mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 270 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14  Następna strona
Autor Wiadomość
***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 12 sie 2012, 16:18 
Cytuj  
Dzisiaj laguje. Takie mini skoki, gubienie klatek. Nie wiem co jest przyczyna. Ping 200, fps w okolicach 60.


_________________
viewtopic.php?t=6093
PODPISY: banery, sig'i, podpisy muszą zgadzac sie tematycznie z profilem forum, nie mogą być animowane, nie mogą przekraczac wielkości 100KB i wymiarow 90 (wysokość) x 400 (szerokosc).

***
Avatar użytkownika

Posty: 720
Dołączył(a): 12.12.2004
Offline
PostNapisane: 14 sie 2012, 10:19 
Cytuj  
FireFall przypadl mi do gustu ... szkoda tylko ze tak nie wiele jest w nim do roboty :/

Orientuje sie ktos kiedy bedzie jakis nowy content? pojazdy? misje? etc...

PS. Ma ktos ochote pobiegac razem?


_________________
Obrazek

Obrazek

******
Avatar użytkownika

Posty: 4646
Dołączył(a): 31.01.2006
Offline
PostNapisane: 14 sie 2012, 12:20 
Cytuj  
Zrobiles juz wszystko w kazdym miescie?


_________________
Once upon a time games was fun and too quickly became about winning, being the best or leveling up to get sick loot. Screw that... it is the time to have fun. - Day9

**
Avatar użytkownika

Posty: 8077
Dołączył(a): 16.11.2004
Offline
PostNapisane: 14 sie 2012, 12:25 
Cytuj  
Contentu jest malo w chuj to prawda ale to ma byc glownie gra PvP, tak mi sie przynajmniej wydaje. PvE bedzie polegalo glownei na rozwoju postaci poprzez craft i zbieranie surowcow (grupowo pewnie). Watpie aby miali ambicje zrobic normalne MMO z wielkim swiatem. Ta mapka co jest atm w grze to nie robi wrazenia wielkoscia a to co juz jest odkryte to w 3/4 puste tereny.

Przed tym duzym update patche byly co tydzien, nie wiem jak bedzie teraz.

PS. troche rzeczy jest dynamicznych. sa inwacje Chosen takei jak w RIFcie, sa burze/tornada wychodzace z MElding itd.. sprawy. Wszytko pojawia sie an mapie losowo.


_________________
Obrazek

***
Avatar użytkownika

Posty: 720
Dołączył(a): 12.12.2004
Offline
PostNapisane: 14 sie 2012, 12:43 
Cytuj  
Ravushimo napisał(a):
Zrobiles juz wszystko w kazdym miescie?


Tyle ile sie dalo to zrobilem ;) Ogolnie staralem sie odkryc caly swiat i te questy ktore wyskoczyly zrobilem / byla ich naprawde garstka.

Kabraxis napisał(a):
Contentu jest malo w chuj to prawda ale to ma byc glownie gra PvP


Jesli faktycznie tak bedzie ... cholerna szkoda :/ Bo PvP w takiej formie bardzo szybko sie znudzi :/

Kabraxis napisał(a):
PvE bedzie polegalo glownei na rozwoju postaci poprzez craft i zbieranie surowcow (grupowo pewnie)

Obys sie mylil, bo taka forma PvE (namiastka) ktora jest aktualnie oferowana mi bardzo odpowiada. Czekam na wiecej ...

Kabraxis napisał(a):
troche rzeczy jest dynamicznych. sa inwacje Chosen takei jak w RIFcie, sa burze/tornada wychodzace z MElding itd.. sprawy. Wszytko pojawia sie an mapie losowo.


To jest ogromny plus tej gierki. Gdyby dodali jeszcze pojazdy, wieksza customiazacje postaci, dwie frakcje, strefy wplywow ahhh marzenia.


_________________
Obrazek

Obrazek

***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 14 sie 2012, 12:55 
Cytuj  
Z tego co czytałem, to Firefall miałbyć na początku PvE focused, a potem im sie odwidziało i zaczeli probować z tego robić gre esportową, co masakrycznie odbiło sie na PvE. Uprosczony rozwoj postaci, mniej itemkow, i praktycznie zaprzestanie robienia kontentu PvE.

"inwazje" chosen sa smieszne. Wylatuje jakiś pod i wyskakuje z niego 3-4 moby. Zabicie tego wszystkiego to pare jakies 1-2 minuty.
Pomysł oczywiscie klawy, tylko jego realizacja jest smiechu warta w tym momencie ;/.

