MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

"Blood Man" MMORPG PROJECT
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=82&t=26570
Strona 2 z 5

Autor:  Headshot [ 13 wrz 2007, 18:37 ]
Tytuł: 

Lol gdyby moja pani od Polaka to zobaczyła zatłukła
by cię chyba krzesłem ;) , ale nic piszesz to co
chcesz i mówisz to co chcesz , każdy ma wolność
słowa.

Autor:  pooma [ 13 wrz 2007, 18:56 ]
Tytuł: 

Jasne, pełno jest gier opartych na silniku Tibii, jeśli wasza ambicja nie sięga wyżej to i tak lepiej już na tym się oprzeć niż ciągnąć coś czego nie dokończycie (dzieląc los 99% tego typu produkcji).

Ale chodziło mi o coś innego.
1. OpenGL. Jest darmowy - ma dużo możliwości i afaik jest kompatybilny z praktycznie każdą platformą programistyczną.
2. Delphi nie Delphin. Ciekawe czy kupiłeś licencję czy korzystasz z darmowej wersji, która ma bardzo słabe możliwości, jeśli już o prawach autorskich wspominasz.

EDIT:
+ chęci
- za podejście

Autor:  Mirtul [ 13 wrz 2007, 19:25 ]
Tytuł: 

"zatłukła by"

Autor:  Headshot [ 13 wrz 2007, 20:05 ]
Tytuł: 

Mirtul znowu się podnieciłeś ??
Tylko patrząc na większość twoich postów można się porzygać , albo udławić ze śmiechu , więc nie przytaczaj mi tu wyrazów które napisałem , bo aż żal mi w ogóle o tym myśleć.. Nie dziwie się , że napisałeś ponad 1500+ jak 500+ to spam.

Autor:  pooma [ 13 wrz 2007, 20:49 ]
Tytuł: 

Po prostu selfowned, w zdaniu w którym ganisz jego polszczyznę robisz byka. Przyrostek -by się pisze razem. :wink:

Autor:  Ash [ 13 wrz 2007, 20:49 ]
Tytuł: 

pooma napisał(a):
Jasne, pełno jest gier opartych na silniku Tibii, jeśli wasza ambicja nie sięga wyżej to i tak lepiej już na tym się oprzeć niż ciągnąć coś czego nie dokończycie (dzieląc los 99% tego typu produkcji).

Ale chodziło mi o coś innego.
1. OpenGL. Jest darmowy - ma dużo możliwości i afaik jest kompatybilny z praktycznie każdą platformą programistyczną.
2. Delphi nie Delphin. Ciekawe czy kupiłeś licencję czy korzystasz z darmowej wersji, która ma bardzo słabe możliwości, jeśli już o prawach autorskich wspominasz.

EDIT:
+ chęci
- za podejście


napisz najpierw gotowy, sprawny silnik w OpenGL i dostosuj go do napisanego (rowniez przez ciebie, bo jakze inaczej) kodu sieciowego to pogadamy.
oczywiscie ze latwiej jest zrobic gre w 2d, chocby dlatego ze nie trzeba sobie zaprzatac glowy calym jednym wymiarem.

co do tego jak wyglada projekt - no wyglada marnie, hitem nie bedzie, ale tworca bedzie sie kiedys mogl przed kims pochwalic ze napisal taka a taka gre, od podstaw, i gralo w nia kiedys nawet 15 osob.
Czego wiekszosci z was nie udalo sie i nie uda osiagnac.

a szkoda.

Autor:  Escobar [ 13 wrz 2007, 21:32 ]
Tytuł: 

GL & HF Blizjard Tim

Autor:  Mirtul [ 13 wrz 2007, 22:00 ]
Tytuł: 

Pominmy, ze ciezko sie taka gra chwalic. Niech sie chwali. Ale wychodzenie z zalozenia, ze ta gra jest super, bo sam ja zrobil jest nie na miejscu. A wyskakiwanie z argumentem "Zrob lepsza, jak ci sie nie podoba" jest godne pozalowania.

