mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 111 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6  Następna strona
Autor Wiadomość
***
Avatar użytkownika

Posty: 13268
Dołączył(a): 7.11.2004
Offline
PostNapisane: 4 cze 2010, 21:24 
Cytuj  
Szeptun napisał(a):
Twórcy gier już jakiś czas temu wprowadzili system open PvP...

Huh?
Zeby nie blyo, ze czepiam sie jednego zdania, ale tu sie roi od bledow merytorycznych. Nawet najlepsze wnioski wysnute na blendych zalozeniach sa o kant dupy rozbic.


_________________
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent

******

Posty: 3595
Dołączył(a): 5.02.2002
Offline
PostNapisane: 4 cze 2010, 22:15 
Cytuj  
Oyci3C napisał(a):
Ta, stanie w invis i czekanie aż się "nachapie" - priceless.

Później to zjebali już w LBR dodając możliwość teleportowania kasy do banku, już zapomniałem jak to się nazywało.

Z tego wniosek, że freeshardy były bardziej pro niż oficjalne UO :roll: dziwne.

*****

Posty: 2392
Dołączył(a): 17.07.2004
Offline
PostNapisane: 4 cze 2010, 22:59 
Cytuj  
UO to w ogole inna bajka byla, chociazby z uwagi na wielkosc obszaru ktory widzial gracz. Przeciez samo to powodowalo calka inna rozgrywke PvP niz obecnie w grach.

No a wracajac do tematu to takie mam wrazenie jakby autor watku zostal dobrze zgankowany w jakims MMO ( moze i nie jednym;] ).

:D


_________________
Obrazek

******

Posty: 3595
Dołączył(a): 5.02.2002
Offline
PostNapisane: 4 cze 2010, 23:19 
Cytuj  
Chyba tylko w eve wiesz wszytko o sektorze w którym jesteś i masz największe pole widzenia a i tak trzeba skanować + dolecieć do przeciwnika. w innych grach gdzie masz widok fpp lub tpp obszar jest zawsze ograniczony (w dfo jest nieco poszerzony przez dzwięk). W zasadzie po pograniu dłuższy czas dfo za największy problem w pvp uważam czas jaki musi poświęcić pokonany gracz na odbicie się. Jeśli trwa to zbyt długo to zabawę z pvp ma tylko jedna strona.

*

Posty: 6914
Dołączył(a): 26.01.2003
Offline
PostNapisane: 5 cze 2010, 00:14 
Cytuj  
Havok napisał(a):
Z tego wniosek, że freeshardy były bardziej pro niż oficjalne UO :roll: dziwne.


Do pewnego czasu nie. Potem UO sie scarebearowalo do reszty... I nie sposob nie przyznac, ze jest to prawda:<.


_________________
Rzabolek

TYLKO ELMINISTER

**

Posty: 449
Dołączył(a): 6.06.2008
Offline
PostNapisane: 7 cze 2010, 06:59 
Cytuj  
Szeptun:

czuć od Ciebie klimaciarzem na kilometr. :D

Nie pierwszy raz czytam takie płacze - zwykle mają one jeden wspólny mianownik - dojrzałego gracza, który by chciał być w danej grze wyjątkowy bez godzin farmienia czegokolwiek / bez konieczności posiadania super skilla.

I choć pewnie każdy to w jakimś stopniu rozumie... jak sobie wyobrażasz grę swoich marzeń? 8)
W PvE chodzi o 'posiadanie', bo w ten sposób najłatwiej skusić chomiczki, żeby biegały w kółko i płaciły regularnie abonament. Kiedy nagle w PvE zaczyna faktycznie chodzić o skill, a nie o gear, gracze jak Ty zaczynają płakać, że nie mają dostępu do contentu, że nikt ich nie kocha.

