mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 142 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5 ... 8  Następna strona
Autor Wiadomość
***
Avatar użytkownika

Posty: 18803
Dołączył(a): 26.09.2005
Offline
PostNapisane: 1 lip 2012, 13:32 
Cytuj  
Kaczy, no wyduś to z siebie...

Sula, Vanguard to była pierwsza gra wydawana pod naciskiem terminu bo WoW zbiera coraz więcej graczy itp, vanguard był genialny ale tak jak piszesz, wszystko to zniszczyło community i samą grę.


_________________
"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time, like tears in rain. Time to die."

*****
Avatar użytkownika

Posty: 2794
Dołączył(a): 16.06.2004
Offline
PostNapisane: 1 lip 2012, 13:59 
Cytuj  
@embe

Po pierwsze system lvlowania jest odmienny od kazdej do tej pory gry na rynku ktora wyszla badz ma wyjsc.

Po drugie PvP - nie jest to jakas zajebista innowacyjnosc ale powrot (moim zdaniem sluszny) do czasow DAOCa gdzie sam wolalem zamiast lvlowac , bawic sie PvP.

Po trzecie system walki w PvE gdzie nie masz standardowego od N czasy podzialu na tank , healer , dps i suport. Zmienia to bardzo duzo bo nie bedzie walk typu tank&spank.

Po czwarte w PvE przy lvlowaniu bicie mobow sprawia ogromna frajde (przynajmniej mnie) , nie trzeba stac jak pipa i klikac skille tylkko trzeba za kazdym razem kombinowac jak tu sie ruszyc , czego uzyc itd. - jak dla mnie (moze to bedzie smieszne) ale przypomina to troche CSa w wersji mmo.

Jest jeszcze kilka innych aspektow o ktorych moge napisac ale jak dla mnie te powyzej najbardziej przemawiaja za innowacyjnoscia GW2.


_________________
https://www.twitch.tv/kaczy_

**

Posty: 9233
Dołączył(a): 6.06.2010
Offline
PostNapisane: 1 lip 2012, 14:10 
Cytuj  
@embe

Coś też chodziły słuchy, że się Sigil po prostu kasa skończyła, no ale pewnie masz rację, że wydawca naciskał.
Mimo tego - to jaki był powód jest mniej istotne.
Problemem dla, którego zaliczyła faila, był imho nie to jakim typem mmorpg była. Jakie miała mechanikę, gameplay czy inne rozwiązania - tylko to, że została wypuszczona w skandalicznym stanie. Niezależnie od tego jakim rodzajem mmorpg by Vanguard było - nawet jakby przyjeło jakieś diametralnie inne rozwiązania - to w takim stanie i tak by spektakularnego faila zaliczyła.

To już nie był 1999, w 2007 roku już gracze wymagali żeby 'wszystko działało' - zresztą Vanguard ze swoimi problemami podczas pierwszych kilku miesięcy to i tak się wybijał nawet wsród innych mmorpg-ów, które miały 'niedorobiony' start.

Wydawca i inwestorzy zresztą pewnie zresztą potracili kasę na decyzji aby tą grę w takim stanie 'wypchnąć'.
Nie wierzę, że nawet przy tym stosunkowo sporym początkowym zainteresowaniu gra się 'zwróciła' biorąc pod uwagę jak duży projekt to był i jak szybko ludzie quitneli.

****
Avatar użytkownika

Posty: 1409
Dołączył(a): 29.10.2010
Offline
PostNapisane: 1 lip 2012, 14:27 
Cytuj  
Kaczy napisał(a):
@vilhelm

Uwazam ze chyba nie masz zadnej wiedzy na temat GW2 lub jej szczatkowe ilosci skoro piszesz rzeczy tego typu.


Wystarczającą, aby stwierdzić, że poza wielkim HYPE na GW2 nie masz ani jednego, sensownego "innowacyjnego" argumentu.
GW2 to gra która zebrała najlepsze pomysły z tego co już w MMO było to jest innowacja?


