MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

Neverwinter online
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=82&t=37195
Strona 2 z 11

Autor:  Yog-Sothoth [ 30 kwi 2013, 17:12 ]
Tytuł:  Re: Neverwinter online

Można odpalić bez launchera ale i tak wisi na logowaniu do serwerów - można się było spodziewać.

Autor:  wodny [ 30 kwi 2013, 17:18 ]
Tytuł:  Re: Neverwinter online

[*]

Autor:  Arturnik [ 30 kwi 2013, 17:21 ]
Tytuł:  Re: Neverwinter online

Chyba się nie dziwicie, toż to było oczywiste :P

Autor:  Perrin [ 30 kwi 2013, 17:50 ]
Tytuł:  Re: Neverwinter online

Trzebabyło logować się PRZED 18 ;). Dało się wcześniej ;).

Autor:  Niah [ 30 kwi 2013, 18:18 ]
Tytuł:  Re: Neverwinter online

wodny napisał(a):
[*]


wodny nie żyje, jak fajnie \o/

Autor:  candidoser [ 30 kwi 2013, 18:19 ]
Tytuł:  Re: Neverwinter online

Ja zalogowalem sie bez problemu zarowno przed 18ta, jak i po.
Taka sobie ta gra. Mozna chwile popykac, ale i tak czekam na TESO.

Autor:  D3jviD [ 30 kwi 2013, 18:19 ]
Tytuł:  Re: Neverwinter online

Cytuj:
Launcher issues - Updated here.

We're looking into it right now and will resolve it shortly.

Update 1: We know the cause and have a team working on it. Thank you for being patient.
Update 2: Solution is being worked on. You'll be able to log in soon.
Update 3: The issues are related to the web server that hosts the Launcher page. We're working on a redirect and it should be fixed soon.

Autor:  malek69 [ 30 kwi 2013, 19:35 ]
Tytuł:  Re: Neverwinter online

Update 4: We're going to QA (internally test) another update to the launcher. Hold tight - it's close! And remember, if you're a Founder stuck at login and already have a level 10+ character, check out Gateway! https://gateway.playneverwinter.com/
Update 5: Launcher fix in place. Thank you for being so patient while we work to resolve the issue. Log into Neverwinter NOW!
Update 6: For players who still cannot get in, we have a fix for you in a few minutes. Stay tuned.
Update 7:
Originally Posted by cmpinpointerror
For players with a "The patchclient got a message while it was in a state with no response function" error, please download this file and replace your Neverwinter.exe file with this where you installed the game.

Download link: http://download.perfectworld.com/nw/...everwinter.exe

Autor:  malek69 [ 1 maja 2013, 07:38 ]
Tytuł:  Re: Neverwinter online

http://www.neverwinter.pl/

Unfortunately the translations will not be accompanying Neverwinter’s launch this week, however gamers can look forward to Polish, Italian, and Turkish Neverwinter in Summer 2013

Autor:  lamoon [ 1 maja 2013, 07:50 ]
Tytuł:  Re: Neverwinter online

Gracie? Jakie wrażenia?

Dla mnie ogólnie to taki wow (nie mówię, że to źle). Możliwość robienia questów przygotowanych przez innych graczy = rulez

Autor:  iniside [ 1 maja 2013, 07:55 ]
Tytuł:  Re: Neverwinter online

Gra jest cienka jak dupa węża. Ani to DnD ani Action. GW2 ma 18297398123x bardziej Action Combat niz to cos. W zasadzie jedyna roznica, to ze w Neverwinterze jest celownik ktory dziala jak zaznacznie przeciwnikow.
W GW2 przez chwile był cos identycznego zrobionego przy pomocy Macr...

Autor:  Tomals [ 1 maja 2013, 07:59 ]
Tytuł:  Re: Neverwinter online

Jak na razie to dupy ta gra nie urywa

Autor:  candidoser [ 1 maja 2013, 08:11 ]
Tytuł:  Re: Neverwinter online

Tak jak iniside pisze: "action" combat, bieganie po sznurku, instancje.
CRAP

Autor:  Niah [ 1 maja 2013, 08:36 ]
Tytuł:  Re: Neverwinter online

Fajna gra, jak ktoś spodziewał się po tej grze drugiej Ultimy to jest durniem...na Camelota niestety będzie trzeba jeszcze poczekać

Autor:  Piszpan [ 1 maja 2013, 08:44 ]
Tytuł:  Re: Neverwinter online

gra fajna , jedynie do czego sie mozna przyczepic to wlasnie ze chyba nie ma otwartego swiata. questy to zlo jak wszedzie. mi sie combat w sumie spodobal bo jest szybki i postac ladnie reaguje na skille. ogolnie probuje sie nie napalac chociaz wczoraj mnie ladnie wciagnelo.

Autor:  Yahzon [ 1 maja 2013, 08:53 ]
Tytuł:  Re: Neverwinter online

Nie spodziewałem się że to powiem.
GW2 jest od tego lepsze.

Autor:  lamoon [ 1 maja 2013, 09:01 ]
Tytuł:  Re: Neverwinter online

Nie sądzicie, że możliwość robienia questów stworzonych przez graczy, ocenianiu ich na końcu, recenzjowanie nie jest jakimś tam przełomem?

Z tego co widziałem, niektóre są bardzo mocno rozbudowane.

Autor:  sula [ 1 maja 2013, 09:10 ]
Tytuł:  Re: Neverwinter online

Robienie questów / dungów zrobionych przez innych może nie jest standardem, ale nie jest to nowość. STO też to ma, EQ2 w nieco mniejszym zakresie też. Poza tym stare NWN miały całe światy-serwery i kampanie zrobione przez graczy. Jednak jak komuś w mmorpg-ach chodzi wyłącznie o trzaskanie instancji, a reszta go mało obchodzi go NWN wygląda jak stworzona do tego.

Autor:  Huragan [ 1 maja 2013, 09:22 ]
Tytuł:  Re: Neverwinter online

w Xyon tez userzy tworzą questy :)

Autor:  lamoon [ 1 maja 2013, 09:24 ]
Tytuł:  Re: Neverwinter online

Tylko że w ten Xsyfon nikt nie gra ;)

Strona 2 z 11 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team