mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 1930 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14 ... 97  Następna strona
Autor Wiadomość
*
Avatar użytkownika

Posty: 5596
Dołączył(a): 24.04.2005
Offline
PostNapisane: 23 gru 2010, 08:08 
Cytuj  
ubeck napisał(a):
Czy mi sie wydaje, czy w pierwszym lepszym rts-ie masz taka "impressive" technologie?


Podrzuć jakieś MMO w którym masz.

***

Posty: 757
Dołączył(a): 19.12.2008
Offline
PostNapisane: 23 gru 2010, 08:34 
Cytuj  
A co to ma do rzeczy?


_________________
Quake Live - best pure skill PvP MMO;)
"Some people say I'm a pussy. I say, you are what you eat. "
"Scissors should be nerfed, but Rock is ok." - Paper

***
Avatar użytkownika

Posty: 10851
Dołączył(a): 12.02.2004
Offline
PostNapisane: 23 gru 2010, 08:38 
Cytuj  
Kabraxis napisał(a):
To jest poprostu ich Dynamic Content Generator. Pisalem gdzies juz o tym wczesniej ze technologia stojaca za ta gra jest "Impressive" co najmniej.

ja tam jestem pod wrazeniem.


Tzn, Kabraxis jestes pod wrazeniem tego, ze w tej grze losowo na mapie spawnuja sie mobki, ktore trza zabic ? I to jest takie impressive ? :)
I to jest innowacyjnosc Rifta i glowny cel w grze ? :)


_________________



**
Avatar użytkownika

Posty: 8077
Dołączył(a): 16.11.2004
Offline
PostNapisane: 23 gru 2010, 08:59 
Cytuj  
Wyjdz Huragan i przestan trollowac chociaz tutaj. Albo idz sobie poplywaj stateczkiem w swojeje gierce z siga wygladajacej jakby byla z 1995 roku. O Perpetuum juz nie wspomna bo to jest dopiero szczyt innowacyjnosci lol.

Ja co poniektorych nie rozumie poprostu.

Nic nie wychodzi - narzekaja.
Wychodza azjatyckie grindfesty - narzekaja.
Wychodza niszowe gry - narzekaja ze niedopracowane itp...
Wychodza dopracowane juz w Becie gry z czyms czego jeszcze dotad nie bylo (RIFT) - narzekaja.
Wychodzi cokolwiek - narzekaja.


Moze naprawde czas pomyslec o zmianie hobby? Chyba gry MMO nie maja juz wam nic do zaoferowania. Ani wy im tbh. Oprocz beczenia w kazdym mozliwym miejscu non stop o full loot i Ultime Online 2.
Co byscie chcieli zeby te gry ropbily? Wyszly z kompa, wyprowadzily psa na spacer, zrobily kawe i zaplodnily zone w nocy? :) Bo chyba na to wychodzi.
A IMHO chodzi poprostu o fun z gry a mi RIFT dostarczyl go juz w dwoch 3-dniowych betach wiecej niz jakiekolwiek MMO oprocz LOTRO w ciagu ostatnich ~5 lat.

No i pokazcie mi gierke ktora pociagnie taki event (i to w czasie BETY) z prawie 600 graczami uczestniczacymi (plus drugie tyle NPCow biegajacych - mobow nie licze) i to zbitymi w jednej zonie bez ani jednego crasha i lagow. I tbh nawet na miom crapowatym juz sprzecie w miare grywalnych FPSach na high/ultra.
Nie moge sie doczekac PvP w tej gierce bo moze w koncu nie bedzie to lag fest i obedzie sie bez zmieniania detali na low.
To min. jest "impressive".

I wkurwiaja mnie juz osoby, ktore laza po topicach kazdej gierki i szukaja dziury w calym nawet nie grajac (ja np. ograniczam sie do WoW'a glownie i nie bashuje wszytkiego jak leci) - idzcie sobie trollowac pogawedki czy tam cokolwiek.

***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 23 gru 2010, 09:21 
Cytuj  
ubeck napisał(a):
Czy mi sie wydaje, czy w pierwszym lepszym rts-ie masz taka "impressive" technologie?

Chodzi o sposob w jaki sa zbudowane serwery. Trzeba przyznac, ze to jst impressive i w sumie sprtyane. Nic dziwnego ze grze nie ma lagow i nie sposob jej zajechac, nawet jak cala populacja zwali sie w jedno miejsce.


