MMORPG.pl https://mmorpg.pl/ |
||
UO-Second Age https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=82&t=42979 |
Strona 2 z 2 |
Autor: | Highlander [ 3 lut 2014, 11:22 ] |
Tytuł: | Re: UO-Second Age |
może kogos zainteresuje: http://www.fantasyrealmonline.com/Previews.aspx ale ogolnie nie rozumiem czemu czemu nie pojawil się nawet średni klon z trochę lepszą grafiką. kiedyś myslalem, ze z tego cos wyjdzie http://www.linkrealms.com/ |
Autor: | Oyci3C [ 3 lut 2014, 11:32 ] |
Tytuł: | Re: UO-Second Age |
Dokładnie, wystarczyłoby zrobić jakąś cudowną 2d grafiką z pierdyliardem klatek animacji. |
Autor: | iniside [ 3 lut 2014, 11:38 ] |
Tytuł: | Re: UO-Second Age |
Zawsze mozemy zrobic kickstartera na UO klona z lepsza grafika. (W 3D w rzucie izometrycznym). |
Autor: | Skolfild [ 3 lut 2014, 18:39 ] |
Tytuł: | Re: UO-Second Age |
Nie wyobrazam sobie lepszej grafiki w ultimie online. Wystarczy porownac Serie Baldurs gate z Neverwinter nights - taki rzut izometryczny 2d pod wzgledem klimatu jest po prostu NIE DO ODTWORZENIA w jakiejkolwiek grafice 3D. A co do polskiej sceny Ultimy to cały czas coś sie dzieje, wiec bez obaw ![]() W maju wraca całkowicie odmieniony CL http://clairslair.com DM ostatnio ma cos kolo ~100 graczy Pojawiaja sie ciagle jakies nowe serwery (Ostatnio http://uotc.pl/) Scena ultimy nigdy nie zginie, bo niestety wszystkie nowe mmorpgi sa tak zalosnie proste i przyjacielskie dla gracza ze az sie tecza rzyga Nie ma to jak otrzymac dobry, solidny wpierd*l od redow i wracac duchem przez pol mapy ![]() |
Autor: | Niah [ 3 lut 2014, 18:41 ] |
Tytuł: | Re: UO-Second Age |
Skolfild napisał(a): Wystarczy porownac Serie Baldurs gate z Neverwinter nights - taki rzut izometryczny 2d pod wzgledem klimatu jest po prostu NIE DO ODTWORZENIA w jakiejkolwiek grafice 3D. +1 |
Autor: | Highlander [ 3 lut 2014, 19:44 ] |
Tytuł: | Re: UO-Second Age |
Szczerze to starczylby lifting + by gra byla latwiejsza dla gracza na początku, UI itp. na obecne czasy na pewno nie zachęca, czy jakies tam używanie dodatkowych pluginow. (nie wiem, nie znam sie, duzo nie pogralem) |
Autor: | gosugamer1 [ 4 lut 2014, 08:25 ] |
Tytuł: | Re: UO-Second Age |
Skolfild napisał(a): Nie wyobrazam sobie lepszej grafiki w ultimie online. Wystarczy porownac Serie Baldurs gate z Neverwinter nights - taki rzut izometryczny 2d pod wzgledem klimatu jest po prostu NIE DO ODTWORZENIA w jakiejkolwiek grafice 3D. A co do polskiej sceny Ultimy to cały czas coś sie dzieje, wiec bez obaw ![]() W maju wraca całkowicie odmieniony CL http://clairslair.com DM ostatnio ma cos kolo ~100 graczy Pojawiaja sie ciagle jakies nowe serwery (Ostatnio http://uotc.pl/) Scena ultimy nigdy nie zginie, bo niestety wszystkie nowe mmorpgi sa tak zalosnie proste i przyjacielskie dla gracza ze az sie tecza rzyga Nie ma to jak otrzymac dobry, solidny wpierd*l od redow i wracac duchem przez pol mapy ![]() Wszystko prawda, ale ja bym chętnie zobaczył Ultimę w nowej grafice + nowe UI. Pisząc nowej grafice, dalej mam na myśli 2D, przecież teraz cuda z tym robią: project eternity ![]() |
Autor: | Oyci3C [ 4 lut 2014, 09:32 ] |
Tytuł: | Re: UO-Second Age |
Dokładnie, odpowiedni rzut i 2D w zupełności urywa jaja. Poza tym nawet najlepsze 3D w tego typu grze i rzucie nie przebije kreski. |
Autor: | Highlander [ 4 lut 2014, 09:44 ] |
Tytuł: | Re: UO-Second Age |
No i 2D są trochę nieśmiertelne, stare gry tego typu dalej cieszą oko, czy mają swój klimat. Stare gry w 3D... wypalają oczy. A niektóre gry, które wychodzą teraz w 3d pozostawiają wiele do życzenia. |
Autor: | zaboleq [ 4 lut 2014, 20:04 ] |
Tytuł: | Re: UO-Second Age |
