MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

Forge - pvp battlegrounds
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=82&t=41182
Strona 2 z 10

Autor:  Highlander [ 19 cze 2012, 09:10 ]
Tytuł:  Re: Forge - pvp battlegrounds

nie byl tak szybki jak quake, ale no mysle, ze do fast paced jednak mozna zaliczyc, do takiego BF to ejst w ch*** szybki ;) Chodzi mi o UT99. Od CSa raczej szybszy, od ET moze nie ale inny, movement na wiecej pozwalal chyba w UT.

iniside- nie chodzilo mi, ze DFO ma movement jak zut, tylko o te Twoje hotbary.

Autor:  candidoser [ 19 cze 2012, 09:10 ]
Tytuł:  Re: Forge - pvp battlegrounds

iniside napisał(a):
Bezposrednie trafienie nie jest problemem. Bo skile mozna podzielic na dwa typy: Projectile (musi doleciec) i instant hit (trafia odrazu w miejsce w ktore sie celuje). Chodzi o sterowanie. Wyobraź sobie, że masz te 7-9 skili i szybkosc walki rodem z UT.
Musialbys miec palce z gumy zeby to było zabawne.


No wlasnie o to mi chodzilo - przy szybkiej walce, trzeba caly czas np. strafe'owac, celowac mysza i jeszcze wcisnac w odpowiednim momencie hotkey'a. Spoznisz sie z wcisnieciem hotkey i nie trafisz. O ile jeszcze w przypadku klawiszy Q, czy E (przy typowym WSAD) nie byloby to jeszcze tak wielkim problemem, to przy pozostalych chyba juz tak.

Autor:  sula [ 19 cze 2012, 09:13 ]
Tytuł:  Re: Forge - pvp battlegrounds

Nie no ogólnie to był, dla mnie to już taki limit jeżeli chodzi o fast-paced ;p

W UT dawałem radę (no na pubach, nie żadne pro-elo klany), a w Quake 3 już dostawałem mocno po łbie bo za szybki i ten wszechobecny wkuriwający bunny-hopping, szybszy strafing czy jak to się tam nazywało.

Aż sobie obejrzałem jakiś krótki filmik z tego ogryginalnego UT na jutube i mi się łezka w oku zakręciła ;d


http://www.youtube.com/watch?v=TvJ32ILdSQY

Autor:  candidoser [ 19 cze 2012, 09:23 ]
Tytuł:  Re: Forge - pvp battlegrounds

sula napisał(a):
a w Quake 3 już dostawałem mocno po łbie bo za szybki i ten wszechobecny wkuriwający bunny-hopping, szybszy strafing czy jak to się tam nazywało.


Strafe jumping, zajebiste to bylo:)

Autor:  Highlander [ 19 cze 2012, 09:25 ]
Tytuł:  Re: Forge - pvp battlegrounds

Ja UT mialem w szkole w sali informatycznej, milo wspominam bardzo, jak sie napierdalalo na infie ;d . hehe intro z ta muza bylo super ;]

no ale przed quakiem to jednak musi kleknac pod wzgledem skillowosci ;]

Autor:  sula [ 19 cze 2012, 09:27 ]
Tytuł:  Re: Forge - pvp battlegrounds

Skillowości pewnie tak, ale fun-miodność był większy w UT ;]

Autor:  candidoser [ 19 cze 2012, 09:28 ]
Tytuł:  Re: Forge - pvp battlegrounds

I pomyslec, ze Quake V bedzie juz pewnie pod konsole :evil:

edit: na -> pod

Autor:  iniside [ 19 cze 2012, 09:30 ]
Tytuł:  Re: Forge - pvp battlegrounds

Highlander napisał(a):
Ja UT mialem w szkole w sali informatycznej, milo wspominam bardzo, jak sie napierdalalo na infie ;d . hehe intro z ta muza bylo super ;]

no ale przed quakiem to jednak musi kleknac pod wzgledem skillowosci ;]

Zdefiniuj skilowość ;p. Bo jesli ten jeden element sprowadzasz tylko do szybkosci celowania to faktycznie ;p.

Autor:  Highlander [ 19 cze 2012, 09:35 ]
Tytuł:  Re: Forge - pvp battlegrounds

candidoser napisał(a):
I pomyslec, ze Quake V bedzie juz pewnie na konsole :evil:


[']

btw. w ogole pomyslcie sobie jakie to bylo starcie tytanów, quake 3 vs ut99, bylo sie o co klocic wtedy hehe ;d

w ut99 zajebisty byl ten secondary tryb broni, kulki z shocka i strzelanie w nie ;d - UT3 nie byl taki zly, ale chyba nikt w to nie gra.

iniside- a co jest innego wielce do porownania w ut99 vs quake, wiadomo, ze wszystko wplywa na skillowosc. Ale glownym elementem w tych grach byla precyzja, szybkosc celowania, no i movement. A movement w quaku jest szybszy. Mozna dorzucic abilities ale i tak bedzie to secondary, lub jakis random shit, splash damage, w ktorym bedzie decydowal luck.

