MMORPG.pl https://mmorpg.pl/ |
||
WoW!! screeny https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=82&t=5727 |
Strona 2 z 2 |
Autor: | konrador [ 11 sie 2003, 12:05 ] |
Tytuł: | |
Fajny screen... Ni sie przypomnial moj swiecacy na pomaranczowo q2:{ |
Autor: | Aenima [ 11 sie 2003, 14:48 ] |
Tytuł: | |
moj q3 wygladal podobnie ![]() |
Autor: | Mark24 [ 11 sie 2003, 16:18 ] |
Tytuł: | |
Mi się nie podoba - jak zechcę grać w coś takiego wypieprzam graty z szuflady, składam 286 z 1MB ramu i gram w Wolfensteina - textury nawet lepsze ![]() |
Autor: | redruM [ 19 sie 2003, 23:46 ] |
Tytuł: | |
Faktycznie grafa nie jest dopasiona , AC2 jeszcze nic nie przebiło i do czasu Mythica tak zostanie . Mimo grafy takiej mocno przeciętnej coś mnie ciągnie do WOWa . To tak jak z pokemonami ( choć to sie nie odnosi do mnie broń goda ![]() |
Autor: | Xindar [ 28 sie 2003, 08:25 ] |
Tytuł: | |
HEH Undedzi w Town halu !!! |
Autor: | Shubduse [ 3 wrz 2003, 18:22 ] |
Tytuł: | |
Grafika w WoW słaba? Juz raz na tym forum pisałem, ze cenie sobie rozwiazania estetyczne a nie kupe bajerów technicznych. Ładna grafika wcale nie ma byc dla mnie realistyczna. Na jaki ch** mi pixel shadery, postacie z tysięcy wielokątów, jesli design calej gry wali plastikiem? Grafika w PS jest taka bezduszna... WoW w przeciwienstwie do PS jest robiony wg recznych projektów swietnych rysownikow. Widac fantazje designu, widac swietne uchwycenie charakterystycznych czesci ciala, co daje rys lekko karykaturalny. Widac tez piekny, barwny i kolorowy swiat. A jezeli komus nie odpowiada recznie rysowana grafika, a woli dziadowskie rendery, to juz jego sprawa. Ale ja jestem pewien ze graficy z WC to prawdziwi twórcy, a ci z PS to zaledwie programisci graficzni. Zreszta niech screeny mowia same za siebie. Co wolicie? ![]() Te plastikowe kukielki firmy Mattel... czy też takie piekne nastrojowe grafiki? ![]() Ja zdecydowanie obrazek nr 2. _________________ <font size=-1>[ Ta wiadomość została zmieniona przez: Shubduse dnia 2003-09-03 19:23 ]</font> |
Autor: | konrador [ 3 wrz 2003, 18:39 ] |
Tytuł: | |
Ja wole PS. Drugi obrazek wyglada jak screencap z muminkow. |
Autor: | Ashton [ 4 wrz 2003, 06:57 ] |
Tytuł: | |
ta albo z okladka z lego... pozatym co to takiego programista graficzny ? ;p Btw, mowisz ze tworcy ps to beztalencia, chetnie zobacze jak zrobisz cos lepszego.. |
Autor: | Kiyote [ 4 wrz 2003, 09:09 ] |
Tytuł: | |
Glupota jest porownywac screeny z future shootera z bajkowym mmorgiem :< inne oswietlenie, inne powietrze, inny klimat. Poza tym tak gwoli scislosci pieknie rysowana grafika a nie rendery skonczyla sie w erze gier 2d. Moze szkoda , ale rysowania w WOW jest tyle samo co w PS .. <font size=-1>[ Ta wiadomość została zmieniona przez: Kiyote dnia 2003-09-04 10:13 ]</font> |
Autor: | Shubduse [ 4 wrz 2003, 12:26 ] |
Tytuł: | |
Ashton - jakbym tak rozumowal, to balbym sie skrytykowac czegokolwiek, czego sam nie umiem zrobic lepiej. Ja nie zrobie lepiej, ale jest wielu, którzy zrobią. I o to mi chodzi. To tak jakby nie móc powiedziec ze Cinquecento to slaby samochód, bo sam bym go we wlasnym warsztacie nie zrobil... Kiyote - a niby na podstawie czego programisci robia modele i scenerie WoW? Na podstawie szkiców poglądowych itd. A tu widac reke niezlego rysownika, a ja nie widze jej w proejktach PS - ot grafika jak w tysiacu innych futurystyczbych strzelanek. Blyszczace zbroje, futurystyczne gany, obłe pojazdy i kanciaste budowle. Po prostu mi sie nie podoba... _________________ <font size=-1>[ Ta wiadomość została zmieniona przez: Shubduse dnia 2003-09-04 13:27 ]</font> <font size=-1>[ Ta wiadomość została zmieniona przez: Shubduse dnia 2003-09-04 13:29 ]</font> |
Autor: | konrador [ 4 wrz 2003, 14:39 ] |
Tytuł: | |
Eh, ale co ty porownujesz? To ze tobie sie nie podoba, nie oznacza, ze grafika jest gorsza. Zapewniam cie, ze prace nad pojazdami i postaciami autorzy PS zaczynali od jakichs szkicow, ktore jednak wygladaly calkowicie inaczej od tych z WoW, bo w PS stawiano na realizm i chociaz czesciowe upodobnienie pojazdow, obiektow i postaci do tego co mozemy zobaczyc IRL. |
Autor: | Shubduse [ 4 wrz 2003, 15:12 ] |
Tytuł: | |
