Kabraxis napisał(a):
Widac tu dokladnmie taka sama strategie targetowa jak w przypadku Diablo 3 - dzieciom i w Azji sie spodoba.
PS. Serio kurwa? Pandy?
PS2. Subom w WoW juz nic nie pomoze - napewno nie kolejny nic nie wnoszacy dodatek. Ludzie wroca na miesiac i sie okaze ze kolejny milion uciekl - dokladnie jak po Cata. ImHO jedyne co mogloby podniesz iloc subskrypcji i uratowac WoW od powolnego rozkladu to nowy, nowoczesny Engine.
10m aktywnych subow dzieki cata to hicior sprzedazy, jesli porowna sie to do innych gier. Wiedzmin2 sprzedal moze lekko ponad 1m. Teraz kosztuje 30€, co przeklada sie na 2m subow do wowa (15€). Z ta roznica ze calosc subow idzie do blizza, a CDP dostaje 30% za wiedzmina..
Sranie dodatkami zeby utrzymac czesc subow, i dostac troche nowych. Kazdy miesiac utrzymania subow jest rowny wydaniu dobrze sprzedajacej sie gry AAA. Poki maja ponad 2-3m aktywnych subow, dalej beda robic dodatki.
".. it's just good business."
Chociaz koles, ktory to powiedzial zostal rozstrzelany armatnia kanonada przez piratow..