MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

Gramy w Gulid Wars
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=82&t=7415
Strona 2 z 4

Autor:  Aldatha [ 20 kwi 2004, 12:46 ]
Tytuł: 

Wedlug zapewnien producenta... pierwszy dobry MMORPG bez comiesiecznych oplat :

Ja zakladam nastepujacy scenariusz : gra bedzie darmowa przez okreslony czas a pozniej , na www producenta bedzie " W trosce o dobro graczy i chec podnoszenia jakosci rozgrywek wprowadzamy xxx$ miesiecznej oplaty itd..." . Nie bardzo mi sie chce wierzyc ze wystawia serwery ot tak zupelnie charytatywnie , w tym biznesie nie pociagna dlugo.Oczywiscie caly czas mowie o grze jako mmorpg , bo rownie dobrze moga dac cos na modle Neverwinter Nights.Jednakze
w najlepszym wypadku zaowocuje to obnizenie monthly fee pozostalych mmo jak zacznie im drastycznie ubywac graczy.Prawdopodobiensto ze to nastapi jest niewielkie



<font size=-1>[ Ta wiadomość została zmieniona przez: Aldatha dnia 2004-04-20 13:49 ]</font>

Autor:  Mark24 [ 20 kwi 2004, 12:51 ]
Tytuł: 

ja stawiam na głupotę zwaną "Premium Account".
Kto zapłaci 15USD miesięcznie będzie miał napis nad głową "I'm rox you newb" - a praktyce - więcej kasy, niższe ceny, mniej lagów, lepszy drop, złote majtki, większy power itd.

Autor:  Laren [ 20 kwi 2004, 12:52 ]
Tytuł: 

Moze wstawia reklemy do gra jak to juz kilka firm probowalo uczynic a czesc uczynila...
i moze idac ze swoim mieczem o chwila bedziesz mijal bilboard Coca-Cola, Pepsi, Agfa...
A na mieczu bedziesz mial wyryte Made in Sony :razz: hehe
a twoj armor bedzie firmy Americanos lub Lee ;P

moze byc nawet zabawnie...

Autor:  Aldatha [ 20 kwi 2004, 13:51 ]
Tytuł: 

Przypomniales mi pewien film z Amerykansko/Chinska obsada gral tam miedzy innymi Donald Sutherland . Film sie kreci wokol pewnej produkcji majacej na celu uwiecznic Chinskie zabytki , niestety rezyser (Sutherland) umiera , a jego ostatnia wola jest by jego asystent urzadzil mu pogrzeb , a ze dziadek nie zostawia ani grosza to pomocnik "wyprzedaje" jego cialo jako miejsce na reklamy by pokryc wydatki :smile:

Autor:  redruM [ 21 kwi 2004, 11:00 ]
Tytuł: 

grafa nie jest aż tak uber żeby piszczeć z zachwytu ; tak naprawdę to grafę 'robi' glow effect identyczny jak w PoP:SoT.

co do samej gry to zapowiada się na diablo 2,5 :grin:

Autor:  Mark24 [ 21 kwi 2004, 12:33 ]
Tytuł: 

No mi się grafa w PoP bardzo podobała, animacja też extra, ogólnie kibicowałem bratu przez całe święta jak w 2 dni przeszedł princem do końca. Fajna gierka.

Autor:  Argoth [ 10 maja 2004, 17:56 ]
Tytuł: 

nie bedzie abonamentu to pewnie beda wypuszczac platne dodatki co 2,3 miechy ..

Autor:  Asmax [ 10 maja 2004, 18:47 ]
Tytuł: 

Tak jak mowisz. Placisz 'tylko' za klienta, 50$ i za dodatek co 6 miesiecy nastepne 50$. Ogolnie wychodzi sporo taniej niz 13-15$/miesiac, chociaz jest to w jakims tam stopniu wymuszona stawka ktora trzeba zaplacic.

Autor:  konrador [ 10 maja 2004, 19:42 ]
Tytuł: 

Tak, ale trzeba jeszcze wziasc pod uwage, ze GW to nie bedzie zaden MMO : Z reszta poczytajcie FAQ.

