grafika w dfo nie odrzuca.
oczywiscie postac i animacja zbyt dobre nie sa.
ale swiat, detale, trawka, lodowa wyspa, lawa w detalach wyglada to bardzo dobrze.
ale to do biegania solo. przy siegach kazdy zjezdza rozne detale, zeby przy tych 200-300 osobach miec grywalne fpsy - i to mozna osiagnac.
a wrazenia z tego siega, czy bitwy morskiej - to moga opisac tylko ci co brali w nich udzial.
embe jesli chodzi o skill capa to dyskusja byla o tym od premiery dfo.
zjebali to i tyle. nic nie poradzisz.
craft jest podstawowy ale dziala. i kurwa, biorac pod uwage ogarniecie ludzi w dfo to nie sadze zeby bylo cos co jest ich w stanie przerosnac, takze nie wymyslaj
z flota mozna byc pomyslowym. ze wszystkim mozna.
ale z drugiej strony mozna sie zastanawiac czy devsi mogli sie skupic na samym melee i magii, zamiast walk o miasta, bitwach morskich, walce na mountach (prosta bo prosta ale jest), pojazdach oblezniczych.
miasta w dfo sa bardzo rozne i niektore klimatyczne w chuj takze troche przesadzasz embe.
jak na gre robiona przez nieznany team, bez wsparcia wielkich koproracji, tworzacych gre zgodnie z wlasnym planem dfo wyglada dobrze.
gdyby po drodze nie popelnili tych wszystkich bledow, nie spozniali sie ze wszystkim to byloby bardzo dobrze.
a prawda jest taka, ze to i tak jedyna gra, ktora warto resubnac po pewnym czasie.
a jesli ktos zwraca uwage na to co wypisuje sobtainer to tylko jego problem. dfo to pvp a nie pve mmo, stad jego ciagle narzekania bo nie ma pojecia o tym klimacie.
a co do tego jakie ludzie maja kompy w dfo - zycze ci sobtainer, zeby kiedys bylo cie stac na takie maszyny jakie tam maja ludzie.
inside - sobtainer nie musi grac zeby ocenic. poza tym w dfo pewnie byloby to na zasadzie pierwszej recenzji eurogamera. pobiegam 5 minut, nie wyciagne broni bo nie wiem jak, moba nie zabije bo za mocny - wiec zjade gre od gory do dolu
![:)](./images/smilies/icon_smile.gif)