_________________
viewtopic.php?t=6093
PODPISY: banery, sig'i, podpisy muszą zgadzac sie tematycznie z profilem forum, nie mogą być animowane, nie mogą przekraczac wielkości 100KB i wymiarow 90 (wysokość) x 400 (szerokosc).

***
Avatar użytkownika

Posty: 10851
Dołączył(a): 12.02.2004
Offline
PostNapisane: 23 gru 2010, 09:21 
Cytuj  
No dobrze Kabraxis, ale nie odpowiedziales mi na pytanie, czy to , ze losowo na mapie spawnuja sie mobki, ktore trza zabic to jest takie impressive w tej grze ? To jest ten High Tech Dynamic Content ?


_________________



**
Avatar użytkownika

Posty: 8077
Dołączył(a): 16.11.2004
Offline
PostNapisane: 23 gru 2010, 09:33 
Cytuj  
"No dobrze Kabraxis, ale nie odpowiedziales mi na pytanie, czy to , ze losowo na mapie spawnuja sie mobki, ktore trza zabic to jest takie impressive w tej grze ? To jest ten High Tech Dynamic Content ?"

Nie to ze sie losowo spawnuja.

Bardziej to ze jest to w pelni dzialajacy bez udzialu czlowieka (GMa), kompleksowy system wojen frakcji (nie wiem jak to inaczej nazwac), ktory wplywa na otaczajacy cie swiat (choc moglby wplywac bardziej - brakuje mi niszczenia budynkow).

Te mobki nie tylko sie spawnuja i stoja czekajac na zabicie. Nieruszony rift wyspawnuje invazje (Elite moby), ktore obiora sobie cel i czesto przebiegna pol mapy (zabijajac po drodza all co napotkaja). Kazdy plan nienawidzi innego, kazda frakcja jest wrogo nastawiona do wszytkiego co sie rusza - daje to fajne poczucie ciaglej wojny (o wiele lepsze niz w Warhammerze np.) i tego ze Telara nie jest miejscem bezpiecznym.

Na high lvl bedziesz mogl pobiegac po lov lvl zonie zbierajac kwietudszki dla alta, poczym isc na raid a po dwoch godzinach jak wrocisz mozesz zastac zone opanowana prze 500 mobow wszelakiej masci bijacych sie miedzy soba, zabijajacych wszystko naokolo - dokladnie jak w GW2 np.
Dodaj do tego PvP i masz fun.

Poprostu nie bedzie to kurwa w koncu w kolko jedno i to samo do zarzygania.

Itp.. itd...

I to jest fajne, tego jeszcze nie bylo. Tak poprostu. I to dopiero pierwsze 20lvli czyli pewnie ze 20% contentu max jaki gra bedzie miala do zaoferowania w dniu launchu.

Moze dla was ten "dynamic content" nie jest impressive ale to i tak 5 razy wiecej niz maja do zaoferowania inne gry na rynku (theme parki ofc) ze statycznym i nudnym do bolu WoWem na czele.

Biorac pod uwage to co juz pokazali i to ze gry MMO rozkrecaja sie wraz z lvlem to cuda na kiju moga byc pozniej. Pozakcie mi gre w ktorej na 15lvlu mozesz (i to z powodzeniem) poraidowac bo akurat jest inwazja na zone?

A pokzazali narazie rzeczywiscie tylko spawnowanie mobow ale o tak jest to fajnie. Z wywiadow z devsami wynika jednak ze technologia uzyta pozwala na dodawanie wszelakiego contentu (uzywajacego tekstur, dzwiekow, itp... ktore juz sa w kliencie) do gry "w locie" (bez wylaczania serwerow i patchowania) - tbh daje to zajebiste mozliwosci i jesli devsi beda wystarczajaco kreatywni to to jest pure win. Ograniczanie tego do spawnowania mobow jest dosc krotkowzroczne zwlaszcza ze widzielismy tylko zony tutorialowe. Watpie zeby rzucili wszytko naraz - ci kolesie maja plan. :)

Dla ciebie huragan mam rade - nie graj na sile we wszystko co wychodzi. Oczekujesz po MMO tego czego raczej ci RIFT nie da. Wlasciwie to nie wiem czego oczekujesz bo wydajesz sie byc smiertelnie znudzony i grasz chyba z musu (wniosek po tym ze kazda kolejna gierka jest ta "zajebista" i po miechu idzie w pizdu - dokladnie to co prorokujesz RIFTowi) Meczysz sie tylko i wkurwiasz ludzi. :)


"Chodzi o sposob w jaki sa zbudowane serwery. Trzeba przyznac, ze to jst impressive i w sumie sprtyane. Nic dziwnego ze grze nie ma lagow i nie sposob jej zajechac, nawet jak cala populacja zwali sie w jedno miejsce."