Całe PvE w gruncie rzeczy polega na extrakcji surowcow i craftingu. Co oczywiscie byloby super, gdyby nie fakt, ze to tak bardzo okroili ze wzgledu na PvP ;/

A PvP. No coz komuś sie nie może spodować. Dla mnie jest to zdecydowanie za szybkie, za arcadowe i poprostu nieciekawe.


_________________
viewtopic.php?t=6093
PODPISY: banery, sig'i, podpisy muszą zgadzac sie tematycznie z profilem forum, nie mogą być animowane, nie mogą przekraczac wielkości 100KB i wymiarow 90 (wysokość) x 400 (szerokosc).

****
Avatar użytkownika

Posty: 1463
Dołączył(a): 29.10.2009
Offline
PostNapisane: 14 sie 2012, 13:05 
Cytuj  
To nie jest inwazja :) Inwazja to około 20+ mobków, spawnujących się z o wiele większej wieży-bazy, na około niej jest bodajże 6 wieżyczek strzelniczych, dość wysokich i trudnych do zabicia plus okalające pole siłowe :) Wczoraj z około 10-12 osobami próbowaliśmy szczęścia i padliśmy oczywiście. Ale to była random grupa bez ładu i składu.

Fajnym eventem są też tornada na północy.

**
Avatar użytkownika

Posty: 8077
Dołączył(a): 16.11.2004
Offline
PostNapisane: 14 sie 2012, 13:07 
Cytuj  
Powinienes jeszcze wziac pod uwage ze gra nie jest nawet skonczona chyba nawet w 10%. :) Bo piszesz o niej jakby byla skonczona. To jest bardzo wczesna beta. Cos jak PoE rok temu.


I niewiem skad bierzesz info ale np to:

Cytuj:
Z tego co czytałem, to Firefall miałbyć na początku PvE focused, a potem im sie odwidziało i zaczeli probować z tego robić gre esportową, co masakrycznie odbiło sie na PvE. Uprosczony rozwoj postaci, mniej itemkow, i praktycznie zaprzestanie robienia kontentu PvE.


to totalny bullshit na tylu poziomach ze nawet nie chce mi sie ciebie poprawiac. :)

A PvP jest zajebiste. Wlasnie takie skillowe. Super, sprawa bo brakuje takich gier w jakosci AAA.
Dla fanow biegania w nameless zergu bez ladu, skladu i celu jest PS2. ;)


_________________
Obrazek

***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 14 sie 2012, 13:13 
Cytuj  
No jak nie maja zamiaru robić już zadnego wipe, to uznaje ze jest prawie skonczona ;o.

O bieganiu w namless zergu dyskutować nie będe. Bo masz takie same pojęcie o PvP w PS2 jak ja o skilowym PvP w Firefallu ;/.

I nie wiem co tam jest bullshitem. Mowie co czytałem. Jestem w stanie w to uwierzyć.


_________________
viewtopic.php?t=6093
PODPISY: banery, sig'i, podpisy muszą zgadzac sie tematycznie z profilem forum, nie mogą być animowane, nie mogą przekraczac wielkości 100KB i wymiarow 90 (wysokość) x 400 (szerokosc).

****
Avatar użytkownika

Posty: 1463
Dołączył(a): 29.10.2009
Offline
PostNapisane: 14 sie 2012, 13:17 
Cytuj  
Wipe postaci będzie i to na 100% ale xp zostanie zwrócony. Tylko lub aż całe inventory / kasa poleci razem z postacią. Ale w sumie to nie będzie bolesne skoro xp oddadzą po stworzeniu na nowo postaci.

**
Avatar użytkownika

Posty: 8077
Dołączył(a): 16.11.2004
Offline
PostNapisane: 14 sie 2012, 13:23 
Cytuj  
iniside napisał(a):
O bieganiu w namless zergu dyskutować nie będe. Bo masz takie same pojęcie o PvP w PS2 jak ja o skilowym PvP w Firefallu ;/.


Za to ty juz jestes specjalista po pograniu pare h w lagujaca jak nieszczescie i crashujaca co 10 minut bete w ktorej nie ma nawet jeszcze za bardzo ludzi. Chyle czola.

Gra takie jak PS2 i tryb WvW w GW2 sa dla ludzi, ktorzy lubia biegac w nameless zergu (zreszta cale GW2 jest dla takich ludzi glownie) i tak jak do np. PvE w Gw2 nie mam nic to sorry ale w PvP wole jak zwyciezaja moje umiejetnosci a nie liczba graczy, to ze przeciwnik ma wiekszy lag czy to ze zalogowalismy sie o 4 rano i nie ma kto bronic.

I nie wiem czego tu nie rozumiesz. Rozni ludzie, rozne potrzeby. Od zawsze tak bylo w shooterach i MMO.


