MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

Simcity
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=82&t=42574
Strona 2 z 12

Autor:  raggnarok [ 7 mar 2013, 11:50 ]
Tytuł:  Re: Simcity

No wlasnie, to, miedzy innymi, na razie mnie od tej gry odrzuca i przypomina jakies syfne browserowki... Wymuszony multiplayer w grze single player? Nope.

Autor:  Tor-Bled-Nam [ 7 mar 2013, 12:00 ]
Tytuł:  Re: Simcity

Mnie się właśnie podobała ta idea pseudo multi ale jeśli miało to uzasadnienie w czymś więcej niż kosmetyce gameplayu. Miasta to nie oddzielne bytu i podoba mi się krok w tę stronę. Teraz czytam i nie wiem jak w końcu jest.

Autor:  Sou [ 7 mar 2013, 12:29 ]
Tytuł:  Re: Simcity

Ja bym chciał np linka do jakiś dobrych pro tipów;) Tylko nie takich typu "gęstość zabudowy zależy od rodzaju drogi i wartości gruntu".

Może ktoś wie czy da się dodatkowe połączenia między miastami robić czy te drogi które są w regionie porobione są na stałe?

Autor:  raggnarok [ 7 mar 2013, 12:48 ]
Tytuł:  Re: Simcity

Sou napisał(a):
Ja bym chciał np linka do jakiś dobrych pro tipów;) Tylko nie takich typu "gęstość zabudowy zależy od rodzaju drogi i wartości gruntu".

Może ktoś wie czy da się dodatkowe połączenia między miastami robić czy te drogi które są w regionie porobione są na stałe?


Prosisz i masz :) https://docs.google.com/spreadsheet/lv? ... true#gid=0

Autor:  Sou [ 7 mar 2013, 14:07 ]
Tytuł:  Re: Simcity

Wypas! Już nie mogę się doczekać aż wrócę do swojego miasta i je poprawię :D Kompletnie mam zaniedbaną przepustowość drogową i komunikacje miejską :< Mimo to miasto prosperuje dobrze (+8k zysku i 120k mieszkańców) ale teraz chata burmistrza wymaga odemnie zadowolenia mieszkańców >85% a swoi mi na 80-82... Ale się jaram ;d

Autor:  Tor-Bled-Nam [ 7 mar 2013, 14:52 ]
Tytuł:  Re: Simcity

roball napisał(a):

TBN: co chcesz wiedziec?


Chciałbym, żeby ktoś rzetelnie napisał o dwóch rzeczach:
- czy nastąpiły jakieś istotne uproszczenia w stosunku do poprzedniej części? Wiem że miasta są ograniczone, ale bardziej interesuje mnie złożoność rozgrywki
- czy elementy multi tworzą nową płaszczyznę, która ma wymierny wpływ na rozwój miasta i jeśli nie obowiązkowo to przynajmniej warto jej poświecić uwagę czy tylko kwiatek do kożucha

Autor:  Nestor [ 7 mar 2013, 15:25 ]
Tytuł:  Re: Simcity

Interakcje miedzy miastami pomagaja. Mozna od kogos kupic prad/wode/etc, mozna tez sprzedac, jak ktos potrzebuje. Strazy pozarnej sa przynajmniej 3 rodzaje, ktore tez mozna sobie udostepniac. Np pozarow chemicznych nie gasi sie zwykla straza pozarna. Podobnie jest z karetkami. Mozna sobie poprostu przekazywac zasoby i kase tez.

Usnieto idiotyzmy typu rury z woda, albo maszty z pradem. Zarzadzanie miastem nie zostalo wcale ulatwione. Trzeba balansowac pomiedzy roznymi obszarami, wytrzaskac kase na zbudowanie potrzebnych rzeczy, pilnowac tego czy wzrost miasta pociaga za soba tez wzrost infastruktury, ktora je wspiera. Napewno nie jest tak, jak niektorzy mysla, ze buduje sie kolorowe domki, jest simsowo, i nie trzeba nic robic bo samo sie gra.

Autor:  Tor-Bled-Nam [ 7 mar 2013, 15:33 ]
Tytuł:  Re: Simcity

W jakim sensie usunięto? Nie ma sieci energetycznej i wodociągowej w grze? Stawiasz elektrownię/wodociągi i prąd/woda automatycznie jest na obszarze?

Autor:  Drusek [ 7 mar 2013, 15:48 ]
Tytuł:  Re: Simcity

Wszystko leci (pod) drogami.
A straż pożarna, policja, itp może wysyłać swoje pojazdy na całe miasto - nie tylko na podświetlony obszar.

Autor:  raggnarok [ 7 mar 2013, 15:50 ]
Tytuł:  Re: Simcity

Prad, woda, tego typu uslugi sa przesylane automatycznie drogami.

Autor:  Tor-Bled-Nam [ 7 mar 2013, 15:52 ]
Tytuł:  Re: Simcity

Jak dla mnie to zubożenie rozgrywki no ale można z tym żyć jeszcze.

