MMORPG.pl https://mmorpg.pl/ |
||
TOP 20 mmorpg - dyskusja https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=82&t=38308 |
Strona 2 z 6 |
Autor: | mrynar [ 23 sty 2011, 17:17 ] |
Tytuł: | |
Moim zdaniem kazdy glosuje na gry ktore daly mu najwiecej funu w swoim czasie, bez oceniania w co pozniej te gry wyewoluowaly czy tez jak wypadaja na tle dzisiejszych produkcji. Takie AO czy SWG mnie poprostu miazdzyly klimatem, czasem naprawde nie moglem sie doczekac, zeby znowu sie zalogowac i to bez parcia na item czy tez po to zeby cos osiagnac w grze. Sama obecnosc w tych swiatach juz dawala fun. Wspolczesne gry juz nie daja takich wrazen. |
Autor: | Highlander [ 23 sty 2011, 17:20 ] |
Tytuł: | |
Przyczyna moze byc tez taka, ze za duzo jest tego wszystkiego, za duzo bodzcow i trudno skupic sie na 1 rzeczy/grze. |
Autor: | Asmax [ 23 sty 2011, 17:29 ] |
Tytuł: | |
mrynar napisał(a): Takie AO czy SWG mnie poprostu miazdzyly klimatem, czasem naprawde nie moglem sie doczekac, zeby znowu sie zalogowac i to bez parcia na item czy tez po to zeby cos osiagnac w grze. Sama obecnosc w tych swiatach juz dawala fun. Wspolczesne gry juz nie daja takich wrazen. Dobrze ujęte. Cytuj: Przyczyna moze byc tez taka, ze za duzo jest tego wszystkiego, za duzo bodzcow i trudno skupic sie na 1 rzeczy/grze.
Co? Przeciez takie SWG/UO czy Neocron mialo 100x wiecej 'tego wszystkiego' niz taki WoW/LOTRO czy cokolwiek innego. Zaczynajac od PvP przez crafting a na eksploracji swiata konczac. Jedyne czego WoWopodobne gry maja wiecej to kolorowych itemków. |
Autor: | Quetzacotl [ 23 sty 2011, 17:34 ] |
Tytuł: | |
"1. WoW" trolololol UO. |
Autor: | iniside [ 23 sty 2011, 17:34 ] |
Tytuł: | |
Asmax napisał(a): mrynar napisał(a): Takie AO czy SWG mnie poprostu miazdzyly klimatem, czasem naprawde nie moglem sie doczekac, zeby znowu sie zalogowac i to bez parcia na item czy tez po to zeby cos osiagnac w grze. Sama obecnosc w tych swiatach juz dawala fun. Wspolczesne gry juz nie daja takich wrazen. Dobrze ujęte. Cytuj: Przyczyna moze byc tez taka, ze za duzo jest tego wszystkiego, za duzo bodzcow i trudno skupic sie na 1 rzeczy/grze. Co? Przeciez takie SWG/UO czy Neocron mialo 100x wiecej 'tego wszystkiego' niz taki WoW/LOTRO czy cokolwiek innego. Zaczynajac od PvP przez crafting a na eksploracji swiata konczac. Jedyne czego WoWopodobne gry maja wiecej to kolorowych itemków. W tym problem. Wspólcześni gracze nieumieliby sobie dupy podetrzeć, jakby nie mieli instrukcji obsługi jak to zrobići wielkiej strzałki =, gdzie własną dupe znajdą ;/. |
Autor: | Atherius [ 23 sty 2011, 18:03 ] |
Tytuł: | |
Ale nie wiadomo o co chodzi w tym rankingu. Czy w/g nas jakie jest mmorpg wszech czasów, w/g tego jak długo jest na szczycie popularności - co z tego, że uo kiedyś było pro skoro teraz już nic sobą nie reprezentuje... w przeciwieństwie do WoW, który mimo, że zbiera na klatę litry pomyj to i tak jest najczęściej "grany". Swój głos oddałem na WoW, ale ze względu na całokształt jaki prezentuje, faktycznie było to chyba jedno z pierwszych mmorpg przyjaznych graczowi, który odpalając takie uo by się od razu utopił - dlatego warcraft zyskał taką popularność. Skoro uo było takie pro i w ogóle to dlaczego duchowy następca w postaci dfo nie jest aż tak bardzo popularny ? Może obecny, przeciętny gracz nie potrzebuje już takiego hardkoru jak kiedyś tylko jest bardziej kerber, żeby spokojnie popykać. |
Autor: | White Trox [ 23 sty 2011, 18:09 ] |
Tytuł: | |
Uogólniając osobiście dziele graczy na główne 3 grupy : 1.dzieci 2.dorośli , którzy mają życie poza grą,oczekują szybkich wrażeń etc. 3.nolife,nerds,marzyciele,zapaleńcy etc. Im bardziej gra jest skomplikowana i zbliża się do symulacji jakiegoś świata tym bardziej jest hardcorowa. W zasadzie tak mi się rysuje obecny rynek mmorpg , wow &wow like vs symulacje lepsze/gorsze. Pewnie ,że istnieje jakiś procent dorosłych zamulaczy ,którzy odbijają się od symulacji jak piłeczka od ping ponga ,ale jednak większość w dużej mierze zwyczajnie pierdoli ten hardcore jak gdzieś mogą się bez niego świetnie bawić . |
Autor: | Highlander [ 23 sty 2011, 18:09 ] |
Tytuł: | |
Asmax napisał(a): Co? Przeciez takie SWG/UO czy Neocron mialo 100x wiecej 'tego wszystkiego' niz taki WoW/LOTRO czy cokolwiek innego. Zaczynajac od PvP przez crafting a na eksploracji swiata konczac. Jedyne czego WoWopodobne gry maja wiecej to kolorowych itemków.
