MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

Kingdoms of Amalur: Reckoning - MMO
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=82&t=40593
Strona 2 z 3

Autor:  sula [ 18 maja 2012, 22:19 ]
Tytuł:  Re: Kingdoms of Amalur: Reckoning - MMO

http://www.youtube.com/watch?v=m9nvnrP0 ... =plcpVideo

I (?) filmik z Project Copernicus.


Gra-zagadka w "co ci to przypomina?" ;p

Poza tym:
Premiera 06/2013

http://massively.joystiq.com/2012/05/18 ... 3-says-ri/

Autor:  iniside [ 20 maja 2012, 10:23 ]
Tytuł:  Re: Kingdoms of Amalur: Reckoning - MMO

Ładne. Ale gameplay będzie kupą, wiec szkoda sobie głowe zawracać.

Autor:  sula [ 20 maja 2012, 11:22 ]
Tytuł:  Re: Kingdoms of Amalur: Reckoning - MMO

Dla mnie właśnie wygląda raczej słabawo, no ale ja nie przepadam za bardzo za stylem 'kreskówkowym', który tu świeci triumfy (z wyjątkiem tej mapy na początku i końcu) i wygląda podobnie jak WoW tylko z dużo większą ilością 'trójkątów' i wyższą rozdzielczością tekstur.
Podobnie zresztą jak KoA Single Player.

Technicznie zresztą GW2, ArcheAge a nawet być może Tera wydają się lepsze.

Choć jak ktoś lubi kreskówkowy styl (nic w tym złego) to wszystko wskazuje na to, że grafikia będzie mu się mocno podobać.

Zobaczymy jeszcze jakiś footage z samej gry, ale to pewnie nie szybko.

Autor:  DirectC [ 21 maja 2012, 12:15 ]
Tytuł:  Re: Kingdoms of Amalur: Reckoning - MMO

Jak to mi kiedyś pewien kolega powiedział, jeżeli gra jest robiona w stylu komiksowym to oznacza, że nie stać ich na dobrych grafików i omijaj takie gry szerokim łukiem jeśli są to produkcje mainstreamowe.
Póki co zawsze się sprawdzało.

Autor:  ShadeKnight [ 21 maja 2012, 16:13 ]
Tytuł:  Re: Kingdoms of Amalur: Reckoning - MMO

DirectC napisał(a):
Jak to mi kiedyś pewien kolega powiedział, jeżeli gra jest robiona w stylu komiksowym to oznacza, że nie stać ich na dobrych grafików i omijaj takie gry szerokim łukiem jeśli są to produkcje mainstreamowe.
Póki co zawsze się sprawdzało.
Ale Blizzarda było stać chyba, a jakie dostaliśmy D3? :-?

Autor:  raggnarok [ 21 maja 2012, 17:40 ]
Tytuł:  Re: Kingdoms of Amalur: Reckoning - MMO

DirectC napisał(a):
Jak to mi kiedyś pewien kolega powiedział, jeżeli gra jest robiona w stylu komiksowym to oznacza, że nie stać ich na dobrych grafików i omijaj takie gry szerokim łukiem jeśli są to produkcje mainstreamowe.
Póki co zawsze się sprawdzało.


WoW jest w stylu komiksowym, ich tez nie bylo stac na dobrych grafikow? Nigga plz, to sa po prostu designerskie decyzje i tyle. Poza tym ty i twoj kolega mylicie tzw. artstyle z faktycznymi umiejetnosciami grafikow.

Autor:  Atherius [ 21 maja 2012, 17:43 ]
Tytuł:  Re: Kingdoms of Amalur: Reckoning - MMO

Fajnie by pograć z grafiką jak na filmikach blizza, ale ciężko by było z wymaganiami. Lepiej już robić grafikę z przymrużeniem oka niż pseudo realistyczna, która przeradza się w karykaturę z nienaturalnymi animacjami - poe.

Autor:  sula [ 21 maja 2012, 17:56 ]
Tytuł:  Re: Kingdoms of Amalur: Reckoning - MMO

Co ma piernik do wiatraka?

