MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

Deus Ex - Spoilers
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=82&t=39472
Strona 2 z 4

Autor:  Mirtul [ 31 sie 2011, 22:40 ]
Tytuł: 

Pierwszy boss byl prosty jak odkrylem, ze mozna sie schowac. Na dzien dobry dostal Concussion granata pod nogi -> schowalem sie w ktoryms z bocznych pomieszczen. I tylko sie wychylalem i strzelalem mu w tyl glowy/rzucalem cos pod nogi etc. etc. A jak sie odwracal to sie chowalem za skrzynka i czekalem az mu przejdzie.

Drugi boss za to byl strasznie ciezki, powiedzialbym, ze najtrudniejszy ze wszystkich.

Autor:  raggnarok [ 31 sie 2011, 23:48 ]
Tytuł: 

Uuu, ja drugiego rozwalilem dosc szybko :o Dart gun + heavy rifle :)

Autor:  Armagin [ 1 wrz 2011, 00:12 ]
Tytuł: 

Właśnie przeszedłem Deusa, super-hiper i te sprawy, ale mam kilka pytań, a mianowicie:
1. Czy gra ma jakiekolwiek powiązania z innymi częściami serii? (niestety nie grałem)
2. Udało wam się uratować Malik?
3. Może się ktoś orientuje kim jest ten Bob po napisach końcowych?
No i tak z ciekawości, jakie zakończenie wybraliście?

Autor:  Deshroom [ 1 wrz 2011, 07:50 ]
Tytuł: 

Rozwaliłem budynek na zakonczenie.
Malik olalem ale teraz zagram jednak jeszcze raz na najwyzszym poziomie trudnosci i od poczatku skupie sie na cichym zabijaniu i poruszaniu sie.
Wybralem na starcie pistolet i zalowalem bo pistolet latwo zdobyc a na karabin usypiajacy czekalem dlugo

Nie zainstaluje tez czipa bo musialem wiezyczke wstawic do pokoju bossa zeby go pojechac

Znacie moze dokladna liste utrudnien z poziomu deusex? Licze ze beda bardziej wnikliwie mnie szukac jak kogos ubije.

Btw drugi boss to 10 sekund.2 tajfuny. Zdecydowanie 3 najtrudniejszy


Edit
"from strategy guide:

A.I. is same across ALL levels

what changes is:

(easy, normal, hard)

player health: 150%, 100% (100), 75%
player health regen: 115%, 100% (4pt/ sec), 85%
player health regen delay: 75%, 100% (6.5s), 115%

enemy regen: 150%, 100% (1pt/sec), 125%
enemy regen delay: 75%, 100% (10), 125%
enemy accuracy: 60%, 100% (per enemy), 125%
enemy health: 75%, 100% (per enemy), 125%
"

Autor:  Mirtul [ 1 wrz 2011, 10:33 ]
Tytuł: 

Z trzecim nie mialem problemu nawet z czipem. Walka mi zajela niecale 10 sekund. Od razu rzucalem mu frag grenade pod nogi, wpakowalem mu serie z fully upgraded combat rifle, dorzucilem drugi granat i po walce.

Typhoona nie mialem, wiec drugiego bossa musialem rozwalic poprzez prowokowanie jej, zeby generatory rozwalala. Niestety nie mialem tez augmentu z odpornoscia na elektrycznosc, wiec przy kazdym generatorze musialem sie faszerowac painkillerami.

Malik nie uratowalem, nie wiedzialem ze sie da. Ale jak bede znowu gral to tez jej raczej nie uratuje, bede chcial zrobic Pacifista.

Autor:  Deshroom [ 1 wrz 2011, 10:47 ]
Tytuł: 

da się ja uratować bez zabijania
wszystkich którzy w nią walą usypiasz ona reperuje coś tam i odlatuje

http://www.youtube.com/watch?v=Tph9vja-YWs

http://www.youtube.com/watch?v=Z0SjM0eFik8&NR=1

Autor:  Tor-Bled-Nam [ 1 wrz 2011, 11:55 ]
Tytuł: 

Jestem na misji w porcie (gdzies tam po drugim bosie). Daleko jeszcze do konca? Nie bardzo mi sie chce grac, ale zaobaczylym koncowke.