Zobaczymy co bedzie jak otworza caly swiat dla graczy - napweno obciazenie serwera wzrosnie ale na dzien dzisiejszy gra jest nie do zajechania. :) Jak sobie przypomne "Eventy" Blizzarda (np. otwarcie AQ czy Dark Portal przy premierze TBC), ktorych glownym elementem byl lag ~1000, 5 fps i napis "Wolrd Server is Down" (i to przy grafie jak z animkow i enginie o poziomie zaawansowania technicznego Fiata 126p) to az usmieszek politowania sie cisnie sam na usta - inne gry tez zreszta nie lepsze. W EVE X lat zajelo doprowadzenie jednego z glownych featuresow czyli mass PvP do mniej wiecej lag free i grywalnego dla mnie poziomu.

***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 23 gru 2010, 09:50 
Cytuj  
Ja powiem tak. Nowoscia w tej grze, jest to, ze kurwa pierwsze MMO w ktorej jest prawdziwa sztuczna inteligencja (na ile moze byc prawdziwa w obecnych warunkach ofc). Mobki nie sa durne, nie stoja jak kolki, potrafia biec po pomoc, uciekac, atakowac w grupach. W czasie inwazji nie ida bezmyslnie przez mape, potrafia zmieniac cele w zalezosci od rozowju sytuacji.

Cytuj:
uzyta pozwala na dodawanie wszelakiego contentu (uzywajacego tekstur, dzwiekow, itp... ktore juz sa w kliencie) do gry "w locie" (bez wylaczania serwerow i patchowania) - tbh daje to zajebiste mozliwosci i jesli devsi beda wystarczajaco kreatywni to to jest pure win

No to juz raczej bedzie zaleznie od zatrudnionych ludzi/znudzonych pracownikow/chęci. Narazie widać, że im zwyczajnie zalezy i słuchają graczy. Jak ludzie sie domagali spawnu.. to spawn byl zrobiony.

Jak ktos nie doszedl, do przynajmniej 12 levelu, i nie widzial co sie dzieje na mapie, to powinien zamknac ryj i sie nie wypowiadac na temat tej gry bo chuja widzial.

Jedyne z czym niesposob sie nie zgodzic, to ze sam poczatek jest gowniany i powinien zostac zmieniony. Pierwsze 6 leveli nie pokazuje co gra ma do zaoferowania a powinno. Optimum byloby wrzucic gracza w srodek takiej inwazji z lazacymi mobkami. I w tedy odrazu Hate it or love it.

Cytuj:
Zobaczymy co bedzie jak otworza caly swiat dla graczy - napweno obciazenie serwera wzrosnie ale na dzien dzisiejszy gra jest nie do zajechania. Jak sobie przypomne "Eventy" Blizzarda (np. otwarcie AQ czy Dark Portal przy premierze TBC), ktorych glownym elementem byl lag ~1000, 5 fps i napis "Wolrd Server is Down" (i to przy grafie jak z animkow i enginie o poziomie zaawansowania technicznego Fiata 126p) to az usmieszek politowania sie cisnie sam na usta - inne gry tez zreszta nie lepsze. W EVE X lat zajelo doprowadzenie jednego z glownych featuresow czyli mass PvP do mniej wiecej lag free i grywalnego dla mnie poziomu.

To dlatego, ze w innych gracz, wszystko dzieje sie na jednym klastrze. w RIFT wszystko jest rozbite. AI dzialaja na osobnym serwerze, gracze sa na osobnym, lokacje na osobnym, czaty itd tez na osobnym. Innymi słowy wszystkie elementy potrzebne do dzialania gry, sa niezalezne od innych. Obciazenie jest bardziej zrownowazone, bo juz nie zalezy od tego ile graczy jest na 1m2.

Wyzej wrzucałem linka z gosciami ktorzy to projektowali. Na mnie to zrobiło wrażenie. Idea jest prosta jak cep. Nic dziwnego ze nikt tego wczesniej nie robil..


_________________
viewtopic.php?t=6093
PODPISY: banery, sig'i, podpisy muszą zgadzac sie tematycznie z profilem forum, nie mogą być animowane, nie mogą przekraczac wielkości 100KB i wymiarow 90 (wysokość) x 400 (szerokosc).

