mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 30 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2
Autor Wiadomość
***
Avatar użytkownika

Posty: 17017
Dołączył(a): 4.03.2004
Offline
PostNapisane: 15 sty 2009, 12:50 
Cytuj  
mrynar napisał(a):
WAR ma malo wspolnego z WoWem - szczegolnie po ostatnich zmianach, po ktorych PvE juz praktycznie nikt nie dotyka w grze.

Ma podstawowa wspolna ceche: silne ograniczenie dzialan graczy w ramach perdefiniowanych scenariuszy. Konsekwencja jest bezcelowe pvp, gdzie nagroda jest jakis set(zupelnie jak w wow). Jest to ciekwadze niz u blizza ale niewiele. Ciagle gracz nie ma zupelnie wplywu na swiat, porazka w pvp jest bez konsekwencji(w najgorszym przypadku reset po upadku stolicy), co zniecheca do tworzenia sie sojuszy, gildii, jakiejs rzeczywistej polityki na serwerze.


_________________
Χ Ξ Σ

***
Avatar użytkownika

Posty: 31388
Dołączył(a): 11.02.2002
Offline
PostNapisane: 15 sty 2009, 13:50 
Cytuj  
ano.
w daocu chociaz relikty byly z bonusami.
w vanguardzie dropowal sie goldzik.
po failu dfo zostanie tylko eve z dobrym systemem pvp, ale tak jak ktos napisal na forum, srednio jest przystosowane do malych grup majacych ochote kogos pozabijac.


Posty: 32
Dołączył(a): 17.06.2008
Offline
PostNapisane: 15 sty 2009, 19:03 
Cytuj  
Maraquaya napisał(a):
No i WAR nie ma tylko scenario. Gracz sam decyduje o tym co chce robić. Może przejść grę solo, albo z klanem, może grindować moby, albo robić questy, może też zdobywać EXP tylko na PvP, może robić tylko same scenaria, albo nie wychodzić ze strefy RvR i stale tam siedzieć.
I każda z tych dróg pozwala osiągnąć max lvl dając przy tym wiele frajdy, bo każdy robi to na co ma akurat ochotę.

Przykro mi xurmae, że ciebie rajcowało tylko i wyłącznie granie na scenariach, bo WAR ma o wiele szersze możliwości. To tak jak byś się na początku zafascynował tylko 10-cioma% contentu gry. A po jakimś czasie doszedł do wniosku, że to za mało, aby zachęcić Cię do dalszej gry, bo ileż można tylko "trzepać" scenaria i czekać na kolejne :-?
Trzeba było odkryć w WAR walki w strafach RvR, porobić questy, PQ, itp. itd. Tylko, że do tego aby było naprawdę ciekawe to potrzeba ludzi i/lub klanu aby był niezły fun. Może miałeś pecha, że byłeś na wyludnionym serwerze?


w WARze poza scenario robilem questy i public questy, troche open rvr na ile mozna bylo w tier 1 i 2 (a moze nawet 3 juz nie pamietam) nawet bylem w jakims inscie ze 3x. no i tak:
questy w kazdym MMO sa dla mnie dosc nudne, wyjatkiem moze jest AoC ale to dzieki temu ze robiac je moge sie sie cieszyc piekna grafika i ciekawym systemem walki, calkiem mozliwe ze kiedys sie to znudzi ale poki co jest to bardzo przyjemne.
public questy w WARze jak ja gralem byly dosc nudnawe z uwagi na slaby reward i nieduzy exp, ogolnie w WARze brakuje mi tego co mialo l2 na bossach, tam sie czulo te podniecenie ze nawet low lvlowe bossy byly zrodlem jednym z najlepszych itemow i kazdy raid to byly emocje.
instancje w WARze sa ponizej krytyki z tego co ja doswiadczylem. nudne, te same lochy, latwe bossy (ponownie bez dobrego lootu) mizerny exp - kompletny brak motywacji do pojscia do dungeony skoro mozna pobic sie pare chwil na scenariosach i dostac 2x lepsze itemy w nagrode

a gralem na serverze full chaos medium order, jako chaos

*

Posty: 116
Dołączył(a): 28.02.2007
Offline
PostNapisane: 21 sty 2009, 09:05 
Cytuj  
xurmae muszę przyznać Ci trochę racji. Questy w każdym MMORPG są podobne. Zagadaj z NPC, idź zabij ileś tam mobów, zbierz quest itemy, przynieś je, ewentualnie zagadaj jeszcze z kimś innym i przynieś coś innego z innych mobów.
Z tym, że w Lineage 2 to generalnie szło się na jednego spota na 4 godziny i non stoper biło wszystko co było w zasięgu. Na koniec dostawało się shit nagrodę.
W WAR jest podobnie, ale wystarczy zabić 5 mobów, nie 100. Z tym, że nie ma tak, że idę na spota i leję co popadnie. Trzeba trochę pomyśleć. Jest pełno agoro mobów, do tego teren patrolują championi z którymi solo nie mam szans. Więc nie przejdzie głupie udanie się na spota i wyczyszczenie terenu ze wszystkiego co się rusza (jak w Lineale 2). Bo po prostu w WAR jest to niewykonalne. Trzeba umieć podejść moby, wybierać tylko te istotne, w czas się wycofać, aby nie zagrować na sobie całego stadka (bo na 100% zgon). Które na dokładkę non stop jest w ruchu, a nie stoi jak słup. I to jest wielki plus WAR’a. Robienie questów nie jest takie banalne i głupie jak w L2. No i nagrody są przydatne, a nie jak ten shit z L2.