Autor:  lutus [ 11 maja 2004, 01:32 ]
Tytuł: 

Nom, jak dla mnie zapowiada sie takie rozszerzone diablo2 ( z guild hallami w przeciwienstwie do d2)... nie mmog, ale moze to byc tez ciekawe. Zobaczymy za 2( wlasciwie 1) dzien z czym to sie jje

Autor:  Khebeln [ 11 maja 2004, 09:17 ]
Tytuł: 

Ludziska ruszać tyłki devsom przyszło na myśl zacząc dzień wczesniej mozna juz się logowaćjak narazie gra wygląda bardzo smakowicie. :smile: Do zobaczenia in game :razz:

Autor:  Mark24 [ 11 maja 2004, 09:21 ]
Tytuł: 

ile się tego łącznie ściąga?

Autor:  redruM [ 11 maja 2004, 10:02 ]
Tytuł: 

całość ~106mb

Autor:  Aenima [ 11 maja 2004, 12:18 ]
Tytuł: 

Nawet troche pogralem.Pozniej napisze cos wiecej

Autor:  Aldatha [ 11 maja 2004, 12:59 ]
Tytuł: 

ja dopiero co oderwalem sie od gry:)
opisze swoje wrazenia

grafika : screen tytulowy nie zawiodl pokladanych nadzieji , gra ma naprawde sliczna grafike , porownywalna a powiedzialbym nawet ze nieco ladniejsza niz w Lineage 2 , otoczenie nie jest statyczne , ciagle cos blyska , plonie , chrzeszczy , szumi :smile: modele postaci pozbawione jakich kolwiek nalecialosci orientalnych w stylu skaczacych kotkow , miauczacym krówek itd. Szczegolne ladnie wyszly tworca odbicia na wodzie ale to juz samemu trzeba obejrzec. Na najwyzsza ocene zasluguje jednak wspanialy engine ktory trzyma 25-40 fps nawet podczas najwiekrzych zergow , nie mowiac ze podczas walki ekran zalewa feeria barw , odblaskow , plomieni ...jest co ogladac :smile: , oczywiscie wypowiadam sie jako posiadacz dosc mocnego kompa ale , biorac pod uwage ze do najnowszych mmo jest on minimalny i nie radzi sobie juz ze "splendorem" graficznym tychrze mmorpg tym bardziej przecieralem oczy ze zdumienia widzac co potrafi silnik tej gry.

muzyka: nie az tak melodyjna i wpadajaca w ucho jak w Lineage 2 ale nastrojowa i nie meczy uszu:)

Interface:Mocny punkt gry , wszystko intuicyjne , proste i pod reka , targeting system , travel system..to wszystko zostawia w tyle niejeden mmo

rozgrywka: trzeba od razu napisac...Guild Wars to diablo 3D ale..zachowuje wszystkie uzalezniajace wlasciwosci tego tytulu , czyli boss hunt , item hunt , exp , unique trade , gra to levelowka , zdobywamy doswiadczenie i rownolegle z nim skill pointy ktore mozna przekuc na lepsze i potezniejsze umiejetnosci . Umiejetnosci zdobywa sie poprzez krysztaly , mozna je uzywac dwojako : albo od razu i wykorzystujac dostepna liczbe "ladunkow" albo zaniesc do trenera ktory pozwoli nam zapamietac skill odpowiednio do klasy . Kazda postac moze miec primary class i secondary class , laczac umiejetnosci obydwu. Nic nie stoi na przeszkodzie by utworzyc woja/maga lub woja/rangera. Z nowosci :

- mag musi uwazac ile i jak buffuje team mates , gdyz moze utrzymywac okreslona liczbe buffow , pozniej traci zdolnosc do regeneracji many , jest dostepna okreslona ilosc "strzalek" ktore odzwierciedlaja koszt przyjemnosci buffowania:) , jesli o mnie chodzi to dla mnie taki feat na sile bo tzreba albo buffowac albo leczyc , albo napakowac team mates buffami i pilnowac by cie nie zabily moby:)

-System grupowania : w grze jest specjalna lokacja predysponowana dla szukajacych grupy , nazywa sie Wall i tam mozna invitowac dowolna liczbe osob w nadzieji ze sie przylacza. Jesli zbierzemy zadowalajaca nas liczbe ludzi , team leader moze od razu nas przeniesc na miejsce akcji , skille nalezy wybrac przed wyruszeniem na questa , pozniej ich edycja jest niemozliwa.(Nastepny bezsens IMO)

