MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

Tabula Rasa, czemu taka cisza?
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=82&t=27368
Strona 2 z 8

Autor:  Perrin [ 17 lis 2007, 12:49 ]
Tytuł: 

Anyarro napisał(a):
A jak jest z pvp? Wiem, że jeszcze nie można w zasadzie nic powiedzieć, ale chodzi mi głownie o to czy będzie dynamiczne :)

O TR wielu madrych ludzi sie juz wypowiadalo i wiele roznych zarzutow pod jej adresem (slusznych, lub wyssanych z palca).
Jednej rzeczy jednak nie mozna tej grze zarzucic (nawet najwieksi jej wrogowie tego nie probowali, zeby sie nie osmieszyc), ze nie jest dynamiczna.
A PvP jest nawet jeszcze bardziej dynamiczne niz PvE.

Autor:  konrador [ 18 lis 2007, 15:41 ]
Tytuł: 

http://eu.rgtr.com/en/news_article/recruit_a_rookie

To moze niektorych zainteresowac. W skrocie - mozliwosc rozsylania trial kodow (3 dniowych...) przez posiadaczy kont retail. Jesli osoba, ktorej udostepnilismy kod zarejestruje pelna wersje gry w przeciagu 30 dni od stworzenia trial konta, dostaniemy 1 miesiac gry za darmo. Dokladne info w linku, ktory podalem.

Autor:  Vercin [ 18 lis 2007, 16:21 ]
Tytuł: 

Sam nie gralem ale cztalem troche opini ludzi i generalnie to wielu jest milo zaskoczonych jak wiele rzeczy poprawili wzgledem bety

Autor:  Perrin [ 18 lis 2007, 19:45 ]
Tytuł: 

Przez pare miesiecy bylem betatesterem i widzialem na wlasne oczy co z gra sie dzieje. Trzeba to uczciwie przyznac, ze gra naprawde zmienila sie nie do poznania w ciagu tych paru miesiecy bety (doslownie i w przenosni, cale wielkie lokacje zostaly nawet zmienione nie do poznania).
Wsrod bardzo wielu ludzi, przed premiera TR, byla taka moda, zeby narzekac na to jaka ona jest beznadziejna, porownywac do Vanguarda i Auto Assaulta i wrozyc rychly koniec oraz to, ze nikt w nia grac nie bedzie.
Byli w bledzie.
Moze WoWowi tak od razu nie zagrozi, ale ludzi gra w nia sporo, wiecej niz sie autorzy przypuszczali, niekore questy trudno wykonac (szczegolnie ataki/obrony baz), bo za duzo placze sie tam ludzi.

Autor:  Mark24 [ 18 lis 2007, 20:48 ]
Tytuł: 

poczekamy zobaczymy Perrin, ja w dalszym ciągu wróżę (z fusów) rychły zgon

Autor:  Viracept [ 18 lis 2007, 21:01 ]
Tytuł: 

Jak w tej chwili wygląda pvp ?

V.

Autor:  onionpl [ 19 lis 2007, 08:27 ]
Tytuł: 

Tworza sie powoli gildie typowo PVP.

Musze sie zgodzic z poprzednikami. W przypadku TR beta cos dala i dostalismy praktycznie produkt gotowy. Platna beta Vanguarda jest doskonalym przykladem jak mozna ludzi zniechecic do gry. TR zostal calkiem niezle zoptymalizowany. Bez zwiechy dzialal niezle na moim starym GF 7300 (ustawienia normal). Teraz wstawilem Ati X1950 pro i wszystko na ultra w rozdzialce 1024x768. Procek AMD 3800+ i 2GB Ram. Wrzuce pozniej pare screnow.

Pierwsza prowincja to kilka baz, bodaj 5 instancji. Co jakis czas bazy sa atakowane przez grupy NPC. Gracze moga je bronic lub odbic jesli sa zajete.