Nawet, jeśli powstanie gra mmo rozbudowana fabularnie, musi istnieć w PvE jakiś wymierny cel, do którego ludzie moga dążyć. I nawet, jeśli gdzieś będzie można skupić się na czymś innym niż farm, wyznacznikiem prestiżu będzie albo gear, albo skill, i wynikające z nich bonusy / tytuły. Nie da się być prestiżowym przez sam fakt przekroczenia danej granicy wieku, lub zdolności pisania kilometrowych postów. To jest - tak jak napisałeś - tylko gra - i właśnie gra decyduje o tym, jak gracz postrzegany przez innych, a nie to, czy już 'przekroczył polanę', czy nie.

Co do tej części o PvP, to po prostu udam, że jej nie widziałam.

8)


_________________
http://karolinacianciara.pl/


Posty: 46
Dołączył(a): 5.04.2010
Offline
PostNapisane: 7 cze 2010, 11:53 
Cytuj  
Plutonka napisał(a):
... jak sobie wyobrażasz grę swoich marzeń?


Wyobrażam sobie :) Mam dwie wersje tych "marzennych wyobrażeń"
pierwsza - nierealna, więc jej nie podam ;)

i druga - całkiem prosta do zastosowania w większości gier:
Zacząłbym od zmian podstawowych: (to zmiany naprawdę proste)
- mobki które zamiast stać potulnie i czekać aż gracz zdecyduje się z nimi walczyć, same by poruszały się po świecie, np wilki chodziły by po lesie, bandyci napadaliby z zaskoczenia przy rozstajach dróg, element zaskoczenia i losowości, to samo z dropem i niebyłbym tysięcznym graczem który idzie w tamto miejsce koło drzewa żeby zaciukać tamtego czarownika bo z niego wydropi ten itemek... mało tego dla graczy którzy mają max level czy max skill byłyby np generowane losowo questy - np jakiś górski troll-boss zszedłby z gór i zaczął nękać wioskę gdzie np grają niskolevelowcy, tacy highlevelowcy mogliby wykazać się pokonując bestie i zyskując w ten sposób coś tam... kasę czy jakieś tam punkty honory, sławy... takiej realnej sławy, gdzie inni gracze mówiliby międzysobą, o fajny gość... zakładając że innym by się nie chciało bo byłoby dużo innych rzeczy w grze to taki gracz miałby szansę ROBIĆ COŚ INNEGO

Grałem w World of Warcraft, powiem krótko jak to wyglądało:
WoW bardzo podoba mi się na pierwszych poziomach, poznajesz świat, podróżujesz, czujesz że coś odkrywasz... że zaraz zaczniesz przeżywać przygody i odkrywać tajemnice zielonej pieczęci... jest fajne przez sam prosty fakt że masz różne krainy na te same poziomy, do dziś w większości gier tego nie ma, lecz wracając do sedna... im bliżej byłem maksymalnego levelu w WoWie tym gorzej mi się grało... zacząłem zauważać że jestem tylko jednym z tysięcy którzy gonią za levelem i za posiadaniem sprzętu tier xxx aby później stanąć na rynku w Stormwindzie i chodzić na coraz trudniejsze instancje i tak w kółko Macieju... poczułem się oszukany, przecież przez te instancje ten WoW to nawet nie jest MMO... dodatkowym potężnym gwoździem do trumny WoWa jest dla mnie sztywny podział graczy na frakcje... nie dziękuję.. mam dość :( a ta pogoń za levelem i sprzętem to po prostu taki tetris lub kulki tylko bardziej rozbudowane :(

Rzuciłem WoWa w diabły i zacząłem grać w coraz to różniejsze MMO...

Aż w maju zeszłego roku trafiłem na Runes of Magic... gra słabiutka... to nawet nie klon WoWa... jedynie może graficznie zbliżona do WoWa, reszta niepodobna... gra mówiąc krótko słaba i kropka !

