MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

XCOM: Enemy Unknown (2012+)
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=82&t=40171
Strona 2 z 17

Autor:  Dana [ 27 sty 2012, 13:54 ]
Tytuł: 

Na początku można 4, po wyresarczowaniu limit się zwiększa.

Autor:  Jackhammer [ 27 sty 2012, 17:59 ]
Tytuł: 

Wygląda na to, że będzie trochę jak Civ 4 <-> Civ 5 jednym się spodoba drugim nie, że pocięte, że mniej opcji, że uproszczone.

Autor:  warhameron [ 27 sty 2012, 18:17 ]
Tytuł: 

Na całe szczęście będzie przed x-com em xenonauts i UFO: Extraterrestrials 2 http://www.ufo2extraterrestrials.com/screenshot/ wygląda lepiej niż 1 no i zapowiedzieli mase fajnych rozwiązań. Będzie co robić.

Autor:  Dana [ 27 sty 2012, 18:25 ]
Tytuł: 

Jedynkę mogę mieć za darmo, ale jakoś nie mam natchnienia.

Autor:  warhameron [ 27 sty 2012, 18:28 ]
Tytuł: 

Mi się podobała (ale koniecznie trza grać z modami) bo goła gra może odstraszyć .

Autor:  Havok [ 28 sty 2012, 00:49 ]
Tytuł: 

warhameron napisał(a):
Na całe szczęście będzie przed x-com em xenonauts i UFO: Extraterrestrials 2 http://www.ufo2extraterrestrials.com/screenshot/ wygląda lepiej niż 1 no i zapowiedzieli mase fajnych rozwiązań. Będzie co robić.

Mam nadzieję, że przynajmniej jedna z tych gier nie okaże się failem ;)

Autor:  warhameron [ 28 sty 2012, 07:09 ]
Tytuł: 

W ufo 2 zapowiedzieli masę wypasów: różne rodzaje specjalnych atatków (raz na jakiś czas), nowe latające bazy obcych, ktore wpierw trza zestrzelić, a poźniej wytluc na ziemi. Mają być statki matki w przestrzeni kosmicznej do ktorych trza sie dostac i zrobic obcym dobrze.Ma być więcej ras/obcych, więcej wszystkiego pozatym to klasyczny xcom (czerpie pełnymi garściami). Scena moderów i zagorzalych fanów z http://ufo-scene.com/plugins/forum/forum.php to w większości dziadki (40-70 lat i wiedzą czego chcą i to sugerują, a autorzy niby wykorzystują ich pomysły). To na pewno będzie lepsza gra niż 1 no i pod względem graficznm wygląda lepiej. (to w sumie jest indie gra)

Przykład co daja mody :http://ufo-scene.com/plugins/forum/forum_viewtopic.php?11766

Autor:  pooma [ 10 paź 2012, 08:26 ]
Tytuł:  Re: XCOM: Enemy Unknown (2012+)

Jest na PB już :roll:

Autor:  RufeN [ 10 paź 2012, 08:28 ]
Tytuł:  Re: XCOM: Enemy Unknown (2012+)

szukam kogos chetnego na przetestowanie multi w weekend.

Autor:  Deshroom [ 10 paź 2012, 10:08 ]
Tytuł:  Re: XCOM: Enemy Unknown (2012+)

Pograliście już trochę więcej? Początek trochę monotonny ale zaczęli pojawiać się nowi obcy.

Trochę wkurzają mnie klawisze, głównie chodzi o potwierdzanie wydanego rozkazu drugi raz.

Autor:  Ravushimo [ 10 paź 2012, 10:09 ]
Tytuł:  Re: XCOM: Enemy Unknown (2012+)

RufeN napisał(a):
szukam kogos chetnego na przetestowanie multi w weekend.

W piatek powinienem dostac pudlo to moge potestowac. Rozumiem ze raczej wieczorem? ;]

Autor:  warhameron [ 10 paź 2012, 10:14 ]
Tytuł:  Re: XCOM: Enemy Unknown (2012+)

Deshroom napisał(a):
Trochę wkurzają mnie klawisze
Za co siedzisz ?:D

Autor:  Tor-Bled-Nam [ 10 paź 2012, 10:14 ]
Tytuł:  Re: XCOM: Enemy Unknown (2012+)

Mnie się XCOM podoba. GUI jest słabe, ale da się grać. Klimat fajny. Na classic trzeba uważać bo team obrywa mocno.

Autor:  Mendol [ 10 paź 2012, 10:39 ]
Tytuł:  Re: XCOM: Enemy Unknown (2012+)

torek napisz cos wiecej :)

btw. co to ten classic mode?

Autor:  Ravushimo [ 10 paź 2012, 10:53 ]
Tytuł:  Re: XCOM: Enemy Unknown (2012+)

Hmm a w sumie probowal ktos grac na padzie? jest to w miare wygodne w porownaniu do mychy i klawiatury? :D

Autor:  warhameron [ 10 paź 2012, 11:01 ]
Tytuł:  Re: XCOM: Enemy Unknown (2012+)

Ravushimo napisał(a):
Hmm a w sumie probowal ktos grac na padzie? jest to w miare wygodne w porownaniu do mychy i klawiatury? :D

Niektórzy twierdza ,że na padzie zupełnie inna gra...

Autor:  Tor-Bled-Nam [ 10 paź 2012, 11:05 ]
Tytuł:  Re: XCOM: Enemy Unknown (2012+)

GUI wygląda na dostosowane do pada. Kamerę obraca się klawiszami i wokół osi pionowej jest to skokowe. Poziom classic to po prostu kolejny poziom trudności, 3/4 dostępnych. Przeszedłem 3 misje więc dużo ocenić nie mogę, ale jak pisałem wrażenie robi dobre. Niezły klimat, gra wygląda raczej na skierowaną do dorosłego gracza. Początkowe misje są krótkie, pewnie potem będzie lepiej. Jest szansa, że rozwój globalnej sytuacji nie będzie liniowy. Była misja gdzie podejmowało się decyzję, której nacji pomóc. W konsekwencji inne bonusy i wzrost paniki w kraju, któremu odmówiłem pomocy. Boję się tylko o zróżnicowanie mapek, w jakiejś recenzji pisali, że lecisz do Egiptu i mapka wygląda jak ta co przed chwilą robiłeś w USA, brak lokalnego odwzorowania.

Autor:  Deshroom [ 10 paź 2012, 11:12 ]
Tytuł:  Re: XCOM: Enemy Unknown (2012+)

Liczę że później po 10-20 misjach przeciwnicy będą zupełnie inni - chyba jest ich sporo. Na początku monotonne jest nie tylko odwzorowanie lokacji ale i rodzaj przeciwnika.

Pewnie pierwsze DLC to będzie MAPPACK :wtf:

Ale podoba mi się z grubsza.

Autor:  Tor-Bled-Nam [ 10 paź 2012, 11:17 ]
Tytuł:  Re: XCOM: Enemy Unknown (2012+)

Na pewno będą inni. Już w 3 misji jest nowy obcy. Na super badass (credits to Borderlands 2) alieny trzeba poczekać. Te małe chujki na classic wysłały mi sierżanta do izby chorych na 21 dni. :)

Autor:  warhameron [ 10 paź 2012, 11:20 ]
Tytuł:  Re: XCOM: Enemy Unknown (2012+)

Jest 11 rodzajów obcych(w tym zombie) + 6 wariacji oraz paru bosów (raz występujący> fabuła) o ile się orientuje. W co grać , chyba wklejałem listę.

Strona 2 z 17 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team