Autor:  Huba [ 1 wrz 2011, 11:57 ]
Tytuł: 

Jeszcze "troche".

Autor:  Deshroom [ 1 wrz 2011, 12:12 ]
Tytuł: 

przedostatnia lokacja właściwie czyli mało

Autor:  Dana [ 3 wrz 2011, 15:37 ]
Tytuł: 

Ile jest side questów w Chinach ? Bo zrobiłem dwa, jeden dla dziwki, drugi dla barmana. I tyle, a szukałem gdzie się da.

Autor:  Kruzer [ 4 wrz 2011, 06:28 ]
Tytuł: 

po uratowaniu Malik odbiera ona swoim "samolotem" porwanych naukowców, jak toczy się fabuła gdy ona jest kaput.

ps. mogli by w jakimś dlc dodać miniguna które się zamienia z ramienia, ta którą ma pierwszy boss.

Autor:  coldzik [ 4 wrz 2011, 09:00 ]
Tytuł: 

Jak jest kaput to naukowcy uciekaja stojacym w hangarze samolotem i tyle :)

A tak swoja droga, jak ktos gra na poziomie trudnosci - Deus Ex, to niech przed 3 bossem sie mooocnooo uzbroi :) Ja za pierszym podejsciem wladowalem w niego doslownie wszystko co mialem i jeszcze zyl... Musialem sie wrocic i zabic/uspic wszystko co sie ruszalo, zeby dozbierac ammo

Autor:  Deshroom [ 4 wrz 2011, 20:24 ]
Tytuł: 

nie trzeba sie uzbrajac wystarczy tajfun

Autor:  Deshroom [ 5 wrz 2011, 10:23 ]
Tytuł: 

uratował ktoś z was malik ?

widziałem filmy ale bede to robił teraz na deus ex poziomie i ciekawy jestem jak bardzo sie przygotować.

(gram bez zabijania teraz)

Autor:  Venan [ 5 wrz 2011, 13:17 ]
Tytuł: 

Uratowałem, ale na normalu i zabijając. Generalnie pistolem (z modyfikacjami) headshotami wszystkich załatwiłem. Próbowałem typhoonem ale za każdym razem mnie zabijali jak wychodziłem na środek.

Autor:  Nestor [ 5 wrz 2011, 16:10 ]
Tytuł: 

Ja to zrobilem tak:

Assault rifle na snajpera na gorze i jednego kolesia z boku.
Wbieg pod samolot.
Granat gazowy na tych duzych typow na srodku.
Zabic kolesia po prawej.
Kolejny granat na typa po lewej pod sciana.
Granat EMP na robota.

Ze 4 proby mi to zajelo zanim dalem rade.
HMG tez pomaga ;-)

Autor:  Deshroom [ 5 wrz 2011, 17:07 ]
Tytuł: 

własnie nie wiem co z robotem zrobić.

moge robota zabić ? czy roboty licza sie jako kille ?

Autor:  Eshim [ 5 wrz 2011, 19:53 ]
Tytuł: 

Deshroom napisał(a):
własnie nie wiem co z robotem zrobić.

moge robota zabić ? czy roboty licza sie jako kille ?


emp in da face. tylko pilnuj zeby w okolicy nie bylo zywych scrubow bo ich eksplozja zabije.

Autor:  RufeN [ 6 wrz 2011, 12:56 ]
Tytuł: 

ciekawe kiedy wyjedzie ten D-Project z konca napisow jako DLC :roll:

Autor:  shp [ 6 wrz 2011, 22:41 ]
Tytuł: 

Dopiero zacząłem, ale nie wiem jaką 'taktykę' na całą grę obrać: czy jest duża różnica w expie jak przechodzisz grę rozpieprzając każdego wroga, otwierając każdy zameczek a wyborem jak np. w początkowej misji z posterunkiem policji wyłudzając przepustkę od któregoś tam npc? Są bonusy za kończenie misji bez zabicia wszystkich wrogów? Bo lubię koksać swoją postać i zawsze robię wszystkie side questy, więc jak jest x2 więcej exp za wymordowanie całego pokoju niż zakradnięcie się kanałami, to wybór będę miał prosty ;F

Strona 2 z 4 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team