MMORPG.pl https://mmorpg.pl/ |
||
Forge - pvp battlegrounds https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=82&t=41182 |
Strona 2 z 10 |
Autor: | Highlander [ 19 cze 2012, 09:10 ] |
Tytuł: | Re: Forge - pvp battlegrounds |
nie byl tak szybki jak quake, ale no mysle, ze do fast paced jednak mozna zaliczyc, do takiego BF to ejst w ch*** szybki ![]() iniside- nie chodzilo mi, ze DFO ma movement jak zut, tylko o te Twoje hotbary. |
Autor: | candidoser [ 19 cze 2012, 09:10 ] |
Tytuł: | Re: Forge - pvp battlegrounds |
iniside napisał(a): Bezposrednie trafienie nie jest problemem. Bo skile mozna podzielic na dwa typy: Projectile (musi doleciec) i instant hit (trafia odrazu w miejsce w ktore sie celuje). Chodzi o sterowanie. Wyobraź sobie, że masz te 7-9 skili i szybkosc walki rodem z UT. Musialbys miec palce z gumy zeby to było zabawne. No wlasnie o to mi chodzilo - przy szybkiej walce, trzeba caly czas np. strafe'owac, celowac mysza i jeszcze wcisnac w odpowiednim momencie hotkey'a. Spoznisz sie z wcisnieciem hotkey i nie trafisz. O ile jeszcze w przypadku klawiszy Q, czy E (przy typowym WSAD) nie byloby to jeszcze tak wielkim problemem, to przy pozostalych chyba juz tak. |
Autor: | sula [ 19 cze 2012, 09:13 ] |
Tytuł: | Re: Forge - pvp battlegrounds |
Nie no ogólnie to był, dla mnie to już taki limit jeżeli chodzi o fast-paced ;p W UT dawałem radę (no na pubach, nie żadne pro-elo klany), a w Quake 3 już dostawałem mocno po łbie bo za szybki i ten wszechobecny wkuriwający bunny-hopping, szybszy strafing czy jak to się tam nazywało. Aż sobie obejrzałem jakiś krótki filmik z tego ogryginalnego UT na jutube i mi się łezka w oku zakręciła ;d http://www.youtube.com/watch?v=TvJ32ILdSQY |
Autor: | candidoser [ 19 cze 2012, 09:23 ] |
Tytuł: | Re: Forge - pvp battlegrounds |
sula napisał(a): a w Quake 3 już dostawałem mocno po łbie bo za szybki i ten wszechobecny wkuriwający bunny-hopping, szybszy strafing czy jak to się tam nazywało. Strafe jumping, zajebiste to bylo:) |
Autor: | Highlander [ 19 cze 2012, 09:25 ] |
Tytuł: | Re: Forge - pvp battlegrounds |
Ja UT mialem w szkole w sali informatycznej, milo wspominam bardzo, jak sie napierdalalo na infie ;d . hehe intro z ta muza bylo super ;] no ale przed quakiem to jednak musi kleknac pod wzgledem skillowosci ;] |
Autor: | sula [ 19 cze 2012, 09:27 ] |
Tytuł: | Re: Forge - pvp battlegrounds |
Skillowości pewnie tak, ale fun-miodność był większy w UT ;] |
Autor: | candidoser [ 19 cze 2012, 09:28 ] |
Tytuł: | Re: Forge - pvp battlegrounds |
I pomyslec, ze Quake V bedzie juz pewnie pod konsole ![]() edit: na -> pod |
Autor: | iniside [ 19 cze 2012, 09:30 ] |
Tytuł: | Re: Forge - pvp battlegrounds |
Highlander napisał(a): Ja UT mialem w szkole w sali informatycznej, milo wspominam bardzo, jak sie napierdalalo na infie ;d . hehe intro z ta muza bylo super ;] no ale przed quakiem to jednak musi kleknac pod wzgledem skillowosci ;] Zdefiniuj skilowość ;p. Bo jesli ten jeden element sprowadzasz tylko do szybkosci celowania to faktycznie ;p. |
Autor: | Highlander [ 19 cze 2012, 09:35 ] |
Tytuł: | Re: Forge - pvp battlegrounds |
candidoser napisał(a): I pomyslec, ze Quake V bedzie juz pewnie na konsole ![]() ['] btw. w ogole pomyslcie sobie jakie to bylo starcie tytanów, quake 3 vs ut99, bylo sie o co klocic wtedy hehe ;d w ut99 zajebisty byl ten secondary tryb broni, kulki z shocka i strzelanie w nie ;d - UT3 nie byl taki zly, ale chyba nikt w to nie gra. iniside- a co jest innego wielce do porownania w ut99 vs quake, wiadomo, ze wszystko wplywa na skillowosc. Ale glownym elementem w tych grach byla precyzja, szybkosc celowania, no i movement. A movement w quaku jest szybszy. Mozna dorzucic abilities ale i tak bedzie to secondary, lub jakis random shit, splash damage, w ktorym bedzie decydowal luck. |