Questy: Kolejny mocny punkt Guild Wars , questy sa scisle powiazane z Storyline i maja wiele "Chapterow" , interaktywnosc Quest-NPC jest ..niesamowita , zywo reaguja na to co sie dzieje , kieruja nas na dobra droge , wspieraja w walce ...slowem kawal dobrej koderskiej roboty , dosc powiedziec ze dzis sobie postzrelalem do Charr'ow z ...Katapulty ( ktora z koleji trzeba najpierw zlozyc :smile: ) , bralem udzial w obronie Wall przed inwazja , inflirtowalem wrogie obozy ...nie gralem w FFXI i nie bede sie wypowiadal ale jak dla mnie questy w GW sa majstreszykiem .

Podsumowanie: Sam fakt iz ta gra potrafi przykuc do monitora we wczesnej fazie Alpha sam w sobie stanowi rekomendacje , nie wszystkie elementy sa dostepne , nie kazda klasa postaci ma aktywne umiejetnosci , ale i tak jest niezle i obiecujaco .

jednakze wady takze sa widoczne: to levelowka i dla ludzi zmeczonych nieustannym expowaniem GW moze byc odstraszajaca , brak monthly fee na pewno sie odbije na tech support , pojawia sie setki ingame crack , exploits , dupe items , czyli gre moze spotkac to co diablo 2na closed bn , wytrwalosc haxorow doprowadzila gre do oazy mass cheatingu , a wtedy gracze odplyna z GW niczym rozbitkowie z tonacego okretu..

miejmy nadzieje ze tak sie nie stanie :smile:

<font size=-1>[ Ta wiadomość została zmieniona przez: Aldatha dnia 2004-05-11 14:06 ]</font>

Autor:  Mark24 [ 11 maja 2004, 13:07 ]
Tytuł: 

zarzuć screeny, bo nie wiem czy dzisaij po południu zasiąść do ciężkiej katorżniczej pracy i wnieść w rozwój mojej postaci w FFXI 20% expa do następnego lvl czy też pobawić się w coś fajnego :smile:

Autor:  Aldatha [ 11 maja 2004, 13:38 ]
Tytuł: 

zagraj w to czlowieku:) , FFXI ci nie ucieknie a w to sobie pograsz marne 3 dzionki, a nuz widelec ci sie spodoba:)

sam bym z checia cioral w to do wieczora ale mam robote na uczelni i musze trzymac swoj glod grania na wodzy

http://www.mmorpg.com/features/images/21_5.jpg

Autor:  redruM [ 11 maja 2004, 14:31 ]
Tytuł: 

euforia!

instant pvp rula (na arenie ,4vs4)

raport z gry l8r

Autor:  Theddas [ 11 maja 2004, 23:47 ]
Tytuł: 

Gierka... milutka :grin:. Grafika fajna, troche cukierkowa, ale prezentuje sie ladnie. Muzyczka moze byc, efekty podobnie. Interejs przejrzysty, jak sie sprawdza w praktyce trudno ocenic po godzinie grania (tylko ta kamera... :/). Generalnie calosc sprawia wrazenie polaczenia Diablo z Dungeon Siege etc. - typowa rabanka.

Pare screenow z gry:
http://virtual.dmkproject.com/temp/

Na arenie pvp jeszcze nie bylem, bo mi sie komputr sypie, takze napiszcie jak to wyglada :wink:.

Autor:  Theddas [ 11 maja 2004, 23:52 ]
Tytuł: 

Arena wyglada tak:

00:47: rozpierdzielamy wsyzstkich na arenie
00:47: lol
00:47: juz 5 wygranych z rzedu
00:47: i 0 przegranych
00:48: :>
00:50: jest brama i odliczanie owtiea sie brama i biegniemy we 4
00:50: z naprzeciwka biegna oni
00:50: i nawalamy ;]
00:51: i klikasz pokolei wsyzstkie czary

:>

Co do questow - ktos wyzej pial z zachwytu. Nie wiem, moze ja mialem pecha, ale te ktore trafilem polegaly na "my tu postoimy, a ty idz ich zabij" :grin:.

Strona 2 z 4 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team