Co WOW wniósł innowacyjnego do mmo (mimo, że to z dodatku na dodatek to zrobiło się proste i powtarzalne) to rozwinął najlepsze raidy PVE jak mmo widziało, najtrudniejsze najbardziej skillowe. Co nie raz udowodniły pro gildie jak Nihilium itp robiąc je na przysłowiowego "golasa".
Wiele innych flagowych gier których teraz nie wymieniam również posiadało coś co robiło te gry unikatowymi.

Co ma GW takiego o czym każdy gracze będzie pamiętał za 20 lat? brak subskrybcji? :lol:


_________________
_________________________
Vilhelm Sandwall
Rats in the Hats
-------------------------------
Darkfall New Dawn
www.ratsinthehats.pl
-------------------------------
POE: https://www.pathofexile.com/account/vie ... le/dudriel

*****
Avatar użytkownika

Posty: 2794
Dołączył(a): 16.06.2004
Offline
PostNapisane: 1 lip 2012, 14:58 
Cytuj  
@vilhelm

Jesli dla Ciebie WoW nie byl czyms innowacyjnym to o czym my rozmawiamy?

Czego Ty sie spodziewasz po nowych tworcach mmorpg?Ze odkryja lekarstwo na raka za abonament?


_________________
https://www.twitch.tv/kaczy_

****
Avatar użytkownika

Posty: 1409
Dołączył(a): 29.10.2010
Offline
PostNapisane: 1 lip 2012, 15:06 
Cytuj  
Kaczy napisał(a):
@vilhelm

Jesli dla Ciebie WoW nie byl czyms innowacyjnym to o czym my rozmawiamy?

Czego Ty sie spodziewasz po nowych tworcach mmorpg?Ze odkryja lekarstwo na raka za abonament?


Przeczytaj dokładnie lepiej, bo napisałem powyżej właśnie dlaczego WOW był innowacyjny. A mimo to, każdy powie, że sporo ściągnął z rynku pomysłów co też jest prawdą.
Lekarstwo na abonament mh mogło by się przyjąć.

Coś tam pisałeś o systemie lvlowania... dla przypomnienia w GW1 już miałeś wybór czy lvlować cały storry line czy iść odrazu na pvp i koksać punkty na arenach na wykup silli. To gdzie jest haczyk GW2? to, że twój lvl ze stefą do której wejdziesz?
Gdzie są twoje argumenty??


Sam użyłeś stwierdzenia, że GW2 to innowacja dlatego pytam się jak uzasadnisz takie mocne słowa, bo póki co nie jesteś przekonywujący.


_________________
_________________________
Vilhelm Sandwall
Rats in the Hats
-------------------------------
Darkfall New Dawn
www.ratsinthehats.pl
-------------------------------
POE: https://www.pathofexile.com/account/vie ... le/dudriel

***
Avatar użytkownika

Posty: 12370
Dołączył(a): 23.04.2002
Offline
PostNapisane: 1 lip 2012, 15:15 
Cytuj  
rewolucja to jest RMAH
do tej pory ZADNA gra w LEGALNY sposob nie pozwalala na zarabianie w niej pieniedzy,przeciwnie dzisiaj gry sa robione zeby maksymalnie wyruchac i orznac gracza na mikroplatnosciach na DLC i innym szicie

na kazda gre trzeba bylo wydawac pieniadze,a teraz wydacie ich wiecej,w GW2 jesli nie wyskoczycie z kasy to bedziecie z tylu bo tworcy z czegos beda musieli sie utrzymac

gdzie rewolucja?,no sorry,po prostu nie ma tam abonamentu i to jest glowny selling point,gdyby tam bylo 15/miech to juz nie byloby tak fajnie


_________________
"Trust your heart if the seas catch fire, live by love though the stars walk backward."

****
Avatar użytkownika

Posty: 1409
Dołączył(a): 29.10.2010
Offline
PostNapisane: 1 lip 2012, 15:30 
Cytuj  
Aldatha napisał(a):
rewolucja to jest RMAH
do tej pory ZADNA gra w LEGALNY sposob nie pozwalala na zarabianie w niej pieniedzy,przeciwnie dzisiaj gry sa robione zeby maksymalnie wyruchac i orznac gracza na mikroplatnosciach na DLC i innym szicie


Ano boterzy się cieszą :lol: ale rewolucja jest. Jeszcze nikt tak odważnie nie wprowadził online trading na legalu ciekawe co na to fiskus ^^ .


