MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

Kingdoms of Amalur: Reckoning
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=82&t=40245
Strona 2 z 15

Autor:  iniside [ 19 sty 2012, 20:28 ]
Tytuł: 

Kombosy sa fajne bo sa efektowne. Fajna jest też plynnosc walki, animacji które przechodza ladnie jedne w drugie.

IMO jako z jednej niewielu gier ostatnimi czasy Amaluir udało się złapać "feel" walki i postaci i przekazac go graczowi. Patrzac na postac ma sie radoche z tego jak sie rusza, jak wygladaja ciosy/czary i jak na to, ze sie wciskac przycisk postac reaguje, a nie namysla sie co ma wlasciwie ze soba zrobic.

Autor:  Perrin [ 20 sty 2012, 07:07 ]
Tytuł: 

Zagrałem na PS3 i powiem, że jestem bardzo, bardzo pozytywnie zaskoczony. Kawał świetnej zabawy. Z wysokim prawdopodobieństwem szacuję, że będę się w to bawić jak już wyjdzie.

Autor:  sula [ 21 sty 2012, 22:24 ]
Tytuł: 

Ok update.

Ukończyłem całe demo (tzn wykorzystałem time limit cały) oczywiście musiałem od nowa zaczynać , bo nie ma resume ani save :/

No nvm.

W każdym razie do rzeczy:

- lore i story z tego co widziałem to mega - sztampa

- dialogi stadardowo pisane jak dla 12 latków albo w filmie klasy B, nie jest to wada sama w sobie , bo pewnie ta gra będzie 12+ ,ale przejadło mi się już to.
Poza tym są uproszczone żeby padem było łatwo i nie trzeba było za dużo czytać + wkurwiające dialogowe kółko jak w DA2 / ME2 / Swtor.

Z pozytywów - nie ma parafrazowania całe szczęście.

- styl grafiki - standardowo kreskówkowy. Patrz wyżej - przejadło mi się.
Jak zobaczyłem gnomy to miałem flashback z WoW-a :/

- walka - poziom trudności zerowy , nie zginałem ani razu ,a potki to ze 3 razy może użyłem ,a grałem na zupełnym 'lajcie' , póżniej już nawet nowych rzeczy 'zdobytych' nie zakładałem , nie używałem opcji 'x' ze 'zwolnieniem' poza tym 1 razem kiedy musiałem. Potków z maną , trucizna i buffów też ani razu nie użyłem bo nie było potrzeby.

AI - głupie jak but , wystarczy szybko naciskać i się turlać - w zasadzie obojętnie gdzie. Raz jeden jedyny miałem podskoć ciśnienia jak dwa niedzwiedzie + wilki na mnie naskoczyły , a to tylko dlatego ,że niedźwiadki stunują ,a ja byłem zblazowany, bo już mi się grać nie chciało.
Aha - ja swoje manualne zdolności oceniam raczej słabo , podejrzewam ,że tu połowa forum grająca częściej w e-sport gry lub / i na konsoli ma czas reakcji tak ze 3 razy szybszy od mojego.

- okresowe pół - random chwilowe freezy - najczęściej na początku walki gra feezuje na 2-3 s ,ale nie zawsze

Poza tym performance pozytywny, no ale to port z konsoli.

Bugów nie liczę , i się nie pastwie trochę było ,ale takie które powinno się dać połatać szybko raczej.

Ogólna ocena - średniawa. Ani dobra ani zła.

Sterowanie - ujdzie, ale wybitnie widać ,że na konsolę stworzone i to na PC było portowane a nie na odwrót. Także miejscami wkurwia.

Jak będzie na wyprzedaży za 1/3 - 1/2 ceny i będzie mi się nudzić to pewnie kupię albo i nie.


Żeby nie było - moje oceny są totalnie subiektywne ,podyktowane tym ,że pewne rzeczy mi się przejadły a pewnych mam niedosyt na obecnym rynku gier. Mam w dupie silenie się na obiektywność.

Autor:  Gokulo [ 22 sty 2012, 01:30 ]
Tytuł: 

Co do pytania o multi gdzies na poczatku - gra jest swego rodzaju wprowadzeniem dla MMO, ktore jest przez nich robione :p

Autor:  WithnesS [ 22 sty 2012, 13:31 ]
Tytuł: 

Na konsoli (X360) idzie save'a zrobić. Jak skończy się czas, i zaczynasz od nowa to pyta czy skipnąć trening i zacząć od razu przy tym ambushu gdzie używasz po raz pierwszy "bullet time".