Z Public Quest to też masz trochę racji. Ale nawet solo można nabić +INF do 3 lvl i odebrać przydatną nagrodę. Drop też nie jest taki do bani. W Lineale 2 natomiast Raid Bossy były trudniejsze, dropiły lepsze itemy, ale za to z o wiele mniejszą szansą.

Generalnie różnica między WAR a L2 polega na tym, że w Lineale 2 o naprawdę dobre itemy było bardzo ciężko, przez co miały one ogromną wartość. No i w związku z tym satysfakcja z ich zdobycia była ogromna. (to oczekiwanie w napięciu jak Raid Boss miał już 1% HP: dropnie cokolwiek czy nie? Albo jak po 50-krotnym zabiciu Raid Bossa w końcu wydropił się Sword of Miracles).
Natomiast w WAR o dobre itemy dość łatwo, dlatego satysfakcji nie ma prawie wcale. Do tego można po prostu od NPC kupić całkiem niezłe itemy, czego nie było w L2, bo tam była cała ekonomia graczy związana z craftingiem itemów. Brakuje mi tego w WAR.


_________________
Obrazek

***

Posty: 24059
Dołączył(a): 6.04.2003
Offline
PostNapisane: 21 sty 2009, 10:16 
Cytuj  
no ja WAR-a tak jak zapewne większość z tego forum już dawno quitnąłem.
Przyczyna:
gra jest totalnie nielogiczna i przez to wkurwiająca
1. niby gra przesączona PvP a podział zon dla carebearsów
2. niby gra gdzie sedno to walki PvP, a brak jakiegokolwiek balansu klas po 3 miesiącach istnienia
3. niby wielkie siege które miały dawać zajebisty fun a tak naprawdę to albo zergowanie, albo pure PvE gdzie twój skill jest gówno warty a liczy się tylko ilość
4. o PvE w ogóle nie warto pisać bo jest totalnie zrąbane (mowa o endgame - poniżej jest typowe)

Generalnie gra byłaby dobra lub nawet bardzo dobra, ale devsi zamiast przyłożyć do tego co naprawdę ważne i co wyróżnia tą grę spośród innych woleli robić jakieś z dupy eventy z maskami a ludziska przez 3 miesiące biegali po plaży z częściami do statków i zergowali się przy przy identycznych keepach. Ileż można...

***
Avatar użytkownika

Posty: 31388
Dołączył(a): 11.02.2002
Offline
PostNapisane: 21 sty 2009, 10:45 
Cytuj  
slaby exp za public questy? troche cie ponioslo. za skonczenie pq expa bylo od zajebania, nadal zreszta jest.

marek w war'ze nigdy nie mialo byc balansu klas.

racje przyznam z jednym - w t4 majac tanka na levelu32 mam zero funu z gry praktycznie. a levelowanie, przy ilosci czasu, ktorym dysponuje nie wchodzi raczej w gre.

za to grajac wh od poczatku, w t1 mam zajebisty fun.

*

Posty: 112
Dołączył(a): 23.02.2005
Offline
PostNapisane: 31 sty 2009, 16:41 
Cytuj  
Racja. T1 to chyba najfajniejsze miejsce do gry. Gra potrafi być wkurzająca jednak na dzień dzisiejszy nie widzę nic ciekawszego do gry. ;(


_________________
http://shikashi.mybrute.com

****

Posty: 1185
Dołączył(a): 19.01.2009
Offline
PostNapisane: 31 sty 2009, 16:55 
Cytuj  
Mark24 napisał(a):
Generalnie gra byłaby dobra lub nawet bardzo dobra, ale devsi zamiast przyłożyć do tego co naprawdę ważne i co wyróżnia tą grę spośród innych woleli robić jakieś z dupy eventy z maskami a ludziska przez 3 miesiące biegali po plaży z częściami do statków i zergowali się przy przy identycznych keepach. Ileż można...


Tak jest poniewaz end-game content jest skopany. Devsi beda wiec co 2 miesiace wprowadzac nowe klasy do gry by ludzie grali od nowa i nie plakali ze end-game content jest zwalony. Gdy tylko za duzo ludzi dojdzie do end-contentu i beda sie wkurzac to pyk.... wprowadzamy nowe klasy i grajcie od nowa.


Posty: 32
Dołączył(a): 17.06.2008
Offline
PostNapisane: 8 lut 2009, 13:35 
Cytuj  
a swoja droga jakie teraz istnieja gry bez soulbounda poza lineage2?

*

Posty: 5321
Dołączył(a): 19.11.2004
Offline
PostNapisane: 8 lut 2009, 22:06 
Cytuj  
EvE Online


_________________
I say starighten yuh crooked ways.
Blessed is the man that walketh not in the counsel of the ungodly.

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 30 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.