MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

WoW!! screeny
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=82&t=5727
Strona 2 z 2

Autor:  konrador [ 11 sie 2003, 12:05 ]
Tytuł: 

Fajny screen... Ni sie przypomnial moj swiecacy na pomaranczowo q2:{

Autor:  Aenima [ 11 sie 2003, 14:48 ]
Tytuł: 

moj q3 wygladal podobnie :smile:

Autor:  Mark24 [ 11 sie 2003, 16:18 ]
Tytuł: 

Mi się nie podoba - jak zechcę grać w coś takiego wypieprzam graty z szuflady, składam 286 z 1MB ramu i gram w Wolfensteina - textury nawet lepsze :wink:

Autor:  redruM [ 19 sie 2003, 23:46 ]
Tytuł: 

Faktycznie grafa nie jest dopasiona , AC2 jeszcze nic nie przebiło i do czasu Mythica tak zostanie .

Mimo grafy takiej mocno przeciętnej coś mnie ciągnie do WOWa . To tak jak z pokemonami ( choć to sie nie odnosi do mnie broń goda :grin: )

Autor:  Xindar [ 28 sie 2003, 08:25 ]
Tytuł: 

HEH Undedzi w Town halu !!!

Autor:  Shubduse [ 3 wrz 2003, 18:22 ]
Tytuł: 

Grafika w WoW słaba?

Juz raz na tym forum pisałem, ze cenie sobie rozwiazania estetyczne a nie kupe bajerów technicznych. Ładna grafika wcale nie ma byc dla mnie realistyczna. Na jaki ch** mi pixel shadery, postacie z tysięcy wielokątów, jesli design calej gry wali plastikiem? Grafika w PS jest taka bezduszna...
WoW w przeciwienstwie do PS jest robiony wg recznych projektów swietnych rysownikow. Widac fantazje designu, widac swietne uchwycenie charakterystycznych czesci ciala, co daje rys lekko karykaturalny. Widac tez piekny, barwny i kolorowy swiat. A jezeli komus nie odpowiada recznie rysowana grafika, a woli dziadowskie rendery, to juz jego sprawa. Ale ja jestem pewien ze graficy z WC to prawdziwi twórcy, a ci z PS to zaledwie programisci graficzni.

Zreszta niech screeny mowia same za siebie. Co wolicie?
Obrazek
Te plastikowe kukielki firmy Mattel... czy też takie piekne nastrojowe grafiki?
Obrazek

Ja zdecydowanie obrazek nr 2.

_________________


<font size=-1>[ Ta wiadomość została zmieniona przez: Shubduse dnia 2003-09-03 19:23 ]</font>

Autor:  konrador [ 3 wrz 2003, 18:39 ]
Tytuł: 

Ja wole PS. Drugi obrazek wyglada jak screencap z muminkow.

Autor:  Ashton [ 4 wrz 2003, 06:57 ]
Tytuł: 

ta albo z okladka z lego... pozatym co to takiego programista graficzny ? ;p Btw, mowisz ze tworcy ps to beztalencia, chetnie zobacze jak zrobisz cos lepszego..

Autor:  Kiyote [ 4 wrz 2003, 09:09 ]
Tytuł: 

Glupota jest porownywac screeny z future shootera z bajkowym mmorgiem :< inne oswietlenie, inne powietrze, inny klimat.

Poza tym tak gwoli scislosci pieknie rysowana grafika a nie rendery skonczyla sie w erze gier 2d. Moze szkoda , ale rysowania w WOW jest tyle samo co w PS ..

<font size=-1>[ Ta wiadomość została zmieniona przez: Kiyote dnia 2003-09-04 10:13 ]</font>

Autor:  Shubduse [ 4 wrz 2003, 12:26 ]
Tytuł: 

Ashton - jakbym tak rozumowal, to balbym sie skrytykowac czegokolwiek, czego sam nie umiem zrobic lepiej. Ja nie zrobie lepiej, ale jest wielu, którzy zrobią. I o to mi chodzi. To tak jakby nie móc powiedziec ze Cinquecento to slaby samochód, bo sam bym go we wlasnym warsztacie nie zrobil...

Kiyote - a niby na podstawie czego programisci robia modele i scenerie WoW? Na podstawie szkiców poglądowych itd. A tu widac reke niezlego rysownika, a ja nie widze jej w proejktach PS - ot grafika jak w tysiacu innych futurystyczbych strzelanek. Blyszczace zbroje, futurystyczne gany, obłe pojazdy i kanciaste budowle. Po prostu mi sie nie podoba...

_________________


<font size=-1>[ Ta wiadomość została zmieniona przez: Shubduse dnia 2003-09-04 13:27 ]</font>

<font size=-1>[ Ta wiadomość została zmieniona przez: Shubduse dnia 2003-09-04 13:29 ]</font>

Autor:  konrador [ 4 wrz 2003, 14:39 ]
Tytuł: 

Eh, ale co ty porownujesz? To ze tobie sie nie podoba, nie oznacza, ze grafika jest gorsza. Zapewniam cie, ze prace nad pojazdami i postaciami autorzy PS zaczynali od jakichs szkicow, ktore jednak wygladaly calkowicie inaczej od tych z WoW, bo w PS stawiano na realizm i chociaz czesciowe upodobnienie pojazdow, obiektow i postaci do tego co mozemy zobaczyc IRL.