Pisze to w takim sensie, ze mamy teraz dostep do multum gier nie tylko mmo, wow klonow itp itd. jest million. a niektore gry to wrecz wychodzą taśmowo np. CoD. Wtedy gdy taka gra wychodzila to bylo "wydarzenie". Zreszta piszac o bodzcach nie mialem tylko gier na mysli, ale obecn swiat rowniez nam prezentuje duuzo bodzcow. ;] |
Autor: | kamilus [ 23 sty 2011, 18:46 ] |
Tytuł: | |
SWG oferowało zajebisty crafting, świetną ekonomię zależną od graczy, genialne wsparcie dla community i housing, prostą, przyjemną rozgrywkę, ciekawe połączenie PvE i PvP. WoW oferuje jedynie kolorowe PvE. Pamiętam jak kupiłem WoW po grze w SWG. Dosłownie nie dało się grać. Chciałem grać undeadami, ale sam design był zbyt pedalski, aby nie odpychało. Przygodę zakończyłem w przeciągu 2 tygodni, potem wielokrotnie próbowałem wracać - niestety gra oferuje zdecydowanie za mało. DFO nie zaliczyłbym do hitów - aczkolwiek jest to fajny tytuł jeśli ma sie ogromne ilości wolnego czasu. |
Autor: | Razoth [ 23 sty 2011, 19:10 ] |
Tytuł: | |
tczewiak napisał(a): Chciałem grać undeadami, ale sam design był zbyt pedalski, aby nie odpychało.
Jeżeli w WoW'ie był pedalski design to jak nazwać FFXI w które się tak zagrywałeś? Uber-mega-ciotowaty? |
Autor: | Teo [ 23 sty 2011, 19:14 ] |
Tytuł: | |
To nie jest ankieta jaka gra przypadła nam do gustu lub jaka ma fajna garfike, patrzcie na to troszkę szerzej. |
Autor: | kamilus [ 23 sty 2011, 19:19 ] |
Tytuł: | |
Razoth napisał(a): Jeżeli w WoW'ie był pedalski design to jak nazwać FFXI w które się tak zagrywałeś?
W FFXI design był dziecinny, ale zdecydowanie nie pedalski. Róż i fiolet nie występował tam w nadmiarze. W zasadzie to praktycznie wcale nie występował. |
Autor: | Razoth [ 23 sty 2011, 19:26 ] |
Tytuł: | |
tczewiak napisał(a): Róż i fiolet nie występował tam w nadmiarze.
Nie no to faktycznie, argument wyjebany. Z resztą pokaż mi ten nadmiar fioletu i różu występujący w lokacji startowej UD w WoW'ie. Ważne, że różu nie ma! Ale pasek fioletowy :/ W tczewiakowej skali poziom pedalstwa akceptowalny. |
Autor: | iniside [ 23 sty 2011, 19:31 ] |
Tytuł: | |
Ej no. Warhammer tez jest pedlaski! Ci wszyscy kultysci Slaneesha i rozowe demonetki! Albo czarnoksiężnicy Tzeentha ktorych zaklecia maja rozowy kolor! ZGROZA!!!! |
Autor: | gosugamer1 [ 23 sty 2011, 19:32 ] |
Tytuł: | |
Ale wy jesteście ograniczeni, kolorystyka to najmniejszy problem zarówno w WoWie jak i FF. |
Autor: | iniside [ 23 sty 2011, 19:35 ] |
Tytuł: | |
HEHEHEHE. HEHEHEEHE v2. Nie moge powiedziec zeby FF XI gra zla. Poprostu design artystyczny skresla ja w przebiegach. |
Autor: | Highlander [ 23 sty 2011, 19:38 ] |
Tytuł: | |
jakby w pedalskosci chodzilo tylko o róż i fiolet... a w glosowaniu powinno byc rozbicie na wow i wow pre tbc. mrynar ale zaspamowal forum k... |
Autor: | kamilus [ 23 sty 2011, 19:43 ] |
Tytuł: | |
Tak samo jak na SWG i SWG preCU oraz SWG przeNGE hehe. W WoW przede wszystkim wizualnie odpychała mnie kolorystyka, potem kiepskie community (ale to był jakiś random RP serwer) i ultraprostota, która zabijała mi cały fun. No i Undeady JAK NA undeady wyglądały pedalsko. Grałem jakimś warlockiem czy czymś takim i od początku lub prawie początku dostałem jakieś fioletowe ciuchy. Mobki też miały jakiś taki design. Ot tak po prostu. Nawet róż w Ragnaroku nie był aż tak irytujący. WoW ma niebywale wiele zalet, ale dla mnie ma więcej wad. |
Autor: | mrynar [ 23 sty 2011, 19:47 ] |
Tytuł: | |
Highlander napisał(a): mrynar ale zaspamowal forum k...
niestety Zaspamowalem wszystkie dzialy, bo kupe ludzi zaglada tylko raz na jakis czas do "swojego" dzialu, a zalezy mi na jak najbardziej obektywnym wyniku. Przy okazji: jak w excelu 2007 "podwiesic" pierwszy wiersz, zeby byl caly czas widoczny. Kurwa robilem to wiele razy kiedys, ale zapomnialem... |
Autor: | Highlander [ 23 sty 2011, 19:51 ] |
Tytuł: | |
na wstążce -> widok -> blokuj okienka. I na przyszlosc jak cos zapomnisz to szukaj w centrum pomocy, tam szybko znajdzie. btw. wolalbym do usranej smierci grac w wow niz ruszyc FF, ktory kuzwa ma mega zjebany design i jest bardziej pedalski. mrynar pisze prace magisterska!!!oneone |
Strona 2 z 6 | Strefa czasowa: UTC + 1 |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team |