Jednak...
na oficjalnej stronie gry przeczytałem że na serwerach PvP jest open PvP, częściowy loot i system reputacji - zainteresowany zacząłem grać...
Gra pod tym względem jest naprawdę ciekawa... po około pór roku grania wzmocniłem postać, ogarnąłem się i... zacząłem polować na plajerkilerów... zacząłem poznawać układy rządzące serwerem... byłem świadkiem przeróżnych sytuacji, polityki i układu sił który wynikał z poczynań graczy, gdzie gracz NAWET SŁABSZY mógł czymś się wyróżniać, choćby przez swój stosunek do układów i walk pomiędzy graczami i nie było to totalne ciukanie każdy każdego jak w innych openPvPsurvivalowych grach... w RoM czułem że robię coś czego nie robią inni gracze i jakkolwiek było czy nie było to głupie to podobało mi się i co ważne - inni gracze mogli robić co innego włącznie z tradycyjnym farmieniem czy pogonią za levelem i itemkami.

(W RoMka przestałem grać bo choć ten system PvP był całkiem fajny to naprawdę pod każdym innym względem gra leży na łopatkach :( )

Więc można, w prosty sposób... czy to PvE czy to PvP można dodać rzeczy które uatrakcyjnią grę i umożliwią indywidualistom robienie czegoś innego, nawet głupiego :) jednak... tak się nie stanie, bo większość ludzi szuka takich MMO które są tylko rozbudowanymi tetrisami :( Sam mam kumpli wcale nie głupich którzy mówią mi tak:
"Ale ja chcę mieć gotowy podział na frakcje i rasy, chcę wchodzić do gry i wiedzieć co mam robić a nie sam sobie tworzyć zadania, chcę chodzić na instacje i zdobywać coraz lepsze itemki i ścigać się z innymi a nie kombinować"
I ta większość ludzi decyduje o tym jakie mamy MMO

Niby to wszystko proste i oczywiste, ale tak jak już wspomniałem wcześniej, gdybym szukał tylko ciukania PvP to był grał w jakiegoś "batlefilda" gdybym chciał tylko pogoni na levelem i itemkiem to był grał w pasjansa na osiem kolorów ;) albo w kulki w wersji hard lub w jakąkolwiek inną grę gdzie jest coraz szybciej i coraz wyżej...

P.S.
Jakbym się przejmował tym że uważacie mnie za głupka to bym tego nie pisał :)


_________________
...kiedy byłem młody, miałem marzenia... teraz, jestem szczęśliwy że je miałem :)

***
Avatar użytkownika

Posty: 19064
Dołączył(a): 31.08.2003
Offline
PostNapisane: 7 cze 2010, 12:20 
Cytuj  
W grach PvE zawsze bedzie chodzic o item, zawsze beda questy i levele, liczyc sie bedzie ile grasz, a nie jak grasz. Nie wyobrazam sobie, ze ktos cos wymysli tutaj innego. Czy wilk bedzie chodzil w kolko czy po calej mapie to nie ma wielkiego znaczenia.

Za to w dziedzinie PvP mozna wymyslic wiele, tyle ze tak malo ludzi jest zainteresowanych takimi grami, ze biora sie za to tylko male studia i brakuje im kasy albo skilla na zrealizowanie swoich pomyslow (vide DFO czy MO).
Zeby PvP mialo sens musi byc open i musi byc loot (nie koniecznie full), jak tego nie ma to jest tylko nibyPvP, brak emocji i zabijanie graczy staje sie tylko dodatkim do zabijania mobow (bo je bardziej sie oplaca zabijac).

Jesli chodzi o RoM PvP to gra moglaby byc fajna, ale jest rozwijana pod katem PvE (jest przewaga takich serwerow) i brak w zwiazku z tym balansu klas (mag jest przegiety) i do tego dzieki itemshopowi mozna sie tak ubrac, ze zaden item z nas nie wypadnie...
W wersji PvE to gra dla debili.


Posty: 46
Dołączył(a): 5.04.2010
Offline
PostNapisane: 7 cze 2010, 12:38 
Cytuj  
mrynar napisał(a):
W grach PvE zawsze bedzie chodzic o item, zawsze beda questy i levele, liczyc sie bedzie ile grasz, a nie jak grasz. Nie wyobrazam sobie, ze ktos cos wymysli tutaj innego. Czy wilk bedzie chodzil w kolko czy po calej mapie to nie ma wielkiego znaczenia.
............


