MMORPG.pl https://mmorpg.pl/ |
||
Trailer D&L z E3 https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=82&t=7714 |
Strona 2 z 3 |
Autor: | Mac [ 28 maja 2004, 09:54 ] |
Tytuł: | |
Scorp, zwroc uwage na skale, FFXI w porownaniu do tego to pikus, a nie mowiesz ze grafika cienka... Poza tym duze wieksze zroznicowanie, przynajmniej takie odnioslem wrazenie po obejrzeniu filmiku ![]() |
Autor: | krzyk [ 28 maja 2004, 11:49 ] |
Tytuł: | |
Dodaj do tego dynamicznie zmieniajaca sie pogode, zaspy po pas nawet w glownych miastach w zimie (swiat ma pory roku, wiatr wplywa na latanie na lotni itp itd), jeden serwer dla wszystkich graczy... Swiat naprawde olbrzymi (mowi sie ze w tej chwili jest testowane okolo 5%-10% swiata, podobno przejscie na piechote z jednego konca na drugi zajmuje dzien RL..... juz. |
Autor: | Mac [ 28 maja 2004, 11:54 ] |
Tytuł: | |
Ta, wg mnie dwie najciekawsze cechy gry: 1) jeden serwer 2) postac zostaje w grze jako npc po wylogowaniu gracza - odpowiedni skrypt napisany przez gracza definiuje sposob zachowania/wykonywane czynnosci; tak to w kazdym razie zinterpretowalem ![]() |
Autor: | Argoth [ 29 maja 2004, 14:07 ] |
Tytuł: | |
szersze info o grze : Characters: - 12 different races. - 14 character classes. - 30 equipment slots per character. - 42 trade skills (thanks Keldar) Universe: - 2 basic Kingdoms - Dark and Light - non PVP (for newbie). - 10 Kingdoms to conquer PvP (in regards to war honor code). - 5 Duchies per Kingdom. - 7 Counties per Duchy. - 9 Baronies per County. - 13 Fortresses per Barony. In summary 4095 Fortresses to conquer per Kingdom - 213 main cities. - a huge amount of village (developers don't even know the number). - Time of the world: 84 minutes = 24 DnL hours, a DnL day. - 365 days per year with 4 seasons. - 1 sun, 2 moons. Game Design: - Only one server (40,000 sqkm) - 2 dimension unique player progress system represented by the SXP - Social Experience - and the FXP - Fighting Experience. - 3 Epic Quests per character class. Complete set of dress and weapons per quest. - New supply discovery process. - Original objects creation based on a relational data base process. - Dynamic management of the magic side effects - Dark or Light - on the player as well as the environment. - Transport (boats/ships, dragons free flying, dragons fix path, hanglider, paragliding, ballooning, snowboarding, taming and use of various creature mounts, teleportation.. etc?) Miscellaneous: - Constellation management. (magic will be influenced by the stars and planets) - Under sea management. - Weather management (wind, rain, snow, etc... effected by the variables temperature, humidity, altitude and season) - Underground management. Techniques: - 300,000 polygons rendered per frame (terrain only) - View distance 50km (30miles) no clipping - Polygon resolution: 16cm (6.5inchs) - Procedural background elements generation system - Inverse Kinematics - EAX support 7.1 compatable - Original sound track No ja wlasnie na cos takiego czekalem ![]() |
Autor: | Aenima [ 29 maja 2004, 15:18 ] |
Tytuł: | |
Zapomniales dodac ze wyjdzie gdzies w 2006. |
Autor: | Aeroth [ 29 maja 2004, 15:20 ] |
Tytuł: | |
jeśli to wszystko prawda to będzie to zdecydowanie największa gra jaka kiedykolwiek powstała. A co do tego że postać pozostaje jako NPC to wydaje mi się, że zbytnio zamulało by to server no i jakiś main bank czy inne miejsce było by "lekko" zatłoczone ![]() |
Autor: | krzyk [ 29 maja 2004, 15:51 ] |
Tytuł: | |
Realny termin to poczatek przyszlego roku Aenima. juz. |
Autor: | Aenima [ 29 maja 2004, 15:55 ] |
Tytuł: | |
pewnie tak jak beta DFO miala sie zaczac we wrzesniu 2003. Ale moze miejmy nadzieje bo gra zapowiada sie ciekawie. |
Autor: | krzyk [ 29 maja 2004, 16:10 ] |
Tytuł: | |
To ze pisze ze calkiem realny termin nie wynika z faktu ze sledze boardy :> Raczej z faktu ze mam podstawy sadzic ze to calkiem realny termin ![]() juz. |
Autor: | Aenima [ 29 maja 2004, 16:21 ] |
Tytuł: | |
w tej branzy nie ma czegos takaiego jak realny termin ![]() |
Autor: | krzyk [ 29 maja 2004, 19:50 ] |
Tytuł: | |
Wiesz, rzeczy mozna widziec czarno, mozna widziec jasno a mozna racjonalnie oceniac mozliwosci na podstawie przeslanek do jakich sie ma dostep, nie? :> juz. |
Autor: | Argoth [ 29 maja 2004, 20:06 ] |
Tytuł: | |
Cos ty taki tajmeniczy ?:P czyzby nda ![]() |
Autor: | krzyk [ 29 maja 2004, 20:17 ] |
Tytuł: | |
Betatesterzy nie moga mowic ze sa betatesterami, takie jest nda...... podobno. juz. |
Autor: | Kang [ 29 maja 2004, 22:55 ] |
Tytuł: | |
Przyznam szczerze że byłem do tego sceptycznie nastawiony ale wydaje się iż gierka będzie miałą potencjał - oby tylko wyszła jak najszybciej ![]() |
Autor: | Aeroth [ 30 maja 2004, 00:00 ] |
Tytuł: | |
OT: Kang, bardzo ładny avatarek. Jestem ciekawy jak to wyjdzie z tym jednym serverem dla wszystkich i czy świat nie okaże się zbyt wielki. |
Autor: | Argoth [ 30 maja 2004, 00:20 ] |
Tytuł: | |
Ma byc jeden serwer i ja sie obawiam zeby swiat nie okazal sie zbyt maly , spore zainteresowanie jest ta gra ![]() |
Autor: | krzyk [ 30 maja 2004, 00:24 ] |
Tytuł: | |
Swiat zbyt maly? :> Nie wiesz co mowisz :> 40.000 km kwadratowych to troche jest :> juz. |
Autor: | Argoth [ 30 maja 2004, 00:29 ] |
Tytuł: | |
i myslisz ze 40k wystarczy jak na serwerze bedzie zalogowanych ~13k osob ?:) |
Autor: | krzyk [ 30 maja 2004, 08:04 ] |
Tytuł: | |
Tak. juz. |
Autor: | Argoth [ 30 maja 2004, 09:36 ] |
Tytuł: | |
Mam nadzieje ![]() |
Strona 2 z 3 | Strefa czasowa: UTC + 1 |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team |