Headshot napisał(a):
Mirtul znowu się podnieciłeś ??blablablajestemglupiblabla

Twoja glupota mnie zatkala, az nie wiem co odpisac :(

Autor:  Ash [ 13 wrz 2007, 22:28 ]
Tytuł: 

Mirtul napisał(a):
Pominmy, ze ciezko sie taka gra chwalic.


oj, jesli ja zacznie i skonczy to bedzie o cala jedna grywalna gre do przodu w stosunku do ciebie ;] wbrew pozorom, moze niewiele, ale troche to znaczy ;]

Autor:  Nestor [ 14 wrz 2007, 00:54 ]
Tytuł: 

Na samiusienki poczatek. Lol @ Sandman, jaki lans, zupelnie jak z pod remizy.

No.

A wjjjjenc.. rzucilem okiem na ten twoj projekcik, i musze cie wyedukowac zanim sobie krzywde o wskaznik zrobisz.

Zacznijmy od poczatku, i rzeczy dobrych.

To dobrze ze sie intersujesz moddingiem gier, ze masz kreatywny zapal i chcesz cos tworzyc. To bardzo dobrze ze wychodzisz z tym do ludzi zeby zebrac opinie na temat.

Teraz przejdzmy do rzeczy zlych.

- To bardzo zle w jaki sposob podchodzisz do komentarzy. Jesli liczyles na to ze ktos ci posmyra epeena to sie przeliczyles. Komentarze sa po to zeby pokazac ci co jest zle z twoim pomyslem i co moze byc lepiej, komentarze sa po to zeby ci pomoc. 90% czasu wszystkie komentarze beda negatywne, albo bardzo negatywne. Z tych komentarzy musisz wylowic te konstruktywne i sie zastanowic co robisz zle. NIGDY nie flejmujesz ludzi ktorzy komentuja twoja produkcje, bo to bedzie ostatni raz kiedy ktokolwiek sie zainteresowal twoim projektem. Jak ktos jest chujowy jak sandman to go ignorujesz i tyle.

- To bardzo zle ze masz zerowe pojecie o programowaniu (DelphiN, etc). Jak chcesz cokolwiek modowac, to podstawy programowania w jakimkolwiek jezyku zeby ogarnac skrypty danego systemu to podstawa.

- To bardzo zle ze robisz MMORPGa. Spojrzmy na to realistycznie, nie zrobisz drugiego wowa, ani drugiej ultimy. Prawdopodobnie nie zrobisz nawet drugiej tibii. Siadz do ksiazek, naucz sie jak swiat dziala, poczytaj troche materialow o designie, zrob jakas mala gierke OD POCZATKU DO KONCA, to jest bardzo wazne. Zaczac i skonczyc projekt. Jak juz nabierzesz doswiadczenia po ukonczeniu tego projektu, to bedziesz doskonale wiedzial co zrobic dalej.

- To bardzo zle ze na twojej stronie nic nie ma. Wszedlem, zobaczylem jakies posty pisane do szuflady, screenik jakis i tyle. Zero informacji co to jest za gra, jak sie w to gra, jak wyglada swiat, dlaczego chcialbym w to zagrac, etc. Ja wiem ze dopiero zaczynasz, ale ogolna rozpiska projektu powinna byc zanim zrobisz cokolwiek.

- To troche kiepsko ze modujesz tibie. O ile doswiadczenie w designie sie zawsze przydaje, to marnowanie czasu na nauke wstecznej technologii to.. coz.. no marnowanie czasu no. Zrob mod do HL2, mapke do quake.


Wracajac do twoich pozniejszych postow, tak, da sie napisac engine od zera. Da sie zrobic grafike, ba , da sie skompletowac rozne kawalki kodu, dane z roznych gier i zlozyc to w calosc jako zupelnie nowy projekt. Oczywiscie lamie to wszystkie mozliwe prawa autorskie jesli chodzi o dane, ale przeciez nie robimy komercyjnego projektu, prawda.. prawda?

Poczytaj sobie :
- http://www.gamedev.net/community/forums ... orum_id=17
- http://www.sloperama.com/advice/idea.htm
- http://www.lostgarden.com/Directory.htm

Zastanow sie co chcesz robic zanim zaczniesz to robic, potem przygotuj sobie narzedzia. Jak juz bedziesz mial narzedzia, umiejetnosc poslugiwania sie nimi i pomysl to zacznij cos robic. Jak juz cos zrobisz wiekszego i bedziesz chcial pokazac to zrob to w milej i przystepnej formie, moze nawet komus bedzie sie chcialo odpowiedziec na twojego posta.

