MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

Nowe mmorpg?
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=82&t=33596
Strona 2 z 12

Autor:  zax [ 24 maja 2009, 00:18 ]
Tytuł: 

Yanglegend napisał(a):
PostForum: Darkfall Online Wysłany: 05 Maj 2009 17:35
Temat: Pytanie o DFO

Z którego roku jest ta gra?


Z 2003?

Obrazek

Autor:  CheGee [ 24 maja 2009, 03:36 ]
Tytuł: 

ja ciagle czekam na mmo dungeon siege.. ale raczej sie nie doczekam.

Autor:  Dana [ 24 maja 2009, 04:50 ]
Tytuł: 

The Agency.

Autor:  Kassei [ 24 maja 2009, 09:17 ]
Tytuł: 

Mugrim napisał(a):
Mi nie chodzi o gameplay czy inne bzdety. Aion i właściwie SWTOR są jedynymi MMO, które są szykowane z rozmachem przez duże uznane firmy. To daje pewne gwarancje ponieważ gry te opierają się na utartych schematach lub znanym lore co wróży im sukces w postaci rzeszy abonentów co widać po Aionie mającym w Chinach już ponad 100 serwerów. O reszcie gier mało co słychać.
Robisz z siebie specjalistę niestety masz nikłe pojęcie o czym piszesz. Ja też nie uważam się za super speca, ale przynajmniej nie produkuję - jak Ty - postów, po których przeczytaniu nie wiadomo czy się śmiać czy płakać.

Po pierwsze. Jakie gwarancje daje znane lore, utarte schematy, duże uznane firmy czy rozmach. Duet Eidos + Funcom a do tego proza Roberta E. Howarda - kompletna klapa AoC, Współpraca NC i legendy mmo R.A. Garriott'a - totalna porażka Tabula Rasa. Inny przykład to Lucas Arts, SOE i universum Star Wars w SWG, które dobrze sobie radziło do czasu, aż postanowili podciągnąć grę pod utarte schematy a'la WoW. Itd.

Po drugie ludzie już nie chcą utartych schematów. 99% graczy mmo z otwartymi ramionami powita nowe rozwiązania, jeśli będą RZETELNIE zaprojektowane i zaimplementowane w grę. Taki DFO.... biorąc pod uwagę w jakich warunkach powstawał, kto go robił, jak wygląda i to, że nadal w niego ludzie grają, jest już niejako małym sukcesem, bo pokazuje jak bardzo ludzie chcą czegoś innego od tego co im rynek serwuje w ostatnich latach. W większość tytułów obecnie się gra, bo po prostu nie ma w co innego grać...

Tak poza tematem SWTOR się nie zapowiada na mmo, tylko na multiplayer KOTORa, a AION może być na rynku EU/NA równie dobrze średniakiem a nie hitem, bo wersja chińska jest niestety moim zdaniem tylko bardzo dobrze wykonaną przeciętną grą...

Autor:  Mugrim [ 24 maja 2009, 09:25 ]
Tytuł: 

Blizzard już trzęsie spodenkami widząc ilu graczy mu odpłynęło po premierze Darkfaila taaa...

Swoją wiedzę od SWTOR opierasz na tym paszkwilu który ktoś wkleił na mmorpg.com a ktoś inny wsadził tutaj. Devsi w kwestii mechaniki nie powiedzieli jeszcze żadnych konkretów.

Autor:  Arturnik [ 24 maja 2009, 09:29 ]
Tytuł: 

Jako gracz mam w glebokim powazaniu, czy Blizzard trzesie spodenkami, gdy wychodzi jakis innowacyjny MMO. Jedyne co mnie interesuje to wykonanie tego MMO i jakis tam playerbase.

Z tego co widze Mugrim to lecisz na ilosc?

Autor:  Mugrim [ 24 maja 2009, 09:32 ]
Tytuł: 

Arturnik napisał(a):
Jako gracz mam w glebokim powazaniu, czy Blizzard trzesie spodenkami, gdy wychodzi jakis innowacyjny MMO. Jedyne co mnie interesuje to wykonanie tego MMO i jakis tam playerbase.

Z tego co widze Mugrim to lecisz na ilosc?


Wolę wybrać taki produkt, przy którym nie będą trząsł portkami ze serwery wyłączą po pół roku.