_________________
Obrazek

***
Avatar użytkownika

Posty: 720
Dołączył(a): 12.12.2004
Offline
PostNapisane: 14 sie 2012, 13:45 
Cytuj  
Kabraxis napisał(a):
Powinienes jeszcze wziac pod uwage ze gra nie jest nawet skonczona chyba nawet w 10%. :)


W takim razie nie moge doczekac sie kolejnych kilkudziesieciu procent :D

Ma ktos jakies info dot. ostatecznego "wygladu" FireFall ? Jakies zalozenia / plany ?


_________________
Obrazek

Obrazek

**

Posty: 9233
Dołączył(a): 6.06.2010
Offline
PostNapisane: 14 sie 2012, 14:00 
Cytuj  
Kabraxis napisał(a):
A PvP jest zajebiste. Wlasnie takie skillowe. Super, sprawa bo brakuje takich gier w jakosci AAA.

Ke?

Teraz masz złote czasy na 'skillowe' gry i to ze sporymi budżetami.
W zasadzie od 'złotej ery' końca 90 i początku XXI i FPS-ów (Quake 3, UT, ET, CS, itp) oraz rts-ów (Starcraft, War3 i parę innych) nigdy nie miałeś lepiej.

Jeszcze będziesz imo wspominał 2011-2013 (może 2014) jako kolejne 'złote lata' wysypu skillowych pvp gier jak za ~5 lat 'wahadło' się znowu wychyli w inną stronę.


Ostatnio edytowano 14 sie 2012, 14:03 przez sula, łącznie edytowano 1 raz
******
Avatar użytkownika

Posty: 4646
Dołączył(a): 31.01.2006
Offline
PostNapisane: 14 sie 2012, 14:02 
Cytuj  
Compton napisał(a):
To jest ogromny plus tej gierki. Gdyby dodali jeszcze pojazdy, wieksza customiazacje postaci, dwie frakcje, strefy wplywow ahhh marzenia.

Jest na razie motorek w jednej misji, po wykonaniu jej docelowo masz dostawac nano-print i mozliwosc craftowania go.


_________________
Once upon a time games was fun and too quickly became about winning, being the best or leveling up to get sick loot. Screw that... it is the time to have fun. - Day9

**
Avatar użytkownika

Posty: 8077
Dołączył(a): 16.11.2004
Offline
PostNapisane: 14 sie 2012, 14:08 
Cytuj  
sula napisał(a):
Kabraxis napisał(a):
A PvP jest zajebiste. Wlasnie takie skillowe. Super, sprawa bo brakuje takich gier w jakosci AAA.

Ke?

Teraz masz złote czasy na 'skillowe' gry i to ze sporymi budżetami.
W zasadzie od 'złotej ery' końca 90 i początku XXI i FPS-ów (Quake 3, UT, ET, CS, itp) oraz rts-ów (Starcraft, War3 i parę innych) nigdy nie miałeś lepiej.

Jeszcze będziesz imo wspominał 2011-2013 (może 2014) jako kolejne 'złote lata' wysypu skillowych pvp gier jak za ~5 lat 'wahadło' się znowu wychyli w inną stronę.


LOL jakie to sa te skillowe gry ze sporymi budzetami? CSGO i Tribes ? Shotmania? Nie zartuj plz. Ostatnia taka gra byl UT3 i od tego czasu chujnia i posucha. W FF budzet i 'AAA-wannabe' widac od pierwszych chwil i to jest jedyna taka gra od ladnych paru lat. Do tego kolesie maja i jakosc i marketing (popatrz sobie jak show robia z FF na targach) i sile przebicia (byli developerzy WoW vanilla) zeby FF bylo czyms wiecej niz darmowa popirdolka w ktora nikt nawet turnieju nie zrobi bo przyjdzie 10 osob. :) A tak to wyglada atm.


_________________
Obrazek


Ostatnio edytowano 14 sie 2012, 14:14 przez Kabraxis, łącznie edytowano 1 raz
***
Avatar użytkownika

Posty: 720
Dołączył(a): 12.12.2004
Offline
PostNapisane: 14 sie 2012, 14:11 
Cytuj  
Ravushimo napisał(a):
Jest na razie motorek w jednej misji, po wykonaniu jej docelowo masz dostawac nano-print i mozliwosc craftowania go.


Fakt, smigalem nim, natomiast crafcic go narazie sie nie da :(

Kabraxis napisał(a):
W FF budzet i 'AAA-wannabe' widac od pierwszych chwil i to jest jedyna taka gra od ladnych paru lat.


