MMORPG.pl https://mmorpg.pl/ |
||
Jakie PVP w MMO? https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=82&t=23544 |
Strona 2 z 2 |
Autor: | Asmax [ 13 lut 2007, 20:46 ] |
Tytuł: | |
Idealne... No wiec: -Full loot, jak w UO (czyli itemy nie maja za duzej wartosci) -Ograniczenie PvP jedynie w safeholdach/miastach -Mozna skutecznie pobiegac solo (vide Rogue classy w poczatkach SB) -Grupy, jak wspominal konrador, nie za duze. -Nie zadne Castle Siege jak w l2 na xxx osob, tylko walka o male outposty np. z wieksza iloscia surowcow potrzebnymi do wykonywania bron / zbroji -Cos w stylu chaos/order badz frakcji z UO. -Moze poza PvP, ale koniecznie skill/stat based system. -Walka realtime, TPP/FPP - na dzisiejsze czasy - w nadchodzacym DFO. -Wykorzystanie terenu do walk, wzniesien, drzewek itd (zeby drzewo BYLO przeszkoda dla np. luku) -Wydajny engine i netocde. -Housing |
Autor: | Mac [ 13 lut 2007, 22:14 ] |
Tytuł: | |
Asmax napisał(a): I-Ograniczenie PvP jedynie w safeholdach/miastach
Carebear. Nie widze powodu ograniczenia pvp w miastach/safeholdach itp, wystarczy dac graczom mozliwosc ustanawiania wlasnych zasad w player towns. |
Autor: | Nestor [ 14 lut 2007, 09:32 ] |
Tytuł: | |
NEOKRĄ KRUL! Ja mam cicha nadzieje ze ktos kupi ich intelectual property i zrobi z tego mmoga na miarze 21 wieku. Klimat neokrona naprawde dobrze by sie przyjal i nie mial praktycznie zadnej konkurencji w tym genre. |
Autor: | Indoctrine [ 19 lut 2007, 11:41 ] |
Tytuł: | |
Dla mnie ideałem PvP jest to co zaprezentowano w Guild Wars. Walki w warunkach kontrolowanych, drużyny o takim samym potencjale, a o zwycięstwie przesądza skill graczy a nie level czy gear. Może to i carebearskie, lecz nie podobałoby mi się lootowanie, gankowanie itp. Mam za dużo stresów w real life by dorabiać ich sobie w MMO |
Autor: | Quetzacotl [ 19 lut 2007, 13:45 ] |
Tytuł: | |
Dlatego wlasnie GW nie jest mmorpgiem, bo jest bardziej nastawione na zbalansowana rywalizacje anizeli na odgrywaniu postaci. |
Autor: | Robus [ 19 lut 2007, 14:33 ] |
Tytuł: | |
Quetzacotl napisał(a): Dlatego wlasnie GW nie jest mmorpgiem, bo jest bardziej nastawione na zbalansowana rywalizacje anizeli na odgrywaniu postaci.
a jaki % graczy mmo odgrywa postac ??? 1% a moze jeszcze mniej, wiekszosc to gra dla ITAMZ!!!!!!oneoneoen lub gra zeby zobaczyc co wymyslili devsi albo po prostu z przyzwyczajenia ;P |
Strona 2 z 2 | Strefa czasowa: UTC + 1 |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team |