MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

Jak tworzono Darkfalla - by Ricki Sickenger
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=82&t=38603
Strona 2 z 7

Autor:  Teo [ 9 kwi 2011, 13:15 ]
Tytuł: 

Mendol napisał(a):
szczerze to nie kumam o co ci chodzi z craftingiem embe.
niczym sie nie rozni od tego z wowa, rifta, mo czy xsyona.
musisz zebrac material, przerobic, wystukac luk.
proste i skuteczne.
a to, ze nie mozesz zrobic lopaty czy beretu - prosze cie...
housing jest zjebany to fakt, ale z drugiej strony JEST.
w ktorym mmo ostatnio (oprocz mo) masz mozliwosc posiadania domku?

Craft i produkcja jako jedyne źródło wszystkich rzeczy w grze, do tego albo bawisz się w super craftera albo jesteś super w walce, czyli jednak sprowadza się to do jakiegoś tam skill capa.
Nie wspominam już o takich rzeczach jak ilość kombinacji, randomowy efekt, modyfikowanie całego procesu bo to może się okazać że przerasta większość.

Kolejna rzecz to kieszonkowa flota, można być bardziej pomysłowym.
Housing i budowanie miast chyba takie jak w swg by było najlepsze, same miasta w DFO to przerost formy.

Autor:  iniside [ 9 kwi 2011, 13:15 ]
Tytuł: 

Sob, ja ci osobiscie proponuje, zebys zdjął klapki z oczu i przestał się kompromitować ;/.

Autor:  Huragan [ 9 kwi 2011, 13:17 ]
Tytuł: 

Sobtainer napisał(a):
Filmik z DFO sprzed 1 dnia --> http://www.youtube.com/watch?v=D_2NhIeviBo

Ja się serio zastanawiam, jak Wy macie w ogóle siły żeby polemizować i dyskutować na temat tej gry. Ja nie mam nawet siły się z tego śmiać.


Swietny filmik, dzieki Sob za linka. Przypomina gameplay nowego Wiedzmina.

Autor:  Sobtainer [ 9 kwi 2011, 13:24 ]
Tytuł: 

Wy jesteście starzy już, zapomniałem że do Was nic nie dociera :). Gość lecący po skałach do góry i strzelający z łuku na 100m :) coś pięknego. No i jeszcze te kulki kolorowe, też są fajne.

A Wiedźmina jeszcze nikt nie widział chciałem zauważyć, to wszystko to są wersję przedpremierowe i podobno daleko im do wersji premierowej.

Autor:  Havok [ 9 kwi 2011, 13:39 ]
Tytuł: 

embe napisał(a):
Craft i produkcja jako jedyne źródło wszystkich rzeczy w grze, do tego albo bawisz się w super craftera albo jesteś super w walce, czyli jednak sprowadza się to do jakiegoś tam skill capa.
Nie wspominam już o takich rzeczach jak ilość kombinacji, randomowy efekt, modyfikowanie całego procesu bo to może się okazać że przerasta większość.

Alt a nie skillcap i tyle po twoim crafcie. Chyba że postać mogłaby wybrać jedną specjalizację crafterską z kilkudziesięciu. Tylko w efekcie biegałbyś po całym świecie żeby cokolwiek zrobić albo olał te kilka hp które zadasz przeciwnikowi bronią od wyspecjalizowanego craftera. Druga sprawa czy przy szybkości z jaką traci się sprzęt w DFO bawiłbyś się w jakiś skomplikowany cfafting?

Autor:  ubeck [ 9 kwi 2011, 13:43 ]
Tytuł: 

Sobtainer napisał(a):
Filmik z DFO sprzed 1 dnia --> http://www.youtube.com/watch?v=D_2NhIeviBo


Lol, ta gra nie wyglada. O animacji to nawet nie wspominam, bo nie ma o czym. Natomiast sama zadyma (ilosc ludzi) robi niezle wrazenie. IMO powinni sprzedac ten tytul jakiemu studio, ktore bedzie mialo kase na porzadny engine i grafikow.

Autor:  brazz [ 9 kwi 2011, 13:43 ]
Tytuł: 

Sobtainer napisał(a):
Filmik z DFO sprzed 1 dnia --> http://www.youtube.com/watch?v=D_2NhIeviBo


Wygląda to na najbardziej miodną rozgrywkę w MMORPG.

Autor:  Sobtainer [ 9 kwi 2011, 13:44 ]
Tytuł: 

brazz napisał(a):
Sobtainer napisał(a):
Filmik z DFO sprzed 1 dnia --> http://www.youtube.com/watch?v=D_2NhIeviBo


Wygląda to na najbardziej miodną rozgrywkę w MMORPG.