***

Posty: 757
Dołączył(a): 19.12.2008
Offline
PostNapisane: 23 gru 2010, 09:56 
Cytuj  
To, ze moby biegna w jakims tam kierunku i celu, a nie bez ladu skladu nie jest impressive. To nadal tak naprawde jest proste AI. Chociaz na pewno krok w dobra strone.
Natomiast z checia zobacze te 600 osob i drugie tyle NPC. Jezeli to dziala jak mowisz, to przyznaje racje, technologicznie rzeczywiscie moze robic wrazenie.


_________________
Quake Live - best pure skill PvP MMO;)
"Some people say I'm a pussy. I say, you are what you eat. "
"Scissors should be nerfed, but Rock is ok." - Paper

***
Avatar użytkownika

Posty: 10851
Dołączył(a): 12.02.2004
Offline
PostNapisane: 23 gru 2010, 10:41 
Cytuj  
ubeck napisał(a):
Natomiast z checia zobacze te 600 osob i drugie tyle NPC. Jezeli to dziala jak mowisz, to przyznaje racje, technologicznie rzeczywiscie moze robic wrazenie.


w zadnej grze mmo nigdy nie zobaczysz 600 ludzi naraz i zeby nie bylo laga :) Nie czarujmy sie. Zreszta na mmorpg.com pisza ze RIFT ma zjebany performance, bo w zaludnionych terenach gra chodzi na high endowych sprzetach z predkoscia 10 FPS :)


_________________



***

Posty: 757
Dołączył(a): 19.12.2008
Offline
PostNapisane: 23 gru 2010, 10:46 
Cytuj  
O zjebanym performance to akurat przekonalem sie na wlasnej skorze, bo mam dostep do bety. Aczkolwiek gralem tylko podczas I eventu, na drugi juz jakos checi nie starczylo. Wejde sobie na III event i sprawdze slowa Kabraxisa.
Poprawila sie wydajnosc silnika, czy dalej kupa?


_________________
Quake Live - best pure skill PvP MMO;)
"Some people say I'm a pussy. I say, you are what you eat. "
"Scissors should be nerfed, but Rock is ok." - Paper

***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 23 gru 2010, 10:53 
Cytuj  
ubeck napisał(a):
O zjebanym performance to akurat przekonalem sie na wlasnej skorze, bo mam dostep do bety. Aczkolwiek gralem tylko podczas I eventu, na drugi juz jakos checi nie starczylo. Wejde sobie na III event i sprawdze slowa Kabraxisa.
Poprawila sie wydajnosc silnika, czy dalej kupa?

Ostatnio bylo tak samo. Z tym, ze ludzi na monitorze bylo 3 razy tyle ;p.


_________________
viewtopic.php?t=6093
PODPISY: banery, sig'i, podpisy muszą zgadzac sie tematycznie z profilem forum, nie mogą być animowane, nie mogą przekraczac wielkości 100KB i wymiarow 90 (wysokość) x 400 (szerokosc).

*
Avatar użytkownika

Posty: 5596
Dołączył(a): 24.04.2005
Offline
PostNapisane: 23 gru 2010, 10:55 
Cytuj  
ubeck napisał(a):
A co to ma do rzeczy?


A co ma RTS do MMO ?

***

Posty: 757
Dołączył(a): 19.12.2008
Offline
PostNapisane: 23 gru 2010, 11:03 
Cytuj  
Bloodleaf napisał(a):
ubeck napisał(a):
A co to ma do rzeczy?


A co ma RTS do MMO ?


Przypomne ci: rozmawialismy o impressive technology.


_________________
Quake Live - best pure skill PvP MMO;)
"Some people say I'm a pussy. I say, you are what you eat. "
"Scissors should be nerfed, but Rock is ok." - Paper

***
Avatar użytkownika

Posty: 18803
Dołączył(a): 26.09.2005
Offline
PostNapisane: 23 gru 2010, 11:33 
Cytuj  
Większość marudzi i wytyka co popadnie nawet nie grając, nie powinno to nikogo dziwić bo można wyliczać już dziesiątki gier, które miały być super, które nawet na becie były grywalne, a po premierze dawały graczom góra dwa miesiące zabawy z powodu braku contentu, grywalności, bugów, cheatów itp itd.

Pytanie ponownie, co w tej grze ma robić gracz po czasie świetnego i zarąbistego lvlowania, które może trwać tydzien, czy miesiąc, co dalej, instancje, spawn mobków, rifty na pvp, to już było i sprowadza się do nudy, chyba ze wymyślili coś świetnego ?


