MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

Jakie PVP w MMO?
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=82&t=23544
Strona 2 z 2

Autor:  Asmax [ 13 lut 2007, 20:46 ]
Tytuł: 

Idealne... No wiec:
-Full loot, jak w UO (czyli itemy nie maja za duzej wartosci)
-Ograniczenie PvP jedynie w safeholdach/miastach
-Mozna skutecznie pobiegac solo (vide Rogue classy w poczatkach SB)
-Grupy, jak wspominal konrador, nie za duze.
-Nie zadne Castle Siege jak w l2 na xxx osob, tylko walka o male outposty np. z wieksza iloscia surowcow potrzebnymi do wykonywania bron / zbroji
-Cos w stylu chaos/order badz frakcji z UO.
-Moze poza PvP, ale koniecznie skill/stat based system.
-Walka realtime, TPP/FPP - na dzisiejsze czasy - w nadchodzacym DFO.
-Wykorzystanie terenu do walk, wzniesien, drzewek itd (zeby drzewo BYLO przeszkoda dla np. luku)
-Wydajny engine i netocde.
-Housing

Autor:  Mac [ 13 lut 2007, 22:14 ]
Tytuł: 

Asmax napisał(a):
I-Ograniczenie PvP jedynie w safeholdach/miastach


Carebear. :P

Nie widze powodu ograniczenia pvp w miastach/safeholdach itp, wystarczy dac graczom mozliwosc ustanawiania wlasnych zasad w player towns.

Autor:  Nestor [ 14 lut 2007, 09:32 ]
Tytuł: 

NEOKRĄ KRUL!

Ja mam cicha nadzieje ze ktos kupi ich intelectual property i zrobi z tego mmoga na miarze 21 wieku. Klimat neokrona naprawde dobrze by sie przyjal i nie mial praktycznie zadnej konkurencji w tym genre.

Autor:  Indoctrine [ 19 lut 2007, 11:41 ]
Tytuł: 

Dla mnie ideałem PvP jest to co zaprezentowano w Guild Wars.
Walki w warunkach kontrolowanych, drużyny o takim samym potencjale, a o zwycięstwie przesądza skill graczy a nie level czy gear.

Może to i carebearskie, lecz nie podobałoby mi się lootowanie, gankowanie itp. Mam za dużo stresów w real life by dorabiać ich sobie w MMO :)

Autor:  Quetzacotl [ 19 lut 2007, 13:45 ]
Tytuł: 

Dlatego wlasnie GW nie jest mmorpgiem, bo jest bardziej nastawione na zbalansowana rywalizacje anizeli na odgrywaniu postaci.

Autor:  Robus [ 19 lut 2007, 14:33 ]
Tytuł: 

Quetzacotl napisał(a):
Dlatego wlasnie GW nie jest mmorpgiem, bo jest bardziej nastawione na zbalansowana rywalizacje anizeli na odgrywaniu postaci.


a jaki % graczy mmo odgrywa postac ??? 1% a moze jeszcze mniej, wiekszosc to gra dla ITAMZ!!!!!!oneoneoen lub gra zeby zobaczyc co wymyslili devsi albo po prostu z przyzwyczajenia ;P

Strona 2 z 2 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team