Autor:  Tankoviec [ 7 mar 2013, 16:36 ]
Tytuł:  Re: Simcity

Wciągnęła mnie ta gra. Im dłużej się gra tym odkrywa coraz więcej smaczków.
Handel globalny plastikiem, telewizorami, komputerami, stopami metalu, procesorami dostarcza niewyobrażalnych pieniędzy.
Z tego co zauważyłem można handlować z ludźmi, którzy grają w tym samym regionie.
Piękne wieżowce mieszkalne czy komercyjne w strefach handlowych, przemysł ciężki, fabryki technologii zaawansowanych. Kurde fajnie to wygląda wszystko.
Ulepszenia do budynków specjalnych. Jest ich po prostu masa.
Specjalne eventy w mieście(trzeba czasami patrzeć co każdy sim ma dopowiedzenia :) )
Jedyna rzecz, która mi dokucza to mała powierzchnia miasta. Jak na razie moje miasto to około 80k ludzi. Wszystko jest już zajęte. Niczego nie mogę wcisnąć(zapewne dlatego, że wybrałem miejsce, które mieści się na 3 wyspach).
Podoba mi się gra.

Autor:  Tankoviec [ 7 mar 2013, 16:39 ]
Tytuł:  Re: Simcity

Drusek napisał(a):
Wszystko leci (pod) drogami.
A straż pożarna, policja, itp może wysyłać swoje pojazdy na całe miasto - nie tylko na podświetlony obszar.


Jak już masz dosyć duże miasto to jedyną przeszkodą dla pojedynczego komisariatu czy posterunku jest to, że ulice są masakrycznie zakorkowane. Czasami, policjanci po prostu nie mogą zdążyć na popełniany w tym czasie rabunek etc.

Jak ktoś kupił edycję limitowaną to można postawić budynek bohatera, który także pomaga w zwalczaniu przestępczości.

Autor:  raggnarok [ 7 mar 2013, 17:34 ]
Tytuł:  Re: Simcity

Tia, trza zageszczac zabudowe, bo zwyczajnie konczy sie miejsce na dzialce :)

Autor:  Arturnik [ 7 mar 2013, 18:50 ]
Tytuł:  Re: Simcity

Tak, troche to denerwuje ale jak wczoraj kupilem gre i mialem problemy z polaczeniem, tak nie zaluje bo bardzo mi sie podoba. Gry z serii SC zakonczylem na SC2000, troche brak mi tego klimatu stamtad ale smieci takie jak CitiesXL to moim zdaniem gra miazdzy.

W dodatku staramy sie ze znajomym zrobic takie dwa miasta jedno wyspecjalizowane w wysypiskach smieci, smieciarkach i szkolnictwo, a drugie miasto nastawione na turystyke i coś co tam zostało - do tego wymiana surowców mineralnych i jest dobrze.

Autor:  Sou [ 8 mar 2013, 07:05 ]
Tytuł:  Re: Simcity

A takie dwa pytania, żeby mieć najbogatszych simów nie wolno im zagęścić zabudowy ? Tak żeby sobie wille budowali?

I jak są wskaźniki RCI, to rozumiem że jak jakiegoś jest dużo tzn że tego moje simy potrzebują tak? Czy odwrotnie?;d

Autor:  Meta [ 8 mar 2013, 09:04 ]
Tytuł:  Re: Simcity

Ciekawy test gry - miasto z jedną drogą http://imgur.com/a/gVKs3

Mnie to bardziej zniechęciło, niż fail z launchem.

Autor:  Ravushimo [ 8 mar 2013, 09:23 ]
Tytuł:  Re: Simcity

http://sphotos-f.ak.fbcdn.net/hphotos-a ... 7256_n.png

Autor:  Kabraxis [ 8 mar 2013, 15:29 ]
Tytuł:  Re: Simcity

Meta napisał(a):
Ciekawy test gry - miasto z jedną drogą http://imgur.com/a/gVKs3

Mnie to bardziej zniechęciło, niż fail z launchem.


LuL... pomijajac juz prostacka prostote (:)) nowego SimCity to to jest wielkosc 650tysiecznego miasta w tej grze? wut?


Sorry ale ja mialem kolejki bardziej rozbudowane jak bylem maly a toto mi sie kojarzy z tym:

Obrazek

Serio tak to wyglada? JEsli tak to dla kogo to jest targetowane? dla 5latkow? 10 lat temu cos takeigo byloby sprzedawane pod nazwa 'Zostan Burmistrzem! - Moje Pierwsze Miasto - zabawka interaktywna dla dzieci w wieku 5-10". :)
Masakra.

Cytuj:
Usnieto idiotyzmy typu rury z woda, albo maszty z pradem.


No przeciez wiadomo ze kto by sie przejmowal takimi blahostkami jak kanalizacja czy siec energetyczna przy budowie i projektowaniu metropolii. Wiadomo ze wszystko automatycznie idzie wzdluz drog (albo wzdluz DROGI LOL) a smieci z odkurzacza ida przewodem do sciany i sa wysysane do innego wymiaru. Pro nowoczesny design widze na 100%.

Super gra.

PS. Ci ludzie w tym miescie to chyba tez automatycznie chodza POD drogami. ;)

Autor:  Huragan [ 8 mar 2013, 15:40 ]
Tytuł:  Re: Odp: Simcity

To, ze roball w to gra to sie nie dziwie ale myslalem, ze reszta forum jest bardziej dojrzalsza :)

Strona 2 z 12 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team