_________________
_________________________
Vilhelm Sandwall
Rats in the Hats
-------------------------------
Darkfall New Dawn
www.ratsinthehats.pl
-------------------------------
POE: https://www.pathofexile.com/account/vie ... le/dudriel

***
Avatar użytkownika

Posty: 18803
Dołączył(a): 26.09.2005
Offline
PostNapisane: 1 lip 2012, 15:32 
Cytuj  
Co do RMAH, ciekawe czy nasza skarbówka zacznie wzywać w przyszłym roku za ten biznesik :)
No i tez o tym pisałem że to jest rewolucja i spodziewajmy się podobnych rozwiązań w przyszłości.


_________________
"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time, like tears in rain. Time to die."

***

Posty: 13931
Dołączył(a): 28.08.2010
Offline
PostNapisane: 1 lip 2012, 19:14 
Cytuj  
wow i innowacyjność :lol: :lol: :lol: :lol:


_________________
Zbanowany permanentnie, bez mozliwosci odwolania od bana.

*
Avatar użytkownika

Posty: 5596
Dołączył(a): 24.04.2005
Offline
PostNapisane: 1 lip 2012, 19:45 
Cytuj  
vilhelm napisał(a):


Co WOW wniósł innowacyjnego do mmo (mimo, że to z dodatku na dodatek to zrobiło się proste i powtarzalne) to rozwinął najlepsze raidy PVE jak mmo widziało, najtrudniejsze najbardziej skillowe. Co nie raz udowodniły pro gildie jak Nihilium itp robiąc je na przysłowiowego "golasa".
Wiele innych flagowych gier których teraz nie wymieniam również posiadało coś co robiło te gry unikatowymi.

Co ma GW takiego o czym każdy gracze będzie pamiętał za 20 lat? brak subskrybcji? :lol:




Ale to co właśnie wymieniles jako innowacje w wow blizz zaczerpnął z innych gier i "ulepszyl", idąc za tym tokiem rozumowania to gw2 jest bardzo innowacyjnie.


_________________
Mam leniwe szare komórki.

***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 1 lip 2012, 20:03 
Cytuj  
vilhelm napisał(a):
Co WOW wniósł innowacyjnego do mmo (mimo, że to z dodatku na dodatek to zrobiło się proste i powtarzalne) to rozwinął najlepsze raidy PVE jak mmo widziało, najtrudniejsze najbardziej skillowe. Co nie raz udowodniły pro gildie jak Nihilium itp robiąc je na przysłowiowego "golasa".
Wiele innych flagowych gier których teraz nie wymieniam również posiadało coś co robiło te gry unikatowymi.

Co ma GW takiego o czym każdy gracze będzie pamiętał za 20 lat? brak subskrybcji? :lol:


Chcialem ci cos napisać, ale jak zobaczyłem, że uważasz rozwinięcie raidow za innowacje to straciłem wiare, że zrozumiesz ;/.
Ale mimo wszystko:
1. GW2 rozwija questy do formy dynamicznych eventow, ktore maja realny wplyw na to co sie dzieje dookoła
2. GW2 rozwija RvR z DAoC.
3. GW2 ma duzo bardziej action combat niż inne MMO.
4. GW2 rezegnuje z praktycznie każdej do tej pory przyjętej kowencji jaka była w theme parkowych MMO.

Na tle WoWa nawet po tylu latach jego rozowju to istna rewolucja gatunkowa.


_________________
viewtopic.php?t=6093
PODPISY: banery, sig'i, podpisy muszą zgadzac sie tematycznie z profilem forum, nie mogą być animowane, nie mogą przekraczac wielkości 100KB i wymiarow 90 (wysokość) x 400 (szerokosc).

***
Avatar użytkownika

Posty: 18803
Dołączył(a): 26.09.2005
Offline
PostNapisane: 1 lip 2012, 20:45 
Cytuj  
iniside napisał(a):
Chcialem ci cos napisać, ale jak zobaczyłem, że uważasz rozwinięcie raidow za innowacje to straciłem wiare, że zrozumiesz ;/.
Ale mimo wszystko:
1. GW2 rozwija questy do formy dynamicznych eventow, ktore maja realny wplyw na to co sie dzieje dookoła
2. GW2 rozwija RvR z DAoC.
3. GW2 ma duzo bardziej action combat niż inne MMO.
4. GW2 rezegnuje z praktycznie każdej do tej pory przyjętej kowencji jaka była w theme parkowych MMO.