_________________
"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time, like tears in rain. Time to die."

**
Avatar użytkownika

Posty: 8077
Dołączył(a): 16.11.2004
Offline
PostNapisane: 23 gru 2010, 15:10 
Cytuj  
ubeck napisał(a):
Poprawila sie wydajnosc silnika, czy dalej kupa?


Wydajnosc silnika jest taka ze jest dobra.... na niektorych sprzetach. :)
Problem jest raczej z otymalizacja pod rozne komponenty zwlaszcza pod sprzet AMD/ATI. Sa ludzie ze slabiutkimi sprzetami, ktorym gra lepiej chodzila niz ludziom z 8 GB RAM, I7/Phenomami i najnowszymi kartami graficznymi.

Pocieszam sie tym ze z eventu an event moze byc tylko lepiej. :)
W pierwszym evencie bylo chujowo, nie czarujmy sie. W drugim po jakims hotfixie i podkreceniu proca na 3.05Ghz gralo mi sie juz bardzo fajnie.
Mam nadzieje ze w 3cim bedzie jeszcze lepiej.


"Większość marudzi i wytyka co popadnie nawet nie grając, nie powinno to nikogo dziwić bo można wyliczać już dziesiątki gier, które miały być super, które nawet na becie były grywalne, a po premierze dawały graczom góra dwa miesiące zabawy z powodu braku contentu, grywalności, bugów, cheatów itp itd.

Pytanie ponownie, co w tej grze ma robić gracz po czasie świetnego i zarąbistego lvlowania, które może trwać tydzien, czy miesiąc, co dalej, instancje, spawn mobków, rifty na pvp, to już było i sprowadza się do nudy, chyba ze wymyślili coś świetnego ?"


No to juz pisalem proponuje tej "wiekszosci" zmienic hobby bo srsly nie wiem co by tobie np. "dogodzilo". Zajmij sie czyms innym niz granie moze Bo zadne MMO w ciegu przyszlych 5 lat nie wymysli nic nowego, nawet mityczne "nextgen" MMO Blizzarda. Kazde MMO polega na powtarzaniu w kolko tych samych czynnosci, nawet pozornie naladowane "wolnoscia" sandboxy - tam masz engame od poczatku - cala roznica.
Pozatym "wiekszosc" to moze marudzi tutaj bo siedza tu same stare pryki znudzone nie tyle MMO co grami juz wogole i wspominajace non stop jaka to nie zajebista byla Ultima.
Na oficjalnym forum feedback i odbior gry jest raczej pozytywny - i dobrze.

Podsumowujac - Jestes znudzony gatunkiem czy tam grami wogole ? OK Rozumiem to. Ale nie pisz ze gra jest do dupy bo nie jest. Poprostu oczekujecie czegos innego i widocznie nie jestescie targetem Trionu. Chyba nie oczekujecie ze zrobia gre, ktore zadowoli wszytkich. Gra jest ewidentnie pisana pod target fanow ThemePark MMO znudzonych juz mocno WoW'em, oraz zawiedzionych Warhammerem, Age Of Conan, oraz wkurzonych ciaglym zalewem taniego koreanskiego crapu (Aion) oraz przechodzeniem gier na F2P (LOTRO) - takich ludzi jest dosc duzo i oni znajda sobie w RIFTcie bezpieczna przystan (ze mna na czele).

A na pytanie o endgame raczej ci narazie nikt nie odpowie bo ludzie widzieli narazie tylko pierwsze 20lvli.

"w zadnej grze mmo nigdy nie zobaczysz 600 ludzi naraz i zeby nie bylo laga Nie czarujmy sie. Zreszta na mmorpg.com pisza ze RIFT ma zjebany performance, bo w zaludnionych terenach gra chodzi na high endowych sprzetach z predkoscia 10 FPS"

600 ludzi W JEDNEJ STARTOWEJ ZONIE, wszystcy uczestniczacy w jednym evencie (dokladnie to prawie 700 chyba bylo - do znalezienia na necie).
I srsly - ZERO LAGA. Gralem na US serverze i stabilne 200ms caly czas.
Na EU nie braem udzialu w evencie ale mialem ping <100 caly czas.
Zycze takiego sieciowego performance kazdej grze - przyppominam sobie jaki lag potrafilo generowac glupie Wintergrasp w WoW albo Keepy w WARhammerze. O tym co sie dzieje w Jita w EVE juz nawet nie wspomne.
:wink:
A review mmorpg.com jest chyba oparty tylko na 1 evencie, przynajmniej screeny sa z pierwszego tylko. Ale zgodze sie - performance jest rzecza do poprawek (jedna z niewielu tbh).

