Nikt tu nie mówi o dynamice z FPS'ów, polecam czytać ze zrozumieniem. Mówimy o MMORPG a nie o RPG, FFXIII będzie RPG, część 14 aspiruje do miana mmo które rządzi się nieco innymi prawami. Oblivion jest akurat złym przykładem bo to koronny przedstawiciel RPG z konwencji FPP/TPP.
I po raz kolejny powtórzę, pad konsoli nie nadaje się absolutnie do dynamicznych i skomplikowanych MMO jednocześnie. Twoje preferencje dotyczące jakiegokolwiek rodzaju gry oraz tego co jesz na śniadanie i czy lubisz humor angielski nie ma tu absolutnie żadnego znaczenia, więc nie wiem po co cały czas o tym piszesz. Może w celu odwrócenia uwagi od tematu w który zabrnąłeś?
szaki24 napisał(a):
A sądzę, że strafować i latać w kółko za wrogiem jest równie łatwo na padzie jak na klawiaturze+mysz, używać skilli w walce imho jeszcze łatwiej
No właśnie problem opiera się na tym, że nie jest. Tu wychodzi twoja, że się tak wyrażę stronniczość. Nie wspominając już o tym, że poza walką mamy w MMO jeszcze dużo innych czynności i jeśli wszystkie miałyby się opierać o kombinacje 8 przycisków to gg.
No oczywiście da się, gra nazywa sie FFXI, faktycznie zajebiscie dynamiczny combat.
_________________
wodny napisał(a):
wolałbym by ludzie pukali się w pupę niż mieli broń.