Tyle.

ps. Jak chcesz podyskutowac o designie i programowaniu to zawsze mozesz cos interesujacego znalezc na http://nestor.vg/ (shamless lans, wiem).

Autor:  Ash [ 14 wrz 2007, 01:00 ]
Tytuł: 

nestor - z calym szacunkiem - pierdolisz od rzeczy.

zacznijmy od tego ze czlowiek przyznal sie ze engine napisal od podstaw. nie mam podstaw by mu nie wierzyc wiec uznaje ze to zrobil. wiec przestan srac ze nie ma pojecia o programowaniu.
po drugie - to nie jest modding tylko pisanie gry.
po trzecie - "Mmorpg" (*cough* bardzo M.) to to na pewno nie jest, ale jak napisalem - skoro sa ludzie ktorzy graja w jakies popierdzielone klony valheru, albo syfy na engine tibii, to dlaczego nie mialoby znalezc sie 15 osob ktore bedzie grac w ta gre?

mmorpg rozwinie go o wiele bardziej niz pisanie innej gry, miedzy innymi wlasnie dlatego ze jest sieciowe, i nauczy sie w jaki sposob pisac kod sieciowy. Jesli nie on - inna osoba z jego 'teamu'.

strony i innych pierdol nie oceniam bo mnie to wali, tak samo jak ten caly projekt, ale ludzie na litosc Boska, nie odbierajcie mu tego co ewidentnie robi i czym chcial sie pochwalic.

a ludzi pokroju sandmana delikatnie prosze o nie wypowiadanie sie w threadach gdzie nie maja nic interesujacego do powiedzenia.


ps. wklejanie tutaj adresu bloga to juz cios ponizej pasa.

shame.
on.
you.

Autor:  FiRe-S4ndM4n [ 14 wrz 2007, 08:51 ]
Tytuł: 

Widze ze teraz jest w dobrym tonie po mnie pojechac.

Autor:  SwenG [ 14 wrz 2007, 09:01 ]
Tytuł: 

A czegoś ty się spodziewał ? Sam na to sumiennie pracowałeś więc chyba o to ci chodziło. Ciesz się, jesteś zawsze w centrum zainteresowania.

Autor:  KromeR [ 14 wrz 2007, 12:21 ]
Tytuł: 

Brzydkie toto jak nie wiem co, ale zycze powodzenia z projektem. Milo ze przynajmniej ktos ma jakies aspiracje co do tworzenia czegokolwiek, a nie tylko komentuje w stylu "zal.pl" itp.

Autor:  ikona [ 14 wrz 2007, 12:34 ]
Tytuł: 

FiRe-S4ndM4n napisał(a):
Widze ze teraz jest w dobrym tonie po mnie pojechac.


Gnij.

Autor:  Shadowclaw [ 14 wrz 2007, 12:47 ]
Tytuł: 

Headshot napisał(a):
Jak był bym modem już dawno byś miał warna za spam , a i pisze się zal.pl
bo nie mogą być w nazwie polskie znaki.


Wiesz co idź zaloguj się na www.zal.com

Autor:  Aldatha [ 14 wrz 2007, 16:04 ]
Tytuł: 

Nestor napisał(a):
Na samiusienki poczatek. Lol @ Sandman, jaki lans, zupelnie jak z pod remizy.
.


Francuz mylisz pojecia

Autor:  Mirtul [ 14 wrz 2007, 16:16 ]
Tytuł: 

Francuz "spod".

Autor:  Nestor [ 15 wrz 2007, 00:13 ]
Tytuł: 

Aldatha napisał(a):
Nestor napisał(a):
Na samiusienki poczatek. Lol @ Sandman, jaki lans, zupelnie jak z pod remizy.
.


Francuz mylisz pojecia


FRANCUZ? Ty do mnie francuz mowisz? Ty chujozo ty.

Autor:  CheGee [ 15 wrz 2007, 00:49 ]
Tytuł: 

Headshot napisał(a):
postaramy się , żeby na pewno była ładniejsza niż w Tibi , coś ala Diablo II i kilka innych tego typu gier.)


jak na silniku kratkowanym z molziwoscia chodzenia tylko i wylacznie gora dol prawo levo + eventualnie skosy chcecie zrobic d2?

Strona 2 z 5 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team