Autor:  candidoser [ 19 cze 2012, 09:39 ]
Tytuł:  Re: Forge - pvp battlegrounds

No, ale to chyba w UT99 utarlo sie powiedzenie "luck is a skill".

Autor:  Highlander [ 19 cze 2012, 09:45 ]
Tytuł:  Re: Forge - pvp battlegrounds

Moze i tak, z tym, ze w UT juz chyba nikt nie gra. Mogliby dac UTlive ;)

Dla mnie skillowosc = rowne szanse, z eliminacja jak sie tylko da wszelkiej losowosci.

Autor:  candidoser [ 19 cze 2012, 09:50 ]
Tytuł:  Re: Forge - pvp battlegrounds

Pojedyncze servery wciaz stoja. Moj szwagier nadal w to gra - biega z pompka i pompuje ludzi;) Albo nawala z tych zielonych glutow. Generalnie im dziwniejsza i trudniejsza do obslugi bron tym lepiej:)

Autor:  Arturnik [ 19 cze 2012, 09:52 ]
Tytuł:  Re: Forge - pvp battlegrounds

jak w ut nikt nie gra, caly czas napieprzaja ludzie w classica, mozna sie przylaczyc jak sie chce.

http://www.gametracker.com/search/ut/?& ... order=DESC

no ale pamietam ze ani zielonych glutow ani pompki nie lubilem.

Autor:  Highlander [ 19 cze 2012, 10:02 ]
Tytuł:  Re: Forge - pvp battlegrounds

gluty byly trudne, ale jak sie kogos zabilo to fun w chuj ;d

a to zwracam honor, ale Q jest liczniejszy ;]

Zreszta i Q3 i UT99 moga zrobic hail to the king quakeworld - ktory jest po prostu : dafuq just happened ;d

Autor:  Ravushimo [ 19 cze 2012, 11:58 ]
Tytuł:  Re: Forge - pvp battlegrounds

iniside napisał(a):
jak polaczyc hotbary z celowaniem, zeby to mialo sens ;s (oczywiscie zakladam, ze w grze WSZYSTKO jest skilem, nawet najprostsze machniecie mieczem)

http://www.youtube.com/watch?v=WuGvcwSRFGs

Autor:  iniside [ 19 cze 2012, 12:17 ]
Tytuł:  Re: Forge - pvp battlegrounds

Ravushimo napisał(a):
iniside napisał(a):
jak polaczyc hotbary z celowaniem, zeby to mialo sens ;s (oczywiscie zakladam, ze w grze WSZYSTKO jest skilem, nawet najprostsze machniecie mieczem)

http://www.youtube.com/watch?v=WuGvcwSRFGs

I celujesz myszką tak jak w przypadku HnS (praktycznie 2d). Dobrze wiesz, ze mowimy o TPS/FPS ;p, wraz z całym dobrodziejstwem inwentarza (skakanie, strafing, kucanie, celowanie na boki i gora/dol).

Autor:  Highlander [ 19 cze 2012, 12:29 ]
Tytuł:  Re: Forge - pvp battlegrounds

Toyota Production System?

to ma byc FPP, licze na cos w klimacie Dark Messiah.

Autor:  iniside [ 19 cze 2012, 12:39 ]
Tytuł:  Re: Forge - pvp battlegrounds

Highlander napisał(a):
Toyota Production System?

to ma byc FPP, licze na cos w klimacie Dark Messiah.


Cytuj:
"If you take the camera from Gears of War, the movement from Unreal Tournament, the abilities/classes from an MMO, and the matchmaking/lobby/server browser/gameplay modes from Team Fortress 2, that's what our phase one launch will look like."

No. GoW to FPS jak cholera.
Ale jak chcesz to moze byc i Toyota. Grunt ze to bedzie TPP ;p. FPSow jest od zarzygania i jeszcze wiecej.

Autor:  candidoser [ 19 cze 2012, 12:44 ]
Tytuł:  Re: Forge - pvp battlegrounds

To bedzie TPP. Chociaz dla mnie FPP > TPP tak w ogole.

Autor:  Highlander [ 19 cze 2012, 12:52 ]
Tytuł:  Re: Forge - pvp battlegrounds

fail :( i gdzie tu ma byc pure skill ;p

tpp jest od zajebania i jeszcze wiecej, szczegolnie mmo, wiec wtf.

Strona 2 z 10 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team