Jakość animacji nie ma nic wspólnego ze stylem grafiki.

Autor:  iniside [ 21 maja 2012, 18:04 ]
Tytuł:  Re: Kingdoms of Amalur: Reckoning - MMO

Pozatym istnieje coś takiego jak stylizowany realizm. Obecny np. W Wiedzminie 2 albo Crysis 2.

Autor:  Kabraxis [ 21 maja 2012, 18:44 ]
Tytuł:  Re: Kingdoms of Amalur: Reckoning - MMO

Nie pytajcie bo on to na 99% napisal zeby mnie sprowokowac.

Ale zeby nie bylo OT to:

- nazwanie animacji PoE nienaturalnymi to mocne naduzycie podczas gry 90% gier AAA ma gorsze (Skyrim anyone? to sa nienaturalne animacje i dziesiatki innych gier mozna tutaj wymienic). Do tego zwazywszy ze WSZYSTKIE ANIMACJE w PoE robi jedna osoba to sa one poprostu bardzo dobre jak na dostepne resource i "zuzyte" roboczogodziny. Tyle.
Pozatym nie wiem jaka karykature widzi kolega w PoE ale polecam poczytac definicje bo wlasnie styl karykaturalny ma WoW czy Torchlight a nawet (lekko) Diablo 3 (np armory z Inferno sa karykaturalne imho).
No chyba ze to mial byc synonim do 'chujowa grafika" co jest bzdura bo grafika w PoE jakosciowo jest bardzo dobra

A osobiscie wole troche nienaturalne niz przerysowane do potegi i wole realistyczny film niz wlasnie karykaturalna kreskowke.

Ale nie spodziewajcie sie tutaj jakiejs merytorycznej odpowiedzi ze strony pana przyczepki.

Autor:  Atherius [ 21 maja 2012, 19:53 ]
Tytuł:  Re: Kingdoms of Amalur: Reckoning - MMO

sula napisał(a):
Co ma piernik do wiatraka?

Jakość animacji nie ma nic wspólnego ze stylem grafiki.


Jak widzisz rysunkową grafikę i pokraczną animację to myślisz sobie - celowy zabieg, kiedy widzisz pseudo-realistycznągrafę i pokraczną animację to myślisz - coś nie pykło.
Kabraxis niedługo w kropce na końcu zdania będziesz się doszukiwał prowokacji, wyślij raport i odetchnij.

Autor:  sula [ 21 maja 2012, 20:00 ]
Tytuł:  Re: Kingdoms of Amalur: Reckoning - MMO

Atherius napisał(a):
sula napisał(a):
Co ma piernik do wiatraka?

Jakość animacji nie ma nic wspólnego ze stylem grafiki.


Jak widzisz rysunkową grafikę i pokraczną animację to myślisz sobie - celowy zabieg, kiedy widzisz pseudo-realistycznągrafę i pokraczną animację to myślisz - coś nie pykło.

Ja tak nie myślę.

Zresztą celowo pokraczna animacja dla jakiegoś kreskówkowego czy powiedzmy abstrakcyjengo stylu też może być płynna / dobra albo słaba / niedorobiona.

Autor:  Pocieszny [ 23 maja 2012, 11:46 ]
Tytuł:  Re: Kingdoms of Amalur: Reckoning - MMO

jak mozna mowic z World of WarCraft ma grafike artystyczna/kolorowa skoro od WC1 do WC3 cala seria WarCraft'a miala taka stylistyke ... :wtf:

Autor:  sula [ 23 maja 2012, 13:18 ]
Tytuł:  Re: Kingdoms of Amalur: Reckoning - MMO

Co to ma do rzeczy, że ten sam styl jest taki sam od czasów pierwszego Warcafta : Orcs & Humans ?
Bo nie bardzo rozumiem.

Zresztą jest kreskówkowa nie 'artystyczna', nawet nie bardzo wiem ma miałoby znaczyć 'artystyczna'. Chyba, że ci chodzi o robienie stylu a la obrazy olejne czy akwarelowe to tu GW2 tak próbuje.