Na tle WoWa nawet po tylu latach jego rozowju to istna rewolucja gatunkowa.


Spokojnie można pisać o tym że blizz ulepszył w grze endgame, stworzył gigantyczny content w postaci instancji pve, oskryptowane bosiki, jakieś taktyki, to była rewolucja w porównaniu do wcześniejszych gier, to że koniec końców stało się to upierdliwie nudne to co innego, na początku dawało to sporo funu i było unikalne.

1. Było już, dobrze że rozwija ale nie będę wróżką jak napisze że to się znudzi bardzo szybko, wielu po czasie będzie tęskniło za pozbieraniem 10 łap wilków bo to szybkie i nie zobowiązujące czasowo.
2. Też w pewnej formie to już było, wyciąganie DAoC jest wyłącznie graniem na sentymentach, a fakt jest taki że nie mieli innego wyjścia bo za dwie frakcje by ich zlinczowano.
3. To twoja jak i wielu fanbojów wyssana z palca historyjka, no ale niech będzie, gra wymaga ogrania, zręczności i szybkiego reagowania, czy to będzie plus okaże się po 2-3 tygodniach jak casual gracze wymiękną w pojedynku z tymi pro.
4. buhaha... stać cie na więcej niż takie sztampowe stwierdzenia.

Dodam jedynie że nie atakuje samej gry, niestety wielu ludzi takich jak ty usilnie psuje klimat wokół gry maksymalizując oczekiwania od gry, rozczarowanie będzie bolało.

Ktoś nie w temacie oglądając filmiki na yt widzi słabiutką grafikę, chaotyczne napieprzanko, eksplozje kolorków i to jest pierwsze wrażenie.


_________________
"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time, like tears in rain. Time to die."

***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 1 lip 2012, 20:47 
Cytuj  
embe ciebie to nawet nie czytam, bo twoj stary awatar doskonalne cie oddaje. Wiecznie skawszony user, który wiecznie doszukuje sie wszystkiego co nie fajne, zamiast skupic sie na dobrej zabawie.
A wszystko zaczelo sie od momentu failu AoCa...


_________________
viewtopic.php?t=6093
PODPISY: banery, sig'i, podpisy muszą zgadzac sie tematycznie z profilem forum, nie mogą być animowane, nie mogą przekraczac wielkości 100KB i wymiarow 90 (wysokość) x 400 (szerokosc).

***
Avatar użytkownika

Posty: 17017
Dołączył(a): 4.03.2004
Offline
PostNapisane: 1 lip 2012, 20:52 
Cytuj  
GW 2 to mała ewolucja, koło rewolucji to nawet nie stało. Nawet jak paru fanbojów twierdzi inaczej. Jak się siedzi w mmoprg od lat to gra nie warta większej uwagi, mimo że darmówka. Trochę pve, trochę pvp, levelki, questy - było. Przyciągnie kolejną porcję dzieciarni. Cóż, dla mnie mmorpg to martwy gatunek. Nie ma tytułu na horyzoncie, któremu poświęciłbym czas. A co by nie mówić o produkcie blizza, początki WoW to bardzo fajne czasy.


_________________
Χ Ξ Σ

****
Avatar użytkownika

Posty: 1713
Dołączył(a): 2.11.2009
Offline
PostNapisane: 1 lip 2012, 20:55 
Cytuj  
Nie ogarniam tego podniecania sie dynamic eventami. Owszem, przyjemnie je sie robi i jest fun, ze doslownie jakies zadania pojawiaja sie same na naszej drodze, ale tez bez przesady nad takim pianiem, ze to zmienia swiat czy cos. Ot poprostu przez 5min nie bedzie npcow w danym miejscu, albo wlasnie beda dodatkowe npce sprzedajace fajne itemki itp.
Nie wiem jak to bedzie na retailu, ale podczas bet to jeden i ten sam 'dynamiczny event' potrafil sie pojawiac co kilka minut, tak ze co chwila musielismy odpierac atak szamanow - fascynujace.