No.. jest tak miodna, że że że ten że SZOK.

Autor:  Havok [ 9 kwi 2011, 13:47 ]
Tytuł: 

ubeck napisał(a):
Lol, ta gra nie wyglada. O animacji to nawet nie wspominam, bo nie ma o czym. Natomiast sama zadyma (ilosc ludzi) robi niezle wrazenie. IMO powinni sprzedac ten tytul jakiemu studio, ktore bedzie mialo kase na porzadny engine i grafikow.

gra wygląda dość ładnie... tylko przy duzej liczbie ludzi nie ma kompa który jest to w stanie uciągnąć. Na siegach większość obniża wszystkie ustawienia grafiki jak tylko się da ;).

Autor:  Teo [ 9 kwi 2011, 14:08 ]
Tytuł: 

Havok napisał(a):
Alt a nie skillcap i tyle po twoim crafcie. Chyba że postać mogłaby wybrać jedną specjalizację crafterską z kilkudziesięciu. Tylko w efekcie biegałbyś po całym świecie żeby cokolwiek zrobić albo olał te kilka hp które zadasz przeciwnikowi bronią od wyspecjalizowanego craftera. Druga sprawa czy przy szybkości z jaką traci się sprzęt w DFO bawiłbyś się w jakiś skomplikowany cfafting?

Ten co lubi to by się bawił w craft, a alt = drugie konto.
Nigdy się nie dowiemy jakby było, więc nie ma co gdybać, ja pisze czego brakło w wizji devsów i co przyczyniło się do takiej, a nie innej syatacji jaka jest w grze, koniec kropka.

Autor:  Kole0 [ 9 kwi 2011, 14:54 ]
Tytuł: 

Sobtainer napisał(a):
brazz napisał(a):
Sobtainer napisał(a):
Filmik z DFO sprzed 1 dnia --> http://www.youtube.com/watch?v=D_2NhIeviBo


Wygląda to na najbardziej miodną rozgrywkę w MMORPG.


No.. jest tak miodna, że że że ten że SZOK.


Ja ostatnio sciagnalem gre i sprobowalem na trialu i szczerze mnie wciagnelo. grafika jest lepsza niz na filmiku bo tutaj zapewne jest zaladowany 'fps config' zeby gralo sie plynnie a nie ladnie.
Podchodzilem do gry baaardzo sceptycznie a skonczylo sie na tym ze przegralem cala noc i polowe nastepnego dnia non stop. Po 5 dniach co prawda zakonczylem przygode z gra, ale glownie przez to ze nie mam z kim grac, a w takie gry najlepiej sie gra w grupie.
Az glupio przyznac, ale to pierwsza gra od czasow jak latalem w gimnazjum i napieprzalem w Tibie, w ktorej mialem co robic i zalezalo to tylko ode mnie - lubie gry gdzie zawsze jest cos do roboty, w themeparkach wbijasz max lvl i potem grasz insty/pvp a ze ja czesto gram w nocy to nie ma z kim, tutaj natomiast moglem latac i skillowac, czy zbierac matsy badz poprostu zwiedzac.
Balem sie tez community, ale to okazalo sie calkiem mile(jeden pan kiedy spytalem jak sie tworzy mounta sam przejechal kawal drogi do noobzony aby mi takowego wreczyc!


Ps. Wiecie co w tibii bylo epickie? stanie w miescie pod czyims domkiem i napieprzanie weapon skilli na summonowanych minionach, czy napieprzanie magicznego lvla i runek - tam sie lapalo dopiero zajebisty social jak w kilka osob przez 5h albo i wiecej stalo sie tylko i czekalo na mane zeby ja spalic i w tym czasie gadalo doslownie o wszystkim.
Mimo ze nie dotarlem tak daleko to tak samo sobie wyobrazam miasta gildiowe w DFO, gdzie grupka ludzi sobie cos robi i gada - takie enklawy graczy zawsze mi sie podobaly bo tam sie zawsze nawiazywalo jakies konkretne znajomosci w grze.

Autor:  Sobtainer [ 9 kwi 2011, 15:10 ]
Tytuł: 

Oglądałem film w HD jakiegoś gościa który to recenzował od razu z maksymalnymi ustawieniami graficznymi, nie no sorry ale w moich oczach tego nic nie uratuje.

Autor:  iniside [ 9 kwi 2011, 15:13 ]
Tytuł: 

No tak. BO GRAFIKA JEST NAJWAZNIEJSZA!.

Autor:  ubeck [ 9 kwi 2011, 15:16 ]
Tytuł: 

Nie najwazniejsza, ale wazna. Dla mnie to warunek konieczny.

