MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

Fallout Online
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=82&t=37652
Strona 2 z 2

Autor:  Isengrim [ 10 sty 2012, 21:09 ]
Tytuł: 

Dreamworld a nie jakiś tam cryengine.
http://www.zenimaxonline.com/faq.html
Cytuj:
Our President was one of the founders of Mythic Entertainment and was the producer of Dark Age of Camelot and lots of other titles there. Our team is made of many other people who worked at Mythic, as well as NCsoft, Firaxis, Sony Online, EA, and Bethesda Softworks. ZeniMax Online's staff had leadership roles on popular MMOGs like Dark Age of Camelot, Warhammer Online, Star Wars: Galaxies, Ultima Online, and The Sims Online.

Podkreślenia moje, bo PR mają imponujący ;)
Elder Scrols&Fallout3/NV to gry z otwartym światem. Prawdopodobnie macherzy na stołkach doskonale sobie zdaja sprawę z tego, ze ewentualny ES online czy F online powinny być grami sandboxowymi (co jest zgodne z aktualnymi oczekiwaniami klientów). Moim zdaniem mimo faila (nie tak znowu wielkiego) Fallen Eartha jest miejsce na rynku na dobre postapo w Fallautowym stylu, byłby to dobry start Zenimaxu w świecie mmo.
Bo pewnie będą się bać ryzykować markę Elder Scrolls.

Autor:  Sparth2 [ 10 sty 2012, 21:14 ]
Tytuł: 

iniside napisał(a):
Ale przypuszczam, ze wyszło bo to Falloutowi na dobre..


Ale pytanie czy wogole Falloutowi wyszlo by na dobre przerobka na MMO. Dla mnie te 3 litery od jakiegos czasu kojarza sie z wtornymi pomyslami i odmozdzajaca "rozrywka", a nowe pomysly serwowane przez devsow lub fanow sa albo ciekawe tylko na papierze albo nierealne.

Autor:  Huragan [ 10 sty 2012, 21:16 ]
Tytuł: 

Jesli Fallouta zrobia azjaci to bedzie hicior.. ale jak znow amerykance to jak zwykle crap.

Autor:  Sparth2 [ 10 sty 2012, 21:21 ]
Tytuł: 

Isengrim napisał(a):
Moim zdaniem mimo faila (nie tak znowu wielkiego) Fallen Eartha jest miejsce na rynku na dobre postapo w Fallautowym stylu, byłby to dobry start Zenimaxu w świecie mmo.
Bo pewnie będą się bać ryzykować markę Elder Scrolls.


Fail FE wynikal raczej z tego, ze robila go firma z malymi funduszami i bez wiekszych doswiadczen w tworzeniu gier. Oczywiscie z tego punktu widzenia ciezko nazwac ta gre failem. Mi sie w kazdym razie gralo calkiem fajnie.

Dreamworld funcomu jest silnikiem mocno instancjonowamym (tak przynajmniej jest w AoC) i przez to srednio IMO nadaje sie na sandboxa. CryEngine 3 obsluguje landie duze przestrzenie co widac na przykladzie bety AA.

Autor:  iniside [ 10 sty 2012, 21:21 ]
Tytuł: 

Zpominacie ze technologia w MMO to nie grafika (bo klient graficzny to moze byc kazdy), ale backend ktory jest na servera i sprawia ze cala gra jest taka jak jest, a nie np. ciezkim failem jakim byl AoC ;p.
Cytuj:
CryEngine 3 obsluguje landie duze przestrzenie co widac na przykladzie bety AA.

Nie obsluguje.
Taka funkcjonalnosc musisz sobie napisac sam ;p.

Autor:  Sparth2 [ 10 sty 2012, 21:22 ]
Tytuł: 

iniside napisał(a):
Zpominacie ze technologia w MMO to nie grafika (bo klient graficzny to moze byc kazdy), ale backend ktory jest na servera i sprawia ze cala gra jest taka jak jest, a nie np. ciezkim failem jakim byl AoC ;p.


No i tutaj ma dobra technologie wlasnie Trion.

Autor:  Isengrim [ 10 sty 2012, 21:35 ]
Tytuł: 

http://hydrainitiative.com/blog/interview_with_oystein_eftavaag
Hłe,hłe.
AoC to był start, widziałem co robią teraz - i robią to ładnie.

Autor:  Xanth [ 10 sty 2012, 21:41 ]
Tytuł: 

Isengrim napisał(a):
AoC to był start

Czyj start? Funcomu? Chyba falstart, od 2001 roku robią Anarchy Online i przez 10 lat bytnosci na rynku mmo niewiele sie nauczyli.

X.