Jak dla mnie to te dynamiczne ewenty to takie chain questy, ktore same sie pojawiaja w questlogu i ktore dzieja sie nawet jesli my ich nie robimy. A wplyw na swiat to tak samo znikomy jest jak w Rifcie, kiedy to inwazja(czytaj elita + 5 mobow) przejmuje outpost i zabija NPCow.
Oczywiscie nie zmienia to faktu, ze robienie ich sprawia fun i sa ciekawie i przemyslanie zrobione, ale szczerze nie wiem czy to bedzie az tak funowe i odmienne od zwyklego questowania przezycie napierdalac je az po lvl capa, czy o zgrozo lvlujac alta.



A no i to slynne peplanie o brak holy trinity tez jest nie do konca zgodne z prawda. Kim jest inzynier, biegajacy z healing turretem, med packiem i traitami na wiekszy healing jak nie healerem/supportem? To samo tyczy sie maga biegajacego bodajze ze staffem(?), ktorego wiekszosc skilli to healing, shielding i aoe hoty. A guardian biegajacy z shieldem i tanky/utility buildem, ktorego nie sa w stanie zajebac 3 osoby, ale jako tradeoff nie robi on wogle dmgu to tankiem nazwac nie mozna?
Nie robilem zadnej PvE instacji, wiec nie mam pojecia jak to tam wyglada, ale czuje ze jedyne 'brak holy trinity' bedzie wynikac z tego, ze moby nie beda mialy aggro i beda lataly po calym party.
A PvP? Tam kazdy, kto bedzie chcial cos osiagnac bedzie musial sie specowac pod dana role, bo wiadomo ze jak mozesz robic wszystko to robisz to do dupy. Inzynier z medpackiem i granatami/bombami razem z magiem budowanym pod heala beda robic za healerow/supportow. Bedzie tez napewno guardian/warrior tank, ktorego rola bedzie jak najdluzej utrzymac sie na punkcie - tank, a reszta to typowe DD z mniejszym, badz wiekszym utility.

Moim zdaniem prawie, ze jedyny powod dla ktorego GW2 zyskalo taki rozglos to poprostu mmo, gdzie PvP jest na pierwszym miejscu, a nie jak w innych themeparkach - PvE.
To dla mnie jedyna innowacyjnosc w GW2.
Boje sie tylko, ze im nie wyjdzie ich plan na wprowadzenie GW2 w e-sport, czy jakis competitive play, co jednoczesnie polozy cala gre, bo na tym sie miala ona opierac.

O combacie sie nie wypowiem, bo dla mnie jest to jakis mix - ot taki TAB combat, z detekcja kolizji i barrel rollem, ktory imo jest zupelnie w tej grze nie potrzebny i ma dosc marginalne znaczenie.



PS. Takie fanbojowania na tym forum jak w temacie GW2 to naprawde nie widzialem jeszcze. Smieszne, bo dla ludzi, ktorzy patrza na to z boku takie osoby wychodza na totalnych imbecylow.


_________________
Abuchat.com/bettingnation - otwarta grupa non-profit dla entuzjastow esportowych.

**

Posty: 9233
Dołączył(a): 6.06.2010
Offline
PostNapisane: 1 lip 2012, 21:01 
Cytuj  
Jaką detekcją kolizji?

Przecież w GW2 nie ma jej albo ja coś źle pamiętam...

****
Avatar użytkownika

Posty: 1713
Dołączył(a): 2.11.2009
Offline
PostNapisane: 1 lip 2012, 21:05 
Cytuj  
Chodzi o projectiles. Mimo, ze pociski sa, ze tak powiem samonaprowadzajace jak w innych TAB combat MMO to jednak jesli cos innego wejdzie na linie strzalu, to ten na pierwszym planie oberwie, a nie nasz docelowy target.
Troche zle sie wyrazilem nazywajac to detekcja kolizji.