Autor:  brazz [ 9 kwi 2011, 15:16 ]
Tytuł: 

Sobtainer napisał(a):
Oglądałem film w HD jakiegoś gościa który to recenzował od razu z maksymalnymi ustawieniami graficznymi, nie no sorry ale w moich oczach tego nic nie uratuje.


DFO nigdy nie będzie eye candy, community na tym nie zależy, więc devsom też, sry.

Autor:  iniside [ 9 kwi 2011, 15:25 ]
Tytuł: 

ubeck napisał(a):
Nie najwazniejsza, ale wazna. Dla mnie to warunek konieczny.

No ok. DFO wyglada jak kupe i sie z tym zgadzam.
Co jednak nie zmienia faktu ze gralo sie calkiem fajnie.

Autor:  Sobtainer [ 9 kwi 2011, 15:27 ]
Tytuł: 

iniside napisał(a):
No tak. BO GRAFIKA JEST NAJWAZNIEJSZA!.


Nie Inside, nie o to chodzi. Ta gra wygląda jak zmielony kawałek papieru wyciągnięty z gardła mojego psa 14 letniego o rasie Cocker Spaniel. Smród również trzeba w to wliczyć, a wierzcie mi Spaniele nie pachną.
Nie przemawia do mnie w tej grze żaden argument, a od czasu jak z Mendolem polemizowałem na ten temat starałem się poczytać/zobaczyć i zainteresować się tym tematem, niestety ale wytrzymałem sumując wszystkie próby ~5 minut.
Community na tym nie zależy, spoko niech im nie zależy, ale pewno to community jest wielkości mojego osiedla w mieście i to jeszcze każdy z nich ma 40 lat i kompa z 2001 roku, bo im żona zabrania zrobić upgrade - kuchenka mikrofalowa, zmywarka itp są bardziej potrzebne.

Autor:  iniside [ 9 kwi 2011, 15:30 ]
Tytuł: 

graleś ?

Autor:  Mendol [ 9 kwi 2011, 15:32 ]
Tytuł: 

grafika w dfo nie odrzuca.
oczywiscie postac i animacja zbyt dobre nie sa.
ale swiat, detale, trawka, lodowa wyspa, lawa w detalach wyglada to bardzo dobrze.
ale to do biegania solo. przy siegach kazdy zjezdza rozne detale, zeby przy tych 200-300 osobach miec grywalne fpsy - i to mozna osiagnac.
a wrazenia z tego siega, czy bitwy morskiej - to moga opisac tylko ci co brali w nich udzial.

embe jesli chodzi o skill capa to dyskusja byla o tym od premiery dfo.
zjebali to i tyle. nic nie poradzisz.
craft jest podstawowy ale dziala. i kurwa, biorac pod uwage ogarniecie ludzi w dfo to nie sadze zeby bylo cos co jest ich w stanie przerosnac, takze nie wymyslaj :)
z flota mozna byc pomyslowym. ze wszystkim mozna.
ale z drugiej strony mozna sie zastanawiac czy devsi mogli sie skupic na samym melee i magii, zamiast walk o miasta, bitwach morskich, walce na mountach (prosta bo prosta ale jest), pojazdach oblezniczych.
miasta w dfo sa bardzo rozne i niektore klimatyczne w chuj takze troche przesadzasz embe.

jak na gre robiona przez nieznany team, bez wsparcia wielkich koproracji, tworzacych gre zgodnie z wlasnym planem dfo wyglada dobrze.
gdyby po drodze nie popelnili tych wszystkich bledow, nie spozniali sie ze wszystkim to byloby bardzo dobrze.
a prawda jest taka, ze to i tak jedyna gra, ktora warto resubnac po pewnym czasie.

a jesli ktos zwraca uwage na to co wypisuje sobtainer to tylko jego problem. dfo to pvp a nie pve mmo, stad jego ciagle narzekania bo nie ma pojecia o tym klimacie.
a co do tego jakie ludzie maja kompy w dfo - zycze ci sobtainer, zeby kiedys bylo cie stac na takie maszyny jakie tam maja ludzie.

inside - sobtainer nie musi grac zeby ocenic. poza tym w dfo pewnie byloby to na zasadzie pierwszej recenzji eurogamera. pobiegam 5 minut, nie wyciagne broni bo nie wiem jak, moba nie zabije bo za mocny - wiec zjade gre od gory do dolu :)

Autor:  Sobtainer [ 9 kwi 2011, 15:38 ]
Tytuł: 

iniside napisał(a):
graleś ?


Nie, ale mogę spróbować, żeby Wam udowodnić. Zaczynam ściągać, jak będzie ładnie szło to wieczorem napiszę coś konkretnego od siebie jeżeli tak bardzo wam zależy.

Strona 2 z 7 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team