MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

Dragon Age:Origins
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=82&t=34815
Strona 2 z 77

Autor:  Mendol [ 4 lis 2009, 14:16 ]
Tytuł: 

nice, sa magiczne combosy :)

With 64 spells to choose from and four specializations, you can make myriad mages.

Autor:  tomugeen [ 4 lis 2009, 14:34 ]
Tytuł: 

Spec masz od 7 levelu, ale jak to jest z faktycznym zdobyciem go? Niby trzeba jakies subquesty robic, ksiazke znalezc, pogadac z kims. Pewnie skoncze gre roznymi magami i warriorem, z zupelnym pominieciem podprofesji rogue.

Autor:  Sobtainer [ 4 lis 2009, 14:34 ]
Tytuł: 

Ja spokojnie czekam do piątku, jutro gram.pl wysyła. Pewno w Empiku będzie 6 listopada na 100%. Za dużo szumu żeby Empik tego nie zaczął sprzedawać.

Anyways, mam sob/nd i poniedziałek wolny w pracy ;P więc troszkę posiedzę. Jak mnie fabułka wciągnie, to znowu zamknę oczy i będę biegał bohaterem :P

Autor:  Icekk [ 4 lis 2009, 14:35 ]
Tytuł: 

Tak Mendolku, tylko, ze magowie w porownaniu do dwoch pozostalych klas - moim skromnym zdaniem - sa slabsi. Dociagnalem swojego maga na hardzie do blood magic specjalizacji i sporego lvlu, a spelle z ladnym dmg to byly pierwsze z 'szeregu'. AoE sie naprawde rzadko sprawdzaly. Chcialem sie porwac na shaper'a ale jedna laska i tak juz w team'ie robila co trzeba.
Doszedlem po momentu, kiedy nie dawalem rady. Zaczelo sie od uzywania pauzy, pozniej doszly potki, postacie zaczely ginac w walkach - az wkoncu rerolnalem na warriora. Roznica jest rzeczywiscie spora. Hard juz nie jest hard anylonger :)

Autor:  iniside [ 4 lis 2009, 14:38 ]
Tytuł: 

Magiem gra sie bardzo fajnie. Spell co zmienia wrogow z bomby jest fajny :E

Tylko cholera, jucha leje sie tu hektolitrami. Nie mam nic do tego, problem w tym ze o ile na poczatku bylo to calkiem zabawne to teraz jest dosc meczace i wyglada to szczerze mowiac malo efektownie ;/

Autor:  Tor-Bled-Nam [ 4 lis 2009, 14:41 ]
Tytuł: 

Icekk napisał(a):
Zaczelo sie od uzywania pauzy, pozniej doszly potki, postacie zaczely ginac w walkach - az wkoncu rerolnalem na warriora. Roznica jest rzeczywiscie spora. Hard juz nie jest hard anylonger :)

Ja licze ze od poczatku na hard bedzie trzeba sie save/load bawic, w niektorych starciach i kombinowac z wchodzeniem w walke. Tu ma byc walka druzynowa, wiec Twoja postac jest tylko czescia rozgrywki a nie one man army.

Autor:  Mendol [ 4 lis 2009, 14:49 ]
Tytuł: 

magowie u mnie zawsze byli dodatkiem do gry ;)
jak to wyglada w da nie wiem, bo za malo gralem.
w da journeys za to mag byl bardzo potrzebny.

magowie moze sa 'slabsi' ale zalezy co bierzesz pod uwage.
czy przezywalnosc, czy dmg, ktory zadaja czy tez ogolna przydatnosc w teamie.
np. polaczenie dmg z healami moze byc calkiem niezlym dodatkiem do teamu.

jesli to prawda co pisza, ze moby skupiaja sie na postaci w heavy armor to warrior faktycznie moze byc latwiejszy do gry.

tylko, ze gra na hardzie mnie nie pociaga - wole gre na normal gdzie kazda postac spelni swoje zadanie i nie bede musial zaczynac gry 5 razy od nowa.

Autor:  Nestor [ 4 lis 2009, 14:51 ]
Tytuł: 

iniside napisał(a):
Magiem gra sie bardzo fajnie. Spell co zmienia wrogow z bomby jest fajny :E

Tylko cholera, jucha leje sie tu hektolitrami. Nie mam nic do tego, problem w tym ze o ile na poczatku bylo to calkiem zabawne to teraz jest dosc meczace i wyglada to szczerze mowiac malo efektownie ;/


Tru, troche przesadzili z 'krwistoscia' tej gry, w 95% sytuacji jest to poprostu niesmaczne, i malo realistyczne tbh. TO nie fallout gdzie wrogowie eksploduja na kawalki. Zabicie szczura czy 2 wilkow nie powinno powodowac tego ze moj bohater jest caly czerwony ;-)

Autor:  Mendol [ 4 lis 2009, 14:52 ]
Tytuł: 

jest tylko w kropki a nie caly czerwony ;p
poza tym nadal cieszy mnie ucinanie lba :)

Autor:  raggnarok [ 4 lis 2009, 14:53 ]
Tytuł: 

Nie mozna tego wylaczyc czasem w opcjach?

