MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

Perpetuum Online
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=82&t=35964
Strona 2 z 13

Autor:  Mendol [ 9 lis 2010, 15:40 ]
Tytuł: 

a cos wiecej na temat dynamizmu i combatu?

Autor:  Lufanga [ 9 lis 2010, 16:02 ]
Tytuł: 

Mendol napisał(a):
a cos wiecej na temat dynamizmu i combatu?

targetowanie jest jak w EVE
ale na sama walke ma wplyw teren i jego uksztaltowanie
drzewka wieksze krzaczory powstrzymuja ogien - do czasu oczywiscie bo ulegaja zniszczeniu

goscie z bronia laserowa autocanonami i em musza zwracac uwage na gorki goreczki itp
tu jest przewaga rakiet ktore strzelaja po krzywej i sa sterowane. Oczywiscie jesli ktos stanie przy pionowej scianie to tez ciezko kogos ustrzelic

to jakbys mial EVE z mozliwoscia latania WSADem i chowania sie za asteroidami x)

Ostatnio jak bylismy na "siege" to byly polecenia dla gosci od EW aby chowali sie za przeszkody jak ich namiezali co ich chronilo chwilowo przed ostrzalem.

dla mnie ten system to ogromny plus

Autor:  Niah [ 9 lis 2010, 17:08 ]
Tytuł: 

Lufanga napisał(a):
Combat Perpetuum jednak miazdzy EVE pod wzgledem dynamiki i mozliwosci.


Nie

Autor:  Lufanga [ 9 lis 2010, 17:25 ]
Tytuł: 

Niah napisał(a):
Lufanga napisał(a):
Combat Perpetuum jednak miazdzy EVE pod wzgledem dynamiki i mozliwosci.


Nie

Nie?

Autor:  Niah [ 9 lis 2010, 17:35 ]
Tytuł: 

Zabiłem kilka mobków i nuda z bicia mobków jest w PO bardziej widoczna.

Autor:  Lufanga [ 9 lis 2010, 17:59 ]
Tytuł: 

Niah napisał(a):
Zabiłem kilka mobków i nuda z bicia mobków jest w PO bardziej widoczna.

no dla wielbicieli bicia mobkow to faktycznie nie jest gra nr.1
aczkolwiek ciekawiej i bardziej emocjonujaco niz w niejednej grze
ale ja tak mam ze przy PvE w EVE potrafilem sie obsrac
w WoW niby bardziej rozbudowane ale jakos nigdy :)
no moze na poczatku ;)

Autor:  Lufanga [ 15 lis 2010, 12:43 ]
Tytuł: 

filmik z itrusion (siege) tydzien temu
http://www.youtube.com/watch?v=6_9DtcjNNZw

Autor:  Mendol [ 15 lis 2010, 13:05 ]
Tytuł: 

hehe smiesznie to wyglada.
i male slideshow ;/

Autor:  Lufanga [ 15 lis 2010, 13:31 ]
Tytuł: 

no niestety nie przypominam sobie filmiku z wiekszego pvp bez slideshow w jakiejkolwiek grze :/

chlopaki sie wbili na gorke i niestety tam pozegnali sie ze swoimi botami
tak jak pisalem wczesniej w pvp jest znacznie wiecej czynnikow decydujacych o wygranej niz w EVE

zgodnie z wczorajszym dev czatem w przyszlosci maja wprowadzic hybrydowe mechy - modulowe zniszczenia botow - no i aoe i artyleria x)

ma byc mozliwosc malowania sobie mechow x)
no i cala masa innych rzeczy ;)

oczywiscie pozyjemy zobaczymy jak sie to skonczy

no a w czwartek startuje EA o 18 x)

Autor:  Mendol [ 15 lis 2010, 13:38 ]
Tytuł: 

Luf nie przesadzajmy... ile osob bralo udzial w tym pvp? 30? 40?

Autor:  Lufanga [ 15 lis 2010, 14:35 ]
Tytuł: 

ze 40
ale gosc ma chyba wszystko na maxa i frapsuje w HD
ja fpsy mialem bdb a i laga wogole nie mialem
chlopaki z US za to maja pingi duze - okolo 500 :/ chociaz mowia ze jest grywalne i tak ;)
ale serwer ma byc przenoszony w lepsze miejsce za jakis czas (pewnie jak sie troche odkuja finansowo)
a ze stabilnoscia to roznie jeszcze ja mam ok - czasami wywali mi sie ale relog to jest ze 20 sec wiec np
ale innym czesciej sie wykrzacza

aczkolwiek fakt ze to jeszcze nie jest duza liczba - zobaczymy przy 100/200 osobach
ale takich plynnych siege jeszcze nie widzialem

no i podejscie inne niz w innych gierkach
devsi czesto siedza na general czacie
wczoraj wlasnie mielismy z nimi Q&A i chyba byla wiekszosc devsow
mile podejscie - po np zupelnie przeciwnym jak w DFO

tak czy siak ja narazie mam w co grac zobaczymy jak dlugo ;)

Autor:  Lufanga [ 19 lis 2010, 10:55 ]
Tytuł: 

Wczoraj mielismy poczatek early access.
Przy okazji test wydajnosci silnika.
Na poczatku w zonie jak wyruszylo no mojej stacji mysle ze spokojnie 150/200 botow naparzajacych co sie da przy hi detalach ale przy low detalach botow mialem spokojnie 20/30 klatek.