Autor: | candidoser [ 19 cze 2012, 09:39 ] |
Tytuł: | Re: Forge - pvp battlegrounds |
No, ale to chyba w UT99 utarlo sie powiedzenie "luck is a skill". |
Autor: | Highlander [ 19 cze 2012, 09:45 ] |
Tytuł: | Re: Forge - pvp battlegrounds |
Moze i tak, z tym, ze w UT juz chyba nikt nie gra. Mogliby dac UTlive ![]() Dla mnie skillowosc = rowne szanse, z eliminacja jak sie tylko da wszelkiej losowosci. |
Autor: | candidoser [ 19 cze 2012, 09:50 ] |
Tytuł: | Re: Forge - pvp battlegrounds |
Pojedyncze servery wciaz stoja. Moj szwagier nadal w to gra - biega z pompka i pompuje ludzi;) Albo nawala z tych zielonych glutow. Generalnie im dziwniejsza i trudniejsza do obslugi bron tym lepiej:) |
Autor: | Arturnik [ 19 cze 2012, 09:52 ] |
Tytuł: | Re: Forge - pvp battlegrounds |
jak w ut nikt nie gra, caly czas napieprzaja ludzie w classica, mozna sie przylaczyc jak sie chce. http://www.gametracker.com/search/ut/?& ... order=DESC no ale pamietam ze ani zielonych glutow ani pompki nie lubilem. |
Autor: | Highlander [ 19 cze 2012, 10:02 ] |
Tytuł: | Re: Forge - pvp battlegrounds |
gluty byly trudne, ale jak sie kogos zabilo to fun w chuj ;d a to zwracam honor, ale Q jest liczniejszy ;] Zreszta i Q3 i UT99 moga zrobic hail to the king quakeworld - ktory jest po prostu : dafuq just happened ;d |
Autor: | Ravushimo [ 19 cze 2012, 11:58 ] |
Tytuł: | Re: Forge - pvp battlegrounds |
iniside napisał(a): jak polaczyc hotbary z celowaniem, zeby to mialo sens ;s (oczywiscie zakladam, ze w grze WSZYSTKO jest skilem, nawet najprostsze machniecie mieczem) http://www.youtube.com/watch?v=WuGvcwSRFGs |
Autor: | iniside [ 19 cze 2012, 12:17 ] |
Tytuł: | Re: Forge - pvp battlegrounds |
Ravushimo napisał(a): iniside napisał(a): jak polaczyc hotbary z celowaniem, zeby to mialo sens ;s (oczywiscie zakladam, ze w grze WSZYSTKO jest skilem, nawet najprostsze machniecie mieczem) http://www.youtube.com/watch?v=WuGvcwSRFGs I celujesz myszką tak jak w przypadku HnS (praktycznie 2d). Dobrze wiesz, ze mowimy o TPS/FPS ;p, wraz z całym dobrodziejstwem inwentarza (skakanie, strafing, kucanie, celowanie na boki i gora/dol). |
Autor: | Highlander [ 19 cze 2012, 12:29 ] |
Tytuł: | Re: Forge - pvp battlegrounds |
Toyota Production System? to ma byc FPP, licze na cos w klimacie Dark Messiah. |
Autor: | iniside [ 19 cze 2012, 12:39 ] |
Tytuł: | Re: Forge - pvp battlegrounds |
Highlander napisał(a): Toyota Production System? to ma byc FPP, licze na cos w klimacie Dark Messiah. Cytuj: "If you take the camera from Gears of War, the movement from Unreal Tournament, the abilities/classes from an MMO, and the matchmaking/lobby/server browser/gameplay modes from Team Fortress 2, that's what our phase one launch will look like." No. GoW to FPS jak cholera. Ale jak chcesz to moze byc i Toyota. Grunt ze to bedzie TPP ;p. FPSow jest od zarzygania i jeszcze wiecej. |
Autor: | candidoser [ 19 cze 2012, 12:44 ] |
Tytuł: | Re: Forge - pvp battlegrounds |
To bedzie TPP. Chociaz dla mnie FPP > TPP tak w ogole. |
Autor: | Highlander [ 19 cze 2012, 12:52 ] |
Tytuł: | Re: Forge - pvp battlegrounds |
fail ![]() tpp jest od zajebania i jeszcze wiecej, szczegolnie mmo, wiec wtf. |
Strona 2 z 10 | Strefa czasowa: UTC + 1 |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team |