MMORPG.pl https://mmorpg.pl/ |
||
Neverwinter online https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=82&t=37195 |
Strona 2 z 11 |
Autor: | Yog-Sothoth [ 30 kwi 2013, 17:12 ] |
Tytuł: | Re: Neverwinter online |
Można odpalić bez launchera ale i tak wisi na logowaniu do serwerów - można się było spodziewać. |
Autor: | wodny [ 30 kwi 2013, 17:18 ] |
Tytuł: | Re: Neverwinter online |
[*] |
Autor: | Arturnik [ 30 kwi 2013, 17:21 ] |
Tytuł: | Re: Neverwinter online |
Chyba się nie dziwicie, toż to było oczywiste ![]() |
Autor: | Perrin [ 30 kwi 2013, 17:50 ] |
Tytuł: | Re: Neverwinter online |
Trzebabyło logować się PRZED 18 ![]() ![]() |
Autor: | Niah [ 30 kwi 2013, 18:18 ] |
Tytuł: | Re: Neverwinter online |
wodny napisał(a): [*] wodny nie żyje, jak fajnie \o/ |
Autor: | candidoser [ 30 kwi 2013, 18:19 ] |
Tytuł: | Re: Neverwinter online |
Ja zalogowalem sie bez problemu zarowno przed 18ta, jak i po. Taka sobie ta gra. Mozna chwile popykac, ale i tak czekam na TESO. |
Autor: | D3jviD [ 30 kwi 2013, 18:19 ] |
Tytuł: | Re: Neverwinter online |
Cytuj: Launcher issues - Updated here.
We're looking into it right now and will resolve it shortly. Update 1: We know the cause and have a team working on it. Thank you for being patient. Update 2: Solution is being worked on. You'll be able to log in soon. Update 3: The issues are related to the web server that hosts the Launcher page. We're working on a redirect and it should be fixed soon. |
Autor: | malek69 [ 30 kwi 2013, 19:35 ] |
Tytuł: | Re: Neverwinter online |
Update 4: We're going to QA (internally test) another update to the launcher. Hold tight - it's close! And remember, if you're a Founder stuck at login and already have a level 10+ character, check out Gateway! https://gateway.playneverwinter.com/ Update 5: Launcher fix in place. Thank you for being so patient while we work to resolve the issue. Log into Neverwinter NOW! Update 6: For players who still cannot get in, we have a fix for you in a few minutes. Stay tuned. Update 7: Originally Posted by cmpinpointerror For players with a "The patchclient got a message while it was in a state with no response function" error, please download this file and replace your Neverwinter.exe file with this where you installed the game. Download link: http://download.perfectworld.com/nw/...everwinter.exe |
Autor: | malek69 [ 1 maja 2013, 07:38 ] |
Tytuł: | Re: Neverwinter online |
http://www.neverwinter.pl/ Unfortunately the translations will not be accompanying Neverwinter’s launch this week, however gamers can look forward to Polish, Italian, and Turkish Neverwinter in Summer 2013 |
Autor: | lamoon [ 1 maja 2013, 07:50 ] |
Tytuł: | Re: Neverwinter online |
Gracie? Jakie wrażenia? Dla mnie ogólnie to taki wow (nie mówię, że to źle). Możliwość robienia questów przygotowanych przez innych graczy = rulez |
Autor: | iniside [ 1 maja 2013, 07:55 ] |
Tytuł: | Re: Neverwinter online |
Gra jest cienka jak dupa węża. Ani to DnD ani Action. GW2 ma 18297398123x bardziej Action Combat niz to cos. W zasadzie jedyna roznica, to ze w Neverwinterze jest celownik ktory dziala jak zaznacznie przeciwnikow. W GW2 przez chwile był cos identycznego zrobionego przy pomocy Macr... |
Autor: | Tomals [ 1 maja 2013, 07:59 ] |
Tytuł: | Re: Neverwinter online |
Jak na razie to dupy ta gra nie urywa |
Autor: | candidoser [ 1 maja 2013, 08:11 ] |
Tytuł: | Re: Neverwinter online |
Tak jak iniside pisze: "action" combat, bieganie po sznurku, instancje. CRAP |
Autor: | Niah [ 1 maja 2013, 08:36 ] |
Tytuł: | Re: Neverwinter online |
Fajna gra, jak ktoś spodziewał się po tej grze drugiej Ultimy to jest durniem...na Camelota niestety będzie trzeba jeszcze poczekać |
Autor: | Piszpan [ 1 maja 2013, 08:44 ] |
Tytuł: | Re: Neverwinter online |
gra fajna , jedynie do czego sie mozna przyczepic to wlasnie ze chyba nie ma otwartego swiata. questy to zlo jak wszedzie. mi sie combat w sumie spodobal bo jest szybki i postac ladnie reaguje na skille. ogolnie probuje sie nie napalac chociaz wczoraj mnie ladnie wciagnelo. |
Autor: | Yahzon [ 1 maja 2013, 08:53 ] |
Tytuł: | Re: Neverwinter online |
Nie spodziewałem się że to powiem. GW2 jest od tego lepsze. |
Autor: | lamoon [ 1 maja 2013, 09:01 ] |
Tytuł: | Re: Neverwinter online |
Nie sądzicie, że możliwość robienia questów stworzonych przez graczy, ocenianiu ich na końcu, recenzjowanie nie jest jakimś tam przełomem? Z tego co widziałem, niektóre są bardzo mocno rozbudowane. |
Autor: | sula [ 1 maja 2013, 09:10 ] |
Tytuł: | Re: Neverwinter online |
Robienie questów / dungów zrobionych przez innych może nie jest standardem, ale nie jest to nowość. STO też to ma, EQ2 w nieco mniejszym zakresie też. Poza tym stare NWN miały całe światy-serwery i kampanie zrobione przez graczy. Jednak jak komuś w mmorpg-ach chodzi wyłącznie o trzaskanie instancji, a reszta go mało obchodzi go NWN wygląda jak stworzona do tego. |
Autor: | Huragan [ 1 maja 2013, 09:22 ] |
Tytuł: | Re: Neverwinter online |
w Xyon tez userzy tworzą questy ![]() |
Autor: | lamoon [ 1 maja 2013, 09:24 ] |
Tytuł: | Re: Neverwinter online |
Tylko że w ten Xsyfon nikt nie gra ![]() |
Strona 2 z 11 | Strefa czasowa: UTC + 1 |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team |