Autor:  Huragan [ 10 sty 2012, 21:49 ]
Tytuł: 

Mi tam sie AoC podobal. W.g. mnie to bylo/jest najlepsze mmo po WoWie

Autor:  Isengrim [ 10 sty 2012, 22:06 ]
Tytuł: 

@Xanth
Ta, wszyscy tak sądzą
AoC przynosi zyski, AO przynosi zyski. Może nie są tak zajebiści jak Activision/Blizzard, ale najwyraźniej robią gry, które się ludziom podobają. I nie tylko graficznie - AoC jest powszechnie uznawany za najładniejszą grę mmorpg - rozwijają projekty, zamiast wyłączyć prąd. AoC dziś to inna gra niż 3 lata temu. A implementowanie nowych rozwiązań wspomnianych w wywiadzie idzie im łatwiej - bo robią silnik pod MMO, a nie FPSy.

Autor:  Xanth [ 10 sty 2012, 22:14 ]
Tytuł: 

Taa, moglbym zaczac flame na temat Funcomu, ale mi sie nie chce i nie ten wątek. Odniose sie tylko do dwoch rzeczy: AoC to inna gra niz kiedys... pewnie, kiedys nie bylo sklepiku... Ale to nic w porownaniu z obiecanym 6 lat temu nowym silnikiem do AO. Jak zwykle obiecanki cacanki i przesuwanie terminu wydania co rok na rok nastepny. Pewnie, wazniejszy byl przeciez AoC (a to mal byc pierwotnie silnik do AO), bleh...

X.

Autor:  iniside [ 10 sty 2012, 22:20 ]
Tytuł: 

Aoc to faktycznie inna gra niż kiedyś. Do tej pory graficznie wygląda gorzej niż to co pokazywali w zapowiedzieach filmików 4 lata temu :lol: :lol: :lol: :lol:

Autor:  Sparth2 [ 10 sty 2012, 22:30 ]
Tytuł: 

A nowy silnik do AO to wlasnie Dreamworld (tak w polowie drogie Means z Sillirionem wpadli na pomysl przejscia na silnik AoC zamiast upgrejdowac AO :P).

Autor:  Niah [ 10 sty 2012, 22:36 ]
Tytuł: 

wy to macie problem ...

Autor:  sula [ 10 sty 2012, 22:38 ]
Tytuł: 

Isengrim napisał(a):
AoC dziś to inna gra niż 3 lata temu.

Tak się tylko "kopsnąłem" na fora AoC ,żeby zobaczyć jak wygląda gra teraz po latach i na f2p.

http://forums-eu.ageofconan.com/showthread.php?t=174216

http://forums.ageofconan.com/showthread.php?t=239303

Thready na kilkadziesiąt stron "chwalące" nowego patcha ,który ponoć masę bugów wprowadził ,w tym tak zabawne jak latency spike po 3,8k ms , czy gra "wywalająca" ludzi z rajdu gdzie "fixem" jest zaczęcie rajdu od nowa lol
i masę innych

Poza tym ponoć EU serwery jeszcze są ok ,ale ponoć na US wieje wiatr.

Ponoć też na tych serwerach "harcore" PvP ,na których ludzie tu z forum też grali i się "podniecali" jest "kostnica".

Nie wiem może przesadzają ,ale specjalnie niezbyt optymistycznie te fora wyglądają.

Autor:  anastol [ 10 sty 2012, 23:11 ]
Tytuł: 

A ja caly czas mam ochote wrocic do AoC...

Autor:  Isengrim [ 10 sty 2012, 23:23 ]
Tytuł: 

Fora bez ścisłej moderacji nigdy nie wyglądają dobrze. Pamiętam że na słowa "oficjalne forum w Rift" odbezpieczałem rewolwer.
Cytuj:
Custom UI causes Crash to desktop after death!

Tia. Ja mam opinie znajomych (sam nie gram i praktycznie nie grałem - nie mój klimat) że jest ok. Na tyle co grałem - mi działało, świat ładny ale zinstancjowany. Combosy fajne, ale magicy ich nie mają. Nuda po Tortage, zwykłe questy i ścieżki.
AO nie dostanie nowego silnika przed i po wyjściu TSW (marketing). Najlepszym rozwiązaniem byłoby zrobienie AO2 - hard SF, bez shadowlandów, Genetycznie modyfikowani ludzie po lądowaniu statku-arki na Ziemi 2. Czyli jak to się mówi - korzenie gatunku.
To samo przydałoby się Fallautowi Online - mniej epatowania tym co przetrwało i blasterami obcych, więcej dzikości i walki o życie.

Autor:  sula [ 10 sty 2012, 23:40 ]
Tytuł: 

Wiem dlatego tylko rzuciłem info i linki bo "outcry" nawet jak na forum mmo jest dosyć spory.

Myślałem ,że może grasz ty albo ktoś tu inny jeszcze 'pyka' to zweryfikuje.

No ,ale nvm w sumie nieistotne i tylko się offtop zrobił :)

Strona 2 z 2 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team