W instancjach wykonujemy misje typu zniszcz pare generatorow, zabij NPC, pozbieraj krysztaly. W srodku znajdziemy takze logosy, ktore beda pozniej potrzebne do uzywania wybranych skilli. Ze znalezienim grupy nie ma problemu. Kazdy kto sledzi troche te gre, pewnie wie, ze kazdy gracz zaczyna z pozycji rekruta. Pierwsza specjalizacje wybiera na 5 poziomie. Tutaj mozna sobie ukladac buildy: http://zeus.jrq.ch/trcb/

Tak wiec na poczatku nie ma konkretnych klas tak jak to jest w innych grach (mag, healer, tank w WoW). Wybralem drzewko specjalisty z docelowym medic. W grupach dzialam jako healer. Kupuje specjalny ring dzieki ktoremu moge leczyc wszystkich w promieniu bodaj 20 jardow lub direct healing ring, ktora sluzy do leczenia pojedynczej osoby. Dzieki 3 punktom w Tools mam 20% do healingu.
Fajna sprawa jest takze zroznicowanie broni. Inna bronia zaatakujesz grupki zwyklych zolnierzy a inna boty czy wiezyczki obronne. Dlatego idac do instancji warto zabrac ze soba kilka min EMP na wiezyczki, shotguna na grupy zwyklych mobow i jakis karabin strzelajacy pociskami EMP na grupy robotow.

W tej chwili nabilem 13 poziom i wybieram sie do nastepnej prowincji. Jesli ktos ma ochote na na cos nowego, w klimatach SF zapraszam. Nick Varys.

Autor:  Mendol [ 19 lis 2007, 10:20 ]
Tytuł: 

o a jest pvp w tr? jak wyglada? co daje, kogo mozna zabic?

Autor:  Oyci3C [ 19 lis 2007, 10:31 ]
Tytuł: 

I czy na pewno jest free loot ;[ *joke*

Z tego co wyczytalem pvp sprowadza sie tylko do bezsensownego guild vs guild pukania. Niestety. Ale moze cos zmienili?

/trolling off.

Autor:  onionpl [ 19 lis 2007, 10:46 ]
Tytuł: 

/sarkazm on

W PVP mozna ubic innego gracza. Po 50k killach dostajesz tokeny i super imba gladiators teer.

/sarkazm off

Autor:  MagPS [ 19 lis 2007, 11:04 ]
Tytuł: 

Mógłbyś onionpl olać trolling Ojca i odpowiedziec Mendolowi

Autor:  Mendol [ 19 lis 2007, 11:29 ]
Tytuł: 

ano mogliby cos napisac o tym pvp. moze bedzie warto sprawdzic tr jeszcze raz.

Autor:  Amadeo [ 19 lis 2007, 12:41 ]
Tytuł: 

Co do samego pvp

Wiadomo są duele, w którym normalnie zabijasz gracza, lecz bez efektów ubocznych.

Są walki po miedzy klanami coś jak areny w WoW'ie.

Niestety mój posiadany level jest zbyt niski by ocenić co się dalej dzieje i jak to wygląda, wiem że sam twórca gry zaznaczał iż w kolejnych poprawkach będą te tryby rozbudowane, final raczej prosty spore upodabnianie się do WoW'a typu areny, duele, rankingi na www klanów, a w najbliższych poprawkach była mowa o pojazdach, AH i coś na wzór BG.

Wiadomo jak każda firma produkująca MMO starać się będzie utrzymać w swojej grze grono graczy, a podstawowe elementy gry prędzej czy później się nudzą, więc zmuszona jest je rozwijać.

Blizzard już w WoW'ie stostuje politykę reklamowania poprawek, a gracze żyją nimi natchnieni przez wiele tygodni, trochę to śmieszne ale prawdziwe patrząc na ostre debaty na forach ;)

A wracając do TB zobaczymy jak to będzie nie bronie gry i powiem że możliwości pvp na tą chwile jest niewiele, ale póki co bardzo dobrze się robi questy, i zwiedza kolejne instance.