Otóż ma to znaczenie Mości Mrynar, to że wilki chodzą sobie a nie stoją prowadzi to prostej sprawy:
nie ma poradników w necie w postaci: "za chałupą sołtysa skręć w krzaki i tam będzie taki gość, zabij go i dostaniesz xxx" i każdy robi to samo :( PvE chodzi mi generalnie o element zaskoczenia i przede wszystkim żeby były różne drogi osiągnięcia czegoś tam i możliwość robienia różnych rzeczy... począwszy od tak prostych zastosowań jak W Fallen Earth - exp za Gathering i Crafting.
Niech sobie Ci gracze na PvE gonią za levelem i itemkami, ale niech to będzie różnorodnie, niech będzie losowy crafting... nawet taka bzdura jak inny wygląd itemka... chodzi o to żeby nie było tak jak jest teraz czyli:
każdy robi prawie to samo, żeby wbić max level i zdobyć taki sam "Świetlany miecz sprawiedliwości" ;)
w PvE też można...

P.S.
W Fallen Earth to nie jesteście tak rozmowni Waszmość Mrynar ;)


_________________
...kiedy byłem młody, miałem marzenia... teraz, jestem szczęśliwy że je miałem :)

***

Posty: 535
Dołączył(a): 2.01.2005
Offline
PostNapisane: 7 cze 2010, 12:52 
Cytuj  
Z tego co kojarze w GW2 ma byc taki wlasnie system losowych eventow, jak sobie wymysliles

***
Avatar użytkownika

Posty: 19064
Dołączył(a): 31.08.2003
Offline
PostNapisane: 7 cze 2010, 13:06 
Cytuj  
Szeptun napisał(a):
mrynar napisał(a):
W grach PvE zawsze bedzie chodzic o item, zawsze beda questy i levele, liczyc sie bedzie ile grasz, a nie jak grasz. Nie wyobrazam sobie, ze ktos cos wymysli tutaj innego. Czy wilk bedzie chodzil w kolko czy po calej mapie to nie ma wielkiego znaczenia.
............


Otóż ma to znaczenie Mości Mrynar, to że wilki chodzą sobie a nie stoją prowadzi to prostej sprawy:
nie ma poradników w necie w postaci: "za chałupą sołtysa skręć w krzaki i tam będzie taki gość, zabij go i dostaniesz xxx" i każdy robi to samo :( PvE chodzi mi generalnie o element zaskoczenia i przede wszystkim żeby były różne drogi osiągnięcia czegoś tam i możliwość robienia różnych rzeczy... począwszy od tak prostych zastosowań jak W Fallen Earth - exp za Gathering i Crafting.
Niech sobie Ci gracze na PvE gonią za levelem i itemkami, ale niech to będzie różnorodnie, niech będzie losowy crafting... nawet taka bzdura jak inny wygląd itemka... chodzi o to żeby nie było tak jak jest teraz czyli:
każdy robi prawie to samo, żeby wbić max level i zdobyć taki sam "Świetlany miecz sprawiedliwości" ;)
w PvE też można...

P.S.
W Fallen Earth to nie jesteście tak rozmowni Waszmość Mrynar ;)


IMO to wszystko juz bylo, byla customizacja itemow z crafcie w SWG (zreszta kilka innych gier tez mialo rozbudowany craft), w FFXI moby napadaja na miasta, mozna sie cofnac w przeszlosc gdzie trwa regularna wojna, moby atakuja posterunki itp W WAR sa public questy, niektore fajne np. mozna trafic na karawane ktora atakuja przeciwnicy.
Za wszystkie te "zaskakujace" rzeczy odpowiadaja jakies scrypty, ktore szybko zostana rozpracowane i opisane na www. Zaskakujacy moze byc tylko zywy przeciwnik.

