MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

Trailer D&L z E3
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=82&t=7714
Strona 2 z 3

Autor:  Mac [ 28 maja 2004, 09:54 ]
Tytuł: 

Scorp, zwroc uwage na skale, FFXI w porownaniu do tego to pikus, a nie mowiesz ze grafika cienka... Poza tym duze wieksze zroznicowanie, przynajmniej takie odnioslem wrazenie po obejrzeniu filmiku :smile:

Autor:  krzyk [ 28 maja 2004, 11:49 ]
Tytuł: 

Dodaj do tego dynamicznie zmieniajaca sie pogode, zaspy po pas nawet w glownych miastach w zimie (swiat ma pory roku, wiatr wplywa na latanie na lotni itp itd), jeden serwer dla wszystkich graczy...
Swiat naprawde olbrzymi (mowi sie ze w tej chwili jest testowane okolo 5%-10% swiata, podobno przejscie na piechote z jednego konca na drugi zajmuje dzien RL.....

juz.

Autor:  Mac [ 28 maja 2004, 11:54 ]
Tytuł: 

Ta, wg mnie dwie najciekawsze cechy gry:
1) jeden serwer
2) postac zostaje w grze jako npc po wylogowaniu gracza - odpowiedni skrypt napisany przez gracza definiuje sposob zachowania/wykonywane czynnosci; tak to w kazdym razie zinterpretowalem :smile:

Autor:  Argoth [ 29 maja 2004, 14:07 ]
Tytuł: 

szersze info o grze :
Characters:
- 12 different races.
- 14 character classes.
- 30 equipment slots per character.
- 42 trade skills (thanks Keldar)
Universe:
- 2 basic Kingdoms - Dark and Light - non PVP (for newbie).
- 10 Kingdoms to conquer PvP (in regards to war honor code).
- 5 Duchies per Kingdom.
- 7 Counties per Duchy.
- 9 Baronies per County.
- 13 Fortresses per Barony.
In summary 4095 Fortresses to conquer per Kingdom
- 213 main cities.
- a huge amount of village (developers don't even know the number).
- Time of the world: 84 minutes = 24 DnL hours, a DnL day.
- 365 days per year with 4 seasons.
- 1 sun, 2 moons.
Game Design:
- Only one server (40,000 sqkm)
- 2 dimension unique player progress system represented by the SXP - Social Experience - and the FXP - Fighting Experience.
- 3 Epic Quests per character class. Complete set of dress and weapons per quest.
- New supply discovery process.
- Original objects creation based on a relational data base process.
- Dynamic management of the magic side effects - Dark or Light - on the player as well as the environment.
- Transport (boats/ships, dragons free flying, dragons fix path, hanglider, paragliding, ballooning, snowboarding, taming and use of various creature mounts, teleportation.. etc?)
Miscellaneous:
- Constellation management. (magic will be influenced by the stars and planets)
- Under sea management.
- Weather management (wind, rain, snow, etc... effected by the variables temperature, humidity, altitude and season)
- Underground management.
Techniques:
- 300,000 polygons rendered per frame (terrain only)
- View distance 50km (30miles) no clipping
- Polygon resolution: 16cm (6.5inchs)
- Procedural background elements generation system
- Inverse Kinematics
- EAX support 7.1 compatable
- Original sound track
No ja wlasnie na cos takiego czekalem :smile:)

Autor:  Aenima [ 29 maja 2004, 15:18 ]
Tytuł: 

Zapomniales dodac ze wyjdzie gdzies w 2006.

Autor:  Aeroth [ 29 maja 2004, 15:20 ]
Tytuł: 

jeśli to wszystko prawda to będzie to zdecydowanie największa gra jaka kiedykolwiek powstała. A co do tego że postać pozostaje jako NPC to wydaje mi się, że zbytnio zamulało by to server no i jakiś main bank czy inne miejsce było by "lekko" zatłoczone :wink:

Autor:  krzyk [ 29 maja 2004, 15:51 ]
Tytuł: 

Realny termin to poczatek przyszlego roku Aenima.

juz.

Autor:  Aenima [ 29 maja 2004, 15:55 ]
Tytuł: 

pewnie tak jak beta DFO miala sie zaczac we wrzesniu 2003. Ale moze miejmy nadzieje bo gra zapowiada sie ciekawie.

Autor:  krzyk [ 29 maja 2004, 16:10 ]
Tytuł: 

To ze pisze ze calkiem realny termin nie wynika z faktu ze sledze boardy :>
Raczej z faktu ze mam podstawy sadzic ze to calkiem realny termin :razz:

juz.

Autor:  Aenima [ 29 maja 2004, 16:21 ]
Tytuł: 

w tej branzy nie ma czegos takaiego jak realny termin :smile:

Autor:  krzyk [ 29 maja 2004, 19:50 ]
Tytuł: 

Wiesz, rzeczy mozna widziec czarno, mozna widziec jasno a mozna racjonalnie oceniac mozliwosci na podstawie przeslanek do jakich sie ma dostep, nie? :>

juz.

Autor:  Argoth [ 29 maja 2004, 20:06 ]
Tytuł: 

Cos ty taki tajmeniczy ?:P czyzby nda :)

Autor:  krzyk [ 29 maja 2004, 20:17 ]
Tytuł: 

Betatesterzy nie moga mowic ze sa betatesterami, takie jest nda...... podobno.

juz.

Autor:  Kang [ 29 maja 2004, 22:55 ]
Tytuł: 

Przyznam szczerze że byłem do tego sceptycznie nastawiony ale wydaje się iż gierka będzie miałą potencjał - oby tylko wyszła jak najszybciej :smile:

Autor:  Aeroth [ 30 maja 2004, 00:00 ]
Tytuł: 

OT: Kang, bardzo ładny avatarek.
Jestem ciekawy jak to wyjdzie z tym jednym serverem dla wszystkich i czy świat nie okaże się zbyt wielki.

Autor:  Argoth [ 30 maja 2004, 00:20 ]
Tytuł: 

Ma byc jeden serwer i ja sie obawiam zeby swiat nie okazal sie zbyt maly , spore zainteresowanie jest ta gra :smile:

Autor:  krzyk [ 30 maja 2004, 00:24 ]
Tytuł: 

Swiat zbyt maly?
:>
Nie wiesz co mowisz :>
40.000 km kwadratowych to troche jest :>

juz.

Autor:  Argoth [ 30 maja 2004, 00:29 ]
Tytuł: 

i myslisz ze 40k wystarczy jak na serwerze bedzie zalogowanych ~13k osob ?:)

Autor:  krzyk [ 30 maja 2004, 08:04 ]
Tytuł: 

Tak.

juz.

Autor:  Argoth [ 30 maja 2004, 09:36 ]
Tytuł: 

Mam nadzieje :smile:

Strona 2 z 3 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team