Autor:  Kassei [ 24 maja 2009, 09:43 ]
Tytuł: 

Mugrim napisał(a):
Blizzard już trzęsie spodenkami widząc ilu graczy mu odpłynęło po premierze Darkfaila taaa...
:roll: DFO nawet nie próbowało celować w klientów Blizzarda :roll: :roll: :roll: Jest całkiem innym typem gry, skierowanym do innych ludzi. W tym przypadku, biorąc pod uwagę jak bardzo jest niemarketingowym tytułem (jak wygląda, jakie ma założenia i jakie ma problemy), sukcesem jest to, że ktoś w to gra i się dobrze bawi, a nie, że tytuł sprzedał się w milionach egzemplarzy i ma milionowy playerbase. Kolejny raz nie wiesz o czym piszesz, ale się nie przejmuj, ja też nie wiem o czym Ty piszesz, zresztą chyba podobnie jak wszyscy w tym temacie... a być może na całym forum.

Autor:  Mugrim [ 24 maja 2009, 09:47 ]
Tytuł: 

Kassei napisał(a):
Mugrim napisał(a):
Blizzard już trzęsie spodenkami widząc ilu graczy mu odpłynęło po premierze Darkfaila taaa...
:roll: DFO nawet nie próbowało celować w klientów Blizzarda :roll: :roll: :roll: Jest całkiem innym typem gry, skierowanym do innych ludzi. W tym przypadku, biorąc pod uwagę jak bardzo jest niemarketingowym tytułem (jak wygląda, jakie ma założenia i jakie ma problemy), sukcesem jest to, że ktoś w to gra i się dobrze bawi, a nie, że tytuł sprzedał się w milionach egzemplarzy i ma milionowy playerbase. Kolejny raz nie wiesz o czym piszesz, ale się nie przejmuj, ja też nie wiem o czym Ty piszesz, zresztą chyba podobnie jak wszyscy w tym temacie... a być może na całym forum.


No cóż to wasz problem. Trzeba było szkoły pokończyć.

Autor:  Yanglegend [ 24 maja 2009, 09:47 ]
Tytuł: 

Obrazek

Ważne ,że w WoWa grają miliony ludzi ,a nie jakis "gameplay czy inne bzdety". Nie chodzi o to ,żeby sie dobrze bawić tylko tkwić w gównie ,bo przynajmniej nie samemu.

Skończ fapowac przy blizardzie i przy kilkudziesieciu serverach ,bo to dla nikogo normalnego nie ma znaczenia. Czy gra 20k osob czy 2 miliony skoro server ,na ktorym gram jest pelny.

A skoro jestes w stanie sie obawiac przed faktem ,iz Ci wylacza servery po 6 miesiacach to potrzebujesz madczynej milosci ,a nie mmo.

Autor:  Kassei [ 24 maja 2009, 09:53 ]
Tytuł: 

Mugrim napisał(a):
Kassei napisał(a):
Mugrim napisał(a):
Blizzard już trzęsie spodenkami widząc ilu graczy mu odpłynęło po premierze Darkfaila taaa...
:roll: DFO nawet nie próbowało celować w klientów Blizzarda :roll: :roll: :roll: Jest całkiem innym typem gry, skierowanym do innych ludzi. W tym przypadku, biorąc pod uwagę jak bardzo jest niemarketingowym tytułem (jak wygląda, jakie ma założenia i jakie ma problemy), sukcesem jest to, że ktoś w to gra i się dobrze bawi, a nie, że tytuł sprzedał się w milionach egzemplarzy i ma milionowy playerbase. Kolejny raz nie wiesz o czym piszesz, ale się nie przejmuj, ja też nie wiem o czym Ty piszesz, zresztą chyba podobnie jak wszyscy w tym temacie... a być może na całym forum.


No cóż to wasz problem. Trzeba było szkoły pokończyć.
No niestety jesteś dla nas zbyt "inteligientny", więc może wracaj na forum Filipinki, które to tak namiętnie wspominasz w swych postach i gdzie z pewnością miałeś kompanów do dyskusji adekwatnych do swojego IQ :]

Autor:  Mugrim [ 24 maja 2009, 10:01 ]
Tytuł: 

I zaczęło się pospolite sranie mordą.

Autor:  MagPS [ 24 maja 2009, 10:18 ]
Tytuł: 

Mugrim napisał(a):
I zaczęło się pospolite sranie mordą.