_________________
Abuchat.com/bettingnation - otwarta grupa non-profit dla entuzjastow esportowych.

***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 1 lip 2012, 21:06 
Cytuj  
Cytuj:
A no i to slynne peplanie o brak holy trinity tez jest nie do konca zgodne z prawda. Kim jest inzynier, biegajacy z healing turretem, med packiem i traitami na wiekszy healing jak nie healerem/supportem?

Supportem. Bo nikogo tym nie wyhealujesz.
W grze nie ma healerow, jak jeszcze tego nie zauwazyles to cos slabo grales. Nie ma tez tankow. MUSISZ unikac damage.

Cytuj:
A PvP? Tam kazdy, kto bedzie chcial cos osiagnac bedzie musial sie specowac pod dana role, bo wiadomo ze jak mozesz robic wszystko to robisz to do dupy. Inzynier z medpackiem i granatami/bombami razem z magiem budowanym pod heala beda robic za healerow/supportow. Bedzie tez napewno guardian/warrior tank, ktorego rola bedzie jak najdluzej utrzymac sie na punkcie - tank, a reszta to typowe DD z mniejszym, badz wiekszym utility.

NIe watpliwie. Ale twoje myslenie ze bedzie sie musial specowac na holy trinity to glupota.
W GW1 byl dedykowany healer i tank. I co ? I nic. Nawet tam ludzie niekoniecznie z nich korzystali w PvP...

Cytuj:
PS. Takie fanbojowania na tym forum jak w temacie GW2 to naprawde nie widzialem jeszcze. Smieszne, bo dla ludzi, ktorzy patrza na to z boku takie osoby wychodza na totalnych imbecylow.

Nie boj sie. Mnie też niezwykle bawią ludzie którzy w GW2 usilnie proboja sie dopatrzyc wszystkiego tego co już było.


@up. Żadna. W GW2 nie ma detekcji kolizji ;p.


_________________
viewtopic.php?t=6093
PODPISY: banery, sig'i, podpisy muszą zgadzac sie tematycznie z profilem forum, nie mogą być animowane, nie mogą przekraczac wielkości 100KB i wymiarow 90 (wysokość) x 400 (szerokosc).

****
Avatar użytkownika

Posty: 1713
Dołączył(a): 2.11.2009
Offline
PostNapisane: 1 lip 2012, 21:24 
Cytuj  
Np apteczki, ktore lecza po 10-15% total hp i mozna je praktycznie spamowac 1,2,3,1,2,3, przy tak niskim dmgu jaki jest w GW2 to nic?

Czy tez to ze w takiego rogala/maga bije danym skillem po 4-5k , a w guardiania przy korzystaniu z dokladnie tego samego skilla wchodzi za 800-1200 + jego hp pool jest praktycznie 2x wyzszy od wczesniej wymienionych to nie jest tank i MUSI unikac on dmgu?
Swoja droga czym nazywasz unikanie dmgu? Chodzi Ci o skillowego barrer rolla? Przeciez atm z tymi animacjami co sa, to nie jestes w stanie ogarnac co w Ciebie leci i co mozna przyjac na klate, a co trzeba zdodge'owac.

Lubie argument 'widocznie malo grales, w dupie byles i gowno widziales'. Nie przypominam sobie, abysmy grali razem, wiec na podstawie czego wnioskujesz, ze gowno gralem? Tak sie sklada, ze podczas wszystkich eventow, gralem tyle ile moglem z czego 98% bylo sPvP i rozne rzeczy robilem jak i widzialem.


Widzisz, fanboj to osoba, ktora w srebrze widzi zloto, wiec takim dobrym antonimem, byla by osoba, ktora przyczepia sie do fajnych rozwiazan i mowi, ze sa gowniane, powtarzalne i wogle z dupy kiedy tak w rzeczywistosci nie jest.
Ja tutaj nie widzie takich osob. Wszyscy sie wypowiadajacy(w tym i ja) pisza, ze GW2 to poprostu nowa i fajna gra, ale przesada jest opisywanie jej jako mega innowacja, najlepsza gra ever, over 9000 i wogole.
Podsumowujac:
-ty jestes nadmiernym optymista
-reszta nie jest pesymistyczna, a poprostu realistyczna


_________________
Abuchat.com/bettingnation - otwarta grupa non-profit dla entuzjastow esportowych.

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 142 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5 ... 8  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.