Mirtul napisał(a):
Tak. Stalker wyszedl kosmicznie slabo w porownaniu do tego co mialo byc.
W porownaniu do tego "co mialo byc" to KAZDA gra wychodzi slabo.
Za wymienie tytuly takie jak Half-Life 2, Oblivion, Doom 3, Quake 4 (kazda mialabyc w mniejszym czy wiekszym stopniu "przelomem" a nie jest. A kazda jest gra dobra jakby nie patrzec). Gry ocenia sie po tym jakie SA a nie jakie mialy byc. Bo przed sprzedaza to sa albo: marzenia tworcow (jesli sa zapalencami a nie np. pracownikami EA) albo czysty marketing.
Nastepne "wielkie rozczarowanie" czeka nas NAPEWNO przy Crisis co nie przeszkodzi grze miec sredniej ocen 9,5/10.
Pzreslaniem tego posta jest ze STALKER jest gra bardzo dobra (w mojej prywatnej skali 9/10). A czego niema...... tego nie ma.
PS. Jesli zostanie zachowany klimat Fallout'ow to MMO odniesie sukces, jesli to sie devsom nie uda gra odniesie porazke. Przy tym tytule wieksze znaczenie gra klimat niz grafa DX10 czy nawet full loot i inne szmery-bajery.
Dlatego mam szacunek dla STALKERA gdyz klimat jest PERFEKCYJNY (ostatnia gra z tak gestym klimatem w jaka gralem to Alien vs. Predator 2 - ofc. FPP). I nie obrazibym sie gdyby nowego Fallouta robili panowie z Rosji/Ukrainy (nie pamietam dokladnie) gdyz po ich dziele widac ze kumaja te klimaty doskonale, sa pelni pasji (czego o 90% devsow powidziec nie mozna) i maja glowy nabite pomyslami na ktore nie starczylo czasu/pieniedzy w STALKERZE. A mimo to potrafili zrobic gre klimatyczna, opowiadajaca dosc ciekawa opowiesc (chociaz koncowka rozczarowuje ale wydali gre wczesniej niz chcieli - co widac) i wnoszaca cos nowego (pewien powiew swiezosci) do skostnialego gatunku gatunku FPP.
Moze moj wywod okaze sie niezrozumialy ale ja cenie gry za co innego niz wiekszosc luda.