Autor:  Shubduse [ 4 wrz 2003, 15:12 ]
Tytuł: 

Zbytni realizm z grywalnoscia nie idzie w parze, czego dowodem jest World War II Online, ktore teraz katuje.
I owszem, nie twierdze ze obiektywnie grafika PS jest zła, bo technicznie jest na wysokim poziomie.
A zeby zakonczyc ten w sumie bezsensowny spor, rzuce wam tylko przykładem jak mozna zrobić grafike jednoczenie ultrarealistyczną, a przy okazji ciekawą i oryginalną. Obejrzyjcie sobie trailer gry STALKER - Oblivion Lost. Zadna grafika do tej pory nie wywarla na mnie tak wielkiego wrazenia, lacznie z ta z trailera Half-life 2.
A oto link:
http://www.stalker-game.com/_exlink.php ... ler_hr.avi

Jezeli to wam sie nie podoba, to ja juz nie wiem co moze...

Autor:  Asmax [ 4 wrz 2003, 15:23 ]
Tytuł: 

Swietnie, ale co ma grafika gier SP do mmorpg/mmofps?

Planetside juz dawno temu wyszedl, WoW jest nadal w produkcji i rzucasz swietnymi screenami wprost od devsow, z FSAA 4xS, AA 348743987329x , max detalami itd...

Zobaczysz jak to wyglada w "ruchu" to wtedy mozemy dyskutowac, ehh...

Autor:  Shubduse [ 4 wrz 2003, 15:29 ]
Tytuł: 

Cytuj:
2003-09-04 16:23, Asmax napisał:
Swietnie, ale co ma grafika gier SP do mmorpg/mmofps?


A co za roznica? Czy zaimplementowanie dobrej grafiki zwolni kod sieciowy gry? Od czasu wynalezieni architektury klient-serwer - nie :smile:
Problemy moglaby w sieci sprawic pewnie tak zaawansowana fizyka obiektów jak jest widoczna w tym filmie, bo to juz nie jest sprawa efektow generowanych przez klienta.

BTW czy w Planetside wciaz jest ten blad z przechodzeniem przez pojazdy i niektore obiekty?

Autor:  konrador [ 4 wrz 2003, 15:57 ]
Tytuł: 

Zbytni realizm z grywalnoscia nie idzie w parze, czego dowodem jest World War II Online, ktore teraz katuje.

Ale to nie chodzi o realistyczne odwzorowanie broni/aniamcji smierci itp. tylko WYGLADU postaci i obiektow. W WoW tego nie ma, bo Blizzard stawia na zrobienie bardziej rysunkowych postaci i budynkow (co wyraznie widac na screenie), co jest latwiejsze i niektorym jak widac bardziej sie nie podoba.

Obejrzyjcie sobie trailer gry STALKER - Oblivion Lost.

Widzialem i czekam na gre :O

A co za roznica? Czy zaimplementowanie dobrej grafiki zwolni kod sieciowy gry?

Kodu sieciowego... nie zwolni, ale zwolni dzialanie gry, bo nikt nie ma jeszcze sprzetu, ktory pociagnie grafike z najlepiej zapowiadajacych sie gier FPS (STALKER, HF2) i wyswietli na ekranie 100 poruszajacych sie i strzelajacych do siebie postaci i pojazdow.

BTW czy w Planetside wciaz jest ten blad z przechodzeniem przez pojazdy i niektore obiekty?

Nie wiem, czy o to ci chodzi, ale chyba jest... Czasami jak ustawilem mojego Lightninga na nierownym terenie, to moglem przez niego przejsc :

Autor:  redruM [ 4 wrz 2003, 16:10 ]
Tytuł: 

Mi najbardziej odpowiada nastrojowa i wypasiona do bólu grafa z AC2 :smile:

http://www.microsoft.com/games/ac2/visuals.asp

BTW. Stalker piękny ? Phew , mnie bardziej kręci grafa ala Halo2 , Stalker jest brzyyydkkki , jak to mówią - ugly like my dog's ass :lol:

_________________
don't hate the player , hate the game

<font size=-1>[ Ta wiadomość została zmieniona przez: RedruM dnia 2003-09-04 17:31 ]</font>

Autor:  Shubduse [ 4 wrz 2003, 16:20 ]
Tytuł: 

RedruM - nie widzialem dotad AC2 i musze przyznac ze screeny takie jak ten, robia wrażenie i chyba sie ta grą zainteresuje, chociaz slyszalem ze sprzedaje sie dosc kiepsko...
Obrazek

_________________


<font size=-1>[ Ta wiadomość została zmieniona przez: Shubduse dnia 2003-09-04 17:21 ]</font>

<font size=-1>[ Ta wiadomość została zmieniona przez: Shubduse dnia 2003-09-04 17:22 ]</font>

Autor:  konrador [ 4 wrz 2003, 16:23 ]
Tytuł: 

To zagraj sobie, jest przeciez trial. Grafika wyglada naprawde imponujaco, wymagania tez. Szkoda tylko, ze grywalnosc tak kuleje :

Autor:  Asmax [ 4 wrz 2003, 16:28 ]
Tytuł: 

Cytuj:
A co za roznica? Czy zaimplementowanie dobrej grafiki zwolni kod sieciowy gry? Od czasu wynalezieni architektury klient-serwer - nie :smile:


No ok, wrzuca taka grafe do mmorpg, jak nikt nie bedzie gral procz mobow to bedzie super... Ale dodaj do tego kilkanascie osob strzelajacych/biegajacych/czarujacych itd, to nie bedzie tak slodko.

Strona 2 z 2 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team