MMORPG.pl https://mmorpg.pl/ |
||
Everquest II - nazwa kodowa NEXT https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=82&t=37078 |
Strona 2 z 17 |
Autor: | Niah [ 26 mar 2013, 12:51 ] |
Tytuł: | Re: Everquest II - nazwa kodowa NEXT |
ten znowu swoje ![]() Bardzo dobry pomysł, zobaczymy jak to wyjdzie w praniu |
Autor: | iniside [ 26 mar 2013, 13:49 ] |
Tytuł: | Re: Everquest II - nazwa kodowa NEXT |
Bardzo dobry pomysł. Valve też tak robi. User Generated Content to jest przyszłość gier. Zaden developer nie jest w stanie produkować odpowiedniej ilosci high-quality grafiki samemu. Valve to juz dawno zauwazylo. |
Autor: | visilis85 [ 18 cze 2013, 18:44 ] |
Tytuł: | Re: Everquest II - nazwa kodowa NEXT |
http://www.gry-online.pl/S013.asp?ID=77977 - EverQuest Next zostanie pokazany w sierpniu - przedsmak z E3 podobno „powalał” http://www.mmorpg.com/showFeature.cfm/loadFeature/7501/ - Best of Show: Everquest Next Say what? You thought this one wasn’t at E3? Well, really... it wasn’t in any official capacity. But we were treated to an early look at what SOE has planned for the game’s unveiling in August and we were quite simply blown away by every little detail we saw. This is going to sound like a cop-out, but we can't say why we are choosing EQN as our Best of Show because we've been sworn to secrecy until the big debut in August. What we can say is that we saw grand plans for the world's largest sandbox and it was more than enough to stand head and shoulders above any game we saw at E3. When Sony pulls back the curtain later this summer, you will not be disappointed. EverQuest Next is this year's E3 Best of Show, and in just a couple months you'll all understand why. We promise. Nie wiadomo co z tego wyjdzie i co maja na mysli piszac o 'sandboxie'. Jedno co na pewno cieszy to fakt, ze wiecej mmo idzie w tym kierunku i jest szansa ze gatunek sie rozwinie. |
Autor: | snake [ 31 lip 2013, 10:33 ] |
Tytuł: | Re: Everquest II - nazwa kodowa NEXT |
SOE Live event Cytuj: 12 p.m. PT: Worldwide Debut of EverQuest Next: http://www.twitch.tv/everquestnext http://www.mmorpg.com/gamelist.cfm/game ... s-Out.html |
Autor: | raggnarok [ 1 sie 2013, 23:23 ] |
Tytuł: | Re: Everquest II - nazwa kodowa NEXT |
Kurwa, reveal o 3 rano naszego czasu. A chcialem ogladnac na zywo :< |
Autor: | Kabraxis [ 1 sie 2013, 23:39 ] |
Tytuł: | Re: Everquest II - nazwa kodowa NEXT |
No jak bym nie sprawdzal to mnie wychodzi ze reveal jest o 21 naszego czasu. ![]() 12 Pacific Time u nich to wieczor u nas. ![]() BTW: ![]() Moze w koncu bedzie bodziec do upgrade kompa? Bo nie watpie ze wymagania beda. ![]() Kurwa.. soczysty sandbox w swicie EQ, nie pokolorowany infantylizmem i gejowatoscia 'pop-fantasy' na poziomie WoW/Gw2/Itd.., zrobiony z zachowaniem pewnego poziomu jakosci i z fajna grafa... kurwa... moze w koncu... |
Autor: | raggnarok [ 1 sie 2013, 23:51 ] |
Tytuł: | Re: Everquest II - nazwa kodowa NEXT |
A tu znowu koles pisze o 7PM Pacific... https://twitter.com/omeeddariani/status ... 1138893824 No nic, zobaczymy. Ja mam hypik, ale jestem tez przygotowany na spore rozczarowanie ![]() |
Autor: | Postal [ 2 sie 2013, 03:47 ] |
Tytuł: | Re: Everquest II - nazwa kodowa NEXT |
ta gra to dla mnie osobisice "ostatnia nadzieja bialych" |
Autor: | ShadorVD [ 2 sie 2013, 20:02 ] |
Tytuł: | Re: Everquest II - nazwa kodowa NEXT |
http://www.twitch.tv/everquestnext?utm_ ... live_embed No to stream sie rozpoczyna wlasnie teraz. |
Autor: | Niah [ 2 sie 2013, 20:22 ] |
Tytuł: | Re: Everquest II - nazwa kodowa NEXT |
jaja sobie robią? |
Autor: | iniside [ 2 sie 2013, 20:24 ] |
Tytuł: | Re: Everquest II - nazwa kodowa NEXT |