Niestety wszystko to nie wplywa na to, ze PvE staje sie jakies scpecjalnie atrakcyjne, cel pozstaje ten sam: nastepny lvl i lepszy item.

****
Avatar użytkownika

Posty: 1438
Dołączył(a): 23.03.2007
Offline
PostNapisane: 7 cze 2010, 13:17 
Cytuj  
Co do expa za gathering i craft w FE: kazdy, kto nie chce grac gimpem i tak musi robic questy dla APkow. Szczegolnie jak chce sie zrobic craftera (lub/i handlarza) albo postac do PvP. Niestety bez tych 100-200 dodatkowych AP gra sie "troche" inaczej.


Posty: 46
Dołączył(a): 5.04.2010
Offline
PostNapisane: 7 cze 2010, 13:19 
Cytuj  
Sparth2 napisał(a):
Co do expa za gathering i craft w FE: kazdy, kto nie chce grac gimpem i tak musi robic questy dla APkow. Szczegolnie jak chce sie zrobic craftera (lub/i handlarza) albo postac do PvP. Niestety bez tych 100-200 dodatkowych AP gra sie "troche" inaczej.


ojej... ja wspomniałem jedynie o tym że np można sobie podlevelować postać na jakimś tam etapie inaczej - w tym wypadku np gatheringiem lub craftem (przykład: na 33 poziomie za zebranie jednego złoża dostaje 91 exp, wczoraj pyknąłem dwa poziomy na samym gatheringu... za AP wezmę się na 35) szkoda że trzeba wyjaśniać takie nieporozumienia

mrynar napisał(a):
.............
Niestety wszystko to nie wplywa na to, ze PvE staje sie jakies scpecjalnie atrakcyjne, cel pozstaje ten sam: nastepny lvl i lepszy item.


Ha ! i tu Was mam Waszmość :)
Z waszych słów śmiem twierdzić że istotne jest dla Waszmości osiągnięcie celu a sposób jaki się go osiągnęło nie ma większego znaczenia.
Wydaje mi się że zapominamy tu o podstawowej sprawie jak grywalność, klimat czy inne takie bzdury... pewnie że liczy się głównie jakiś tam item, jakiś tam level i jakieś tam posiadanie i że są ludzie którzy mogą np przez 10 godzin ciukać jakieś zajączki na polanie żeby uzbierać 10 000 skórek.

Ale... naprawdę tylko dla mnie byłoby atrakcyjne mieć możliwość robienia czegoś inaczej ?

No i najważniejsza rzecz, która wydaje mi się, zawiera lub zawierać się powinna w istocie MMO --> dobre współgranie ze sobą elementów PvE i PvP albo może po prostu, możliwość robienia różnych rzeczy.. ech

W sumie to... i tak rozbija się o starą sprawę gustu... jeden lubi marchewki a drugi elektrowstrząsy.. kolejna dyskusja która do niczego nie prowadzi. :(
Stary a głupi jestem, ot i tyle


_________________
...kiedy byłem młody, miałem marzenia... teraz, jestem szczęśliwy że je miałem :)

****
Avatar użytkownika

Posty: 1438
Dołączył(a): 23.03.2007
Offline
PostNapisane: 7 cze 2010, 13:28 
Cytuj  
Szeptun napisał(a):
ojej... ja wspomniałem jedynie o tym że np można sobie podlevelować postać na jakimś tam etapie inaczej - w tym wypadku np gatheringiem lub craftem (przykład: na 33 poziomie za zebranie jednego złoża dostaje 91 exp, wczoraj pyknąłem dwa poziomy na samym gatheringu... za AP wezmę się na 35) szkoda że trzeba wyjaśniać takie nieporozumienia


Nie ma co sie unosic :)
W kazdym razie expienie przez craft to tylko pozornie inny sposob levelowania skoro i tak trzeba robic te questy i ich raczej nie brakuje :(

Z drugiej strony przydala by sie taka alternatywna sciezka w innych MMO np. w AoC gdzie sa "dziury" w questach.