Tak jak open beta tak i start to wielki sukces. Wszystko punktualnie i bez padow serwera.
DEVsi dodawali na spawnach mobkow jak brakowalo. Czasami robilo sie wrecz niebezpiecznie x)
Jednak jak sie jest mala firemka to tez mozna zrobic cos dobrze. Moze to kwestia narodowosci i mentalnosci - grecy najwyrazniej rady nie daja...

Autor:  GumisPLL [ 19 lis 2010, 22:04 ]
Tytuł: 

Ciekawie to zaczyna wygladac .

Start 25 listopada trzeba obadac.

Autor:  Lufanga [ 20 lis 2010, 03:45 ]
Tytuł: 

GumisPLL napisał(a):
Ciekawie to zaczyna wygladac .

Start 25 listopada trzeba obadac.

start to juz jest od czwartku
Early Access
dostaje sie tydzien wczesniejszy start i pule skili o wartosci 4 tygodni
ale dla spoznialskich:

Cytuj:
Early Access accounts are no longer available, they have been replaced by normal subscriptions. Normal subscriptions don't allow access prior to the 25th of November, however any normal subscription redeemed before the 25th will start accumulating Extension Points from when the code is redeemed along with and additional two week Extension Point boost. Normal subscriptions redeemed before the 25th don't count the remaining time before the official launch as game time, and will allow access for the intended time period starting with the 25th of November, 18:00 CET.


czyli jesli sie kupi przed 25 - to konto zaczyna sie skilowac od dnia zakupu + rownowartosc skili rowna 2 tygodnie

ale generalnie nie ma sie co przejmowac nawet zaczynajac po 25
teraz i tak jest ostry grind
rynek pusty - albo chore ceny za byle pierdoly
korpy wszystko trzymaja dla siebie
a jak jestes w wiekszym i bardziej zorganizowanym korpie to wiekszosc twojego dochodu idzie na rzecz korpa i rozwijania produkcji i technologii

a tu jeszcze fajny filmik z konca bety jak tluklismy w okolo 10 dwa heavy mechy

pierwszy co pada to gorniczy mech - ktory przestawia sie na naprawiaczki
dlatego i gornicy jak troche rozwina sobie skile moga robic za "healerow"
i byc bardzo przydatnymi w walce

i warto sobie przeczytac Q&A z devsami
http://forums.perpetuum-online.com/topi ... -20101114/

zapowiada sie fajny rozwoj - ale jak to bedzie zobaczymy w praniu ;)

Autor:  Teo [ 20 lis 2010, 18:49 ]
Tytuł: 

Jak ktoś chce pogadać w grze, to jest kanał Polska.

Autor:  Mendol [ 20 lis 2010, 19:18 ]
Tytuł: 

jakis ogarniety ktos, moglby napisac krotka recke (bez obrazy Luf, ale mam wrazenie, ze troche za bardzo pozytywnie podchodzisz do tej gry :) ).

Autor:  Lufanga [ 20 lis 2010, 23:59 ]
Tytuł: 

Mendol napisał(a):
jakis ogarniety ktos, moglby napisac krotka recke (bez obrazy Luf, ale mam wrazenie, ze troche za bardzo pozytywnie podchodzisz do tej gry :) ).

no tak bo na taka gre czekalem
w skrocie:
eve z wsad :)

a i wykonanie jest naprawde spoko :)

Autor:  Teo [ 22 lis 2010, 04:48 ]
Tytuł: 

Sam nie wiem co napisać, zrobiłem trzy razy tutorial by obadać dwa rodzaje battle i górnika, porównywać trzeba wyłączne do eve.
Community spoko, jakość grafiki przyzwoita, nie ma bugów, ekonomia powstaje i przypomina eve, strefy alpha ( jak hi-sec ) są pełne ludzi, skanowanie, kopanie, refining, produkcje, research, całkiem ciekawy i widać że skupiać sie będzie na strefach beta ( jak 0.0 w eve ) gdzie będą strefy wpływów corporacji i walka o outposty i miejsca do kopania, mobki itd.
Corpy powstają jak w eve nastawione na pvp, produkcje czy mieszane, casual, hardcore, duzo ludzi z eve, ludzie już bawią się w roamy i jakieś większe corpowe kopanie czy farmę mobów.
Gra ma aktywnych devsów i gm-ow, każde problemy są rozwiazywane na chacie i w samej grze natychmiast, gra ma przed soba wiele rozbudowywania jak to było z eve.

Trzeba samemu to obadać, te 9 euro nie jest szalona ceną, jeśli ktoś lubi mechanike eve online i klimaty mechów to może mu przypasuje.

Autor:  Mendol [ 22 lis 2010, 08:09 ]
Tytuł: 

a jak combat?

Autor:  Teo [ 22 lis 2010, 11:40 ]
Tytuł: 

Jest dynamiczniejszy mimo że na początku wiele urozmaicenia i możliwości nie masz, jednak wsad z przeszkodami i ukształtowaniem terenu to duży plus.

Strona 2 z 13 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team