PS. Jeszcze jedna rzecz jest fajna w tej grze - resposnywnosc develoerow i sluchanie community. Kolesie wydaja sie (o zgrozo) rozumiec ze nie robia gry dla siebie tylko dla community i nie oni beda za nie placic tylko community. W zwiazku z tym sluchaja i zmieniaja. Zmiany ida w dobrym kierunku i sa wprowadzane szybko. W 3cim evencie beda dosc duze zmiany w Soul Systemie w odpowiedzi wlasnie na feedback graczy a nie ze "nam sie wydaje ze tak bedzie dobrze".
Gdyby tak sie zachowywali developerzy np. FF14 to moze gra nie musialaby dawac 3 miechow za darmo w ramach przeprosin a wiekszosc gier mialaby subskrypcje liczone w milionach nie w tysiacach - Trion wydaje sie to rozumiec.

**
Avatar użytkownika

Posty: 8077
Dołączył(a): 16.11.2004
Offline
PostNapisane: 23 gru 2010, 15:37 
Cytuj  
I last thing jeszcze:

RIFT jest mixem WoW'a, Warhammera, Aiona i Everquesta. Zrzyna z tych gier i mixuje ich elementy w bardzo strawny sposob.
Wiec jesli uwazasz w/w gry za chujowe, niegrywalne i bez potencjalu, jesli jestes fanem sandboxow ktore robia z gry druga prace, full lootu, full open PvP, czy korean style grindu i innych dziwnych rzeczy, to nie masz czego szukac w RIFT. Proste. I nic co by dodali, zmienili czy nie wymyslili nie zmieni tego.

Ja np. uwazam kazda z tych gier za pelna potencjalu tylko zjebana przez wlasnych developerow. Moze dlatego RIFT mi sie podoba - bo naprawia bledy w/w gier (przynajmniej poki co). Moim skromnym zdaniem.

****
Avatar użytkownika

Posty: 1438
Dołączył(a): 23.03.2007
Offline
PostNapisane: 23 gru 2010, 17:26 
Cytuj  
Czy caly ten system riftow nie przypomina troche walki i oblezen z Tabula Rasy czasem? W sumie to byla chyba najlepsza czesc tej gry IMO.

***
Avatar użytkownika

Posty: 18803
Dołączył(a): 26.09.2005
Offline
PostNapisane: 23 gru 2010, 17:38 
Cytuj  
Jaranie się w 2010 roku jak to świetnie zrobione jest lvlowanie w grze mmo to czyste fanbojowanie i nic innego nie przychodzi mi do głowy.

Co mi z świetnie zrobionego lvlowania jak po miesiącu nie będzie co robić lub będzie to kopia często nieudolna innych gier, instancje z bossami, rifty, ograniczone frakcyjne pvp, bg, areny, to wszystko było i jest często dopracowywane latami w innych grach.

Nie widzę powodu by napalać się na to o czym teraz piszecie że jest zarąbiste w grze, dodam że o tej grze wspominałem kilka lat temu jak pojawiły się pierwsze infa i nadal uważam że warto się interesować tym projektem ale bez przesady, czekajmy na konkretne info, a nie tylko na temat pierwszych godzin gameplaya.

Kabraxis, takie teksty jak piszesz można sobie wyszukac na tym forum z roku 2001 czy później, wtedy to miało sens, a nie teraz nagle spadac z ksieżyca i pisac jakie to świetnie lvlowanie w grze mmo :roll:


_________________
"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time, like tears in rain. Time to die."

******
Avatar użytkownika

Posty: 4672
Dołączył(a): 20.03.2007
Offline
PostNapisane: 23 gru 2010, 18:15 
Cytuj  
Sparth2 napisał(a):
Czy caly ten system riftow nie przypomina troche walki i oblezen z Tabula Rasy czasem? W sumie to byla chyba najlepsza czesc tej gry IMO.


No dokładnie to samo pisałem, bo ktoś tam pisał że po raz pierwszy w mmo (w RIFT) pojawiają się właśnie takie oblężenia.

Co do RIFT'a to przypominam tylko, że nikt nie widział co się dzieje po 20 poziomie, jak wygląda end-game więc napalanie się jak niektórzy tutaj nie ma sensu. AoC też było zajebiste przez pierwsze 20 leveli.

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 1930 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14 ... 97  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.