Zbytni realizm z grywalnoscia nie idzie w parze, czego dowodem jest World War II Online, ktore teraz katuje. I owszem, nie twierdze ze obiektywnie grafika PS jest zła, bo technicznie jest na wysokim poziomie. A zeby zakonczyc ten w sumie bezsensowny spor, rzuce wam tylko przykładem jak mozna zrobić grafike jednoczenie ultrarealistyczną, a przy okazji ciekawą i oryginalną. Obejrzyjcie sobie trailer gry STALKER - Oblivion Lost. Zadna grafika do tej pory nie wywarla na mnie tak wielkiego wrazenia, lacznie z ta z trailera Half-life 2. A oto link: http://www.stalker-game.com/_exlink.php ... ler_hr.avi Jezeli to wam sie nie podoba, to ja juz nie wiem co moze... |
Autor: | Asmax [ 4 wrz 2003, 15:23 ] |
Tytuł: | |
Swietnie, ale co ma grafika gier SP do mmorpg/mmofps? Planetside juz dawno temu wyszedl, WoW jest nadal w produkcji i rzucasz swietnymi screenami wprost od devsow, z FSAA 4xS, AA 348743987329x , max detalami itd... Zobaczysz jak to wyglada w "ruchu" to wtedy mozemy dyskutowac, ehh... |
Autor: | Shubduse [ 4 wrz 2003, 15:29 ] |
Tytuł: | |
Cytuj: 2003-09-04 16:23, Asmax napisał:
Swietnie, ale co ma grafika gier SP do mmorpg/mmofps? A co za roznica? Czy zaimplementowanie dobrej grafiki zwolni kod sieciowy gry? Od czasu wynalezieni architektury klient-serwer - nie ![]() Problemy moglaby w sieci sprawic pewnie tak zaawansowana fizyka obiektów jak jest widoczna w tym filmie, bo to juz nie jest sprawa efektow generowanych przez klienta. BTW czy w Planetside wciaz jest ten blad z przechodzeniem przez pojazdy i niektore obiekty? |
Autor: | konrador [ 4 wrz 2003, 15:57 ] |
Tytuł: | |
Zbytni realizm z grywalnoscia nie idzie w parze, czego dowodem jest World War II Online, ktore teraz katuje. Ale to nie chodzi o realistyczne odwzorowanie broni/aniamcji smierci itp. tylko WYGLADU postaci i obiektow. W WoW tego nie ma, bo Blizzard stawia na zrobienie bardziej rysunkowych postaci i budynkow (co wyraznie widac na screenie), co jest latwiejsze i niektorym jak widac bardziej sie nie podoba. Obejrzyjcie sobie trailer gry STALKER - Oblivion Lost. Widzialem i czekam na gre :O A co za roznica? Czy zaimplementowanie dobrej grafiki zwolni kod sieciowy gry? Kodu sieciowego... nie zwolni, ale zwolni dzialanie gry, bo nikt nie ma jeszcze sprzetu, ktory pociagnie grafike z najlepiej zapowiadajacych sie gier FPS (STALKER, HF2) i wyswietli na ekranie 100 poruszajacych sie i strzelajacych do siebie postaci i pojazdow. BTW czy w Planetside wciaz jest ten blad z przechodzeniem przez pojazdy i niektore obiekty? Nie wiem, czy o to ci chodzi, ale chyba jest... Czasami jak ustawilem mojego Lightninga na nierownym terenie, to moglem przez niego przejsc : |
Autor: | redruM [ 4 wrz 2003, 16:10 ] |
Tytuł: | |
Mi najbardziej odpowiada nastrojowa i wypasiona do bólu grafa z AC2 ![]() http://www.microsoft.com/games/ac2/visuals.asp BTW. Stalker piękny ? Phew , mnie bardziej kręci grafa ala Halo2 , Stalker jest brzyyydkkki , jak to mówią - ugly like my dog's ass ![]() _________________ don't hate the player , hate the game <font size=-1>[ Ta wiadomość została zmieniona przez: RedruM dnia 2003-09-04 17:31 ]</font> |
Autor: | Shubduse [ 4 wrz 2003, 16:20 ] |
Tytuł: | |
RedruM - nie widzialem dotad AC2 i musze przyznac ze screeny takie jak ten, robia wrażenie i chyba sie ta grą zainteresuje, chociaz slyszalem ze sprzedaje sie dosc kiepsko... ![]() _________________ <font size=-1>[ Ta wiadomość została zmieniona przez: Shubduse dnia 2003-09-04 17:21 ]</font> <font size=-1>[ Ta wiadomość została zmieniona przez: Shubduse dnia 2003-09-04 17:22 ]</font> |
Autor: | konrador [ 4 wrz 2003, 16:23 ] |
Tytuł: | |
To zagraj sobie, jest przeciez trial. Grafika wyglada naprawde imponujaco, wymagania tez. Szkoda tylko, ze grywalnosc tak kuleje : |
Autor: | Asmax [ 4 wrz 2003, 16:28 ] |
Tytuł: | |
Cytuj: A co za roznica? Czy zaimplementowanie dobrej grafiki zwolni kod sieciowy gry? Od czasu wynalezieni architektury klient-serwer - nie
![]() No ok, wrzuca taka grafe do mmorpg, jak nikt nie bedzie gral procz mobow to bedzie super... Ale dodaj do tego kilkanascie osob strzelajacych/biegajacych/czarujacych itd, to nie bedzie tak slodko. |
Strona 2 z 2 | Strefa czasowa: UTC + 1 |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team |