter at http://twitter.com/tcos

Please report an bugs you run into in the forums http://phpbb.acclaim.com/spellborn


http://spellborn.acclaim.com/

Autor:  Keii [ 22 lip 2009, 23:41 ]
Tytuł: 

Z ciekawości odgrzebię tego trupa. Ktokolwiek to w gra? Bo kiedyś hype był dość spory na Spellborna pamiętam.

Autor:  konrador [ 23 lip 2009, 01:43 ]
Tytuł: 

Kiedys tak, ale tez niezbyt specjalny. Pogrzebali swoje szanse na sensowny start wynajdujac chyba najgorszych wydawcow jakich mogli wynalezc - Acclaim i jakies europejskie popierdolki - i rozbijali community decyzjami o blokadach IP itp., zeby potem je pozdejmowac.

Gra zdycha i nie robia za bardzo nic, zeby temu w jakis sposob zapobiec. Sytuacja na europejskich serwerach jest oplakana, na serwerach Acclaim jest niewiele lepiej. Troche osob biega po startowych terenach i ktos moglby sobie pomyslec, ze wszyscy juz zrobili pierwsze levelki i poszli grac dalej, ale z opisow grajacych wynika, ze dalej jest jeszcze gorzej i w high level zone'ach SB przypomina obecnie gre single player, bo niewiele osob decyduje sie na wykupienie sub, a potem wiekszosc powoli odpada widzac totalne pustki. Niby szkoda, ale moze nastepnym razem oprocz oryginalnej grafiki zrobia tez oryginalny, dopracowany gameplay i ktos im to zechce wydac po ludzku.

Autor:  joshe [ 23 lip 2009, 02:30 ]
Tytuł: 

Poza powyższym spóźnili się z wydaniem tej giery, niepotrzebnie przekładając release o ponad rok. Dodatkowo nic się praktycznie nie zmieniło przez ten +1 rok developerki.

I pierwsze co mnie ukłuło w oczy, to brak detekcji kolizji między postaciami oraz potworkami. Nie wiem na kiego im było w ogóle licencjonowanie UE 2.5

Pokpili sprawę na całej linii, a kwintesencją jest przejście na model F2P, choć niewielu ruszało ten tlący niedopałek za czasów długiej bety.

Autor:  Keii [ 23 lip 2009, 09:06 ]
Tytuł: 

Cóż, szkoda, bo chociażby filmiki pokazujące AI potworów, które zachowywały się bardziej ludzko niż co głupsi gracze, robiły wrażenie.

Autor:  Aldatha [ 23 lip 2009, 09:40 ]
Tytuł: 

szkoda Spellborna bo bardzo kibicowalem tej grze jako beta tester praktycznie od poczatku ...nigdzie nie spotkalem sie z takimi rownymi devsami i kontaktem na bordach , wszedzie indziej mialem wrazenie ze maja swojego future customer mniej lub bardziej w dupie :)

Strona 2 z 3 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team