*
Avatar użytkownika

Posty: 5596
Dołączył(a): 24.04.2005
Offline
PostNapisane: 7 cze 2010, 14:39 
Cytuj  
Najlepszy by był MMO gdzie mobami byliby żywi gracze , taki np. Ragnaros sterowany przez żywego gracza nie mający oskryptowanych faz , już widze ten whine :P

A tak serio to imo nigdy idealnego MMO nie będzie zawsze będzie coś co się nie będzie nam/komuś podobało.


_________________
Mam leniwe szare komórki.

***
Avatar użytkownika

Posty: 19064
Dołączył(a): 31.08.2003
Offline
PostNapisane: 7 cze 2010, 14:56 
Cytuj  
Bloodleaf napisał(a):
Najlepszy by był MMO gdzie mobami byliby żywi gracze , taki np. Ragnaros sterowany przez żywego gracza nie mający oskryptowanych faz , już widze ten whine :P



Jest taki mmo - LOTRO. Monsterplay to nic innego jak gracze grajacy mobami.

***
Avatar użytkownika

Posty: 17021
Dołączył(a): 21.11.2001
Offline
PostNapisane: 7 cze 2010, 15:38 
Cytuj  
Na ten cały topic nadaje się tylko good old:

Obrazek

***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 7 cze 2010, 17:03 
Cytuj  
Bloodleaf napisał(a):
Najlepszy by był MMO gdzie mobami byliby żywi gracze , taki np. Ragnaros sterowany przez żywego gracza nie mający oskryptowanych faz , już widze ten whine :P

A tak serio to imo nigdy idealnego MMO nie będzie zawsze będzie coś co się nie będzie nam/komuś podobało.

Wystarczyłoby tylko zaimpelemtnować prawdziwą AI. "Tylko". Oczywiscie byloby to dosc problematyczne. Symulacja AI ijej synchornizacja pomiedzy duza iloscia klientow byla by dosc problematyczna ale, imo swietnie by sie to sprawdzilo przy walce z bosami.


_________________
viewtopic.php?t=6093
PODPISY: banery, sig'i, podpisy muszą zgadzac sie tematycznie z profilem forum, nie mogą być animowane, nie mogą przekraczac wielkości 100KB i wymiarow 90 (wysokość) x 400 (szerokosc).

**

Posty: 449
Dołączył(a): 6.06.2008
Offline
PostNapisane: 7 cze 2010, 18:00 
Cytuj  
Szeptun:
z każdym Twoim postem piszesz więcej 'Waszmościów' i mniej konkretów. chciałbyś, żeby wilk łaził po lesie? OK. Poczytaj trochę co zapowiadają devsi Guild Wars 2.

Tylko że tak naprawdę taki wędrujący wilk jest jedynie smaczkiem, i nie przewróci on nagle do góry nogami całej gry. Czy się tego chce, czy nie, w PvE zawsze mogą być jedynie dwa rodzaje osiągnięć, które 'przynoszą sławę' - trudne, albo czasochłonne. A ponieważ każdy chce zarobić na grze jak najwięcej - wybiera to drugie. To proste jak budowa cepa.

Masz prawo oczekiwać od gry PvE tego, by była ciekawa i wciągała klimatem - nie możesz jednak mieszać tego z byciem wyjatkowym graczem.
W ostatecznym rozrachunku sławni będą ci gracze, którzy się wyróżniają swoją grą, a nie ci, którzy lepiej klimacą. I nie ważne jak to nazwiesz - trofea, reputacja, czy cokolwiek innego - na PvE więcej publiki będzie gromadził koleś, który ma lepszy miecz. Czyli - nie ważne, jak ciekawy jest gameplay i ile wilków biega po lasach - i tak będzie chodzić o gear - w jakiejkolwiek postaci.