True! IMO np takie oswietlenie miazdzy wszystkie inne MMO ... nigdzie tego nie ma - zajebista sprawa / mila dla oka


_________________
Obrazek

Obrazek

**

Posty: 9233
Dołączył(a): 6.06.2010
Offline
PostNapisane: 14 sie 2012, 14:21 
Cytuj  
Kabraxis napisał(a):
sula napisał(a):
Kabraxis napisał(a):
A PvP jest zajebiste. Wlasnie takie skillowe. Super, sprawa bo brakuje takich gier w jakosci AAA.

Ke?

Teraz masz złote czasy na 'skillowe' gry i to ze sporymi budżetami.
W zasadzie od 'złotej ery' końca 90 i początku XXI i FPS-ów (Quake 3, UT, ET, CS, itp) oraz rts-ów (Starcraft, War3 i parę innych) nigdy nie miałeś lepiej.

Jeszcze będziesz imo wspominał 2011-2013 (może 2014) jako kolejne 'złote lata' wysypu skillowych pvp gier jak za ~5 lat 'wahadło' się znowu wychyli w inną stronę.


LOL jakie to sa te skillowe gry ze sporymi budzetami? CSGO i Tribes ? Shotmania? Nie zartuj plz. Ostatnia taka gra byl UT3 i od tego czasu chujnia i posucha. W FF budzet i 'AAA-wannabe' widac od pierwszych chwil i to jest jedyna taka gra od ladnych paru lat. Do tego kolesie maja i jakosc i marketing (popatrz sobie jak show robia z FF na targach) i sile przebicia (byli developerzy WoW vanilla) zeby FF bylo czyms wiecej niz darmowa popirdolka w ktora nikt nawet turnieju nie zrobi bo przyjdzie 10 osob. :) A tak to wyglada atm.

Trzeba było zaznaczyć, że tylko o FPS-ach mówisz.

Ja mówiłem ogólnie o wszystkich rodzajach gier. Zresztą FF mocno średnio wygląda na wysoko budżetową grę, właściwie to na tzw. średni budżet jak już - chyba, że się coś zmieniło mocno w ostatnich 2-3 miesiącach. Wysokiej jakości show i 'znane nazwiska w branży' - tu się zgodzę.

Zresztą ile miałeś tych wysoko budżetowych 'skillowych gier' w historii? Quake 3 i serię UT?
Jak wyjdziemy poza fps-y to jeszcze Starcraft i War3.

Cała reszta to budżety niskie albo średnie. Mogłem o czymś zapomnieć ofc.

***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 14 sie 2012, 16:16 
Cytuj  
Kabraxis napisał(a):
iniside napisał(a):
O bieganiu w namless zergu dyskutować nie będe. Bo masz takie same pojęcie o PvP w PS2 jak ja o skilowym PvP w Firefallu ;/.


Za to ty juz jestes specjalista po pograniu pare h w lagujaca jak nieszczescie i crashujaca co 10 minut bete w ktorej nie ma nawet jeszcze za bardzo ludzi. Chyle czola.

Gra takie jak PS2 i tryb WvW w GW2 sa dla ludzi, ktorzy lubia biegac w nameless zergu (zreszta cale GW2 jest dla takich ludzi glownie) i tak jak do np. PvE w Gw2 nie mam nic to sorry ale w PvP wole jak zwyciezaja moje umiejetnosci a nie liczba graczy, to ze przeciwnik ma wiekszy lag czy to ze zalogowalismy sie o 4 rano i nie ma kto bronic.

I nie wiem czego tu nie rozumiesz. Rozni ludzie, rozne potrzeby. Od zawsze tak bylo w shooterach i MMO.

Jak mowiłem nie będe wchodził w te dyskusje bo to bezcelowe.
Jeśli uważasz ze całkowite opanownie mapy w PS2 nie wymaga żadnej strategii ani skila to nie mamy oczym mówić.


_________________
viewtopic.php?t=6093
PODPISY: banery, sig'i, podpisy muszą zgadzac sie tematycznie z profilem forum, nie mogą być animowane, nie mogą przekraczac wielkości 100KB i wymiarow 90 (wysokość) x 400 (szerokosc).

***
Avatar użytkownika

Posty: 10236
Dołączył(a): 5.11.2004
Offline
PostNapisane: 15 sie 2012, 00:02 
Cytuj  
10,000 keys from AlienWare Arena: http://www.alienwarearena.com/giveaway/ ... -giveaway/

**

Posty: 9233
Dołączył(a): 6.06.2010
Offline
PostNapisane: 15 sie 2012, 09:00 
Cytuj  
raggnarok napisał(a):

dzięki :)

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 270 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.