Autor:  zaboleq [ 4 lis 2009, 14:56 ]
Tytuł: 

Jak dla mnie to pasi bo mozna sobie magiem kombinowac z cc i nie tylko:) .Oczywiscie zdam relacje jak na hardzie dostaje sie wpierdol z jakimis wiekszymi mutantami etc bo zapewne stopien wkurwienia osiagnie max :evil: ale coz za orgazm potem 8)

Autor:  Templair [ 4 lis 2009, 14:58 ]
Tytuł: 

Mozna. Jest gdzies opcja, ze po walce bohaterowie sa ladnie umyci ...

T.

Autor:  raggnarok [ 4 lis 2009, 15:14 ]
Tytuł: 

No to co za problem zeby to wylaczyc :) Jak dla mnie dialogi prowadzone przez postacie uwalone od kostek po czubek glowy w posoce sa troche nienaturalne i na pewno sobie z tej opcji skorzystam.

Autor:  Tor-Bled-Nam [ 4 lis 2009, 15:17 ]
Tytuł: 

Jak jest rozwiazana sprawa smierci czlonka druzyny? Jest "nieprzytomny" jak to czesto bywa w grach, czy trzebe jakis spell/potke albo zatargac do swiatyni jak to bylo w BG? Aha sa jakies duze miasta, cos ala Amn ?

Autor:  tomugeen [ 4 lis 2009, 15:21 ]
Tytuł: 

"Respawnuje" sie po walce, ale łapie stat penalty. Spell/potka usuwaja penalty.

Autor:  Highlander [ 4 lis 2009, 15:24 ]
Tytuł: 

to lipa, healer powinien go wskrzesic albo cos... to jak z tym łażeniem, ujdzie?

Autor:  Jackhammer [ 4 lis 2009, 15:25 ]
Tytuł: 

nie ma łażenia w stylu - idź pozbieraj dwa kwiatki 3 dni drogi na wschód -
wszystko z sensem, a i tak gra jest na wiele wiele godzin

Autor:  shp [ 4 lis 2009, 15:26 ]
Tytuł: 

Mag jest przegiety imho.
Jak zaczynałem magiem to wziąłem heala + tego skilla ze śnieżynką i ownowałem wszystko jak leci do motywu wieży z beaconem.
Głównie skille cc są tutaj potrzebne - paralyze, mind blast i jakieś zamrażające/zamieniające w kamień.
Z obszarówek prawie w ogóle nie korzystałem. Ze specjalizacji to z tego co zlukałem jedynie opłaca się shapeshiftera brać albo spirit healera.

I piesek jest zajebisty, szkoda że nie można mieć 5 w teamie bo teraz mam problem, przydałby się z tymi swoimi debuffami, aoe stunem i w ch hp.
Motyw ze znaczeniem terenu, obsikaniem drzewa w tym mieście po wieży z ogrem, był boski ;F

Aha, tomu, przemyśl sprawę rogue - duelist albo ranger są fajni.
Wystarczy, że będziesz jakimś pieskiem albo tankiem tauntowal wrogów i rogalem wsiadał na plecy to kryty i backstaby są masakryczne, jeszcze tyle tych stunów w skillach, że aż się prosi o miejsce w teamie.
Ja głównego hero teraz mam rogue i się zastanawiam czy robić go full melee duelista czy melee z misiem albo wilczkiem - rangera ;).
I kliknij sobie 'C' pod portretem postaci masz taki paseczek z serduszkiem i złamanym sercem z drugiej - to ten approval bar co nie mogłeś znaleźć ;F

Co do dialogów to co chwila pojawia mi się uśmieszek na twarzy jak słyszę wymianę zdań między alistairem a morrigan ;F

Autor:  Mendol [ 4 lis 2009, 15:26 ]
Tytuł: 

healer moze wskrzesic ale od pewnego poziomu.

wlasnie jak sie robi 'backstaby' ? czy to okreslony skill jest potrzebny or what?

Autor:  shp [ 4 lis 2009, 15:37 ]
Tytuł: 

Backstab wchodzi zawsze jak stoisz od dupy strony, chyba, że koleś ma skilla albo item co go chroni przed backstabami.

Z tego co czytałem to zwykły hero jak wali od tylca to ma bonus do ataku i do kryta,
rogue ma tego swojego backstaba - jak siedzisz na plecach to przestawiasz się na 'inny tryb dmg', np: masz z łapy 10-20 dmg to na plecach przestawiasz się na 15-25 dmg.
W ogóle backstaba chyba liczy jako inny typ dmg, tak jak masz nature, fire, z młotka czy sworda inny.

Strona 2 z 77 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team