Monty Python - Dirty Fork przemowa kucharza

Autor:  Goatus [ 24 maja 2009, 10:34 ]
Tytuł: 

Yanglegend napisał(a):
Ważne ,że w WoWa grają miliony ludzi ,a nie jakis "gameplay czy inne bzdety". Nie chodzi o to ,żeby sie dobrze bawić tylko tkwić w gównie ,bo przynajmniej nie samemu.


"Ważne że w <<...>> grają tylko prawdziwi hardcorowi gracze, a nie jakieś dopracowanie i to że gra jest grywalna. Nie chodzi o to, żeby się dobrze bawić tylko tkwić w gównie i użerać się z niekompetentnymi devsami, bo przynajmniej w gronie tych paru wybrańców."

See what i did there?

Yanglegend napisał(a):
A skoro jestes w stanie sie obawiac przed faktem ,iz Ci wylacza servery po 6 miesiacach to potrzebujesz madczynej milosci ,a nie mmo.


IMO sygnaturkowy tekst xD
Translate plx?

Autor:  Vercin [ 24 maja 2009, 11:57 ]
Tytuł: 

Zeby rozwijac mmorpga dodawac nowy content itp trzeba sporo pieniedzy. Jesli gra nie odnosi sukcesu tych peniedzy najzwyczajniej nie ma:)
Na temacie mmorpg wykladaja sie nawet ekipy z naprawde duzymi pieniedzmi stojacymi za nimi a co dopiero jakies male grupki zapalencow. Aion i Sw od bioware tylko te gry maja szanse na sukces wnajblizszym czasie imo.

Autor:  joshe [ 24 maja 2009, 12:15 ]
Tytuł: 

Vercin napisał(a):
Aion i Sw od bioware tylko te gry maja szanse na sukces wnajblizszym czasie imo.

A co to *** jest studio 5 ? Jakie gry stworzyli ?
ncsoft to wydawca a nie producent. Dodatkowo to żółtasy i robią grindy dla nolifeów ze wschodu.

Mam rozumieć że mają szanse, bo jest forsa na development ?
To jeszcze o niczym istotnym odnośnie samej gry nie świadczy.

Mugrim napisał(a):
Wolę wybrać taki produkt, przy którym nie będą trząsł portkami ze serwery wyłączą po pół roku.


Wolę pół roku dobrej rozrywki, niż rok nudnego grindu.
Niestety AA nawet tyle nie przetrwał.

Autor:  Vercin [ 24 maja 2009, 12:20 ]
Tytuł: 

Jesli cos oferuje dobra rozrywke to nie pada po pol roku/roku
Nie tyle sama forsa co dobrzy programisci no ale duzo forsy= mozliwosc zatrudnienia najlepszych?

Autor:  Mugrim [ 24 maja 2009, 12:24 ]
Tytuł: 

Vercin napisał(a):
Jesli cos oferuje dobra rozrywke to nie pada po pol roku/roku
Nie tyle sama forsa co dobrzy programisci no ale duzo forsy= mozliwosc zatrudnienia najlepszych?


Zgadza się.

MMO to zbyt trudna zabawa dla amatorów czy podrzędnych firemek.

Jak coś wydaje EA to wiem, że jest to produkt pewny, który nie upadnie ot tak.

Autor:  Vercin [ 24 maja 2009, 12:25 ]
Tytuł: 

O np bioware:
Cytuj:
Joining the Austin team as lead designer is James Ohlen, BioWare's Creative Director, whose previous credits include lead or co-lead design roles on Star Wars: Knights of the Old Republic, Neverwinter Nights, Baldur's Gate and Baldur's Gate II.

Also leading the BWA team are MMO veterans Richard Vogel and Gordon Walton. Richard Vogel brings 15 years of experience to BioWare Austin, previously serving as VP of Product Development for Sony Online Entertainment's Austin studio, as well as launching Ultima Online as a senior producer at Origin. Gordon Walton recently served as VP, studio manager and executive producer at Sony Online Entertainment as well as VP and Executive Producer at Electronic Arts.

Autor:  joshe [ 24 maja 2009, 12:26 ]
Tytuł: 

Mugrim napisał(a):
Jak coś wydaje EA to wiem, że jest to produkt pewny, który nie upadnie ot tak.

Produkt nie mający nic wspólnego z pierwotnymi założeniami, ale pewny dla masowego odbiorcy.

Strona 2 z 12 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team