A co będzie w finałowym lev. 50 to się zobaczy, bo inaczej potracą graczy a konkurencja nie śpi :)

Polecam portal informacyjny o TB zawsze coś się można dowiedzieć lub zapytać, większe na pewno grono osób z wyższymi lev.

http://www.tabularasa.com.pl/news.php

Autor:  MagPS [ 19 lis 2007, 12:50 ]
Tytuł: 

Amadeo napisał(a):
Wiadomo są duele, w którym normalnie zabijasz gracza, lecz bez efektów ubocznych.

Są walki po miedzy klanami coś jak areny w WoW'ie.


Raczysz sobie żartować, klany mogą ze sobą walczyć tylko na arenach, a nie outdoor? Hańba!

Autor:  KromeR [ 19 lis 2007, 13:46 ]
Tytuł: 

Open PvP jako takiego w TR chyba nie bylo, co zreszta jest o tyle zrozumiale, ze gracze sa po tej samej stronie konfliktu.

Autor:  Perrin [ 19 lis 2007, 13:59 ]
Tytuł: 

MagPS napisał(a):
Raczysz sobie żartować, klany mogą ze sobą walczyć tylko na arenach, a nie outdoor? Hańba!

Dziala to tak. Zaklada sie klan PvP. Wypowiada wojne innemu klanowi PvP, inny klan akceptuje wojne i mozna sie rznac ile wlezie.
Sa tez statystyki jakies na stornie glownej TR, jakies mecze klanowe czy cus, ale jak to dziala niewiem.
Tworcy zapowiadaja tez w najblizszej przyszlosci wprowadzic to, co juz jest w PvE. Ataki i obrona baz (klanowe). Czyli jeden klan zdobbywa baze i potem jej broni, inni probuja ja odbic.

Autor:  Qraczek [ 19 lis 2007, 14:12 ]
Tytuł: 

konrador napisał(a):
http://eu.rgtr.com/en/news_article/recruit_a_rookie

To moze niektorych zainteresowac. W skrocie - mozliwosc rozsylania trial kodow (3 dniowych...) przez posiadaczy kont retail. Jesli osoba, ktorej udostepnilismy kod zarejestruje pelna wersje gry w przeciagu 30 dni od stworzenia trial konta, dostaniemy 1 miesiac gry za darmo. Dokladne info w linku, ktory podalem.


Jezeli ktos ma taka mozliwosc to prosze o informacje na PMa. Od premiery macalem gre pare razy w empiku i nie moglem sie zdecydowac :)

Autor:  Amadeo [ 19 lis 2007, 15:28 ]
Tytuł: 

przepraszam to też poprawiam się są 2 rodzaje klanów non pvp i pvp. Co do klanów pvp owszem można sobie wypowiadać wojny i lać się gdzie popadnie, moim zdaniem daje to spore pole do popisu i rozwoju dalszego
Sojusze, wspólne wojny a później walka o kontrole baz itp więc coś się będzie działo ;)

Autor:  Arturnik [ 19 lis 2007, 15:35 ]
Tytuł: 

Amadeo napisał(a):
przepraszam to też poprawiam się są 2 rodzaje klanów non pvp i pvp. Co do klanów pvp owszem można sobie wypowiadać wojny i lać się gdzie popadnie, moim zdaniem daje to spore pole do popisu i rozwoju dalszego
Sojusze, wspólne wojny a później walka o kontrole baz itp więc coś się będzie działo ;)


Hm, no właśnie się zastanawiałem bo początkowo tu tego nie było, a na General pisali o gankowaniu - czyli gracz z klanu A, mającego wojnę z klanem B może lać ile wlezie swojego przeciwnika zawsze i wszędzie, dobrze rozumiem?

Autor:  Amadeo [ 19 lis 2007, 15:43 ]
Tytuł: 

Tak, może go lać wszędzie, ale nie może gankować.

To też masz wybór klan pvp lub non pvp. Life is brutal :D

A gankowanie całkowicie to wyeliminowano po przez wskrzeszenie się u medyka w jednej z baz, która możesz sobie jeszcze wybrać na mapie, czyli nigdzie nie musisz latać po ciało, niemożliwe jest gankowanie, jedynie masz debuff osłabiąjacy na parę minut.

Strona 2 z 8 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team