Jak poprawią AI, zmiejszy się drop loota:D to może być przyjemna gra. Nie wiem jak te loadouty będą miały wpływ na późniejsza grę (w multi). Odpowiedni commander + usprawnienia i nie ma szans na wtopę (rush piechotą lub engami). Np: czołg nie ma szans vs panzergrenadierom z 2 rusznicami +granat. Zwykli grenadierzy też z reguły rozwalają transporter or mocno uszkadzają, są lepsi niż armaty or działo czołgowe. Balans w coh był zdecydowanie lepszy. I to co mnie rozśmieszyło> piechota biega szybciej niż jedzie czołg w trudnym terenie.
Zima jest cool i walka o dostęp do ognia
![:P](./images/smilies/icon_razz.gif)
Co do flame transporterów, najprosciej nie dopuścić do ich wyprodukowania(odciać ich od paliwa). 2 granaty nasadkowe rozwalają transporter (jak graszsamą piechota to nie problem poświęć jedna or dwie drużyny, bo 2 transportera szybko nie postawia.)
Te wszystkie mapki są za małe i na nich piechota rządzi. Przydałaby się naprawdę duże mapy(w coh u były).
Tez liczę ,że najmocniejszą strona będzie kampania. Obawiam się,że będzie krotka/krótkie (gdzieś był nius ,że do pre ordera dodzadzą dodadkową mini kampanie 2 godzinną niby).
Takta ruskimi: 2 engi na start i przejęcie wahy / amunicji i spam piechoty(wykupić trza na początku butelkę na ckmy , moździerze, armaty). Engami przejmujecie porzucony sprzet i uzupelniacie stan. Dowódca ten co daje upgrejd pepesze dla piechoty( nie trza butelki na wybicie obsługi).