Autor:  raggnarok [ 25 sty 2012, 00:42 ]
Tytuł: 

Manuale: https://help.ea.com/article/kingdoms-of ... ng-manuals

Info o DLC:

-The first downloadable content for Reckoning will be released around the time that Mass Effect 3 comes out in March. This DLC will work on bridging Reckoning to the MMO tie-in, Copernicus, that 38 Studios is currently working on.

-EA told 38 that the DLC for reckoning was "Too Big", 38 went with it anway

From Joe during the livestream:

- Talked more about the DLC being too big, and then said something like 10 hours each
- DLC will include new lands to explore, new enemy types, and new characters
- will link to the MMO in some way

Autor:  raggnarok [ 26 sty 2012, 19:39 ]
Tytuł: 

Nowy filmik: http://www.gametrailers.com/video/a-her ... -of/726134

Me want nao!

Autor:  Mendol [ 26 sty 2012, 20:23 ]
Tytuł: 

moze byloby fajne gdyby nie grafika.
wyglada jak wow.

Autor:  Dana [ 26 sty 2012, 20:27 ]
Tytuł: 

I bardzo dobrze.

Autor:  Mendol [ 26 sty 2012, 20:34 ]
Tytuł: 

no dla mnie chujowo biorac pod uwage, ze ciagle 'zyje' klimatem ds'a.
ale skoro to taka dobra gra to dobrze, ze podoba sie innym i kupia.

Autor:  Dana [ 26 sty 2012, 20:39 ]
Tytuł: 

Też lubię brąz, ale czasami dobra jest odmiana.

Autor:  Mendol [ 26 sty 2012, 20:57 ]
Tytuł: 

skoro widzisz tylko jeden kolor to chyba ci bez roznicy w co grasz.

Autor:  zderzaq [ 26 sty 2012, 21:02 ]
Tytuł: 

Demko skończyłem ale strasznie to cukierkowe takie no i skojarzenia z WoWem momentalne ...
Animacja walki to chyba najlepsza rzecz w tej grze.

Autor:  Mendol [ 26 sty 2012, 21:16 ]
Tytuł: 

fable + wow :)

Autor:  Tor-Bled-Nam [ 26 sty 2012, 21:18 ]
Tytuł: 

Takie samo doczucie mam. Wszystko sie blyszczy, swieci.

Autor:  Templair [ 26 sty 2012, 21:37 ]
Tytuł: 

Jakos bardziej mi to z Guild Wars sie kojarzy niz WoWem. Wyglada okeish ale bez jakichs szczegolnych rewelacji. Co do stylu to fabula jest od Salvatore, a to o ile dobrze pamietam milosnik high fantasy ...

T.

Autor:  Tor-Bled-Nam [ 26 sty 2012, 21:42 ]
Tytuł: 

Taki sredniak. NIe wiem skad to podniecenie, ze oddzielny topik powstal. Demko pokazalo, ze szkoda na to czasu.

Autor:  iniside [ 26 sty 2012, 21:43 ]
Tytuł: 

Templair napisał(a):
Jakos bardziej mi to z Guild Wars sie kojarzy niz WoWem. Wyglada okeish ale bez jakichs szczegolnych rewelacji. Co do stylu to fabula jest od Salvatore, a to o ile dobrze pamietam milosnik high fantasy ...

T.

Ja bym wręcz powiedział, ze twórca tego podgatunku.

Autor:  EloNis [ 26 sty 2012, 21:52 ]
Tytuł: 

mnie sie podoba :) szczegolnie podobaja mi sie te dwuostrzowe sztylety/rekawice czy co to jest (ala Illidan z Warcrafta), tak bede grac :D generalnie z tego co zrozumialem ta gra ma otwarty swiat jak w skyrimie tak?

Autor:  sula [ 26 sty 2012, 22:01 ]
Tytuł: 

Tor-Bled-Nam napisał(a):
Taki sredniak. NIe wiem skad to podniecenie, ze oddzielny topik powstal. Demko pokazalo, ze szkoda na to czasu.

+ 1

Co najwyżej można będzie za 40 zł jakiś tani klucz / box na przecenie za rok spróbować jak komuś się będzie nudzić.

Strona 2 z 15 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team