Autor:  Dana [ 24 maja 2012, 14:55 ]
Tytuł:  Re: Kingdoms of Amalur: Reckoning - MMO

http://www.38watch.com/forums/showthread.php?2786-You-guys-deserve-this.

Lepiej wygląda niż ten elder scrolls. Mimo tego że stylistycznie jest przerysowany.

Autor:  sula [ 24 maja 2012, 19:42 ]
Tytuł:  Re: Kingdoms of Amalur: Reckoning - MMO

Wygląda jakościowo ładnie, choć tu trzeba być BARDZO ostrożnym imho. Teraz prawie, że standardem staje się 'podpicowywanie' oficjalnych screenów.
Styl osobiście zupełnie mi się nie podoba, no ale to jest totalnie subiektywne.

=============

Anyway czekam na filmiki-leaki z gameplaya z jakiś bet jak już dopuszczą jakąś małą grupkę bardziej "zwykłych" użytkowników do closed bety, z jakiś konkursów, etc

Mówię, tu i o Copernicus i o TESO. Choć TESO ma olbrzymiego minusa na starcie ze względu na Hero :/

Autor:  iniside [ 24 maja 2012, 21:38 ]
Tytuł:  Re: Kingdoms of Amalur: Reckoning - MMO

Spokojnie. To będzie działać na BigWorld Technology.
Które poza jakimiś popierdólkami było użyte do World Of Tank. Ale WoT ciężko nazwać MMO.

Autor:  Kabraxis [ 24 maja 2012, 22:00 ]
Tytuł:  Re: Kingdoms of Amalur: Reckoning - MMO

Tak szczerze to to chyba wogole nie bedzie dzialac: http://massively.joystiq.com/2012/05/23 ... -new-help/

Cancel bedzie, mowie wam.

Autor:  iniside [ 24 maja 2012, 22:02 ]
Tytuł:  Re: Kingdoms of Amalur: Reckoning - MMO

http://www.gamasutra.com/view/news/1710 ... ra+News%29

Aha. To raczej pewne. Ale szczerze mowiac z dostępnych informacji wynika ze mała strata.

Autor:  sula [ 24 maja 2012, 22:10 ]
Tytuł:  Re: Kingdoms of Amalur: Reckoning - MMO

iniside napisał(a):
http://www.gamasutra.com/view/news/171015/38_Studios_Big_Huge_Games_lay_off_their_entire_staff.php?utm_source=feedburner&utm_medium=feed&utm_campaign=Feed%3A+GamasutraNews+%28Gamasutra+News%29

Aha. To raczej pewne. Ale szczerze mowiac z dostępnych informacji wynika ze mała strata.

W takim razie to GG.

Przychylam się do opinii, że mała strata.

No jeszcze zawsze ktoś może wykupić grę,etc ale pewnie co bardziej błyskotliwi lub o poszukiwanych specjalnościach devsi już mają prace. - także mało prawdopodobne, a wrzucanie nowy skład w dużej części skończony projekt jest ryzykowne i kosztowne.

Tym bardziej, że conajmniej jedno inne studio wyczuło już jakiś czas temu pismo http://massively.joystiq.com/2012/05/18 ... fill-50-j/
http://massively.joystiq.com/2012/05/23 ... ing-event/


edit:

+ 38 Studios się zachowują w stosunku do pracowników jak skończone kur.. ,choćby w kwestii ubezpieczenia zdrowotnego, ale nie tylko:

Cytuj:
We have not received a paycheck since April 30th.

On May 15th, we found out we were not getting paid when our checks did not hit our accounts.

Our medical insurance runs out tonight at midnight.

We found this out when an employee's pregnant wife was told by her doctor, this was on Tuesday 22nd May this week.


The company has not communicated anything concrete to the team throughout this process, leaving team members to figure out insurance stop-gaps (where people could afford it), etc. on their own.


http://kotaku.com/5913102/rumor-38-stud ... huge-games

Strona 2 z 3 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team