Doświadczenie mnie nauczyło, że jeśli gracze mają do wyboru:
- jeść kupę i osiągnąć cel w 1 godzinę,
- zajadać się delicjami i osiagnąć cel w 10 gdozin,
95% wybierze rozwiązanie pierwsze, a pozostałe 5% to:
- kolesie, którzy nie znają rozwiazania pierwszego
- klimaciarze,
- gracze, którzy właśnie dostali grę / pokazują grę koledze.

Ty możesz uważać, że to źle. Że istotą MMO powinno być właśnie to, żebyś mógł sobie od początku do końca wykreować swoją niepowtarzalną postać i ganiać za wilkami. A ja np. nie mam wielkiej potrzeby szukania jednego moba przez tydzień. Nie interesuje mnie też to, żeby mieć charakterystyczny tylko dla mnie build, bo uważam, że królową MMO nie jest wyobraźnia, a matematyka. Jeśli pojawi się gra, która zaoferuje ciekawą fabułę i dynamiczny świat - powitam ją z przyjemnością. Ale nie czaruję się, że nagle przestanie się liczyć pogoń za gearem.


_________________
http://karolinacianciara.pl/


Posty: 46
Dołączył(a): 5.04.2010
Offline
PostNapisane: 7 cze 2010, 21:05 
Cytuj  
Plutonka napisał(a):
Szeptun:
z każdym Twoim postem piszesz więcej 'Waszmościów' i mniej konkretów. chciałbyś, żeby wilk łaził po lesie? OK. Poczytaj trochę co zapowiadają devsi Guild Wars 2.


Nie sądzę aby Guild Wars to była dla mnie ciekawa propozycja... wystarczy obejrzeć filmik... kolejna gra z wielkimi na 100 metrów potworami... zawsze mnie bawiło to że ludzie w swoim zadufaniu sądzą że jakiekolwiek żywe istoty o takich rozmiarach zechcą walczyć w naszej kategorii wagowej :)
A tak nieco poważniej, to twórcy takich gier albo mają jakowyś kompleks albo jeszcze gorzej, takie duże potwory to komercja.

Plutonka napisał(a):
Szeptun:
.........
Tylko że tak naprawdę taki wędrujący wilk jest jedynie smaczkiem, i nie przewróci on nagle do góry nogami całej gry. ....... A ja np. nie mam wielkiej potrzeby szukania jednego moba przez tydzień. ...........


Wędrujący po świecie przeciwnicy to tylko jedna z wielu propozycji, coście się tak uczepili że to ma być remedium na wszystko ? :) Poza tym, co ważniejsze, czy ja powiedziałem że masz się uganiać tydzień za mobem ? przecież to wszystko można pogodzić, przede wszystkim, robiłabyś np: 2 trudniejsze lub bardziej czasochłonne zadania w miejsce obecnych 20-stu prostych i szybkich (przynieś, zanieś, pozamiataj lub zaciukaj 10 wilków)

No i ja jestem klimaciarzem i pocałujcie w du.. wójta :)

Ech... Mnie z kolei doświadczenie nauczyło że 95 % ludzi na świecie to naśladowcy a 5 % to inicjatorzy. I chodzi o każdy aspekt życia w włącznie z posiadaniem własnego zdania, myśleniem i robieniem tego co się lubi a nie tego co robią inni tylko dlatego żeby przynależeć do społeczeństwa... tudzież gildii lub klanu

No to trudno, przestanę grać albo będę grał w grę która choć w minimalnym stopniu będzie ponad to wszystko i tyle na temat i po co w ogóle jakiś durny Szeptun zaczynał ten temat ? ;) Znalazł się Słowiański Szaman od siedmiu boleści

P.S.
Właściwie to przerzucamy się swoimi racjami i do niczego to nie prowadzi, bo o ile w rozmowach prowadzonych tradycyjną metodą jest możliwe po prostu rozmawianie lub jak kto woli dyskutowanie to po 10 latach w sieci doskonale wiem że tutaj to się ludziom tylko wydaje że porozumiewają się z innymi.


_________________
...kiedy byłem młody, miałem marzenia... teraz, jestem szczęśliwy że je miałem :)

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 111 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.