Skolfild napisał(a): Nie wyobrazam sobie lepszej grafiki w ultimie online. Wystarczy porownac Serie Baldurs gate z Neverwinter nights - taki rzut izometryczny 2d pod wzgledem klimatu jest po prostu NIE DO ODTWORZENIA w jakiejkolwiek grafice 3D. A co do polskiej sceny Ultimy to cały czas coś sie dzieje, wiec bez obaw ![]() W maju wraca całkowicie odmieniony CL http://clairslair.com DM ostatnio ma cos kolo ~100 graczy Pojawiaja sie ciagle jakies nowe serwery (Ostatnio http://uotc.pl/) Scena ultimy nigdy nie zginie, bo niestety wszystkie nowe mmorpgi sa tak zalosnie proste i przyjacielskie dla gracza ze az sie tecza rzyga Nie ma to jak otrzymac dobry, solidny wpierd*l od redow i wracac duchem przez pol mapy ![]() Hmm po tym jak Endore zeszło na psy nie interesowałem się UO a to widać błąd! Jestem ciekaw co wyjdzie z tego nowego CL-a. Poczekam do maja i się sam przekonam ![]() |
Autor: | Highlander [ 4 lut 2014, 21:08 ] |
Tytuł: | Re: UO-Second Age |
a ja zawsze chcialem zapytac, czemu enhanced Stygian Abyss 3d client sie nie przyjal? Przynajmniej tak mnie sie wydaje. Domyslam sie, ze przyszedl razem z tym inny ruleset czy cos? ale, żeby jakis shard nie powstal na wzór starego UO? imo wystarczająca grafa ;] ![]() |
Autor: | TobiAlex [ 4 lut 2014, 21:19 ] |
Tytuł: | Re: UO-Second Age |
No właśnie, pytanie: http://www.uo.com/Client-Download Czy ten Enhanced Client to jest ta wersja z tego screena powyżej? |
Autor: | Oyci3C [ 4 lut 2014, 21:28 ] |
Tytuł: | Re: UO-Second Age |
No client to client - jak masz najnowszy pewnie dodatek to i ten engine masz. @Spamlander -> gfx jedno a wykonanie drugie, zobacz jak to w akcji wygląda. |
Autor: | Kaczy [ 9 lut 2014, 09:26 ] |
Tytuł: | Re: UO-Second Age |
Ja jak przypomne sobie jak mnie stary zjebal za rachunek od TPSa ![]() Hehe to byly czasy.Przez te kilkanascie lat zadna gra nawet w 20% nie powodowala u mnie takich emocji jak UO. Oprocz tego w UO cale community , zloty, znajomi itd. UO >>> ALL |
Autor: | patrykfreyd [ 9 lut 2014, 19:37 ] |
Tytuł: | Re: UO-Second Age |
Wydanie klienta KR bylo jedna wielka porazka. Wygladal calkiem niezle tylko na screenach. W rzeczywistosci byl bardzo niegrywalny. Gracze doslownie zbojkotowali pomysl, a Mythic wybronil sie zmiksowaniem clienta KR z klasycznym i nazwal go Enhanced Client. Wystarczy popytac graczy w grze i szybko dojdziecie do wniosku ze praktycznie nikt z niego nie korzysta. Osobiscie jestem zazenowany ze tak zmarnowano srodki, ktore defacto mozna bylo przeznaczyc na rozwoj/sequel(?). Szkoda ze EA tak zepsula tytul... Na szczescie nadal mozna grac na prywatnych serverach pre-aos, ktore sa wrecz przepelnione graczami. Swietnym przykladem jest UO Forever gdzie Online siegnelo w peaku 1400(!). Jest to swietny wynik biorac pod uwage ze prowadza ten serwer zwykli amatorzy/fani tytulu. Odsylam do joinuo.com oraz uogateway.com Dla tych co nie widzieli, jest ciekawa strona z artami UO http://www.andrea.net/ Wydaje mi sie ze to wlasnie w te strone UO powinno pojsc (jesli chodzi o grafike rzecz jasna) Jest ladnie, ale dalej oldshoolowo. ![]() ![]() |
Autor: | Highlander [ 9 lut 2014, 20:11 ] |
Tytuł: | Re: UO-Second Age |
O dzieki za wytlumaczenie ![]() Zreszta latwo znajezc jakies inne, np.: http://www.uorenaissance.com/ szkoda, ze nikt tej niszy jakos nie moze zagospodarowac w czasach wspolczesnych. |
Autor: | peta0 [ 12 kwi 2014, 15:37 ] |
Tytuł: | Re: UO-Second Age |
Ostatnio otrzymałem dostęp do grania na polskim shardzie DMII, ale jest mały k*rwa problem, jak wejść do gry! Pomóżcie. Macie link http://www.dm-uo.pl/ |
Strona 2 z 2 | Strefa czasowa: UTC + 1 |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team |