next-gen sand drawing mmo. http://www.mmorpg.com/videos.cfm Tu sa prawdziwe filmy. Nie ten bullshit ze streamu. |
Autor: | Meta [ 2 sie 2013, 20:30 ] |
Tytuł: | Re: Everquest II - nazwa kodowa NEXT |
http://www.pcgamer.com/previews/everquest-next-preview/ |
Autor: | Nyx [ 2 sie 2013, 20:48 ] |
Tytuł: | Re: Everquest II - nazwa kodowa NEXT |
Meta napisał(a): http://www.pcgamer.com/previews/everquest-next-preview/ To nie moze byc az tak dobre ![]() |
Autor: | iniside [ 2 sie 2013, 20:49 ] |
Tytuł: | Re: Everquest II - nazwa kodowa NEXT |
Muticlassing - Połącznie FFXI (joby) i GW2 (Bronie, skile przypisane do broni) - tak skrotowo. Nyx napisał(a): Meta napisał(a): http://www.pcgamer.com/previews/everquest-next-preview/ To nie moze byc az tak dobre ![]() Wlasciwie to ja moge uwierzyc. Smedley mocno wzial SoE za ryj odkad jest tam CEO. |
Autor: | ShadorVD [ 2 sie 2013, 20:53 ] |
Tytuł: | Re: Everquest II - nazwa kodowa NEXT |
Na razie bez rewelacji, skille zwiazane z bronia (gw2) i niszczenie pewnych rzeczy (np. mosty zeby ktos sie zapadl) no i whirlwind wojownika. nazywaja to niby game grail/holy grail... ale to juz bylo... patrzmy dalej. |
Autor: | sula [ 2 sie 2013, 21:00 ] |
Tytuł: | Re: Everquest II - nazwa kodowa NEXT |
Wyłączyłem. Mam nadzieję, że gdzieś będzie jakieś dobre podsumowanie wszystkiego. Jedno mnie tylko zastanawia - czy to ma być gra podzielona na serwery w którym każde miejsce (powidzmy z wyjąkiem jakiś dungów) występuje raz czy ma być jakiś phasing, kopiowanie zon i inne bzdury? Bo już coś było o "PVP / PVE scenario" |
Autor: | ShadorVD [ 2 sie 2013, 21:03 ] |
Tytuł: | Re: Everquest II - nazwa kodowa NEXT |
sula napisał(a): Wyłączyłem. Mam nadzieję, że gdzieś będzie jakieś dobre podsumowanie wszystkiego. Jedno mnie tylko zastanawia - czy to ma być gra podzielona na serwery w którym każde miejsce (powidzmy z wyjąkiem jakiś dungów) występuje raz czy ma być jakiś phasing, kopiowanie zon i inne bzdury? Bo już coś było o "PVP / PVE scenario" Przed chwila powiedzieli, ze bedzie podzial na serwery i kazdy z nich bedzie calkowicie inny, uzalezniony od czegos co jest podobne 'public quests'... |
Autor: | iniside [ 2 sie 2013, 21:03 ] |
Tytuł: | Re: Everquest II - nazwa kodowa NEXT |
tl;dr GW2 z destrukcja otoczenia. |
Autor: | ShadorVD [ 2 sie 2013, 21:05 ] |
Tytuł: | Re: Everquest II - nazwa kodowa NEXT |
iniside napisał(a): tl;dr GW2 z destrukcja otoczenia. Szczerze? To na razie, właśnie mam takie zdanie... Ciekawym się wydaje to, że jak zniszczymy pierwszy level to ten poniższy będzie całkowicie inny, niby ma się generować randomowo. |
Autor: | iniside [ 2 sie 2013, 21:07 ] |
Tytuł: | Re: Everquest II - nazwa kodowa NEXT |
Shador von Dal napisał(a): iniside napisał(a): tl;dr GW2 z destrukcja otoczenia. Szczerze? To na razie, właśnie mam takie zdanie... Ciekawym się wydaje to, że jak zniszczymy pierwszy level to ten poniższy będzie całkowicie inny, niby ma się generować randomowo. Mnie to osobiscie nie przeszkadza, a nawet sie ciesze ;p. A randomowo generowanie podziemia ? No baa.. Tylko trzeba wzisc poprawke na to, ze randomowe generowanie jest ograniczone iloscia assetow ktore do siebie pasuje. Nie pokładałbym w tym dużych nadzieji. Ale nie powiedzielic nic na temat comabtu. Bo jak to bedzie tab-target root-in-place to niech sie pierdolą. A i nie podoba mi sie grafika. Za bardzo rysowana/stylizowana. Doszlismy do takiego punktu w rozowju technologii, ze mozna robic realistyczna grafika, ktora tez sie nie bedzie starzeć. Oho. Mowia o user generated content. Gz. Wkoncu firma po Valve ktora zauzayla sie crowd-making gry to najlepsza droga rozwoju ;p. |
Strona 2 z 17 | Strefa czasowa: UTC + 1 |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team |